Kerstboom in brand steken!!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heerst het idee om muziekfeest van het jaar op te zetten.
Hoe voorkom ik dit?
Jaaa zou leuk zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb dit jaar helemaal niks van de top2000 meegekregen maar hopelijk komend jaar weer bij![]()
GELUKKIG EN EEN GEZOND NIEUWJAAR![]()
LIMOEEEEEEEEEENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op zondag 1 januari 2023 00:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Heb dit jaar helemaal niks van de top2000 meegekregen maar hopelijk komend jaar weer bij![]()
GELUKKIG EN EEN GEZOND NIEUWJAAR![]()
En dat PSV maar kampioen mag worden!quote:Op zondag 1 januari 2023 00:12 schreef Zorro het volgende:
Een gelukkig nieuwjaar allemaal en dat dit jaar voor iedereen maar goed mag zijn en de Top2000 aan het eind ervan weer net zo leuk
Klopt ik woon (weer) thuis op mn 43e. Beste beslissing die ik een viertal jaar terug heb genomen. Ik was bezig depressief te worden na een lange IT opdracht en kort daarna een paar klusjes in A'dam - slangenkuilen waar het meer over vriendjespolitiek ging dan echt werk verzetten. Beste aan de Randstad, de trein terug richting het zuidenquote:
NOOOOOOOOOOOOOOOODGAAAANG SWERELDS gedeeld met @hemarookworst BESTE LEUKSTE HARDWERKENSTE AMBTENAAR TER WERELDquote:Op zondag 1 januari 2023 00:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOEEEEEEEEEENTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Al besprokenquote:Op zondag 1 januari 2023 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij zit ik al zes jaar rond de 3300 posts, heeft iemand die stats?
MEEEEEEST FRISFRUITIG ZOET LIEF EN ALTIJD ATTEND LICHTZURIG FRUITJEquote:Op zondag 1 januari 2023 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOODGAAAANG SWERELDS gedeeld met @:hemarookworst BESTE LEUKSTE HARDWERKENSTE AMBTENAAR TER WERELD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dat ff prive...?quote:Op zondag 1 januari 2023 00:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
MEEEEEEST FRISFRUITIG ZOET LIEF EN ALTIJD ATTEND LICHTZURIG FRUITJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |