Zou die achter de diefstal van de letters zitten?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Triest zeg. Er zijn wel aardig wat Friesen met een minderwaardigheidscomplex. En ze stemmen ook nog eens Hunekop de lijst in
Is helaas ook een afscheidsfeest van een collega dus ik kan het eigenlijk niet maken om niet te gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan... fuck em
hier is het gezelliger
Vreselijk inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:32 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Wat een datum ook voor een personeelsfeest
Het is vast beter dan Nothing But Thievesquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:32 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou ja, nu komt er een bak kitsch aan, dat wil je niet weten!
Wel fijne kitsch
* OscarMopperkont heeft diverse "afscheidsfeestjes" gemist... die mensen zie je toch nooit meerquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is helaas ook een afscheidsfeest van een collega dus ik kan het eigenlijk niet maken om niet te gaan
Terechte klachtquote:
Muziek van nu is voor mij meer Antoon, Flemming, Kriss Kross enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap. Ik volg de muziek van nu echt bijna niet maar NBT was zelfs tot mij doorgedrongen.
Yup... te vaak gehoord op Radio 49quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft diverse "afscheidsfeestjes" gemist... die mensen zie je toch nooit meer
Liever die van Diana inderdaad. Veel liever.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
oprecht de radio ff afgezet. Ik kan hier niet naar luisteren
Geboren Achterhoeker, nu in de buurt van Arnhem. En ik praat ook wel eens over Westerlingen of Randstadvolk. Maar om nu te spreken van een kloof? Nee dat suggereert dat mensen op het plattenland bewust achtergesteld wordt door onze overheid, dat is niet zo. Dat is gewoon graag een verhaaltje dat BBB, FvD, CDA, SGP, Omzigt mensen graag voorhoudt om stemmen te winnen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Geen idee wat je zelf woont, maar als je hier (oostelijk Brabant) mensen hoort praten over 'die westerlingen' (en nee, ik doe daar zelf niet aan mee) lijkt die kloof wel degelijk te bestaan.
overmarsquote:
Dat moet wel want die zeggen mij allemaal dan weer niksquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Muziek van nu is voor mij meer Antoon, Flemming, Kriss Kross enzo.
Ik heb 2 kleine kinderen namelijk.
dank je, mijn stemplaatjequote:
Yoow tongermansquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:34 schreef tong80 het volgende:
Dit is lekker. Zon gruwelijke Ruud houdt even zn bek
😋
dezelfden als destijds?quote:
Is goedquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik het voor je oplossen? Ik praat wel met haar.
en de mijnequote:
Meest gestreamde nummer in Nederland dit jaar was van Antoon en Kriss Kross bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet wel want die zeggen mij allemaal dan weer niks
Ja, hopen dat ze die verloving niet al voor jou verbroken heeft!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is goed
Gelukkig was ze ook al verloofd met iemand anders volgens mij
Ik duim wel evenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hopen dat ze die verloving niet al voor jou verbroken heeft!
Er mag best iets meer klassieke (piano)muziek in de lijst af en toe ja. Iets van Ludovico Einaudi ofzo.quote:
agreequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef Fred_B het volgende:
Dit hoort eigenlijk een dag later, maar hij zit in elk geval niet in de nacht.
Herkenbaar. Alles hier in de buurt wordt opgekocht doorhuisjesmelkers en weer verhuurd. Super kut.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En in onze regio worden alle woningen opgekocht door Randstadkutjesvolk. Dus. Oprotten naar hun eigen stuk Nederland met hun hippe koffietentjes.
Laat ons maar ons zijn.
Ik dacht dat Drenthe niet bestondquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op z’n Drents: ik denk dat dit Mark en Clark band
eetsequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Eten staat hier op tafel, dus ik zeg vast:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
Wat staat er toch lekker Phil Collins
Moet gewoon in de gemeente worden geregeld, dat daar een verbod op komt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alles hier in de buurt wordt opgekocht doorhuisjesmelkers en weer verhuurd. Super kut.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
dit dus, kan me niet extreem genoegquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Bombastisch, ik hou er van
Of het nou rock of klassiek is, alles wat bombastisch is, is goed
zondequote:
Hamlapjes? Smakelijk iig!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
Wat schaft de pot, hamlapjes?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
hjbquote:
Bij ons door randstadkutjesvolk dat heel hip denkt te zijn met hun vele geld die hier graag in de natuur willen wonen, maar ook bij de grote stad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alles hier in de buurt wordt opgekocht doorhuisjesmelkers en weer verhuurd. Super kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |