Adam Lambert is een fantastische vervanger in ieder geval. Wat een stemquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het is eeuwig zonde dat ze geen show uit Leiden hebben gefilmd, die 3 shows waren goud
Knebworth was hun laatste van de tour maar die was vocaal sterker dan de 2e Wembley
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze je net Facetimede.
logisch als KoRn fangirlquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind KoRn dit écht veel krachtiger doen hoor
Mee eens!quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Adam Lambert is een fantastische vervanger in ieder geval. Wat een stem
NIEMAND heeft een betere stem dan George Michael hadquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:16 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Wat die man live kan is absurd.
Hij zingt alles wat Freddie in de studio zong live, avond op avond. En ik durf het bijna niet te zeggen, maar deze Who Wants To Live Forever is beter dan welke live versie met Freddie dan ook
Spelen die hier ook inquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
Gitaarspel fantastisch in dit nummer. Same voor dire straits bijvoorbeeld
Oneens. Adam is vocaal de allerbestequote:Op zaterdag 31 december 2022 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND heeft een betere stem dan George Michael had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:22 schreef PippenScottie het volgende:
@:cee
Ik ben ook zo woke als de tandjes hoor
Ah, okquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat waren appelbeignets, die bak ik niet zelf. Oliebollen ga ik zo bakken
Op de valreep nog de minst verrassende opmerking van 2022 gelezenquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:20 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind KoRn dit écht veel krachtiger doen hoor
Wij gaan hier geen eensgezindheid bereiken merk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIEMAND heeft een betere stem dan George Michael had![]()
![]()
Was jij daarbij? In dat geval, holy shit, wat sickquote:Op zaterdag 31 december 2022 15:19 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het is eeuwig zonde dat ze geen show uit Leiden hebben gefilmd, die 3 shows waren goud
Knebworth was hun laatste van de tour maar die was vocaal sterker dan de 2e Wembley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |