ivor keek via de VPN mee vanuit?quote:Op zondag 1 januari 2023 04:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wanda en Jasper ook niet meer gezien
Bier op?quote:Op zondag 1 januari 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Dat was van korte duur, Wanda gaat weer terug naar de slaapkamer.
Ze had even in de koelkast gekeken.
Ik heb geen ideequote:
Niet gezien en geen idee wie boven hem liggen.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Wie liggen daar boven in een stapelbed onder een dekbed zo hevig te bewegen dat JW die eronder slaapt mee beweegt. ?
Goedemorgen
Hij zet hem weer elkaar, weet zo niet wat hij veranderd heeftquote:
een komkommer en een krop ijsbergsla zijn niet echt luxe en vullend.quote:Op zondag 1 januari 2023 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Vleeswaren niet binnen gekregen, karnemelk niet binnen gekregen zegt Janet, wordt karig zegt ze
ik zie ei, sla en komkommer zo karig is dat niet
Menigeen heeft het niet en ze hebben ook nog zoet en ze kregen nog gekookte eieren en er zijn eieren gebakkenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
een komkommer en een krop ijsbergsla zijn niet echt luxe en vullend.
eieren zijn wel aan de prijs.
Maar 1 komkommer en 1 krop sla voor 25 personen is wel heel erg karigquote:Op zondag 1 januari 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Menigeen heeft het niet en ze hebben ook nog zoet en ze kregen nog gekookte eieren en er zijn eieren gebakken
Raar wel. Hij draaide er schroeven uit. Misschien had hij een paar schroeven nodig voor zijn projectquote:Op zondag 1 januari 2023 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zet hem weer elkaar, weet zo niet wat hij veranderd heeft
Of alles goed vastzettenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Raar wel. Hij draaide er schroeven uit. Misschien had hij een paar schroeven nodig voor zijn project
volgens mij mogen ze de sjoelbak niet permanent laten staan. De vorige keer is de sjoelbak ook weer uit elkaar gehaald. De tafels moeten vrij zijn om aan te zitten en te eten denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt er nu toch op alsof hij de sjoelbak uit elkaar heeft gehaald. Hij veegt de tafel waar hij op lag schoon. En de planken en de sjoelstenen bergt hij op. Bij het raam.
O toch wel, zouden ze die dan iedere keer in en uitelkaar moeten halenquote:Op zondag 1 januari 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Het lijkt er nu toch op alsof hij de sjoelbak uit elkaar heeft gehaald. Hij veegt de tafel waar hij op lag schoon. En de planken en de sjoelstenen bergt hij op. Bij het raam.
Doet ze altijd als ze aan het mediteren isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |