dat zou ik erg mooi vindenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Arne lijkt me wel zo'n figuur die elke avond zichzelf loopt te Googlen om te weten wat men over hem schrijft. Die leest letterlijk alles joh.
Waar komt deze quote vandaan? Volgens mij was het juist in het interview met Rijnmond dat hij die hashtag dus niet had meegekregen.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Arne lijkt me wel zo'n figuur die elke avond zichzelf loopt te Googlen om te weten wat men over hem schrijft. Die leest letterlijk alles joh.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-vind-ik-lachwekkendquote:Op maandag 2 januari 2023 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar komt deze quote vandaan? Volgens mij was het juist in het interview met Rijnmond dat hij die hashtag dus niet had meegekregen.
FR12quote:Op maandag 2 januari 2023 17:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-vind-ik-lachwekkend
Die video laadt niet en die hele ESPN site werk sowieso voor geen meter, maar dat ze er bij FR12 geen reet van kunnen en een loopje nemen met de waarheid geloof ik direct hoor.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
FR12
Die gasten kunnen ook echt niets daar. Kijk het interview maar terug: https://www.espn.nl/voetb(...)eerste-seizoenshelft
Vanaf 1:30 ongeveer gaat het erover.
O ok goed om te wetenquote:Op maandag 2 januari 2023 17:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Desalniettemin geloof ik Slot niet echt als hij […]
Mannsverk moet maar even bellen met Grillitsch over wat er gebeurt met spelers die Ajax haalt alleen omdat Feyenoord ze dan niet haalt.quote:
Daar ben ik nog steeds erg zuur over. Die zit daar een beetje te verpieteren op de bank terwijl hij bij ons zo nuttig had kunnen zijnquote:Op maandag 2 januari 2023 20:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mannsverk moet maar even bellen met Grillitsch over wat er gebeurt met spelers die Ajax haalt alleen omdat Feyenoord ze dan niet haalt.
Can confirmquote:Op maandag 2 januari 2023 17:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Lekker tegenstrijdig met je volgende instagram story je hebt deze en die andere letterlijk achter elkaar gezet waarin je het hebt over geen concrete belangstelling voor spelers.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:26 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(lol)quote:Volgens rmcsport geniet de rechtspoot ook belangstelling van Eintracht Frankfrt en Ajax.
Ligt tot 2026 vast. Dat gaat ‘m niet worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:26 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Zeker niet nu ZKA het heeft gelekt!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ligt tot 2026 vast. Dat gaat ‘m niet worden.
Welke haat? Gewoon een enorme tokkie op twitter die boos is dat hij een keertje het veld niet op mocht en sindsdien om de zoveel maanden die foto's deelt.quote:Op woensdag 4 januari 2023 09:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is net zo treurig als de haat die Beltman nu krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |