Van Barneveld schudde het zo uit z'n mouw tot Tirana aan toe.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
The Asp nog heel trots een paar keer ‘Krakau, Krakau’ roepen..
en gelijk een Nederlander aan het jankenquote:
Onvergeeflijk, ik weet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:56 schreef Kopiko het volgende:
Vreselijk. Ik mis de middagsessie morgen.
Bitterballen?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb gewoon lekker uitgeslapen en nu is het heerlijk weer. Even ontbijten, koffie met een oliebolletje, wandelingetje straks en op tijd weer terug voor de darts
Elkaar daar geen goed nieuwjaar gewenst hebben om klokslag twaalfquote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar de Top 2000 hebben gekeken zijn niet meer welkom.
RIP @:Poepz0r (lol)
Alleen de laatste drie nummers, kan dat?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef Zipportal het volgende:
Het was daar zo'n klefbekkerij dat we vrijwel vezekerd zijn van een nieuwe pandemie binnenkort geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2023 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elkaar daar geen goed nieuwjaar gewenst hebben om klokslag twaalf
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef Zipportal het volgende:
Och de stakkerquote:Op zondag 1 januari 2023 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb als steunbetuiging voor Dimi vd Bergh mijn TV om 09:00 al op de juiste zender afgesteld. Die jongen moet altijd 4 a 5 uur voor zijn duel gepland staat beginnen met ingooien op locatie. Hij staat dus inmiddels al een hele tijd die borden stuk te smijten in het Alexandra Palace. Vorige keer dat hij om 13:45 moest spelen kwam hij bij AP aan, en was het nog gesloten. Moest hij wachten op de beveiligers en mocht hij met hun mee naar binnen
Duitsland?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mondkapjes zijn hier blijkbaar nog verplicht in het OV, verdomme.
Schone sok over mijn bakkes gedaan. En niemand die mij aanspreekt.
Voor vandaagquote:Op zondag 1 januari 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben vandaag voor één keer voor een mof
Nee hoor, fris en fruitigquote:
Oh kut dat wist ik wel ergens. Dat je daar heen was. Niet dat ze daar nog maskerplicht hadden trouwensquote:
oh kanker vermaledijde ongecontroleerde vleesgroei op pijnlijke plaatsenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Best of 9 sets allen. Diep in het nieuwe jaar.
Nou nou nouquote:Op zondag 1 januari 2023 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh kanker vermaledijde ongecontroleerde vleesgroei op pijnlijke plaatsen
Flash verpest het gelijk weer voor heel DRT.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou denk nou eens aan die goede voornemens
Poh die linker. Wat een leuk grietje.quote:
Ik heb Dimi even gemute.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook dit is weer een vermoeiende act. Pfff
quote:One easy exercise to do everyday
Certified personal trainers Anna Victoria and Will Weber stopped by TODAY to share one simple exercise you can do every day to get in shape this year!
https://nl.pinterest.com/(...)-234046511871482726/
Ze German bandwagon does not approve!quote:Op zondag 1 januari 2023 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Alle bandwagons dit WK hebben er niks van gebakken. Ik eis een verklaring.
ROCKEDquote:Op zondag 1 januari 2023 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Alle bandwagons dit WK hebben er niks van gebakken. Ik eis een verklaring.
Oei!quote:Op zondag 1 januari 2023 13:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik voel grappen over Duitse wagons aankomen.
Te horen gekregen dat ie niet zo depri moet doen.quote:
Mooie traditie.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
DRT mod @:heywoodu zit bij het schansspringen
@:zipportal
Echt niet. Eerst nog even langlaufen kijken, maar darten staat gewoon aan op TVquote:Op zondag 1 januari 2023 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
DRT mod @:heywoodu zit bij het schansspringen
@:zipportal
Maakt niets uit supporter voor wie jullie willenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:49 schreef Perox het volgende:
Ik heb niets met Clayton maar ik ben wel voor hem in dit specifieke geval.
@:Capuchon_jongen: Niets tegen Belgen maar dit is de verkeerde Belg,
Weer boodschappen gedaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Forum is traag. Danny heeft geen goede voornemens helaas
Blijven doneren.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Serverhamster heeft teveel oliebollen op.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Graag doneren in de bodemloze putquote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:53 schreef heywoodu het volgende:
"Als je een keer een major hebt gewonnen, dat weet je wat het is om een major te winnen."
~ Jacques Nieuwlaat, 2023
Die paar oliebollen die wij hadden werden gisteren in een onbewaakt moment door de hond gesnaaid!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb al genoeg gezien. Proficiat Clayton met de halve finale
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Die paar oliebollen die wij hadden werden gisteren in een onbewaakt moment door de hond gesnaaid!
Honden zijn voor tokkies.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Die paar oliebollen die wij hadden werden gisteren in een onbewaakt moment door de hond gesnaaid!
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hierquote:
Ik nog wel een zak vol, maar die ga ik nu maar even niet eten.quote:
Zonder RTL7 werkt dat anders ook prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hier
Ja, omdat je nog steeds prima kan kijken. Maar het lijkt me sterk dat we met z'n allen een eigen forum op zouden zetten ofzo, mocht FOK! omvallen. Dus dan zitten we allemaal lekker in ons eentje te kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zonder RTL7 werkt dat anders ook prima.
Neequote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Een iPod, is dat nog steeds een ding ja?
Ik heb al tien jaar een abo en buiten dat nogeens 175 euro gedoneerd de afgelopen jaren. Vind het wel weer even best eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hier
Dit zou heel treurig zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, omdat je nog steeds prima kan kijken. Maar het lijkt me sterk dat we met z'n allen een eigen forum op zouden zetten ofzo, mocht FOK! omvallen. Dus dan zitten we allemaal lekker in ons eentje te kijken
Bij allebei hun rugnummer erbij.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gezamenlijke kilo’s minder zullen dit zijn?
Taart kun je nog 364 dagen van het jaar eten cappiequote:Op zondag 1 januari 2023 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
In België eten we geen oliebollenMaar taart op nieuwjaarsdag.
Al hoewel ik jullie traditie veel leuker vind, vuurwerkje, oliebolletjes,
Dat is me snack voor de wedstrijd
Raar volkquote:Op zondag 1 januari 2023 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
In België eten we geen oliebollenMaar taart op nieuwjaarsdag.
Al hoewel ik jullie traditie veel leuker vind, vuurwerkje, oliebolletjes,
Dat is me snack voor de wedstrijd
Nouja, als je een van de 4 kwartfinales de zwakste moet noemen, dan zou het ook deze zijn, denk ik.quote:
Jij vind wss iedere buitenlander raarquote:
nou ja daarmee ook de spannendste toch?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, als je een van de 4 kwartfinales de zwakste moet noemen, dan zou het ook deze zijn, denk ik.
Maar Price - Clemens wordt de minst leuke.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, als je een van de 4 kwartfinales de zwakste moet noemen, dan zou het ook deze zijn, denk ik.
Nee, alleen Belgen.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij vind wss iedere buitenlander raar
lijkt op een BDO kwartfinalequote:
Wikipedia houdt dat bijquote:Op zondag 1 januari 2023 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Szura @:wimderon hoe zit het trouwens met die vraag over "60 % finishpercentage over het hele toernooi"? Houdt iemand dat bij of vragen we dat aan het eind aan het Dartsorakel of zo?
Anders @ochepedia vragen op Twitterquote:Op zondag 1 januari 2023 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Szura @:wimderon hoe zit het trouwens met die vraag over "60 % finishpercentage over het hele toernooi"? Houdt iemand dat bij of vragen we dat aan het eind aan het Dartsorakel of zo?
4*quote:
Weer zo’n ‘cabaretier’ die is gekozen vanwege zijn naam.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Dat Rayen Panday-stukje
"Nooooooooooooooooooouuuuuuuu"
Man man man wat nodigt dat uit om niet te kijken
Veel mensen werken morgen weer. En als het daar 0:30 is, dan is het hier al 01:30.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze konden er ook een heel lange avondsessie van maken
Gewoon om 18u30 beginnen ofzo en rond 0u30 gedaan
bedoel 0u30 onze tijdquote:Op zondag 1 januari 2023 14:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Veel mensen werken morgen weer. En als het daar 0:30 is, dan is het hier al 01:30.
en morgen weer lekker de hamstermolen inquote:Op zondag 1 januari 2023 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prima. Hele dag op de bank hangen darts kijken, op tijd naar bed.
Meelij met mezelf.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Eentja van deze moet morgen nog een wedstrijd spelenNu al meelij mee
nou ja wij zouden gewoon wat anders kunnen gaan doen op zich.quote:
Als je dat doet zal je altijd zien dat het opeens episch wasquote:Op zondag 1 januari 2023 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja wij zouden gewoon wat anders kunnen gaan doen op zich.
Op zich.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja wij zouden gewoon wat anders kunnen gaan doen op zich.
Ik heb zo al eens een epische CL finale gemist. Stond 3-0, was moe, dacht "ik ga naar bed", werd epische 2e helft.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Als je dat doet zal je altijd zien dat het opeens episch was
AC Milan liverpool?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb zo al eens een epische CL finale gemist. Stond 3-0, was moe, dacht "ik ga naar bed", werd epische 2e helft.
Milan-Pool genot, Dudekgodquote:Op zondag 1 januari 2023 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb zo al eens een epische CL finale gemist. Stond 3-0, was moe, dacht "ik ga naar bed", werd epische 2e helft.
je hebt je slag gehaaldquote:
ook meer geluk dan wijsheidquote:Op zondag 1 januari 2023 14:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
Laat lekker gaan joh.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor capu is dit heel belangrijk blijkbaar.
Hebben jullie voor de Vlaamse darters ook al een debiele Engelse bijnaam?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dag moeder cmon DIMI
THE DREAMMAKERquote:Op zondag 1 januari 2023 14:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hebben jullie voor de Vlaamse darters ook al een debiele Engelse bijnaam?
Het verbaast me wel dat je voor de Belg bentquote:
Ja, al een tijdje dus. Welkom in 2023.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef polderturk het volgende:
WTF???
Kyle Anderson is dood (augustus 2021)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Breakingquote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef polderturk het volgende:
WTF???
![]()
![]()
![]()
![]()
Meen je nietquote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef polderturk het volgende:
WTF???
![]()
![]()
![]()
![]()
Johan Cruyff ook allen.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef polderturk het volgende:
WTF???
![]()
![]()
![]()
![]()
BREAKINGquote:Op zondag 1 januari 2023 14:30 schreef polderturk het volgende:
WTF???
![]()
![]()
![]()
![]()
Gooide Dimi er ook geen ?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er eigenlijk al een 180 gegooid? enkel in de eerste set toch?
Druk van…quote:Op zondag 1 januari 2023 14:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak heeft het over het 'Prumjur Liek spook'
DE REGELSquote:Op zondag 1 januari 2023 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
verdomme, heb het lijstje "wie gaat er dood in 2023 " vergeten in te vullen . topic in GC
Eric Bristow zou in de zaal in elkaar zijn gezakt en is overledenquote:Op zondag 1 januari 2023 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
BREAKING
Fordham overleden
Ik ook niet. Overweeg een dutje.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:39 schreef Gehrman het volgende:
Ik krijg nog geen harde plasser van dit potje.
dan moet ik hem vandaag indienen.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
DE REGELS
• Maximaal 10 nominaties per persoon.
• Meedoen kan tot en met 1 januari 2023
Wie word de volgende (ex) darter?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eric Bristow zou in de zaal in elkaar zijn gezakt en is overleden
Ja je wilt meedoen of niet he, niet zo zeiken.quote:Op zondag 1 januari 2023 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan moet ik hem vandaag indienen.
Maar wat als een bekende vandaag doodgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |