Zonder RTL7 werkt dat anders ook prima.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hier
Ja, omdat je nog steeds prima kan kijken. Maar het lijkt me sterk dat we met z'n allen een eigen forum op zouden zetten ofzo, mocht FOK! omvallen. Dus dan zitten we allemaal lekker in ons eentje te kijkenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zonder RTL7 werkt dat anders ook prima.
Neequote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Een iPod, is dat nog steeds een ding ja?
Ik heb al tien jaar een abo en buiten dat nogeens 175 euro gedoneerd de afgelopen jaren. Vind het wel weer even best eerlijk gezegd.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We willen FOK! wel in de lucht houden natuurlijk. Alsof niemand het hier op z'n minst een beetje jammer zou vinden om niet meer lekker met z'n allen darten te volgen hier
Dit zou heel treurig zijnquote:Op zondag 1 januari 2023 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, omdat je nog steeds prima kan kijken. Maar het lijkt me sterk dat we met z'n allen een eigen forum op zouden zetten ofzo, mocht FOK! omvallen. Dus dan zitten we allemaal lekker in ons eentje te kijken
Bij allebei hun rugnummer erbij.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:44 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel gezamenlijke kilo’s minder zullen dit zijn?
Taart kun je nog 364 dagen van het jaar eten cappiequote:Op zondag 1 januari 2023 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
In België eten we geen oliebollenMaar taart op nieuwjaarsdag.
Al hoewel ik jullie traditie veel leuker vind, vuurwerkje, oliebolletjes,
Dat is me snack voor de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |