Volgens mij is die tokkie en nog een heel aantal andere mensen nu weer eens boos dat zijn bedrijf wat deed voor de grasmat in de Arena.quote:Op woensdag 4 januari 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke haat? Gewoon een enorme tokkie op twitter die boos is dat hij een keertje het veld niet op mocht en sindsdien om de zoveel maanden die foto's deelt.
wie de fuck is beltmanquote:Op woensdag 4 januari 2023 09:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is net zo treurig als de haat die Beltman nu krijgt.
ohh hijquote:Op woensdag 4 januari 2023 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De (voormalige) man van het gras.
Geen nekquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doei Bjørkan. Was een leuke spookspeler.
Gelijk een basisplaats en daarna geen enkele minuut meer gespeeldquote:Op woensdag 4 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laten we bidden dat hij wel goed genoeg is voor die medische keuring.quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rare gang van zaken ook. De scouting vond hem al niet goed genoeg en vervolgens flopt ie bij Hertha, en hem dan alsnog halen terwijl je al drie opties beschikbaar hebt. Als ze echt van dat geld af moeten had ik mij ook wel beschikbaar gesteldquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelijk een basisplaats en daarna geen enkele minuut meer gespeeld
Zelfs Johnston heeft meer gespeeld
Ze hadden toen nog het idee dat Hartman niet fit genoeg zou zijn om snel aan te sluiten.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rare gang van zaken ook. De scouting vond hem al niet goed genoeg en vervolgens flopt ie bij Hertha, en hem dan alsnog halen terwijl je al drie opties beschikbaar hebt. Als ze echt van dat geld af moeten had ik mij ook wel beschikbaar gesteld
Nee dat klopt niet, Hartman speelde destijds gewoon en kreeg later pas een terugval. De verwachting was juist dat Lopez meer tijd nodig had.quote:Op woensdag 4 januari 2023 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden toen nog het idee dat Hartman niet fit genoeg zou zijn om snel aan te sluiten.
Ik moet opeens ook aan die Kelly denken hahaquote:Op woensdag 4 januari 2023 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelijk een basisplaats en daarna geen enkele minuut meer gespeeld
Zelfs Johnston heeft meer gespeeld
Vooral niet klaar voor die dementerende mof die elke vage website op gaat bellen dat Twente de prijs bepaaltquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor nog een maand Zerrouki geruchten?
Feyenoordsupporters, Twentesupporters en het directeurtje van Twente die allemaal massaal lopen te schuimbekken. Genotquote:Op woensdag 4 januari 2023 18:31 schreef hhh38 het volgende:
Zijn jullie klaar voor nog een maand Zerrouki geruchten?
Als ie dat nu kost moet je het gewoon doen, maar ik vrees dat dat directeurtje meer wilquote:Op woensdag 4 januari 2023 19:06 schreef Scrummie het volgende:
Haal hem maar gewoon voor die 6 miljoen ofzo.
Gaat weer de grote Jan Streuer show worden ben ik bang.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat nu kost moet je het gewoon doen, maar ik vrees dat dat directeurtje meer wil
Minimaal 10 las ik ergens op zo'n Twente site. Dat gaan we niet doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie dat nu kost moet je het gewoon doen, maar ik vrees dat dat directeurtje meer wil
Summerville assistje, lolquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
Gnonto weer gescoord voor Leeds
Bedankt he @:zka
Dat een klein opdondertje dat we voor 1,5 miljoen weg hebben laten gaan wel zou slagen in de Premier League en onze recordverkoop niet zou wel weer typisch Feyenoord zijnquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Summerville assistje, lol
Ondertussen in Sinisterra van glas gebleken. Die miljoenen aan bonussen kan je ook al wel vergeten.
Op woensdag 4 januari 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
Alweer zijn 1e goal gescoord die Gnonto. Laatst ook een hattrick tegen City en Liverpool. Geweldenaar is het.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:14 schreef Caland het volgende:
Gnonto weer gescoord voor Leeds
Bedankt he @:zka
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 januari 2023 01:23 schreef ZKA het volgende:
afbeelding
Neem aan dat dit sarcastisch is, haha.
Summerville komt er welquote:Op woensdag 4 januari 2023 22:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Summerville assistje, lol
Ondertussen in Sinisterra van glas gebleken. Die miljoenen aan bonussen kan je ook al wel vergeten.
Wat laten ze zich toch verschrikkelijk makkelijk opnaaien daar.quote:„Het is alleen vervelend dat we hier vlak voor het begin van de tweede seizoenshelft mee worden geconfronteerd. Wij willen optimaal presteren. Dit geeft altijd onrust”, aldus Streuer.
Ja, het is daar allemaal wat licht ontvlambaar.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat laten ze zich toch verschrikkelijk makkelijk opnaaien daar.
Snapt deze man wel hoe transferwindows werken?
een beetje wat veel feyenoorders hebben als er een scheetje uit amsterdam deze kant op waaitquote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Denk dat hij dat wel snapt ja, doet het gewoon heel goed daar, het is dat hij al oud is anders was de top 3 echt voor hem in de markt geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is een standaard jankje dat ze in Enschede doen. Blijkbaar is FC Twente de enige club in de hele wereld waarbij transferwindows vlak voor de aanvang van de competitie vallen en waar dan aan spelers getrokken wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja dit kan nog weleens een soap gaan worden. Twente gaat hem natuurlijk niet makkelijk laten gaan dus de vraag is hoe lang Feyenoord hier op gaat inzetten voordat ze doorschakelen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:30 schreef aTypisch het volgende:
twee transfer windows op rij een mooie stap door je neus geboord krijgen pikken toch maar weinig spelers denk ik
announce arbitragezaak
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2023 12:30 schreef aTypisch het volgende:
twee transfer windows op rij een mooie stap door je neus geboord krijgen pikken toch maar weinig spelers denk ik
announce arbitragezaak
Gelukkig heeft de speler ook nog wat te willenquote:Jans reageert: "De technisch directeur, de trainer en de club willen niet dat hij gaat.”
Het is een kort window dit keer dus dat kunnen ze aardig volhouden, wat heeft Feyenoord geboden?quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de speler ook nog wat te willen
Ik denk niet dat Feyenoord boven de zes miljoen kan en wil gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een kort window dit keer dus dat kunnen ze aardig volhouden, wat heeft Feyenoord geboden?
Een speler met contract zonder clausules heeft niet zoveel te willen.quote:Op donderdag 5 januari 2023 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de speler ook nog wat te willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |