Sorry, maar neequote:Op zaterdag 31 december 2022 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Glennis is beter en ik ben geen fan maar dat lijkt mij wel duidelijk. Maar wat is beter? Anouk is ook geweldig, Berget Lewis ook bijvoorbeeld en wat dacht je van Pia Douwes?
Kan een hoop vuiligheid uit komen iddquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zij kan met haar stem is gewoon bizar.
Tweeluikje voor jou toch? Genietenquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Cee het volgende:
Broek uit, volume op 11, let’s go babes. Stemplaat.
Je hebt er toch wel een teiltje onder je meute, anders wordt het hele tapijt vies.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Cee het volgende:
Broek uit, volume op 11, let’s go babes. Stemplaat.
Je schrijft Wende Snijders verkeerdquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Floor is met afstand de beste zangeres van Nederland. Noem een betere.
Wel een heel mooi zeiknummerquote:
Doet me denken aan nationale monumenten ofzo. Daar is dan de landelijke herdenking, maar op andere plekken is de herdenking ook.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me ook af wat we daar precies mee moeten.
Niet te hardop zeggen, straks slaat ze je nog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Glennis
HAHAHAHAHA
Even nieuwe broek aantrekken, zo terug.
Echt, niet te doen dit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tweeluikje voor jou toch? Genieten
Ook goed ja. Pia vind ik de beste. Die kan zo hoog koekoekquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je schrijft Wende Snijders verkeerd
Jij maakt wel gekke grapjes. Gekkiequote:Op zaterdag 31 december 2022 16:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je schrijft Wende Snijders verkeerd
Dan doen we Big Bad Motherfucking Al memoreren iddquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:08 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was in de war met Alfred Lagarde
Ik geloof dat dat dan de show is die ze op TV uitzenden?quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet me denken aan nationale monumenten ofzo. Daar is dan de landelijke herdenking, maar op andere plekken is de herdenking ook.
Voelt een beetje net als die vuurwerkshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |