Van Barneveld schudde het zo uit z'n mouw tot Tirana aan toe.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
The Asp nog heel trots een paar keer ‘Krakau, Krakau’ roepen..
en gelijk een Nederlander aan het jankenquote:
Onvergeeflijk, ik weet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 23:56 schreef Kopiko het volgende:
Vreselijk. Ik mis de middagsessie morgen.
Bitterballen?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb gewoon lekker uitgeslapen en nu is het heerlijk weer. Even ontbijten, koffie met een oliebolletje, wandelingetje straks en op tijd weer terug voor de darts
Elkaar daar geen goed nieuwjaar gewenst hebben om klokslag twaalfquote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar de Top 2000 hebben gekeken zijn niet meer welkom.
RIP @:Poepz0r (lol)
Alleen de laatste drie nummers, kan dat?quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef Zipportal het volgende:
Het was daar zo'n klefbekkerij dat we vrijwel vezekerd zijn van een nieuwe pandemie binnenkort geloof ikquote:Op zondag 1 januari 2023 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Elkaar daar geen goed nieuwjaar gewenst hebben om klokslag twaalf
quote:Op zondag 1 januari 2023 11:16 schreef Zipportal het volgende:
Och de stakkerquote:Op zondag 1 januari 2023 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb als steunbetuiging voor Dimi vd Bergh mijn TV om 09:00 al op de juiste zender afgesteld. Die jongen moet altijd 4 a 5 uur voor zijn duel gepland staat beginnen met ingooien op locatie. Hij staat dus inmiddels al een hele tijd die borden stuk te smijten in het Alexandra Palace. Vorige keer dat hij om 13:45 moest spelen kwam hij bij AP aan, en was het nog gesloten. Moest hij wachten op de beveiligers en mocht hij met hun mee naar binnen
Duitsland?quote:Op zondag 1 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mondkapjes zijn hier blijkbaar nog verplicht in het OV, verdomme.
Schone sok over mijn bakkes gedaan. En niemand die mij aanspreekt.
Voor vandaagquote:Op zondag 1 januari 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik ben vandaag voor één keer voor een mof
Nee hoor, fris en fruitigquote:
Oh kut dat wist ik wel ergens. Dat je daar heen was. Niet dat ze daar nog maskerplicht hadden trouwensquote:
oh kanker vermaledijde ongecontroleerde vleesgroei op pijnlijke plaatsenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:32 schreef Zipportal het volgende:
Best of 9 sets allen. Diep in het nieuwe jaar.
Nou nou nouquote:Op zondag 1 januari 2023 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh kanker vermaledijde ongecontroleerde vleesgroei op pijnlijke plaatsen
Flash verpest het gelijk weer voor heel DRT.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou denk nou eens aan die goede voornemens
Poh die linker. Wat een leuk grietje.quote:
Ik heb Dimi even gemute.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Ook dit is weer een vermoeiende act. Pfff
quote:One easy exercise to do everyday
Certified personal trainers Anna Victoria and Will Weber stopped by TODAY to share one simple exercise you can do every day to get in shape this year!
https://nl.pinterest.com/(...)-234046511871482726/
Ze German bandwagon does not approve!quote:Op zondag 1 januari 2023 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Alle bandwagons dit WK hebben er niks van gebakken. Ik eis een verklaring.
ROCKEDquote:Op zondag 1 januari 2023 13:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Alle bandwagons dit WK hebben er niks van gebakken. Ik eis een verklaring.
Oei!quote:Op zondag 1 januari 2023 13:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik voel grappen over Duitse wagons aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |