Maar voorlopig nog geen glas heeft durven pakken,quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik als manager, ik bepaal, 1iemand en dat ben ik
Als jullie het beter weten dan hadden jullie verkiesbaar moeten stellen
etc etc
Kim K zal straks wel gaan sputteren
Nou die toon was walgelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ie instort
Halve loods over de zeik
Wat denkt Isaak
isaak gaat deze woorden tig keer herhalen tegen jef zo in een 1 op 1 gesprek. dit wordt isaaks 2 minuten onderwater verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik als manager, ik bepaal, 1iemand en dat ben ik
Als jullie het beter weten dan hadden jullie verkiesbaar moeten stellen
etc etc
Kim K zal straks wel gaan sputteren
Walgelijke vent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog geen glas heeft durven pakken,
Isaac van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Walgelijke vent.
Spel spelen ok.
Maar deze toon is misselijk.
Tegenwoordig haal je het nieuws in medialand met zo'n manager
Erik vraagt wie wilquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij mensen weigeren een glas te pakken
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij mensen weigeren een glas te pakken
Het zou mooi zijn als niemand naar voren stapt .quote:
Blijven denken dat er televisie gemaakt moet worden. De ergste ruzies in de loods zijn na een uurtje weer vergeten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Walgelijke vent.
Spel spelen ok.
Dat dus, die grote bek had hij helemaal niet hoeven hebben had dat ook op een andere manier kunnen zeggen. Die lul legt de verantwoording in de handen van de zelfbenoemde allesweter nou dan doe je het goed hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Walgelijke vent.
Spel spelen ok.
Die moet sowieso uit de buurt van die tafel blijven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Martin bemoeit zich er nu ook mee.. motorisch gestoord advies
Jepquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Blijven denken dat er televisie gemaakt moet worden. De ergste ruzies in de loods zijn na een uurtje weer vergeten.
Dat is waar, stop het weer in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Blijven denken dat er televisie gemaakt moet worden. De ergste ruzies in de loods zijn na een uurtje weer vergeten.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet sowieso uit de buurt van die tafel blijven.
Vuurwerk was uit het entertainment boekquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:16 schreef Silves het volgende:
Vuurwerk en eten en geld voor de volgende maanager...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |