Herkenbaar. Alles hier in de buurt wordt opgekocht doorhuisjesmelkers en weer verhuurd. Super kut.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En in onze regio worden alle woningen opgekocht door Randstadkutjesvolk. Dus. Oprotten naar hun eigen stuk Nederland met hun hippe koffietentjes.
Laat ons maar ons zijn.
Ik dacht dat Drenthe niet bestondquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Op z’n Drents: ik denk dat dit Mark en Clark band
eetsequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Eten staat hier op tafel, dus ik zeg vast:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
Wat staat er toch lekker Phil Collins
Moet gewoon in de gemeente worden geregeld, dat daar een verbod op komt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alles hier in de buurt wordt opgekocht doorhuisjesmelkers en weer verhuurd. Super kut.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
dit dus, kan me niet extreem genoegquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Bombastisch, ik hou er van
Of het nou rock of klassiek is, alles wat bombastisch is, is goed
zondequote:
Hamlapjes? Smakelijk iig!quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
Wat schaft de pot, hamlapjes?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Stromae
Papa waar ben je
BowieGOD
hjbquote:
Bij ons door randstadkutjesvolk dat heel hip denkt te zijn met hun vele geld die hier graag in de natuur willen wonen, maar ook bij de grote stad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alles hier in de buurt wordt opgekocht doorhuisjesmelkers en weer verhuurd. Super kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |