abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 januari 2023 @ 19:35:29 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207434179
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Is het een idee om je menstruatie ondergoed in een waszak je te doen? Blokker verkoopt setjes met 3 waszakken, 2 kleine en 1 grotere van Brabantia. Als je je slipjes in een waszak wast, zou dat een mooie visuele prikkel voor je man kunnen zijn....
Ja, ik kan het echt niet zomaar bij in de wasmand doen, dat staat wel vast. Hij is ook meer het type dat alles in 2 of 3 keer in de wasmachine schept dus ik denk dat een waszakje het verschil niet gaat maken. Misschien dat ik ook maar een emmertje met deksel moet regelen.
Resistance is futile.
pi_207434429
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja, ik kan het echt niet zomaar bij in de wasmand doen, dat staat wel vast. Hij is ook meer het type dat alles in 2 of 3 keer in de wasmachine schept dus ik denk dat een waszakje het verschil niet gaat maken. Misschien dat ik ook maar een emmertje met deksel moet regelen.
Wordt het overige ondergoed ook op lage temperatuur gewassen?

Ik doe het menstruatieondergoed uitspoelen met koud water en daarna bij de fijne donkere bont. Die wij hebben mogen maar op 30 graden gewassen worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 januari 2023 @ 19:58:48 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207434572
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wordt het overige ondergoed ook op lage temperatuur gewassen?

Ik doe het menstruatieondergoed uitspoelen met koud water en daarna bij de fijne donkere bont. Die wij hebben mogen maar op 30 graden gewassen worden.
40c (ik neem het meestal niet zo nauw met de wasvoorschriften :P )
Resistance is futile.
  Moderator donderdag 5 januari 2023 @ 20:14:38 #54
382129 crew  Donna
pi_207434820
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:35 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ja, ik kan het echt niet zomaar bij in de wasmand doen, dat staat wel vast. Hij is ook meer het type dat alles in 2 of 3 keer in de wasmachine schept dus ik denk dat een waszakje het verschil niet gaat maken. Misschien dat ik ook maar een emmertje met deksel moet regelen.
Ik heb ook een emmertje met deksel idd (luieremmer HEMA).
pi_207434981
quote:
7s.gif Op donderdag 5 januari 2023 19:58 schreef Seven. het volgende:

[..]
40c (ik neem het meestal niet zo nauw met de wasvoorschriften :P )
Ik ben ook niet streng in de leer, maar vanwege het absorberende materiaal wil ik hier toch wel voorzichtig mee omspringen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207435996
Ik ben zo erg jaloers op vrouwen waar dit een uitkomst voor zou zijn O+
Had ik ook met maandverband, tampons en cups :)

Beste uitvinding ooit lijkt me naast cups als je een normale menstruatie hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_207438102
Goed topic mensen!
Dochter heeft deze van Bamboozy:

https://www.bol.com/nl/nl(...)5/?s2a=#productTitle

Die hebben XS maten voor haar.
Ze is nog maar net ongesteld, en ze vindt zo'n slip heel fijn.
De vezels zijn van bamboe. En hij is vrij dun en niet stijf.
Ze is er tevreden mee dus. Voor haar is het gewoon een onderbroek als andere onderbroeken, maar dan voor wanneer ze ongesteld is. Hoeft ze ook niet aan maandverband en OBs te denken.
Definitely not CIA
  donderdag 5 januari 2023 @ 23:57:55 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207438132
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2023 23:54 schreef capricia het volgende:
Goed topic mensen!
Dochter heeft deze van Bamboozy:

https://www.bol.com/nl/nl(...)5/?s2a=#productTitle

Die hebben XS maten voor haar.
Ze is nog maar net ongesteld, en ze vindt dit heel fijn.
De vezels zijn van bamboe. En hij is vrij dun en niet stijf.
Ze is er tevreden mee dus.
Bamboozy staat ook op m’n probeerlijstje.
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 00:02:20 #59
236264 crew  capricia
pi_207438160
quote:
14s.gif Op donderdag 5 januari 2023 23:57 schreef Seven. het volgende:

[..]
Bamboozy staat ook op m’n probeerlijstje.
Ben benieuwd of die voor de zwaardere menstruatie ook goed werkt.
Ik kende het merk eigenlijk vanwege de wasbare luiers. Maar dat was nooit iets voor mij. Wel grappig dat mijn dochter nu dus wel met dit merk (met die bamboe vezels) rondloopt. :D
Definitely not CIA
  vrijdag 6 januari 2023 @ 00:03:17 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207438169
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 17:17 schreef arvensis het volgende:
Volg!
Voelt het anders dan gewoon maandverband?
Ja, en nee. Ja, in die zin dat je wel een dikker stuk voelt en nee, dat voelt dan weer niet als een plastic maandverband. Het zit echt wel steviger op z’n plek, geen randjes meer die een eigen leven willen leiden. En een maandverband voelt toch altijd een beetje synthetisch. Dat synthetische gevoel ontbrak tot zover.
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 00:03:37 #61
5428 crew  miss_sly
pi_207438170
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Ben benieuwd of die voor de zwaardere menstruatie ook goed werkt.
Ik kende het merk eigenlijk vanwege de wasbare luiers. Maar dat was nooit iets voor mij. Wel grappig dat mijn dochter nu dus wel met dit merk (met die bamboe vezels) rondloopt. :D
Jouw dochter is ook nog jong, toch?
Wat is haar kledingmaat, dat xs van Bamboozy goed past?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 00:08:54 #62
236264 crew  capricia
pi_207438213
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jouw dochter is ook nog jong, toch?
Wat is haar kledingmaat, dat xs van Bamboozy goed past?
Ja. Net 11 jaar geworden.

172 is haar kledingmaat. Maar ook veel XS (als ik online bestel, is het XS), zit net tussen de dames- en de kinderkleding in.
En die menstruatie is nog niet zo hevig. Dat moet zich allemaal nog settelen. Wel tot nu toe netjes constant qua cyclus.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 00:12:07 #63
5428 crew  miss_sly
pi_207438233
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Net 11 jaar geworden.

172 is haar kledingmaat. Maar ook veel XS (als ik online bestel, is het XS), zit net tussen de dames- en de kinderkleding in.
En die menstruatie is nog niet zo hevig. Dat moet zich allemaal nog settelen. Wel tot nu toe netjes constant qua cyclus.
Mijn dochter is nogal smal. Ze draagt nog onderbroekjes maat 134 :') Niet elke xs past dus goed. Misschien deze toch ook eens proberen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 00:16:59 #64
236264 crew  capricia
pi_207438266
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mijn dochter is nogal smal. Ze draagt nog onderbroekjes maat 134 :') Niet elke xs past dus goed. Misschien deze toch ook eens proberen.
Ja. Het is proberen.
En het is best duur spul om maar even van alles wat te kopen en maar hopen dat de maat past.

We hebben maandverband en tampons uitgelegd en klaargelegd enzo. Maar dit werkt voor haar tot nu toe het beste. Deze onderbroeken. Gewoon een apart stapeltje in haar kast, naast haar normale ondergoed. En dat pakt ze nu dus steeds als ze ongesteld is. Ze heeft kennelijk haar keuze dus gemaakt. :)
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 09:53:17 #65
447051 crew  Peejtur
pi_207440157
Heel erg geveegd....
  Moderator vrijdag 6 januari 2023 @ 09:55:27 #66
5428 crew  miss_sly
pi_207440191
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 00:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Het is proberen.
En het is best duur spul om maar even van alles wat te kopen en maar hopen dat de maat past.

We hebben maandverband en tampons uitgelegd en klaargelegd enzo. Maar dit werkt voor haar tot nu toe het beste. Deze onderbroeken. Gewoon een apart stapeltje in haar kast, naast haar normale ondergoed. En dat pakt ze nu dus steeds als ze ongesteld is. Ze heeft kennelijk haar keuze dus gemaakt. :)
Hebben wij ook gedaan toen ze voor het eerst ongesteld werd. We zijn naar de winkel gegaan, hebben daar van een aantal merken een pakje meegenomen en wat menstruatieondergoed gekocht. Zo kan ze zelf uitvinden wat het beste werkt voor haar. Haar grootste angst is doorlekken op school, dus daar zijn een beetje alle beslissingen op gebaseerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207440539
Ik zie de laatste tijd ook veel reclame voorbij komen voor modibodi (eu.modibodi.com). Denk dat ik daar eens iets ga bestellen!

Ze hebben zelfs sportkleding (leggings en shorts) met van die absorptiepads en zwemkleding :o

Ik had dit moeten hebben toen ik nog op school zat. Altijd gedoe met maandverband dat bij de gymles verschoof enzo.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 11:14:01 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207454288
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik zie de laatste tijd ook veel reclame voorbij komen voor modibodi (eu.modibodi.com). Denk dat ik daar eens iets ga bestellen!

Ze hebben zelfs sportkleding (leggings en shorts) met van die absorptiepads en zwemkleding :o

Ik had dit moeten hebben toen ik nog op school zat. Altijd gedoe met maandverband dat bij de gymles verschoof enzo.
Volgens mij is modibodi ook iets betaalbaarder. Staat ook op mijn lijstje.
Resistance is futile.
pi_207454746
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik zie de laatste tijd ook veel reclame voorbij komen voor modibodi (eu.modibodi.com). Denk dat ik daar eens iets ga bestellen!

Ze hebben zelfs sportkleding (leggings en shorts) met van die absorptiepads en zwemkleding :o

Ik had dit moeten hebben toen ik nog op school zat. Altijd gedoe met maandverband dat bij de gymles verschoof enzo.
Zwemkleding :D
Ik zwem elke week en zit altijd te klooien met tampons en dan nog onzeker zijn.

Weet iemand meer merken die zoiets verkopen? Want modibodi heeft maar één badpak en dat is uitverkocht in mijn maat -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207456265
Ik weet t niet hoor. Het is fijn als je je regelmatig verschoond ivm ziekmakende bacteriën en om de drie vier uur een onderbroek wisselen past niet in mijn lifestyle.
Ik voel me al smerig als ik ongesteld ben. Dan helemaal als ik zo’n broeibroek zou moeten gebruiken omdat het beter is voor t milieu.
Wasmiddelen zijn trouwens ook milieuvervuilend en vergeet niet de microplastics die sowieso bij de normale was al vrijkomen in het water.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 15:05:42 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207456965
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:05 schreef quirina het volgende:
Ik weet t niet hoor. Het is fijn als je je regelmatig verschoond ivm ziekmakende bacteriën en om de drie vier uur een onderbroek wisselen past niet in mijn lifestyle.
Ik voel me al smerig als ik ongesteld ben. Dan helemaal als ik zo’n broeibroek zou moeten gebruiken omdat het beter is voor t milieu.
Wasmiddelen zijn trouwens ook milieuvervuilend en vergeet niet de microplastics die sowieso bij de normale was al vrijkomen in het water.
Ziekmakende bacteriën :+ . TSS komt 10-20 keer per jaar voor in Nederland en de helft van de patiënten is een jonge vrouw die tampon gebruikt. Dus minimaal risico, maar ook mannen kunnen dit krijgen.

Je kunt zo’n broekje rustig 8-12 uur dragen. Verhoogd risico op TSS is er sowieso niet, dat hangt samen met tampon gebruik.

Waarom voel je je trouwens smerig als je ongesteld bent?
Resistance is futile.
pi_207457969
Lekker fris een natte bebloede slip acht tot twaalf uur achterelkaar dragen. Lijkt me stug dat zo’n broek dat red, als je een beetje zwaar menstrueert zit al die nattigheid tegen je poenie aan te broeien en te stinken en als het niet doorlekt gaat het er wel langs.
Tuurlijk krijg je bacteriegroei. Daarom zeggen ze ook dat je regelmatig moet verschonen. Behalve TSS kan je ook zo schimmel oplopen of bacteriële vaginose.
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 16:53:13 #73
382129 crew  Donna
pi_207458065
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 15:05 schreef Seven. het volgende:

[..]
Ziekmakende bacteriën :+ . TSS komt 10-20 keer per jaar voor in Nederland en de helft van de patiënten is een jonge vrouw die tampon gebruikt. Dus minimaal risico, maar ook mannen kunnen dit krijgen.

Je kunt zo’n broekje rustig 8-12 uur dragen. Verhoogd risico op TSS is er sowieso niet, dat hangt samen met tampon gebruik.

Waarom voel je je trouwens smerig als je ongesteld bent?
Dat is niet helemaal waar hoor. Iedereen kan TSS krijgen, mannen en kinderen ook.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 19:23:14 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207459742
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar hoor. Iedereen kan TSS krijgen, mannen en kinderen ook.
Klopt, maar ik wilde aangeven dat je door een menstruatieslip geen hoger risico loopt (in tegenstelling tot tampons, dat verhoogt het risico wel).
Resistance is futile.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 19:25:29 #75
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207459770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 16:43 schreef quirina het volgende:
Lekker fris een natte bebloede slip acht tot twaalf uur achterelkaar dragen. Lijkt me stug dat zo’n broek dat red, als je een beetje zwaar menstrueert zit al die nattigheid tegen je poenie aan te broeien en te stinken en als het niet doorlekt gaat het er wel langs.
Tuurlijk krijg je bacteriegroei. Daarom zeggen ze ook dat je regelmatig moet verschonen. Behalve TSS kan je ook zo schimmel oplopen of bacteriële vaginose.
Een maandverband kun je op de lichtere dagen ook wel 8-12 uur dragen. Ik heb de Saforelle 2 x een hele nacht gedragen, niks aan het handje hoor.

Jouw bewering over TSS door een maandverband of menstruatieslip klopt volgens mij echt geen hout van. Verhoogd risico op TSS heb je door tampon gebruik. Als ik er zo over nadenk: tampons lijken me een lekker warm broeinest voor bacteriën is, alleen de bacteriën kunnen letterlijk alleen maar in je vagina en terug in je baarmoeder verder broeien…..

Ik denk niet dat je kunt stellen dat maandverband en menstruatieslips onhygiënischer is dan tampons, of andersom. Wat wel bewezen is, is dat tampon gebruik een hoger risico op TSS veroorzaakt. En dan nog zijn er dus in NL hooguit 20 gevallen per jaar, de helft van de patiënten zijn vrouwen die tampons gebruiken.

[ Bericht 26% gewijzigd door Seven. op 07-01-2023 19:33:42 ]
Resistance is futile.
  zaterdag 7 januari 2023 @ 19:35:00 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207459874
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 11:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zwemkleding :D
Ik zwem elke week en zit altijd te klooien met tampons en dan nog onzeker zijn.

Weet iemand meer merken die zoiets verkopen? Want modibodi heeft maar één badpak en dat is uitverkocht in mijn maat -O-
Snuggs voor je gecheckt maar die hebben het niet helaas!
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 19:43:52 #77
236264 crew  capricia
pi_207459991
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 16:43 schreef quirina het volgende:
Lekker fris een natte bebloede slip acht tot twaalf uur achterelkaar dragen.
Hoe is dit anders dan snachts 8+ uur één maandverband?
Definitely not CIA
pi_207460044
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Een maandverband kun je op de lichtere dagen ook wel 8-12 uur dragen. Ik heb de Saforelle 2 x een hele nacht gedragen, niks aan het handje hoor.

Jouw bewering over TSS door een maandverband of menstruatieslip klopt volgens mij echt geen hout van. Verhoogd risico op TSS heb je door tampon gebruik. Als ik er zo over nadenk: tampons lijken me een lekker warm broeinest voor bacteriën is, alleen de bacteriën kunnen letterlijk alleen maar in je vagina en terug in je baarmoeder verder broeien…..

Ik denk niet dat je kunt stellen dat maandverband en menstruatieslips onhygiënischer is dan tampons, of andersom. Wat wel bewezen is, is dat tampon gebruik een hoger risico op TSS veroorzaakt. En dan nog zijn er dus in NL hooguit 20 gevallen per jaar, de helft van de patiënten zijn vrouwen die tampons gebruiken.
(Aanvulling op je post):
TSS was in de tijd dat tamponfabrikanten zich in hun produkten én hun reclames vooral richtten op het ‘vergeten’ van je ongesteldheidsongemak. Omdat je tampon je schoon hield en uuuuuuren kon blijven zitten want super absorberend dus 1 keer in de 12 uur wisselen was ruim voldoende.

Et voila: tienermeiden die die periode nog ruimer namen (want dat is veel gemakkelijker), warme ongestoorde broeinesten, wachten met aan de bel trekken bij klachten en ernstig ziek (zoals een schoolgenoot van me) of zelfs overleden.
En door die negatieve publiciteit is het product verbeterd qua mogelijkheid tot bacteriegroei en hoor je een stuk minder focus op hoe lang je hem wel niet kunt dragen.

Menstruatiebloed wat in een maandverband of slip zit heeft qua temperatuur en omliggende weefsels een stuk minder kans de bron te zijn voor TSS.

Bedankt voor het badpak-loeren!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207460051
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2023 10:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik zie de laatste tijd ook veel reclame voorbij komen voor modibodi (eu.modibodi.com). Denk dat ik daar eens iets ga bestellen!

Ze hebben zelfs sportkleding (leggings en shorts) met van die absorptiepads en zwemkleding :o

Ik had dit moeten hebben toen ik nog op school zat. Altijd gedoe met maandverband dat bij de gymles verschoof enzo.
Wat een kutwebsite.

(verkapte TVP)
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 20:57:27 #80
382129 crew  Donna
pi_207461209
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 19:23 schreef Seven. het volgende:

[..]
Klopt, maar ik wilde aangeven dat je door een menstruatieslip geen hoger risico loopt (in tegenstelling tot tampons, dat verhoogt het risico wel).
Ja dat bedacht ik me later ook dat dat je intentie was, maar wilde niet m'n reactie bewerken dan wordt het zo'n rommeltje. :P
pi_207461213
Wie gaat er mee zwemmen door een zee van bloed *O*

https://www.graceisgreen.com/nl/menstruatie-badpak.html Wat een vreselijke naam :X

https://moi-et-marie.com/(...)riant=43080600944858

En ik kom er nu achter dat er uitwasbare tampons (ugh..) bestaan en… labiapads :o
Waar heeft een mens labiapads voor nodig !? Het is iets anders dan uitwasbaar maandverband.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 7 januari 2023 @ 21:00:40 #82
382129 crew  Donna
pi_207461271
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen door een zee van bloed *O*

https://www.graceisgreen.com/nl/menstruatie-badpak.html Wat een vreselijke naam :X

https://moi-et-marie.com/(...)riant=43080600944858

En ik kom er nu achter dat er uitwasbare tampons (ugh..) bestaan en… labiapads :o
Waar heeft een mens labiapads voor nodig !? Het is iets anders dan uitwasbaar maandverband.
Labia pads van biologisch katoen in diverse kleuren en printjes. Een labia pad is een stukje stof in de vorm van een druppel of blaadje, je plaatst de pad tussen je schaamlippen en deze dient als back-up tijdens je menstruatie bij het gebruik van een tampon of menstruatie cup of gebruik hem bij licht urine verlies of afscheiding. De herbruikbare labia pads worden geleverd in een klein netzakje welke je meteen als toilettasje kunt gebruiken als je de pads mee neemt.
pi_207461323
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 21:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Labia pads van biologisch katoen in diverse kleuren en printjes. Een labia pad is een stukje stof in de vorm van een druppel of blaadje, je plaatst de pad tussen je schaamlippen en deze dient als back-up tijdens je menstruatie bij het gebruik van een tampon of menstruatie cup of gebruik hem bij licht urine verlies of afscheiding. De herbruikbare labia pads worden geleverd in een klein netzakje welke je meteen als toilettasje kunt gebruiken als je de pads mee neemt.
Vaag frutwerk in je frut dus _O-
Complete complexen bouwen in je vagina :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 7 januari 2023 @ 23:34:21 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207464118
Labia pads… okeeeeeej!
Resistance is futile.
pi_207464570
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 23:34 schreef Seven. het volgende:
Labia pads… okeeeeeej!
Inmiddels zijn we een paar uur verder en heb ik geleerd dat je ze ook … liplapjes mag noemen :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 8 januari 2023 @ 07:38:04 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207465456
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2023 00:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Inmiddels zijn we een paar uur verder en heb ik geleerd dat je ze ook … liplapjes mag noemen :D
:+ _O-
Resistance is futile.
pi_207466612
Straks mag je ze ook vulva vodjes noemen.
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 10:52:33 #88
382129 crew  Donna
pi_207466823
Lol.
Het is wellicht handig voor vrouwen bij wie afscheiding of bloed erg naar voren (boven zou je kunnen zeggen) loopt door de schaamlippen. Die padjes nemen het dan op.
pi_207511449
De libresse is nu voor de halve prijs bij Kruidvat (als je zo'n kaart hebt en alleen online geloof ik), maar kan hier nog niet echt recensies vinden. Durf er ook niet meteen twee te kopen voor het geval ze niet passen.
Tap tap tap
  woensdag 11 januari 2023 @ 19:58:22 #90
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207516392
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 14:31 schreef CherryLips het volgende:
De libresse is nu voor de halve prijs bij Kruidvat (als je zo'n kaart hebt en alleen online geloof ik), maar kan hier nog niet echt recensies vinden. Durf er ook niet meteen twee te kopen voor het geval ze niet passen.
Mocht je toch gaan bestellen, ben benieuwd naar je review!
Resistance is futile.
pi_207527134
Ik heb een stapel Snuggs liggen en vind het fijne dingen! Ik gebruikte al een cup, maar merk op de lichte dagen dat ik die dan niet zo fijn vind zitten en op de zware dagen juist dat ik het dan soms maar 3/4 uur red op 1 cup en me constant onzeker voel over doorlekken.

Heb in eerste instantie een "proefpakket" van 5 verschillende modellen en stofjes aangeschaft, waarvan ik de Hugger het allerfijnste vind: lekker hoog, stevig materiaal en grootste absorptie vermogen. Daarmee durf ik buiten de 2 zware dagen wel te slapen, en op de zware dagen is 'ie fijn als extra zekerheid. De lichtere absorptie vermogens zijn dan juist weer fijn als je net wel/net niet meer ongesteld bent of als je onzeker bent over je eerste dag van menstruatie.

Daarnaast ook fijn als je meer afscheiding hebt, ik hou niet zo van inlegkruisjes.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 12 januari 2023 @ 19:25:49 #92
277627 Seven.
We are Borg.
pi_207529805
quote:
17s.gif Op donderdag 12 januari 2023 16:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een stapel Snuggs liggen en vind het fijne dingen! Ik gebruikte al een cup, maar merk op de lichte dagen dat ik die dan niet zo fijn vind zitten en op de zware dagen juist dat ik het dan soms maar 3/4 uur red op 1 cup en me constant onzeker voel over doorlekken.

Heb in eerste instantie een "proefpakket" van 5 verschillende modellen en stofjes aangeschaft, waarvan ik de Hugger het allerfijnste vind: lekker hoog, stevig materiaal en grootste absorptie vermogen. Daarmee durf ik buiten de 2 zware dagen wel te slapen, en op de zware dagen is 'ie fijn als extra zekerheid. De lichtere absorptie vermogens zijn dan juist weer fijn als je net wel/net niet meer ongesteld bent of als je onzeker bent over je eerste dag van menstruatie.

Daarnaast ook fijn als je meer afscheiding hebt, ik hou niet zo van inlegkruisjes.
Mooie review ^O^ . Ik heb m’n oog ook laten vallen op de hugger. Hebben ze die ook voor de lichtere dagen?
Resistance is futile.
pi_207531267
quote:
7s.gif Op donderdag 12 januari 2023 19:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
Mooie review ^O^ . Ik heb m’n oog ook laten vallen op de hugger. Hebben ze die ook voor de lichtere dagen?
Nee, dat dan helaas weer niet. Zou eigenlijk wel mooi zijn ja, als je een soort van custom kan samenstellen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207573335
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen door een zee van bloed *O*

https://www.graceisgreen.com/nl/menstruatie-badpak.html Wat een vreselijke naam :X


Maar ik heb hem wel gekocht :@ Kwam deze week binnen en ik kon hem dit weekend meteen testen.
Simpel badpakje, zou ik normaal niet uitzoeken maar zwart is natuurlijk wel zo veilig met deze dagen.

Het absorberende stuk is in droge toestand niet heel dik. Ik gebruikte het als extraatje, ook nog tampon erin.

Met zwemmen heb je er geen last van. Maar als je uit het water komt.. zet dat absorberende stuk uit. Gevoelsmatig loop je met een matras tussen je benen, een subtiele check liet zien dat dat in de praktijk niet zo is. Al flubbert het wel een beetje. Ben benieuwd hoe lang het in vorm blijft.

Net gewassen, toen kwam al meteen een bh opvulstuk eruit zetten. Blijkbaar zijn die zijnaden open. Tijdens het zwemmen geen last van gehad.

Al in al: fijn wat extra zekerheid te hebben maar ik zou er niet een hele dag mee gaan zwemmen ivm de ‘matras’. En ik ben wel benieuwd hoe lang eea in vorm blijft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208163645
Via Snuggs kun je nu een trial product bestellen voor 15 euro Inc verzendkosten, naar beneden scrollen op de pagina, de oranje Try now button doet niks. Ik heb besteld om toch eens te proberen.

https://snuggs.nl/products/trial-product?variant=42090700603568
pi_208166076
Thanks voor de tip, ik heb hem besteld!
pi_208166564
Goede tip, dank je! Hier ook eentje besteld.

Ik ben voor het eerst in jaren ongesteld (spiraal verwijderd), perfect moment om over te stappen op duurzame en goedkopere alternatieven dan tampons.
De menstruatiecup bevalt goed, maar ik red het daarmee niet als ik op de eerste dag(en) naar kantoor moet. Menstruatie ondergoed is daarom een perfecte aanvulling.

Las ook goede dingen over Bamboozy, klopt dat? Behalve dat die een maatje groter besteld moet worden.
Ben sowieso fan van Bamboozy O+
  Moderator maandag 27 februari 2023 @ 15:44:36 #98
382129 crew  Donna
pi_208166788
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 14:35 schreef Aure het volgende:
Thanks voor de tip, ik heb hem besteld!
Ik ook!
pi_208167390

Goed kijken wat voor eng spul er in die herbruikbare broeken zitten. In america hebben ze al rechtzaken lopen.
pi_208167778
https://littlebitofsunshi(...)nstruatie-ondergoed/

Volgens dit artikel zou dat bij snuggs niet zo zijn maar pfas zit volgens mij in best veel kleding
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')