Die laatste is wel erg duur.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, vier elpees zelfs.
[ afbeelding ]
Oscar Ruud heeft een ghostwriter.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo dronken komt Oscar niet op mij over...
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er wordt hier iemand geknepen ergens
Kun je zeker van het tweede stuk zeggen.quote:
Al zijn focus is op dit topic, daarom maakt hij er op de radio altijd zo'n chaos vanquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo dronken komt Oscar niet op mij over...
Laagste notering na het debuut.quote:
Dat sowieso, maar ik dacht dat dit nummer bij het interieur hoorde van de T2000. Maar Ace of spades staat er langer inquote:
Deze dame snapt hemquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al zijn focus is op dit topic, daarom maakt hij er op de radio altijd zo'n chaos van
Vanavond gewoon lekker vroeg naar bed gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom moest ik nou weer zoveel zuipen vannacht. Pff..
Wat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kun je zeker van het tweede stuk zeggen.
De site van de T2K is een beetje fucketyquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik dacht dat dit nummer bij het interieur hoorde van de T2000. Maar Ace of spades staat er langer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |