Denk dat Erik zich beter gedraagt dan Berend want die grijpt je zo bij je kutquote:Op vrijdag 30 december 2022 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar stinkt Erik toch niet meer ten opzichten van Berend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, laatste dagen niets live kunnen zien, weet ook niet waar deze ruzie vandaag over ging .......![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Kenzy en Isaac - 30 december 2022.Het was allemaal show...aldus Isaac. Ik geloof er niets van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Goedenavond, laatste dagen niets live kunnen zien, weet ook niet waar deze ruzie vandaag over ging .......![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Kenzy en Isaac - 30 december 2022.dat weet alleen IsaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Misschien moest hij daarom ook wel weg van de deugpolitie van Talpa....quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Denk dat Erik zich beter gedraagt dan Berend want die grijpt je zo bij je kut
[ afbeelding ]
Ruzie Kenzy en Isaac - 30 december 2022.Kenzy schijnt te wijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ja, zo komen de verhalen dus de wereld in,quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moest hij daarom ook wel weg van de deugpolitie van Talpa....
watquote:
Is pas gebeurd FB / FOK!verkiezingen 2022 - de uitslagen!quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan wij hier elkaar ook ranken?
ik vind dat nooit zo leukquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan wij hier elkaar ook ranken?
ach geintje toch en je kan meerder namen noemenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat nooit zo leuk
want je doet altijd mensen tekort
i knowquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ach geintje toch en je kan meerder namen noemen
neequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die donkere dame/heer? Is dat een omgebouwde?
Ja en dat soort mensen moet ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij is erg tevreden, en vooral met zichzelf....
Okquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
moraima is gewoon een dame
maar we dachten het allemaal
Ze komt uit Enschedequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
moraima is gewoon een dame
maar we dachten het allemaal
Je had wel gelijk. Half11 zei je in het begin van de avondquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef engine het volgende:
Precies twee uur en een kwartier later als gepland gaan we beginnen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je had wel gelijk. Half11 zei je in het begin van de avond
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ow en ze heeft een papegaai
dat vind @:Utopia2.0 vast leuk
We moeten elkaar hier doorheen slepenquote:
ik ga evenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We moeten elkaar hier doorheen slepen![]()
Campingentertainer.
Ze is moeilijk te verstaan, kan niet veel meedoen aan de spellen, maar wel een goed gevoel voor humor en een aanstekelijke schaterlachquote:
Maar niet echt aanwezigquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze is moeilijk te verstaan, kan niet veel meedoen aan de spellen, maar wel een goed gevoel voor humor en een aanstekelijke schaterlach
Het is het eindpunt van de trein,quote:
3 zelfs, minimaalquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat iemand denkt dat hij er een carrière als presentator uit kan slepen
Ik woon er en heb daar niet hetzelfde beeld over.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
hij doet het beter als gjquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef schizolientje het volgende:
ik denk dat iemand denkt dat hij er een carrière als presentator uit kan slepen
Dat vind hij met name zelf.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef engine het volgende:
Dit is heel ingewikkeld. Gelukkig kan Bern het goed uitleggen
Behalve als FC Twente speelt,quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede.
Zo is het Moes. Domme westerlingen ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Behalve als FC Twente speelt,
Dan willen velen in de Grolsch Veste zijn
als is het voor een broodje beenham
maar ook de sfeer is er heel erg fijn!
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is het Moes. Domme westerlingen ook
[ afbeelding ]
Ruzie Kenzy en Isaac - 30 december 2022.In de reacties in een van de vorige topics heeft iemand een link gestuurd naar het filmpje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toren viel. Na de tijd toen ze een drankje mochten drinken.
Toen isaak wou pakken viel t om.
Blijkbaar wees kennis naar isaak
Daar werd isaak boos om.
Ze krijgen allemaal Errol als iemand wijst. Maar schreeuwen naar iemand moet kunnen Blijkbaar.
Waarom jij dat denkt? Omdat je wat kortzichtig bent?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:24 schreef Clasientje het volgende:
Bier bah. Waarom denk ik dat vrouwen alleen bier drinken omdat toevallig alcohol inzit want hun lusten denk ik helemaal geen bier. Als er wijn werd geserveerd dan waren alle dames blij inclusief ik 😁
Waar haalt hij die ene hersencel vandaan vraag ik mij afquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Martin wordt beauty and the brains genoemd
gekocht op de kerstmarkt mssnquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar haalt hij die ene hersencel vandaan vraag ik mij af
Misschien toch die aambeiquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sowieso gebeurt er van alles achter de schermen waar wij geen weet van hebben en ook ter bescherming van die mensen zelfquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien moest hij daarom ook wel weg van de deugpolitie van Talpa....
Ivor zit thuis ... 2 weekjes is ie weer op missiequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef D. het volgende:
Wanda en Jasper nog maar niet als setje in de introductie?
Die is nog te slim, dat kan ook nietquote:
Net genoeg om die halve hersencel van Mexx te manipuleren voor een blowjob.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
hij zou beter Avondtuur kunnen doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat Bern dit wel leuk doet
Ik denk dat wel, maar dat laat GJ nooit meer losquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou beter Avondtuur kunnen doen
Gewoon wegstemmen, beter voor iedereen daarquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat wel, maar dat laat GJ nooit meer los
Zou ie het format meenemen als ie gaat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een reden voor Bern om GJ eruit te stemmenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon wegstemmen, beter voor iedereen daar
ik zie hem er voor aan dat te roepenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie het format meenemen als ie gaat?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:35 schreef D. het volgende:
Ik hoopte dat Kenzy ging wijzen toen Isaac binnen kwam
Cool. Zal je mijn adres even via DM geven. Breng je hemzelfquote:
Dan heb ik er geen recht op, ben net begonnen met kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
als meest geduldige kijkers van deze soap?
Dan win jij, want je hebt nu nog vast het meeste geduldquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan heb ik er geen recht op, ben net begonnen met kijken
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Dan win jij, want je hebt nu nog vast het meeste geduld
De aankondigingen waren het leukstquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
vind het wel veel gelul![]()
hij doet het leuk
maar man man man
Zo gaat dat altijd bij dit soort showsquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
vind het wel veel gelul![]()
hij doet het leuk
maar man man man
* greysbones gooit D. over de schutting in Lelystadquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:41 schreef D. het volgende:
meest creatiefste?
Kan iemand Bern vertellen dat het meest creatieve OF creatiefste moet zijn?
*zwaait naar de camera en alle Fokkersquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gooit D. over de schutting in Lelystad
Dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:43 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha Wanda genomineerd voor meest optimistisch
Hoe ironisch, maar gelukkig krijgt Eunice hem.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:43 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha Wanda genomineerd voor meest optimistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
GJ Babbel en zoe hebben er vast op gestemdquote:
Jij had andere beelden?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
Rupie troeft wel gewoon GJ af in zn speech
Daar kan ik me nog wel in vinden op zich. Als je die echt iets persoonlijks zou vertellen zou hij dat wel bij zich houdenquote:
Gewone? Nee hoor, hij wil niet tongenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
Erik wint de pot .... denk dat ie liever een gewone vrouw heeft
Jeffrey weet gelijk waar ie staatquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef D. het volgende:
Gert-Jan en Rupert winnen allebei 'meest grappige'
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:49 schreef D. het volgende:
Gert-Jan en Rupert winnen allebei 'meest grappige'
quote:
quote:
Erik was meest betrouwbare.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:59 schreef Silves het volgende:
Meest betrouwbaar Izeik? zegt net in de camera dat hij geld aan het verdoezelen is..scheldt iedereen verrot, maakt gewoon schietbeweging niet met een pistool maar met een mitrailleur..omg![]()
![]()
![]()
Een filmpje van deze hoogtepunten zou niet verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:59 schreef Silves het volgende:
Meest betrouwbaar Izeik? zegt net in de camera dat hij geld aan het verdoezelen is..scheldt iedereen verrot, maakt gewoon schietbeweging niet met een pistool maar met een mitrailleur..omg![]()
![]()
![]()
Het werkt dus wel wat ie doetquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:59 schreef Silves het volgende:
![]()
![]()
Zoveel is wel duidelijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
en het zijn de bewoners die mochten stemmen, die zien niet alles wat wij zien
Nieuwjaar?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:02 schreef engine het volgende:
Janet alvast bezig voor nieuwjaar.
[ afbeelding ]
ik heb wel zelf gemaakte appelbeignets voor jequote:Op vrijdag 30 december 2022 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Nieuwjaar?
Ik heb nu zin in appelflappen
Ze hadden eerder Moraima verwachtquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:01 schreef Silves het volgende:
Kimd vind het raar dat Wendy is genomineerd was voor het grappigste...euhhh die kan goed uit de hoek komen.
oh heerlijk, kan je een postduif sturen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel zelf gemaakte appelbeignets voor je
Behalve de deelnemers die mee doen aan het verdoezelen..bv de sporters..de bange kamergenoten die geen weerwoord durven te geven( anders wordt ik afgemaakt)..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik was meest betrouwbare.
en het zijn de bewoners die mochten stemmen, die zien niet alles wat wij zien
Als je het niet erg vindt dan neem ik KimD niet bijster serieus en al helemaal niet op het gebied van humorquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:01 schreef Silves het volgende:
Kimd vind het raar dat Wendy is genomineerd was voor het grappigste...euhhh die kan goed uit de hoek komen.
Ah lekker ...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb wel zelf gemaakte appelbeignets voor je
Die is niet grappig, die is gemeen in haar moedertaal, maar wel voor de camera..conjo en haar slaafjes in haar kamer...quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hadden eerder Moraima verwacht
Ik hoop nog steeds op een tv-avondje waar ze spraakmakende momenten op het scherm te zien krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Behalve de deelnemers die mee doen aan het verdoezelen..bv de sporters..de bange kamergenoten die geen weerwoord durven te geven( anders wordt ik afgemaakt)..
appelflappen maakt Janetquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
Empanadas denk ik ... ook maar weer eens doen
equote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Cool. Zal je mijn adres even via DM geven. Breng je hemzelf
n esther na morgenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oja morgenavond tijdens oud en nieuw..terugblikken 2022 in de loods.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een tv-avondje waar ze spraakmakende momenten op het scherm te zien krijgen
klinkt leuk en lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ga morgen kwarkini's bakken![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:09 schreef Silves het volgende:
[..]
oja morgenavond tijdens oud en nieuw..terugblikken 2022 in de loods.
is ook lekker, oliebollen, maar dan als basis kwark. Heel luchtig en lekkerquote:
Panettone is bij ons de favo..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik had er nog nooit van gehoord, maar klink lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is ook lekker, oliebollen, maar dan als basis kwark. Heel luchtig en lekker
Welke titel had je 'm voor in aanmerking zien komen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:12 schreef Harry het volgende:
Ik zie Jeffrey nergens bij de genomineerden van de Oscars.
Grootste loserquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Welke titel had je 'm voor in aanmerking zien komen?
Ja die nominatie ook gemist, meest irritant, meest arrogant, meest onstabiel..en zo nog vele andere..quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:12 schreef Harry het volgende:
Ik zie Jeffrey nergens bij de genomineerden van de Oscars.
Mora is fun als character met het hele totaalplaatje maar de nuchtere Wendy is ideaal gezelschap qua gevatte directheidquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beetje late reactie...maar val net binnen en het is nog ontopic want het was op stream en staat in de cosquote:
Slim is relatief, ze scoren volgens mij allemaal niet zo hoog, maar ik heb Berend weleens kunnen betrappen op een intelligente opmerking, en dat moet ik bij de rest nog zien gebeurenquote:
een L'oscarquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima zoals ze altijd bezig is ... Heeft zij ook een Oscar ontvangen ?
Ik dacht Jeffreyquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef D. het volgende:
Over wie hadden Babette en JW het? Waarvan Babette zei dat hij dat hij enigszins idolaat van hem was?
jefquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef D. het volgende:
Over wie hadden Babette en JW het? Waarvan Babette zei dat hij dat hij enigszins idolaat van hem was?
Jefquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef D. het volgende:
Volgens mij Jeff,quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:26 schreef D. het volgende:
Hoezo jammer?quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Echt?
Zou kunnen, maar dat zou wel jammer zijn...
Mirthe gooit ook hoge ogenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Het mooiste figuurtje daar komt van Sasha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |