Hier ook maandag binnengekomenquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:36 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg hem deze week binnenmaar het duurt nog wel even voordat ik weer ongesteld ben. En ik was eigenlijk alleen van plan dit ondergoed te gebruiken als extra bescherming op de eerste dagen
Besteld, actie is nog steeds geldig.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Via Snuggs kun je nu een trial product bestellen voor 15 euro Inc verzendkosten, naar beneden scrollen op de pagina, de oranje Try now button doet niks. Ik heb besteld om toch eens te proberen.
https://snuggs.nl/products/trial-product?variant=42090700603568
Nou, als er iets niet van toepassing is op Snuggs is het wel broeierig/tentzeil gevoel. En een cup alleen is bij mij niet afdoende dus dan is dit zeker wel duurzamer dan afval produceren wat amper te verwerken/recyclen isquote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef quirina het volgende:
Ik heb zo’n broek even bekeken bij een nichtje die helemaal fan is van menstruatiebroeken.
Ik heb eraan gevoeld en ik vind het helemaal niks.
De stof is net als van een bikini en de onderkant van de pad die er in genaaid is is net tentendoek/zeil. En ik vond de slip heeeel erg groot en oma.
Het lijkt mij broeierig zitten. Als je een beetje zweet of het warm krijgt van onderen krijg je zo een schimmel.
Mijn nicht vond het wel meer ruiken. Ze gebruikt de broek daarom alleen thuis en buitenhuis met tampons.
Ik weet niet welk merk ze heeft maar ze had ze van bol.com.
Ik hou het wel bij cup/tampon/maandverband, lek je ook niet mee door als je het vaak verschoond. Dan maar niet duurzaam. Maar ik stink,schimmel en broei niet en ik hoef ook geen bloederige tenten te spoelen en wassen. Wasmiddel is ook slecht voor het milieu en water. Dus zo duurzaam en milieuvriendelijk is het ook niet.
En ik lees ook hier dat mensen het in combinatie met tampon of maandverband gebruiken dus hou je die troep evengoed.
Die ik heb (modibodi) zijn gewoon zacht katoen, totaal geen tentdoekvibe en ademt prima.quote:Op zondag 26 maart 2023 15:11 schreef quirina het volgende:
Ik heb zo’n broek even bekeken bij een nichtje die helemaal fan is van menstruatiebroeken.
Ik heb eraan gevoeld en ik vind het helemaal niks.
De stof is net als van een bikini en de onderkant van de pad die er in genaaid is is net tentendoek/zeil. En ik vond de slip heeeel erg groot en oma.
Het lijkt mij broeierig zitten. Als je een beetje zweet of het warm krijgt van onderen krijg je zo een schimmel.
Mijn nicht vond het wel meer ruiken. Ze gebruikt de broek daarom alleen thuis en buitenhuis met tampons.
Ik weet niet welk merk ze heeft maar ze had ze van bol.com.
Ik hou het wel bij cup/tampon/maandverband, lek je ook niet mee door als je het vaak verschoond. Dan maar niet duurzaam. Maar ik stink,schimmel en broei niet en ik hoef ook geen bloederige tenten te spoelen en wassen. Wasmiddel is ook slecht voor het milieu en water. Dus zo duurzaam en milieuvriendelijk is het ook niet.
En ik lees ook hier dat mensen het in combinatie met tampon of maandverband gebruiken dus hou je die troep evengoed.
Als dat de reden is waarom je kut slaapt kan je natuurlijk zwart beddengoed overwegen.quote:Op zondag 26 maart 2023 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil het niet testen vanwege het milieu, maar omdat ik geen zin heb om 's nachts steeds zo kut te slapen omdat ik bang ben door te lekken in m'n spierwitte beddengoed.
Bed vandaag opgedekt met blauw overtrek want de testdagen komen er weer aanquote:Op zondag 26 maart 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Als dat de reden is waarom je kut slaapt kan je natuurlijk zwart beddengoed overwegen.
Donkerbruinquote:Op zondag 26 maart 2023 20:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Als dat de reden is waarom je kut slaapt kan je natuurlijk zwart beddengoed overwegen.
Best een tijdje! Week of 2 geloof ik.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurde het voor jullie je snuggs hadden? Anders mist ie zo de feestweek.
3 dagen te vroegquote:Op zondag 26 maart 2023 20:47 schreef Seven. het volgende:
Nog 9 dagen volgens de app en dan ga ik de Snugg testen.
Hij is onderwegquote:Op vrijdag 31 maart 2023 23:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Best een tijdje! Week of 2 geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |