War horse heb ook gezien, maar dan in Nederland (met mijn moederquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb ook War horse gezien, en nog een paar maar brain fog dus daar kan ik niet opkomen
War horse was ook echt prachtig. Net zoals phantom
Van die kaartjes die je goedkoop op de dag zelf koopt als er nog plekken zijn. Ik zag deze in het lijstje en was meteen enthousiast. Vriendin met wie ik daar was kende het niet maar dacht 'zij is enthousiast dus het zal wel?'. Zij vond het ook prachtig
Zware klim hoorquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je runt lekker up die hil met je stemplaten, ik moet er nog 16 wachten voordat ik weer mag strepen.
Tweede helft van het jaar zal zoiets geweest zijn:quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
Als je jouw 2022 moet vergelijken met een liedje, welke zou het zijn?
Ik denk iets van de Eagles. Niets aan de hand, zat wel prima in elkaar, maar je bent het ook zo weer vergeten.
Take it Eaay van de Eagles
Soms heb ik wel het Alors on Danse gevoel..quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk iets van de Eagles. Niets aan de hand, zat wel prima in elkaar, maar je bent het ook zo weer vergeten.
Ik vind de solo echt steengoedquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond deze al nooit zo heel bijzonder en de kapotgedraaid factor helpt ook niet mee
100% eensquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Beste Pearl Jam, don't @ me
Al vind ik Jeremy en Even Flow ook heul erg lekker hoor
Is er een liedje waar in de eerste helft leuk en vrolijk is en de 2e helft zwaar kut waarin niets kan of lukt?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
Jeremy in deze lijst steevast ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Beste Pearl Jam, don't @ me
Al vind ik Jeremy en Even Flow ook heul erg lekker hoor
Ik vind Alive eigenlijk wel een mooie. Ben eindelijk weer wat gaan leven dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de solo echt steengoed
Makkelijk. Gewoon deze.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:33 schreef PippenScottie het volgende:
Onder dat volk leeft t nog wel dusquote:
was mooi hequote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
War horse heb ook gezien, maar dan in Nederland (met mijn moeder)
Wtfquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie maakt deze shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |