Je moet er aan gelovenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt mij ook geen Ed Sheeran vrije dag gegund![]()
![]()
Winnaar gespot!quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:27 schreef ook_gek het volgende:
Henry van Loon.
Heeft een film gemaakt barry barista.
Heeft tattoos
Heeft de lachers op de hand ( komiek )
Nieuwe show heet show dock ( hondje )
Belofte maakt schuld.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Denk het ookquote:
Ik hoop het!quote:
Meteen maar even quotenquote:
Wel met een masker op blijkbaar.quote:
Ja ook dit ja hahaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Perrin het volgende:
Schandalig dat Joling dat niet hoorde.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
De tijger weet ik nog steeds niet. Ik gok maar op Jeroen van de Boom of Jeroen van Koningsbrugge.
Hij sprak meerdere stemmen in voorquote:
Hij is leuker métquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Mrmime het volgende:
Kijk dat masker is af en de lul is terug
quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:11 schreef Mrmime het volgende:
Kijk dat masker is af en de lul is terug
Beter dan treblequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
Dat was pas chanant als songfestival fan
Die is zo aandachtsgeil die man. Ik vind het gewoon jammer dat ie gewonnen heeftquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:12 schreef Phoebster het volgende:
Lieve help die hoort zichzelf graag praten
Zelfs shalalie kunnen we nog beter hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef Momo het volgende:
Dat was pas chanant als songfestival fan
Ja mét pak was ie geweldig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan vinden van hem wat je wil.
Maar dit was wel diegene die zijn rol het best omarmt heeft.
Sieneke is toch beetje quilty plessurequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet niet wat erger was Sieneke, Treble of de toppers
Ik kan hem prima hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij heeft natuurlijk ook gewonnen omdat ie het langst iemand anders probeerde te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:14 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Die is zo aandachtsgeil die man. Ik vind het gewoon jammer dat ie gewonnen heeft
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zingt heerlijk mee dat nummer in de kroeg idd. Concept op podium toch ook best geinig.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sieneke is toch beetje quilty plessure
Roast van Giel en met Matthijs zal die vast ook wel aan tafel gezeten hebben ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:18 schreef NailQueen het volgende:
Maar wat hebben Giel Beelen en Mathijs van nieuwkerk te maken met Henry van Loon?
En tel daar dan de beste goede zang/nummers bij op en dan heb je een terechte winnaar. Al had dit net zo goed voor Henry kunnen gelden.quote:
Ahja natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Roast van Giel en met Matthijs zal die vast ook wel aan tafel gezeten hebben ofzo.
Idd als ie in vermomming komt, is ie zelfs de slimste beveiliging de baas.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Djeez het volgende:
Kut man, en ik heb nog wel een Jeroen van de Boom-beveiliging op mijn tv, maar die deed het dus niet
Mijn Ed Sheeran beveiliging deed het ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Djeez het volgende:
Kut man, en ik heb nog wel een Jeroen van de Boom-beveiliging op mijn tv, maar die deed het dus niet
Bewust de andere Jeroen genoemd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Zowel open mond bij Henry van Loon als Jeroen van Koningsbrugge... Lone had ik vanavond wel nadat ik haar al een paar weken geleden op m'n netvlies had. Monica Geuze kan ook wel aardig zingen trouwens
Oh Fuckquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bewust de andere Jeroen genoemd?
Het voorste publiek aan de tafeltjes en 1e (2e) rij tribune zit er ook gewoon, stuk of 30 mensen en die moeten een contract tekenen 😉quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:01 schreef RipCity het volgende:
Heerlijk dat neppe altijd alsof het publiek er echt is
Jeeej! 😁quote:Op donderdag 29 december 2022 17:19 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Ik houd me hier nog steeds aan 😁
Ik zie Antwee dit wel doen om zijn imago op te vijzelenquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Hoeveel BNers zijn nog over die dit niet gedaan hebben en überhaupt willen doen?
De "sterren' van RTL zullen wel moeten..quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Hoeveel BNers zijn nog over die dit niet gedaan hebben en überhaupt willen doen?
Elise Schaapquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:15 schreef ook_gek het volgende:
Connectie met carlo en ruben moet wel de TV kantine zijn.
Ilse warringa dacht ik opeens aan. Verdchillende prijzen gewonnen. Zit in de tv kantine met carlo en ruben. Zit als hysterische vlogger in vlogmania met ruben.quote:
Janny en Loretta zijn eigenlijk kloons van elkaar?quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Janny vd heijden? Die zag ik net nog bij mindf*ck
WAT DE FUCK!quote:Op zaterdag 31 december 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Janny vd heijden? Die zag ik net nog bij mindf*ck
We zijn nog niet op Expeditie Robinson niveau BN'erquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:52 schreef Momo het volgende:
Uh Loiza Lammers deed mee expeditie Robinsonquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:33 schreef Phoebster het volgende:
[..]
We zijn nog niet op Expeditie Robinson niveau BN'er
Die zingt veel beter?quote:
Dat wel. Maar ik ken nog altijd meer mensen in één seizoen TMS dan drie seizoenen ERquote:Op zaterdag 31 december 2022 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uh Loiza Lammers deed mee expeditie Robinson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |