ivor keek via de VPN mee vanuit?quote:Op zondag 1 januari 2023 04:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wanda en Jasper ook niet meer gezien
Bier op?quote:Op zondag 1 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Dat was van korte duur, Wanda gaat weer terug naar de slaapkamer.
Ze had even in de koelkast gekeken.
Ik heb geen ideequote:
Niet gezien en geen idee wie boven hem liggen.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Wie liggen daar boven in een stapelbed onder een dekbed zo hevig te bewegen dat JW die eronder slaapt mee beweegt. ?
Goedemorgen
Hij zet hem weer elkaar, weet zo niet wat hij veranderd heeftquote:
een komkommer en een krop ijsbergsla zijn niet echt luxe en vullend.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Vleeswaren niet binnen gekregen, karnemelk niet binnen gekregen zegt Janet, wordt karig zegt ze
ik zie ei, sla en komkommer zo karig is dat niet
Menigeen heeft het niet en ze hebben ook nog zoet en ze kregen nog gekookte eieren en er zijn eieren gebakkenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
een komkommer en een krop ijsbergsla zijn niet echt luxe en vullend.
eieren zijn wel aan de prijs.
Maar 1 komkommer en 1 krop sla voor 25 personen is wel heel erg karigquote:Op zondag 1 januari 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Menigeen heeft het niet en ze hebben ook nog zoet en ze kregen nog gekookte eieren en er zijn eieren gebakken
Raar wel. Hij draaide er schroeven uit. Misschien had hij een paar schroeven nodig voor zijn projectquote:Op zondag 1 januari 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet hem weer elkaar, weet zo niet wat hij veranderd heeft
Of alles goed vastzettenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Raar wel. Hij draaide er schroeven uit. Misschien had hij een paar schroeven nodig voor zijn project
volgens mij mogen ze de sjoelbak niet permanent laten staan. De vorige keer is de sjoelbak ook weer uit elkaar gehaald. De tafels moeten vrij zijn om aan te zitten en te eten denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt er nu toch op alsof hij de sjoelbak uit elkaar heeft gehaald. Hij veegt de tafel waar hij op lag schoon. En de planken en de sjoelstenen bergt hij op. Bij het raam.
O toch wel, zouden ze die dan iedere keer in en uitelkaar moeten halenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt er nu toch op alsof hij de sjoelbak uit elkaar heeft gehaald. Hij veegt de tafel waar hij op lag schoon. En de planken en de sjoelstenen bergt hij op. Bij het raam.
Doet ze altijd als ze aan het mediteren isquote:
Zag hem net wel met een schaal eieren de trap afkomen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Isaac de brunch zou verzorgen. Dat toch gezegd tegen Wanda en Kenzy?
Ze staat nu in contact met Yogi P.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch sowieso idioot dat hij een schaal eieren op zijn kantoor heeft en die dan zogenaamd gul bijdraagtquote:Op zondag 1 januari 2023 10:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zag hem net wel met een schaal eieren de trap afkomen.
Vermoedelijk is dat voor hem voldoende als bijdrage
Isaac is 'n man van veel hoog van de toren blazen en weinig dadenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat Isaac de brunch zou verzorgen. Dat toch gezegd tegen Wanda en Kenzy?
Denk wel dat het nodig is in deze groep.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch sowieso idioot dat hij een schaal eieren op zijn kantoor heeft en die dan zogenaamd gul bijdraagt
Ben zo benieuwd hoe dit gaat als hij geen manager meer is.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac is 'n man van veel hoog van de toren blazen en weinig daden
Na zijn Reighn houd hij wel 'n vinger in de pap bij de nieuwe manager, net als Jeff datquote:Op zondag 1 januari 2023 10:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd hoe dit gaat als hij geen manager meer is.
Vrees dat het net zo doorgaat. Denk wel dat het hem een keer zijn kop gaat kosten
Is die man überhaupt al nuchter?quote:Op zondag 1 januari 2023 10:27 schreef Ebinas het volgende:
Jappie de bar van gisteren aan het leegruimen.
Dat zal idd, maar als het Marciano wordt dan.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Na zijn Reighn houd hij wel 'n vinger in de pap bij de nieuwe manager, net als Jeff dat
nu ook heeft bij (jezus ik kan toch niet meer op zijn naam komen)
Loopt recht, zelfs met een doos vol met glazen.quote:
Knapquote:Op zondag 1 januari 2023 10:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Loopt recht, zelfs met een doos vol met glazen.
Kreeg de paal met wegwijzers zonder stoten door de deur.
Daarvoor nuchter genoeg iig
Lekker belangrijk die naam, moet bij hem altijd denken aan 'n schreeuwende Commandoquote:Op zondag 1 januari 2023 10:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zal idd, maar als het Marciano wordt dan.
Kenzi zal dat niet pikken
Denk Wendy ook niet.
En wat betreft die naam, ik wil er ook niet op komen
Izeikquote:Op zondag 1 januari 2023 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die naam, moet bij hem altijd denken aan 'n schreeuwende Commando
Dat wordt straks nog wel een inkakmoment dan wssquote:Op zondag 1 januari 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knap
Hij was vannacht behoorlijk dronken
Dat denk ik ookquote:Op zondag 1 januari 2023 10:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wordt straks nog wel een inkakmoment dan wss
Captain Naarlingquote:Op zondag 1 januari 2023 10:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die naam, moet bij hem altijd denken aan 'n schreeuwende Commando
Hoorde de naam Bob Dylan voorbij komenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
Wat is boze Amerikanen muziek nu weer
GJ liep daar over te foeteren
En hoor het Erik nu lekker nazeggen
Sorry, dan had ik het eerder gezegd.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee echt, kon niet op zijn naam komenen nee ik heb niet gedronken
Nee dat was een nummer die Jappie wilde horenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoorde de naam Bob Dylan voorbij komen
quote:Op zondag 1 januari 2023 10:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
je had me de hele dag laten zoeken
En dadelijk schreeuwen dat iedereen nog in zijn nest ligt en hij al uren wakker is om alles te regelen zeker.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zag hem net wel met een schaal eieren de trap afkomen.
Vermoedelijk is dat voor hem voldoende als bijdrage
Ik dacht dat Erik daarmee begonnen was de muziek zo te noemen.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
Wat is boze Amerikanen muziek nu weer
GJ liep daar over te foeteren
En hoor het Erik nu lekker nazeggen
Kan ookquote:Op zondag 1 januari 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erik daarmee begonnen was de muziek zo te noemen.
Oh ik dacht rap muziek.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoorde de naam Bob Dylan voorbij komen
Ja die liep te zeiken op alles ,die twee die vies lebberen( ima en Rupie) en dat Ima geen DJ kan zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook
Ik hoorde GJ er over oreren toen ik even keek
degenen die straks buiten de poort zelf boodschappen moeten doen, gaan zo schrikken van de prijzenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Menigeen heeft het niet en ze hebben ook nog zoet en ze kregen nog gekookte eieren en er zijn eieren gebakken
sinds wanneer hebben ze een poedelquote:
jappie is één van de weinigen die altijd meehelpt opruimen, ik gun hem het lurken aan een colafles ook al is die niet van hemquote:Op zondag 1 januari 2023 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knap
Hij was vannacht behoorlijk dronken
Jan Willem noemt die muziek boze opruiende muziek en deed ook een stukje mee met wat hij bedoelde, was toen hij nog niet veel alcohol naar binnen had geslagenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja die liep te zeiken op alles ,die twee die vies lebberen( ima en Rupie) en dat Ima geen DJ kan zijn.
En dat rap muziek geen muziek is en kut is.
die halve at Martin op, was op de camera waarna hij ook nog gebaarde naar de cameraquote:Op zondag 1 januari 2023 10:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk wel dat het nodig is in deze groep.
Las dat er gisteren ook al weer eten is gejat (loempia's)
Maar de wanneer waarop hij die zaken presenteert is heel naar
sasha ging het later vragen aan Martin en rupie en ima en die ontkenden glashard.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die halve at Martin op, was op de camera waarna hij ook nog gebaarde naar de camera
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:17 schreef Verida het volgende:
sasha ging het later vragen aan Martin en rupie en ima en die ontkenden glashard.
zo stoer weer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anderhalve loempia gejat - 31 december 2022.Heerlijk hoe ze hen gewoon aanspreekt. Ik zou haar graag eens als manager zien, denk dat ze veel meer spijkers met koppen slaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Bijna manager af hč...moet zich weer een beetje laten zienquote:Op zondag 1 januari 2023 11:46 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Zie Isaac zelden zo actief
denk opdracht van feboquote:Op zondag 1 januari 2023 11:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Bijna manager af hč...moet zich weer een beetje laten zien
wat zal het stinken op die kamer, kan geen raampje openquote:Op zondag 1 januari 2023 11:54 schreef spapaars het volgende:
Met kleren en al in bed gedoken
[ afbeelding ]
Wat is het nouquote:Op zondag 1 januari 2023 12:07 schreef Flow3r het volgende:
Verwarrend
Nou zegt Wendy dat Jeff en anderen naar Jappie op zoek waren maar hij was niet in kamer 3
HIj lag te slapen bij Isaac boven
Nee, denk gewoon boven bij Isaacquote:Op zondag 1 januari 2023 12:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat is het nou- denk gewoon op kamer 3 dan?
Waarom zou dit in godsnaam een opdracht van de febo zijn.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk opdracht van febo
en hij drinkt niet, dus is helemaal fris
Hij lag eerder op die kussens buiten het kantoor met Wanda te kletsen, denk dat ie daar in slaap is gevallen en zij uiteindelijk naar bed is gegaanquote:Op zondag 1 januari 2023 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom lag Jappie bij isaac te slapen?
'in opdracht'... zo van: zorg dat het weer netjes is..quote:Op zondag 1 januari 2023 12:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou dit in godsnaam een opdracht van de febo zijn.
Niet meer blijkbaarquote:
Moet ze niet eerst douchen voor ze de mascara aan brengt?quote:Op zondag 1 januari 2023 12:16 schreef Flow3r het volgende:
Wanda ligt netjes in haar eigen bed
[ afbeelding ]
Nee, ze maakt zich nu al meteen opquote:Op zondag 1 januari 2023 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze niet eerst douchen voor ze de mascara aan brengt?
Dat was ze. Nu is ze daar te oud voor.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda is een feestbeest, elk weekend dronken
Mexx drinkt thuis eigenlijk nooit
Ze vertelt net dat ze vanochtend al heeft gedoucht en tanden gepoetstquote:Op zondag 1 januari 2023 12:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet ze niet eerst douchen voor ze de mascara aan brengt?
dat was toch die schansspringer met die brilquote:Op zondag 1 januari 2023 12:22 schreef mootie het volgende:
Eddie the eagle is een Brit.
De heren weten weer niet waar ze het over hebben.
Dominicaanse Republiek, eagle omdat zn achternaam onuitspreekbaar is.
Ja, die knapperdquote:Op zondag 1 januari 2023 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat was toch die schansspringer met die bril
Ik dacht dat ie gewoon Eddy Edwards heette das toch niet zo'n moeilijke naamquote:Op zondag 1 januari 2023 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat was toch die schansspringer met die bril
Daarom zeg ook ook dat jw en gj er volledig naast zitten.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gewoon Eddy Edwards heette das toch niet zo'n moeilijke naam
Die rooie brit, die fladderend van de schans ging...quote:Op zondag 1 januari 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie gewoon Eddy Edwards heette das toch niet zo'n moeilijke naam
Oh oke ik keek de streams toen ff niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 12:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Daarom zeg ook ook dat jw en gj er volledig naast zitten.
echt hequote:Op zondag 1 januari 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh oke ik keek de streams toen ff niet.
M!r die mannen hebben de neiging om iets stellig te beweren zodat het lijkt of ze overal verstand van (hun eigen gelijk) hebben
Uit een filmquote:Op zondag 1 januari 2023 12:38 schreef pingu66 het volgende:
Ze zijn in de war met een bobsleeër/team, denk ik.
Met een grote smilequote:Op zondag 1 januari 2023 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Je wilt niet weten hoe verrot ik me van binnen voel ..... maar je ziet het niet!
Nog niet misschien...quote:Op zondag 1 januari 2023 12:42 schreef pingu66 het volgende:
Ik weet niet wat Esther zich in haar hoofd haalt maar volgens mij ziet JW Esther echt niet als relatie materiaal of sowieso niet om er enige intimiteit mee te hebben.
waarom zou je willen flirten met iemand als Isaacquote:Op zondag 1 januari 2023 13:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe zit weer tegenover Isaac ... en ik denk dat ze vindt dat ze aan het flirten is.
Het is wel duidelijk dat zijn gevoel voor wanda echt is en van zijn kant meer is dan vriendschapquote:Op zondag 1 januari 2023 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper heeft inderdaad boven op de 'overloop' geslapen. Hebben ze het net aan tafel over.
Sja... Zoe....quote:Op zondag 1 januari 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom zou je willen flirten met iemand als Isaac
Dat heeft ie ook uitgesproken naar haar, buiten zijn familie heeft ie nog nooit zoveel gegeven om iemand als om haarquote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat zijn gevoel voor wanda echt is en van zijn kant meer is dan vriendschap
Ook wel iets moois.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook uitgesproken naar haar, buiten zijn familie heeft ie nog nooit zoveel gegeven om iemand als om haar
Hoe ze gisteren samen proostten en elkaar aankeken... alsof ze smoorverliefd warenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat zijn gevoel voor wanda echt is en van zijn kant meer is dan vriendschap
De rest heeft haar afgewezen, of is al bezet of is te oudquote:Op zondag 1 januari 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt he. Zou ze ooit toegeven eraan?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe ze gisteren samen proostten en elkaar aankeken... alsof ze smoorverliefd waren
Zullen ze er ooit over nadenken hoe het hierna zou zijn .. Jappie die weer 10 maanden per jaar gaan motorrijden en zo....quote:Op zondag 1 januari 2023 13:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Echt he. Zou ze ooit toegeven eraan?
Later kwam die erop terug en had het over vriendschap maar dat is gewoon damage control of bang om afgewezen te worden denk ikquote:Op zondag 1 januari 2023 13:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook uitgesproken naar haar, buiten zijn familie heeft ie nog nooit zoveel gegeven om iemand als om haar
Waarom vind Zoe zichzelf zo interessant is eerder de vraag. Daar zit geen sjeuigheid op of aan.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat deed ook ooit eens iemand tegen mijquote:Op zondag 1 januari 2023 13:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:13 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Dat deed ook ooit eens iemand tegen mijTja, het zijn maar woorden, je weet nooit of het echt gemeend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze noemen elkaar daar ook allemaal lieverd en knuffelen heel wat af![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:08 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Echt he. Zou ze ooit toegeven eraan?
Dat is zo. Vind dat zoquote:Op zondag 1 januari 2023 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tja, het zijn maar woorden, je weet nooit of het echt gemeend is
ze noemen elkaar daar ook allemaal lieverd en knuffelen heel wat af![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat Esther niet aan Janet d'r haar mag komenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:51 schreef Deisyy het volgende:
Beste wensen allemaal!![]()
Esther mag niet meer aan Esther d'r haar komen .....of wat daar van over blijft.
Ja bedanktquote:Op zondag 1 januari 2023 13:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Esther niet aan Janet d'r haar mag komen
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bedanktMisschien toch wat katerig vandaag
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Proost op 'n geweldig mooi 2023
Het schiet niet echt opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gooide moeder een tak in de dakgoot.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:07 schreef schizolientje het volgende:
ze hebben t over de Surinaamse opvoeding, dit boek lezen, om te gieren, Waarom Daarom van Rouen Verveer
ik vind het niet mooi, jammer ze heeft zulk mooi haarquote:
Ja nu je het zegt!quote:Op zondag 1 januari 2023 14:22 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind Janet lijken op Judy Dench
[ afbeelding ]
Had ze daar gekotst?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef spapaars het volgende:
Ik ruim mijn eigen shit op zegt Mirthe
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens, het ziet er helemaal niet uitquote:Op zondag 1 januari 2023 14:32 schreef engine het volgende:
Janet is helemaal blij. Ik vind het er niet uit zien.
Benieuwd of het ding vol is voor die tijd.quote:
O en vandaag eten ze niet?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:33 schreef engine het volgende:
Esther en Erik zijn voor morgen aan het kokenDat is wel heel vroeg begonnen.
Ja vast wel. Janet gaat volgens mij iets koken maar ik weet niet wat.quote:
Met dat kleine straaltje , ik vroeg het mij ook al afquote:Op zondag 1 januari 2023 14:33 schreef engine het volgende:
[..]
Benieuwd of het ding vol is voor die tijd.
Ja irritant..Erik was net zo lekker bezigquote:Op zondag 1 januari 2023 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Janet neemt de gehele regie over in de keuken.
Erik vind Erik ontzettend geweldigquote:Op zondag 1 januari 2023 14:42 schreef Was-beer het volgende:
Als iemand kan improviseren is hij het wel
Leuk, kort kapsel, kon zomaar een COSser zijn ....quote:Op zondag 1 januari 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Niets ten nadele van lesbiennes, maar Janet lijkt er op één nu. Lekker kort en pittig
Het zijn jou woorden, maar ik deel ze welquote:Op zondag 1 januari 2023 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk, kort kapsel, kon zomaar een COSser zijn ....
Janet zegt net dat ze de pannen nodig heeft voor vanavond eten koken en dus heeft Erik geen pannen om de chili sin carne in te bewaren tot morgen.quote:
In de COS kan en mag bijna alles gezegd worden, daarom houd ik ervan .....quote:Op zondag 1 januari 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Het zijn jou woorden, maar ik deel ze wel![]()
Iemand zal maar een grammetje meer hebben. stel je voorquote:
Jij zegt het, ik dacht het. Hetzelfde als met haar haren. Ze is net geknipt/geschoren zitten er altijd nog losse haartjes tussen. ZOnder het te wassen zo boven het etenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:44 schreef Was-beer het volgende:
Lekker met je tanden het zakje spekjes open scheuren
IK wilde het tikkenquote:
Zo is datquote:Op zondag 1 januari 2023 14:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
In de COS kan en mag bijna alles gezegd worden, daarom houd ik ervan .....
Stream gaat er zo meteen af en kamer 5 vult hem wel even met een brandspuit .....quote:Op zondag 1 januari 2023 14:33 schreef engine het volgende:
Benieuwd of het ding vol is voor die tijd.
Dan heeft Jan Willem vanavond geen tandenstokers nodig, lekker flossenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik dacht het. Hetzelfde als met haar haren. Ze is net geknipt/geschoren zitten er altijd nog losse haartjes tussen. ZOnder het te wassen zo boven het eten
Daar is hij dan mooi op tijd achterquote:Op zondag 1 januari 2023 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Isaac komt tot de conclusie, dat dat kleine pisstraaltje geen bak kan vullen binnen no-time.
Zij moet koken voor vanavond. De hap waar Erik mee bezig is, is voor morgenavondquote:Op zondag 1 januari 2023 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Janet neemt de gehele regie over in de keuken.
Eens. Dik, krullend haar. En niet eens zo heel grijs.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik vind het niet mooi, jammer ze heeft zulk mooi haar
quote:
Ben het met je eens, en het maakt haar veel ouderquote:Op zondag 1 januari 2023 14:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens. Dik, krullend haar. En niet eens zo heel grijs.
Nu heeft ze een heksenhoofd..
Nee niet lief
jaaa sorry hoor
Ow, ik dacht hier te lezen, dat ze vandaag(wat ik mij al niet voor kon stellen) niet zouden etenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij moet koken voor vanavond. De hap waar Erik mee bezig is, is voor morgenavond
Je bent evilquote:Op zondag 1 januari 2023 14:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Eens. Dik, krullend haar. En niet eens zo heel grijs.
Nu heeft ze een heksenhoofd..
Nee niet lief
jaaa sorry hoor
12 uur is wel heel erg lang. Anders word de opdracht, wie krijgt er het eerst een longontstekingquote:Op zondag 1 januari 2023 14:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doe die Nieuwjaarsduik morgen maar als eliminatie, wie kan 12 uur in dat ijskoude bad zitten ....
Wint Moraima ook eens een keerquote:Op zondag 1 januari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
12 uur is wel heel erg lang. Anders word de opdracht, wie krijgt er het eerst een longontsteking
Ja, dat is wel zo, dan doe eens zes uur of zo ....quote:Op zondag 1 januari 2023 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
12 uur is wel heel erg lang. Anders word de opdracht, wie krijgt er het eerst een longontsteking
Ummm nee,mooi lang haar hierquote:Op zondag 1 januari 2023 14:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk, kort kapsel, kon zomaar een COSser zijn ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |