quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND heeft een betere stem dan George Michael had![]()
![]()
Ik vind Sjors alleen leuk in Wham!, sorry, not sorry.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND heeft een betere stem dan George Michael had![]()
![]()
Boek een kamer.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wij gaan hier geen eensgezindheid bereiken merk ik
Bedankt dat je me eraan helpt herinneren dat ik zo even een Monster energy drink.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:23 schreef PippenScottie het volgende:
God, de Pippies hebben kriebel in hun kont. Doe eens rustig kinders.
Je zou ze bijna een iPad geven
Ik wou dat het zo'n feest wasquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was jij daarbij? In dat geval, holy shit, wat sick
Club Tropicana till I diequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind Sjors alleen leuk in Wham!, sorry, not sorry.
Zou ik het niet heel erg mee oneens zijn hoor.quote:
Grote drol is het, die Bono.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bono had een teringhekel aan Freddy Mercury trouwensjaloers op de giga successen van Queen
Ik heb het niet over leuk, ik heb het over de kwaliteit van zijn stemquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vind Sjors alleen leuk in Wham!, sorry, not sorry.
Bemoei je er niet mee.quote:
De licht zichzelf overschattenbe Bono, bedoel je.quote:
Omdat ze de show stalen na henzelf op Live Aid zeker.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bono had een teringhekel aan Freddy Mercury trouwensjaloers op de giga successen van Queen
Ja onder andere. Was ook goed te zien aan zn houding etcquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze de show stalen na henzelf op Live Aid zeker.
Ik kan het me direct voorstellen
Ik heb die show in 2015 ook gezien, in de Ziggoquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:24 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik wou dat het zo'n feest was
Heb Queen alleen met Adam meegemaakt in 2015. Wilde wel in 2008 maar piste net naast de pot
Ik heb zo'n beetje alles `86 shows geluisterd op bootleg en echt die Leiden shows zijn qua atmosfeer wat anders hoor
Schijnt dat de rest van de bandleden pissig waren op Bono omdat ze in eerste instantie hadden afgesproken dat ze Pride zouden spelen. Maar tijdens het optreden besloot Bono om filantropisch als 'ie is met een meisje in het publiek te gaan dansen en zo Bad (meen ik) +- 10 minuten te laten duren.. Bosmongoolquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze de show stalen na henzelf op Live Aid zeker.
Ik kan het me direct voorstellen
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 is playing a concert in Scotland, and as a hush comes over the crowd, Bono starts clapping his hands above his head very slowly.
As he claps, he tells the crowd, "Every time I clap my hands, a child in Africa dies." And a man stands up in the back of the room, and shouts "Then stop clappin' your hands!"
Kwam Sjors daar ook niet graag?quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker luisteren in het frikadellenbos
Ze datet toch nietquote:
Klopt, maar dat heeft ze wel meer opgeleverd dan wanneer hij dat niet had gedaan. Het WAS een fantastisch optreden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:26 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Schijnt dat de rest van de bandleden pissig waren op Bono omdat ze in eerste instantie hadden afgesproken dat ze Pride zouden spelen. Maar tijdens het optreden besloot Bono om filantropisch als 'ie is met een meisje in het publiek te gaan dansen en zo Bad (meen ik) +- 10 minuten te laten duren.. Bosmongool
Godsammequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 is playing a concert in Scotland, and as a hush comes over the crowd, Bono starts clapping his hands above his head very slowly.
As he claps, he tells the crowd, "Every time I clap my hands, a child in Africa dies." And a man stands up in the back of the room, and shouts "Then stop clappin' your hands!"
Classic.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ryan Newton op YouTube die heeft praktisch alles van Queen qua audio/video. Leiden is audio (Al is One Vision wel gefilmd)quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:26 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb die show in 2015 ook gezien, in de Ziggo
Heb nog nooit de Leiden bootlegs gezien, ken wel de registratie in Hongarije en de Wembleys ofc. Waar zou ik die kunnen vinden?
Dat ben ik ook met je eens ja. U2 had echt een legendarisch optreden gegeven als Queen niet zo'n achterlijk goede frontman hadquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft ze wel meer opgeleverd dan wanneer hij dat niet had gedaan. Het WAS een fantastisch optreden.
Alleen kwam een half uur later Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |