Volgens mij is die tokkie en nog een heel aantal andere mensen nu weer eens boos dat zijn bedrijf wat deed voor de grasmat in de Arena.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke haat? Gewoon een enorme tokkie op twitter die boos is dat hij een keertje het veld niet op mocht en sindsdien om de zoveel maanden die foto's deelt.
wie de fuck is beltmanquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is net zo treurig als de haat die Beltman nu krijgt.
ohh hijquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De (voormalige) man van het gras.
Geen nekquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doei Bjørkan. Was een leuke spookspeler.
Gelijk een basisplaats en daarna geen enkele minuut meer gespeeldquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we bidden dat hij wel goed genoeg is voor die medische keuring.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rare gang van zaken ook. De scouting vond hem al niet goed genoeg en vervolgens flopt ie bij Hertha, en hem dan alsnog halen terwijl je al drie opties beschikbaar hebt. Als ze echt van dat geld af moeten had ik mij ook wel beschikbaar gesteldquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelijk een basisplaats en daarna geen enkele minuut meer gespeeld
Zelfs Johnston heeft meer gespeeld
Ze hadden toen nog het idee dat Hartman niet fit genoeg zou zijn om snel aan te sluiten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rare gang van zaken ook. De scouting vond hem al niet goed genoeg en vervolgens flopt ie bij Hertha, en hem dan alsnog halen terwijl je al drie opties beschikbaar hebt. Als ze echt van dat geld af moeten had ik mij ook wel beschikbaar gesteld
Nee dat klopt niet, Hartman speelde destijds gewoon en kreeg later pas een terugval. De verwachting was juist dat Lopez meer tijd nodig had.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden toen nog het idee dat Hartman niet fit genoeg zou zijn om snel aan te sluiten.
Ik moet opeens ook aan die Kelly denken hahaquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelijk een basisplaats en daarna geen enkele minuut meer gespeeld
Zelfs Johnston heeft meer gespeeld
Vooral niet klaar voor die dementerende mof die elke vage website op gaat bellen dat Twente de prijs bepaaltquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor nog een maand Zerrouki geruchten?
Feyenoordsupporters, Twentesupporters en het directeurtje van Twente die allemaal massaal lopen te schuimbekken. Genotquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor nog een maand Zerrouki geruchten?
Als ie dat nu kost moet je het gewoon doen, maar ik vrees dat dat directeurtje meer wilquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:06 schreef Scrummie het volgende:
Haal hem maar gewoon voor die 6 miljoen ofzo.
Gaat weer de grote Jan Streuer show worden ben ik bang.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat nu kost moet je het gewoon doen, maar ik vrees dat dat directeurtje meer wil
Minimaal 10 las ik ergens op zo'n Twente site. Dat gaan we niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat nu kost moet je het gewoon doen, maar ik vrees dat dat directeurtje meer wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |