quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boy George Michael Jackson Browne Dutch
quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blues Boy George Michael Jackson Browne
Ruud de Wild presenteert al de hele Top 2000 lang in jouw stijl En of er hier wordt meegelezenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hallo Radio 2![]()
Roep straks eens iets over Oscar (Mopperkont)
Shit, ontdektquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ruud de Wild presenteert al de hele Top 2000 lang in jouw stijl En of er hier wordt meegelezen
hoe vraagt ie haar in de huidige toestand?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef Kopiko het volgende:
Mooi als Jackson trouwt met ene Mevrouw Snow.
Nee ik ook niet, maar luister er ook niet met tegenzin naar. Lekker voor op een regenachtige zondagmiddag.quote:
Stiekem ís Ruud Oscarquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ruud de Wild presenteert al de hele Top 2000 lang in jouw stijl En of er hier wordt meegelezen
Eentje maarquote:
Het is vrijdag, maar regen genoeg ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar luister er ook niet met tegenzin naar. Lekker voor op een regenachtige zondagmiddag.
tip:quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom moest ik nou weer zoveel zuipen vannacht. Pff..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Zo dronken komt Oscar niet op mij over...quote:
Omdat je volgende maand niet ging zuipen tochquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom moest ik nou weer zoveel zuipen vannacht. Pff..
Arme Oscarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |