Echt niet. Eerst nog even langlaufen kijken, maar darten staat gewoon aan op TVquote:Op zondag 1 januari 2023 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
DRT mod @:heywoodu zit bij het schansspringen
@:zipportal
Maakt niets uit supporter voor wie jullie willenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:49 schreef Perox het volgende:
Ik heb niets met Clayton maar ik ben wel voor hem in dit specifieke geval.
@:Capuchon_jongen: Niets tegen Belgen maar dit is de verkeerde Belg,
Weer boodschappen gedaan.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Forum is traag. Danny heeft geen goede voornemens helaas
Blijven doneren.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Serverhamster heeft teveel oliebollen op.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Graag doneren in de bodemloze putquote:Op zondag 1 januari 2023 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:53 schreef heywoodu het volgende:
"Als je een keer een major hebt gewonnen, dat weet je wat het is om een major te winnen."
~ Jacques Nieuwlaat, 2023
Die paar oliebollen die wij hadden werden gisteren in een onbewaakt moment door de hond gesnaaid!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb al genoeg gezien. Proficiat Clayton met de halve finale
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Die paar oliebollen die wij hadden werden gisteren in een onbewaakt moment door de hond gesnaaid!
Honden zijn voor tokkies.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Die paar oliebollen die wij hadden werden gisteren in een onbewaakt moment door de hond gesnaaid!
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hierquote:
Ik nog wel een zak vol, maar die ga ik nu maar even niet eten.quote:
Zonder RTL7 werkt dat anders ook prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hier
Ja, omdat je nog steeds prima kan kijken. Maar het lijkt me sterk dat we met z'n allen een eigen forum op zouden zetten ofzo, mocht FOK! omvallen. Dus dan zitten we allemaal lekker in ons eentje te kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zonder RTL7 werkt dat anders ook prima.
Neequote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Een iPod, is dat nog steeds een ding ja?
Ik heb al tien jaar een abo en buiten dat nogeens 175 euro gedoneerd de afgelopen jaren. Vind het wel weer even best eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hier
Dit zou heel treurig zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, omdat je nog steeds prima kan kijken. Maar het lijkt me sterk dat we met z'n allen een eigen forum op zouden zetten ofzo, mocht FOK! omvallen. Dus dan zitten we allemaal lekker in ons eentje te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |