Terror Leila tegenhouden als die weer eens op de vuist wilquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:10 schreef Flow3r het volgende:
Wat heeft dat trainen voor nut als je niet eens 5 minuten in een paal kan hangen
De appelflappen wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
Zit er geen bier in het oliebollen beslag ?
Jeff is gister gespot met bier.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Babette en Zoe afgelopen week over biertjes wegmaken, zouden zij ze gejat hebben?
ik ga het steeds meer een walgelijke vent vinden, De minachting die eraf straalt is misselijkmakendquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:13 schreef engine het volgende:
Het oliebollen bakken blijft erg gezellig.
[ afbeelding ]
Stelletje oliebollen!quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:13 schreef engine het volgende:
Het oliebollen bakken blijft erg gezellig.
[ afbeelding ]
Die hadden ze van Berend gekregen..quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoorde Babette en Zoe afgelopen week over biertjes wegmaken, zouden zij ze gejat hebben?
Dan moet ze haar woorden van eerder op kantoor eens waarmakenquote:
Nou ja 'gekregen' ze kregen normaliter niet eens een zakje chipsquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Die hadden ze van Berend gekregen..
Wel als ze een jaar lang hem zijn corvee overnamenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nou ja gekregen ze kregen normaliter niet eens een zak chips
Want in ruil daarvoor moesten ze twee maanden corvee overnemen
gevulde ballenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Staat Erik te decoupeerzagen naast het oliebollen bakken?
Emotiesloos aldus hijzelfquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:14 schreef HappyCharly het volgende:
Zo bizar dat het Jeff weinig lijkt tre doen als Kim staat te huilen..
Isaac staat ook al even op springen ..quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey gaat echt ontploffen denk ik straks .....![]()
![]()
300% nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Isaac de groep al aangesproken op die verdwenen biertjes?
Zometeen, bij de huishoudmededelingenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef Flow3r het volgende:
Heeft Isaac de groep al aangesproken op die verdwenen biertjes?
Anders komt het tegen het verwarmingselement aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat mandje in de frituurpan hebben ook geen nut nu ze de tang gebruikt, die zit alleen maar in de weg.
Leuk dat je 30 bent, hoef je nog niet zo te schreeuwenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef mootie het volgende:
NIEMAND BEPAALT DAT Ik GEEN BIER MAG JATTEN, IK BEN 30!
Je merkt wel dat ik nooit oliebollen bakquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Anders komt het tegen het verwarmingselement aan
Echt hèquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:31 schreef pingu66 het volgende:
Decoupeerzagen en oliebollen bakken vlak naast elkaar.
Ik hou er altijd een schuimspaan onder, totdat hij gaat drijven en niet tegen het verwarmingselement gaat plakkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je merkt wel dat ik nooit oliebollen bak
dat is een woke overtredingquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:33 schreef Flow3r het volgende:
Jeff is nog nooit van zijn leven bang geweest, zeker niet van een gorilla
Hij moet zich eerst geestelijk voorbereidenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
wanneer gaat Isaac het bespreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij zou ze nu in een kring moeten zetten en laten bekennen wie er biertjes heeft gepikt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:37 schreef HappyCharly het volgende:
wanneer gaat Isaac het bespreken?
ik moet boodschappen doen..
hij loopt nu ijsberend door de kamerquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij moet zich eerst geestelijk voorbereiden
De ruzie tussen M&M ook?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 0200 uur staat online, begin nu aan de filmpjes van vanmorgen ......
Isaac blaast de hele tijd maar spreekt tot nu toe maar heeeeeeel zelden iemand direct aanquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zou ze nu in een kring moeten zetten en laten bekennen wie er biertjes heeft gepikt.
als hij dit met leila durft te doen over die wc rol, moet hij nu ook dapper zijn....
maar ik denk niet dat hij dit zo zal doen
Ik bak ze zonder mandjequote:Op zaterdag 31 december 2022 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je merkt wel dat ik nooit oliebollen bak
Ik bak ze helemaal niet, nog gemakkelijkerquote:
En 3 appelflappenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
2 oliebollen per persoon ... vetpot
Dit zou voor een verliefd stelletje juist gezellig moeten zijn maar het is triest. Jeff blijft boos en neerbuigend naar Kim. Inmiddels is hij weer boos op alles en iedereen. Beter dat hij zijn koffer pakt en vertrekt want dit gaat hij echt niet redden, en voor iedereen beter ook want het sfeertje wordt er niet beter op.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef HappyCharly het volgende:
Het oliebollen bakken gaat denk ik niet helemaal volgens de standaarden maar Kim staat het maar wel mooi te doen, voor 28 man frituren
Wel het lekkerstquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik bak ze helemaal niet, nog gemakkelijker
quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment van eerder vanochtend .....![]()
[ afbeelding ]
Kim breekt na ruzie met Jeffrey - 31 december 2022.Dit is zo triest om te zien, Kim D die maar probeert de stemming erin te houden, vrolijk te zijn, Jeff op te vrolijken en hij loopt alleen maar te narren, haar te negeren en te chagrijnen. Die kar kan ze niet blijven trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Er zijn mensen, die helemaal geen oliebol zien met oud&nieuwquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
2 oliebollen per persoon ... vetpot
Echt welquote:
Dit gaat ook nooit meer goedkomen tussen die 2, ik had nog even hoop. Maar Jeff valt acuut in zijn oude patronen. Hij moet gewoon naar huis en naar een psych, wat een boosheidquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dit zou voor een verliefd stelletje juist gezellig moeten zijn maar het is triest. Jeff blijft boos en neerbuigend naar Kim. Inmiddels is hij weer boos op alles en iedereen. Beter dat hij zijn koffer pakt en vertrekt want dit gaat hij echt niet redden, en voor iedereen beter ook want het sfeertje wordt er niet beter op.
Ik hoop het want als hij straks vertrekt zou het leuker zijn om terug te kijken op een leuke tijd als dat hij gaat met een hoop ruzie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ga toch naar huis schat ... het is mooi geweest. Fuck it, ik ga alleen nog lachen, leuke tijd maken.
Lachen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ga toch naar huis schat ... het is mooi geweest. Fuck it, ik ga alleen nog lachen, leuke tijd maken.
maar vervolgens staan hij en Isaac appelig naast elkaar te praten over de oliebollen, dat ze zo mooi zijn...quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff belooft vuurwerk al ie (ik denk Isaac) er straks over begint.
Jeff kwam gister van buiten de keuken in toen de dames met de appelflappen aan het bakken waren en pakte vroeg de dames hoe het ging. Hij pakt toen bier uit de koelkast en ging weer naar buiten. Er was hier nog commentaar op dat hij het niet vroeg uit belangstelling, maar alleen om bier te pakkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het heeft denk ik allemaal te maken met die biertjes van gisteravond, ga nu het fragment zoeken ...
Ja denk ook dat het misgaat... ben er niet over uit of het gespeeld is of niet... Jeff zinspeelt steeds op later.. als je nu boos bent, waarom dan niet nu ?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:55 schreef lojanda het volgende:
Ik zou bijna balen dat we vanavond vrienden en familie krijg om oudjaar te vieren want er staat echt wat te gebeuren in de loods. Ik denk dat het echt klapt vanavond.
Happy nerveus voor het bakken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
Kim heeft slecht geslapen want was zenuwachtig
voor wat?
KimD is dergelijke types gewend en zoekt ze ook bewust opquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is zo triest om te zien, Kim D die maar probeert de stemming erin te houden, vrolijk te zijn, Jeff op te vrolijken en hij loopt alleen maar te narren, haar te negeren en te chagrijnen. Die kar kan ze niet blijven trekken.
Voor Jeff zijn humeur misschienquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
voor wat?
Nee is nieuwe oliequote:Op zaterdag 31 december 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Bakken ze nu die oliebollen in olie waar ze eerst de loempias in gebakken hebben?
Er waren ook nieuwe flessen olie, dus ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Bakken ze nu die oliebollen in olie waar ze eerst de loempias in gebakken hebben?
Ze hadden beter een knijper kunnen bestellen voor een paar euro.. dit is niet te doen als je zoveel oliebollen moet bakken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:59 schreef Chanel5 het volgende:
pfff kim staat te hannessen met die 2 lepels alsof ze ijs quenelles maakt.
Onbegonnen werk met oliebollenbeslag en nergens voor nodig.
O beter, want anders heb je geen lekker oliebollenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er waren ook nieuwe flessen olie, dus ik hoop van niet.
Eerst de bollen en later de loempia’s denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Dat dus, is het handigste.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden beter een knijper kunnen bestellen voor een paar euro.. dit is niet te doen als je zoveel oliebollen moet bakken.
Mijn moeder doet het ook al jaren en jaren zo ... denk dat het maar net is wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hadden beter een knijper kunnen bestellen voor een paar euro.. dit is niet te doen als je zoveel oliebollen moet bakken.
Gaat echt wel een stuk sneller en je hebt dan ook perfecte oliebollenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het ook al jaren en jaren zo ... denk dat het maar net is wat je gewend bent.
Loempias hebben ze vanmorgen toch al staan bakken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerst de bollen en later de loempia’s denk ik
dat dus, ik heb ze ook jaren zo gebakken, met twee lepels en dan heel wat meer dan dat ze daar nu bakkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mijn moeder doet het ook al jaren en jaren zo ... denk dat het maar net is wat je gewend bent.
Zij gelooft in complottheorieën dus misschien vergaat de wereld morgen welquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:58 schreef HappyCharly het volgende:
voor wat?
Oké, dan hebben ze waarschijnlijk daarna de olie vervangen. Ik zak op het aanrecht twee grote flessen olie staan.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Loempias hebben ze vanmorgen toch al staan bakken?
2 pakken? ik dacht toch echt toen het binnen kwam dat ik wel een pak of 8 heb gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, ik heb ze ook jaren zo gebakken, met twee lepels en dan heel wat meer dan dat ze daar nu bakken![]()
En ze hebben twee pakken oliebollenmix, dus die hoeveelheid valt ook wel mee
dat zeg ik netquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè, waarom loopt hij nu telkens om kim heen om die oliebol in de bak te doen....sorry hoor
zet die bak aan je eigen kant
Ze begonnen met twee pakken maar later zag ik dat er nog vier pakken op het aanrecht lagen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus, ik heb ze ook jaren zo gebakken, met twee lepels en dan heel wat meer dan dat ze daar nu bakken![]()
En ze hebben twee pakken oliebollenmix, dus die hoeveelheid valt ook wel mee
Ik dacht 6quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
2 pakken? ik dacht toch echt toen het binnen kwam dat ik wel een pak of 8 heb gezien
Die lopen alleen maar rondjes en maar lullenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:05 schreef Deisyy het volgende:
"Doe je fakking ding en ga met die mongolen om, ga met Zoe, met Babette, met Wendy. Ze weten niet wat leven is".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat is die Jeff negatief vandaag zeg.
ik vind het echt eng..quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:08 schreef schizolientje het volgende:
Hij blijft voor jan .... praten alsof t voor Kim is. Straks in de groep wer kruipen en slijmspoor achter laten, Hij probeert Kim gek te krijgen, die wil een leuke dag vandaag
Ik bak er vandaag zo'n 600... gewoon met 2 lepels. Met een knijper/ijsschep kan ik het dus nietquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette is voor de zoveelste keer stuk gegaanquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:09 schreef Frummelie het volgende:
Oooh neej niet dit.... Geen GJ en Babette...
Het is echt kleutergedrag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Jeff loopt maar te schelden om die kutgroep met kneuzen en mongolen, maar hij staat er wel oliebollen voor te bakken
En toch is het voor ons vele malen leuker dan een positieve *kuch* Eunicequote:Op zaterdag 31 december 2022 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Jemig wat is die Jeff negatief vandaag zeg.
Gohquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is voor de zoveelste keer stuk gegaan
Allemaal schelden op Jeffquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch is het voor ons leuker dan een positieve *kuch* Eunice
Beetje aan de hoge kant voor Eunice.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
De bar ziet er goed uit, heel georganiseerd !
Jeff is juist een reden om te kijken zolang eliminaties en daarmee tempo uitblijvenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal schelden op Jeff
Maar wel blijven kijken
Ik kan het echt niet meer horen..quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette is voor de zoveelste keer stuk gegaan
En Mattin.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:12 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje aan de hoge kant voor Eunice.
Ze schelden allemaal net zo hard mee, maar dan op Jeff.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel blijven kijken
Ik ook niet, dus kijk nu maar toe hoe Esther haar man onder handen neemtquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet meer horen..
Dan spreek je wel voor jezelfquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is juist een reden om te kijken zolang eliminaties en daarmee tempo uitblijven
Hier even droogquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat het tijd is om de regen te gaan trotseren
Die eenarmige jurk die Babette en Wendy met kerst droegenquote:
Tuurlijk, reuring hé...😉quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel blijven kijken
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die eenarmige jurk die Babette en Wendy met kerst droegen
Omdat Erik daar stond te figuurzagen/ decoupeerzagenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè, waarom loopt hij nu telkens om kim heen om die oliebol in de bak te doen....sorry hoor
zet die bak aan je eigen kant
Een steek onder water van Wendy omdat wederom een zwangerschapstest al volgde er daarna wel een soundlockquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx heeft geen zin in alcohol
Ik neem aan dat ze niet echt zwanger is toch?
Ik heb het gemist, maar iemand zei het gisteren hier
Maar ik neem aan dat jij het sneller doet dan Kim, want dan ben je nog wel even bezig.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik bak er vandaag zo'n 600... gewoon met 2 lepels. Met een knijper/ijsschep kan ik het dus niet
Het regent daar en ze zijn oilebollen aan het bakkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:18 schreef Deisyy het volgende:
Jullie oliebollen en het weer kunnen in de SC
Spreek altijd voor mezelf en 'leuk' zou ik het nooit noemenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan spreek je wel voor jezelf
Het gedrag van Jeff is voor mij in ieder geval reden om het steeds minder te volgen. Ik kan er slecht tegen en wordt er af en toe gewoon misselijk van.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen dit leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had je anders verwacht dan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Isaac zit in kamer 5, er wordt dus niet meer over het bier gesproken
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij een heterdaadje ......![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey pakt een paar biertjes uit de keuken - 31 december 2022.Doet is slim, eerst een beetje socializen me de dames en dan die biertjes wegpakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Precies dat ja ......quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:25 schreef engine het volgende:
Geen tuinboon om te eten en 500 euro vuurwerk de lucht in steken.
Een stoplicht gaat op rood een andere op groen In Almelo is altijd wat te doen.quote:
Hebben ze toch dat vuurwerk besteld?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:25 schreef engine het volgende:
Geen tuinboon om te eten en 500 euro vuurwerk de lucht in steken.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt mij een heterdaadje ......![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey pakt een paar biertjes uit de keuken - 31 december 2022.klopt, maar wat ik begreep is er bier buiten uit een krat gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Allemaal slappe hap, Jeff wil Isaac aanpakken, Isaac wil de groep aanpakken... allemaal gebakken lucht...quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:21 schreef Deisyy het volgende:
Isaac zit in kamer 5, er wordt dus niet meer over het bier gesproken
Ja. Isaac gaat de eerste aanstekenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze toch dat vuurwerk besteld?
Wat een lamlulquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Isaac gaat de eerste aansteken
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt, maar wat ik begreep is er bier buiten uit een krat gepakt
En dit was niet stiekem, dat hebben de dames in de keuken allemaal gezienquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het wat vreemd, dat is was Sasha aangaf bij Isaac inderdaad ....quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kijken hoelang ze dat volhoudt vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:13 schreef HappyCharly het volgende:
Mexx heeft geen zin in alcohol
Ik neem aan dat ze niet echt zwanger is toch?
Ik heb het gemist, maar iemand zei het gisteren hier
Hij krijgt zijn kale plekken minder goed gecamoufleerdquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mattin nu in alle spiegels zijn haar doen. het zit natuurlijk elke keer anders als je in een andere spiegel kijkt![]()
Hij graaft zelf kale plekkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn kale plekken minder goed gecamoufleerd
Heeft ze gisteren na de champangetoren wel gedronken, toen zag ik haar met lege handen zitten, maar ik weet niet of ze dat volgehouden heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kijken hoelang ze dat volhoudt vanavond
quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij graaft zelf kale plekken
Papieren zak schijnt wonderen te doen. Sok in de mond erbij voor optimaal resultaat (voor kijkers dan)quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij krijgt zijn kale plekken minder goed gecamoufleerd
Hij is het er weer eens niet mee eensquote:
Echt dit kan toch niet?? Voor een rol toiletpapier moet je aan de schandpaal...En bier jatteb van een evenement mag wel. Lafbekquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, dat stelde weer niet veel voor, slappe zak die Isaac ......
Idd.. valt me steeds meer op dat Isaac alleen iets zegt als hij met 1 persoon is maar in de groep heeft hij niet zo’n commentaar. Dan kan hij het natuurlijk niet zo draaien en dat kan hij wel één op één.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou, dat stelde weer niet veel voor, slappe zak die Isaac ......
Misschien is partnerruil wel een uitkomstquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff komt wel binnen om naar de speech van Sasha te luisteren. Ze houdt er niet van om voor een groep te staan en doet het voor Sasha
Echt slappe hap die fantastische managerquote:
Tussen het ruziemaken doorquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch als Jeff en Kim frituren of nu met oliebollen bakken, kunnen ze goed samenwerken
Zo lang ze niet met elkaar in gesprek of discussie gaan ......quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toch als Jeff en Kim frituren of nu met oliebollen bakken, kunnen ze goed samenwerken
Je ziet hem kijken idd en dan knikt hij ook continuquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Erik kijkt alweer met zo'n gezicht,wie geeft mij een extra aardappel?
Zeker weten dat het geweest is?quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is alweer geweest. Nu zijn ze goed bezig
Hij zal gepofte aardappels erg lekker vindenquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Erik kijkt alweer met zo'n gezicht,wie geeft mij een extra aardappel?
Ze hebben hun eten buiten en pakken af en toe een stukje oliebolquote:Op zaterdag 31 december 2022 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij staan ze lekker te smikkelen van die oliebollen die ze bakken ....
Volgens mij is hij van die sjoelbak stenen aan het zagen..quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:06 schreef Frummelie het volgende:
Kanonnen Eric, ga heen met je decoupeerzaag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |