quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Dank allen. Het was gezellig! Fijne jaarwisseling.
Ik ga nu het vuurwerk klaarzetten.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:55 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet nog ff gepost worden...
Doei.....
quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:56 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga even TV kijken, in het nieuwe jaar ben ik er weer.
Reeds behandeld.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er dit jaar weer een top 2000?
Op dit moment welquote:Op zondag 1 januari 2023 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er dit jaar weer een top 2000?
TV het raam uit flikkeren!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heerst het idee om muziekfeest van het jaar op te zetten.
Hoe voorkom ik dit?
Of opblazen met vuurwerkquote:Op zondag 1 januari 2023 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
TV het raam uit flikkeren!
Of wacht:
UIT
HET
RAAAAAAMMMMMMMMM
Kerstboom in brand steken!!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heerst het idee om muziekfeest van het jaar op te zetten.
Hoe voorkom ik dit?
Jaaa zou leuk zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb dit jaar helemaal niks van de top2000 meegekregen maar hopelijk komend jaar weer bij![]()
GELUKKIG EN EEN GEZOND NIEUWJAAR![]()
LIMOEEEEEEEEEENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb dit jaar helemaal niks van de top2000 meegekregen maar hopelijk komend jaar weer bij![]()
GELUKKIG EN EEN GEZOND NIEUWJAAR![]()
En dat PSV maar kampioen mag worden!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:12 schreef Zorro het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar allemaal en dat dit jaar voor iedereen maar goed mag zijn en de Top2000 aan het eind ervan weer net zo leuk
Klopt ik woon (weer) thuis op mn 43e. Beste beslissing die ik een viertal jaar terug heb genomen. Ik was bezig depressief te worden na een lange IT opdracht en kort daarna een paar klusjes in A'dam - slangenkuilen waar het meer over vriendjespolitiek ging dan echt werk verzetten. Beste aan de Randstad, de trein terug richting het zuidenquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOODGAAAANG SWERELDS gedeeld met @hemarookworst BESTE LEUKSTE HARDWERKENSTE AMBTENAAR TER WERELDquote:Op zondag 1 januari 2023 00:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOEEEEEEEEEENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Al besprokenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij zit ik al zes jaar rond de 3300 posts, heeft iemand die stats?
MEEEEEEST FRISFRUITIG ZOET LIEF EN ALTIJD ATTEND LICHTZURIG FRUITJEquote:Op zondag 1 januari 2023 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOODGAAAANG SWERELDS gedeeld met @:hemarookworst BESTE LEUKSTE HARDWERKENSTE AMBTENAAR TER WERELD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dat ff prive...?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
MEEEEEEST FRISFRUITIG ZOET LIEF EN ALTIJD ATTEND LICHTZURIG FRUITJE
Make that the cat wise!quote:
Burn motherfucker, burn....quote:Op zondag 1 januari 2023 00:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speeltuintje in het hofje achter ons in de brand.
Staat hier ook op.quote:Op zondag 1 januari 2023 00:29 schreef Zorro het volgende:
Ben op RTL4 aan het kijken naar de Edwin Evers Band.
Best leuk, gewoon live muziek, jaren 80 covers, door goede muzikanten.
Edit: En Edwin Evers op drums. Je kan niet alles hebben. En oh ja, RTL4, reclames dus
Geen idee wat een apenshot is, maar ik heb genoeg op... Geloof ik.. Hik...quote:Op zondag 1 januari 2023 00:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Champagne is al op hier, nu aan de apenshot.
Apenkoppensnoepjes in likeurvormquote:Op zondag 1 januari 2023 00:39 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen idee wat een apenshot is, maar ik heb genoeg op... Geloof ik.. Hik...
Nog steeds *hik* geen idee. *hik*quote:Op zondag 1 januari 2023 00:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Apenkoppensnoepjes in likeurvorm
Don't ask, don't tell...quote:Op zondag 1 januari 2023 00:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Te zoet om het jaar mee te beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |