Maar voorlopig nog geen glas heeft durven pakken,quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik als manager, ik bepaal, 1iemand en dat ben ik
Als jullie het beter weten dan hadden jullie verkiesbaar moeten stellen
etc etc
Kim K zal straks wel gaan sputteren
Nou die toon was walgelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Ik hoop dat ie instort
Halve loods over de zeik
Wat denkt Isaak
isaak gaat deze woorden tig keer herhalen tegen jef zo in een 1 op 1 gesprek. dit wordt isaaks 2 minuten onderwater verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik als manager, ik bepaal, 1iemand en dat ben ik
Als jullie het beter weten dan hadden jullie verkiesbaar moeten stellen
etc etc
Kim K zal straks wel gaan sputteren
Walgelijke vent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voorlopig nog geen glas heeft durven pakken,
Isaac van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Walgelijke vent.
Spel spelen ok.
Maar deze toon is misselijk.
Tegenwoordig haal je het nieuws in medialand met zo'n manager
Erik vraagt wie wilquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij mensen weigeren een glas te pakken
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tenzij mensen weigeren een glas te pakken
Het zou mooi zijn als niemand naar voren stapt .quote:
Blijven denken dat er televisie gemaakt moet worden. De ergste ruzies in de loods zijn na een uurtje weer vergeten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Walgelijke vent.
Spel spelen ok.
Dat dus, die grote bek had hij helemaal niet hoeven hebben had dat ook op een andere manier kunnen zeggen. Die lul legt de verantwoording in de handen van de zelfbenoemde allesweter nou dan doe je het goed hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Walgelijke vent.
Spel spelen ok.
Die moet sowieso uit de buurt van die tafel blijven.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef 5thencounter het volgende:
Martin bemoeit zich er nu ook mee.. motorisch gestoord advies
Jepquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Blijven denken dat er televisie gemaakt moet worden. De ergste ruzies in de loods zijn na een uurtje weer vergeten.
Dat is waar, stop het weer in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Blijven denken dat er televisie gemaakt moet worden. De ergste ruzies in de loods zijn na een uurtje weer vergeten.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet sowieso uit de buurt van die tafel blijven.
Vuurwerk was uit het entertainment boekquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:16 schreef Silves het volgende:
Vuurwerk en eten en geld voor de volgende maanager...
Isaac heeft al zo vaak geroepen dat ze beter stoppen dat de goede verstaander genoeg weetquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:16 schreef Ebinas het volgende:
Nu gaat Erik even rustig kijken.
Ze hebben nu 680 euro
Komt het uit de regentonquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:17 schreef schizolientje het volgende:
ze staan de glazen ook leeg te drinken
Of dat iemand per ongeluk tegen de tafel stoot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:18 schreef Silves het volgende:
Droom senario, Erik faalt met het laatste glas..
Dat hoop ik meer.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Of dat iemand per ongeluk tegen de tafel stoot.
De manager ofzo..quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze er heel dichtbij staanquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
De hebberigheid voert nu de boventoon.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee ik wil de ramp wel op zijn naam hebben
Jeff heeft er 1 voor 100%quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:21 schreef Chanel5 het volgende:
deze is 100 procent vrij zegt marci en ik zie idd 1 glas al sowieso niet leunen op dat glas zo close namen ze hem wel
jij? of zei iemand dat?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:22 schreef engine het volgende:
Luister ik weet 1000% zeker dat ie vrij staat.
Mag nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom pakken ze het bovenste glas niet, zorgt dat voor iets of zo?
Die mag nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
is Rose .. mag nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
De roze champagne moeten ze laten staan.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:23 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zat echt heel de tijd te denken, waarom pakken ze die bovenste dan nietquote:
Gewoon optellenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:25 schreef ledn81 het volgende:
de een zegt 1000% de ander 100% 100 % ik snap het niet meer
Moet daar toch ook op gaan vallenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Manager moet eigenlijk het laatste glas pakken.. lafbek
Dit ja, schreeuwen en bemoeien, maar te laf om een glas te pakkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
De Manager moet eigenlijk het laatste glas pakken.. lafbek
Kenziquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Isaac valt weer uit tegen iemand.
Tegen wie?
Kenzi dacht ik..quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac kwaad.. op wie? Jij met je wijze wijze
Dat zou weer geinig zijn, ik hoor inderdaad iets over alcohol vrij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alcoholvrij hoorde ik iemand zeggen, of iig die rosé misschien
ik hoop dat we het zo gaan horenquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg het idee dat de meesten daar ook een beetje kotsen op de manager.
Ja, ik krijg hier eccht een hele nare smaak van in mijn mondquote:
Vanmorgen zei hij voor 12 uur? Of was dat alleen die cadeau bon/quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac kan nog tot 22.00 bestellen voor morgen zegt hij ... volgens mij worden ze gematst..
Jup.. het was altijd tot max 12uur dagelijks,,, maar ja zijn Goldmember nu bij Jumboquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac kan nog tot 22.00 bestellen voor morgen zegt hij ... volgens mij worden ze gematst..
Ja echt he en puur door dat gezeik van de andere bewoners volgens mij, die laten je niet met rust als je manager bent.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:31 schreef Silves het volgende:
En zeggen dat manager niks voorstelt, iedereen die dit is geweest heeft een burnout..![]()
![]()
Ik zat daar ook al aan te denken maar weet het nog niet, dacht dat scheidsie net iets zei maar hij heeft geen mic dus geen idee verder. We zullen zien zo of ze ze mogen houden.quote:
Meer de macht die ze niet meer hebben..quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he en puur door dat gezeik van de andere bewoners volgens mij, die laten je niet met rust als je manager bent.
Hmm, dat zal ook een groot deel meespelen en de rust op kantoor die ze dan niet meer hebben, zover ze rust hebben daar. Hoe dan ook, manager zijn daar put je uit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Meer de macht die ze niet meer hebben..
wat deed tiano dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
Matin verdrietig door tiano
Eunice verdrietig die wilde ook een glas pakken
Kan haar gelijk uit die droom helpen want sexy is ze nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
Kim D probeert sexy te doen met haar veiligheidsbril op.
In een donkere kroeg/club met een hoop alcohol op misschien wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan haar gelijk uit die droom helpen want sexy is ze niet
Geen idee werd snel weggedraaidquote:
Daar heeft hij gelijk in, die Mexx is zoooo link en niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:38 schreef Hoempah het volgende:
Marciano: Ik kan Mexx niet vertrouwen die slang
Hij is boos dat Marciano weigert nog met Mexx te praten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:40 schreef Adat231 het volgende:
is tiano nou boos dat mexx op kenzie gaat stemmen als manager?
Mexx buigt genoeg voor Martin dus vol in de verdediging dat zijn behoeftes wel bevredigd worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:41 schreef engine het volgende:
Buig dan een keer voor mij pik. Ik buig vaak genoeg voor jou.
Kenzi heeft haar stemmen al afgestaan aan de baas..quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:40 schreef Adat231 het volgende:
is tiano nou boos dat mexx op kenzie gaat stemmen als manager?
Juistemquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:43 schreef Chanel5 het volgende:
Die Mexx had daar zo iemand een metoo'tje aan de broek gesmeerd door haar domme gelul, het is dat veel mensen daar beter weten of er bij waren en zo gaat het met haar altijd, bewust of onbewust...maar uit de buurt blijven bij dat soort mensen.
Kenziquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef pingu66 het volgende:
Tegen wie schreeuwde Isaac dat ze niet moest wijzen en op moest houden met haar gedrag?
wat deed hij dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:46 schreef Silves het volgende:
Het gebaar gisteren van Marcia tegen wendy vond ik erg tof!! alweer een leuk compliment..wel zonder kimk in de buurt
Kweenzyquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:47 schreef pingu66 het volgende:
Tegen wie schreeuwde Isaac dat ze niet moest wijzen en op moest houden met haar gedrag?
I(saac)quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Silves het volgende:
kkkkk dit is Izeik...niemand mag bestellen, dat doe ik..kkkkkkk
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:51 schreef IkFok het volgende:
isaac in de keuken een schiet beweging naar Bern
quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:51 schreef IkFok het volgende:
isaac in de keuken een schiet beweging naar Bern
Wanda en Kenzi mogen deze zondag hun plan voor de brunch niet doen, maar Isaac zegt al weken dat ie de laatste brunch zelf wil regelen. Maar die slechte oren van Esther lijken wel besmettelijk daar in de loodsquote:
Mexx ligt straks gewoon weer onder de dekens bij Martinquote:
Isaac gaat Jeff achternaquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Walgelijk
en dat stomme hoofd er ook nog bij
Hij intimideerd zo erg, zelf tegen de ouderen, ik noem dit crapuul, als je zo je spel moet winnen..Jef kruipt ook voor hem..hij gaat op jacht schreeuwt hij de hele dag..quote:
De enige waar Jeff daar tegenop kijkt is Isaacquote:Op vrijdag 30 december 2022 13:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij intimideerd zo erg, zelf tegen de ouderen, ik noem dit crapuul, als je zo je spel moet winnen..Jef kruipt ook voor hem..hij gaat op jacht schreeuwt hij de hele dag..
Ja Jef is zijn rechterhand zogenaamd, wat we weten is dit Marcia..quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak is al die tijd al smeriger geweest
mss vinden zijn vrouw en kids het niet zo erg dat hij niet zo vaak thuis is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij intimideerd zo erg, zelf tegen de ouderen, ik noem dit crapuul, als je zo je spel moet winnen..Jef kruipt ook voor hem..hij gaat op jacht schreeuwt hij de hele dag..
Martin bepaalt allesquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je gaat nog bijna partij kiezen voor Mexx ook
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige waar Jeff daar tegenop kijkt is Isaac
Zelfs zo erg dat Mexx zometeen gewoon weer bij hem in bed kruiptquote:
Ja hij had het er van de week overquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:02 schreef Silves het volgende:
[..]ja ..ooit zei Jap, die is niet te vertrouwen, die speelt met ons, jef ook een tijdje, maar helaas hij ziet het niet meer..blijf erbij dat Jef ook de controle wil blijven hebben.
Bijna...vanmorgen was het wel weer raak met smoezen tegen de andere bitches..quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je gaat nog bijna partij kiezen voor Mexx ook
Je hoeft niet bang te zijn dat ik dat doe hoor want dan sla ik liever gewoon popcorn inquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Bijna...vanmorgen was het wel weer raak met smoezen tegen de andere bitches..
maar daar wordt ze dus ook niet voor vol aangezien. kimk zat daar net marciano over te vertellenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Bijna...vanmorgen was het wel weer raak met smoezen tegen de andere bitches..
Zo hoopt hij dat iemand hem voor zijn bolle ogen slaat en eruit wordt gestuurdquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die Martin kent geen nee he. Mexx vraagt het best vaak om haar met rust te laten en hij blijft dan maar zuigen.
Deed hij eerder bij Babette die in bed lag en hij maar op haar hoofd bleef tikken met z'n hand en ook met die dweildoek in het gezicht van Moraima. Ontzettend naar kereltje
ja hoorde het...laat haar maar breien en kaarten, ze wil te graag erbij horen, een zooitje nr 2.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar daar wordt ze dus ook niet voor vol aangezien. kimk zat daar net marciano over te vertellen
Mexx zegt best vaak op serieuze toon dat Martin haar niet moet aanraken en vervolgens gaat ie in overtreffende trap doorquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:12 schreef Frummelie het volgende:
Trekken en duwen die Martin... letterlijk en figuurlijk...
Wat een k.tventje
Weet alles beterquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:13 schreef lojanda het volgende:
Eunice heeft ook weer commentaar op alles
Je zou die gast toch een trap tussen z'n kleine Martinnetje geven...quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx zegt best vaak op serieuze toon dat Martin haar niet moet aanraken en vervolgens gaat ie in overtreffende trap door
quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:09 schreef Kakadylo het volgende:
'Achterlijke klapmongool'
Zo noemt Mexx Ciano zojuist
Dat zegt ze idd heel vaak maar heel vaak hapt ze maar al te graag. Ze zegt vaak nee maar twee minuten later gaat ze er in mee. Zij is zo niet duidelijk en niet alleen naar hem toe maar ook naar anderen. Het is ook gewoon een vermoeiend Meisje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx zegt best vaak op serieuze toon dat Martin haar niet moet aanraken en vervolgens gaat ie in overtreffende trap door
Schakel meestal vanzelf uit zodra zij begint te pratenquote:
Idd en niets is goed. Net ook elke keer met haar vingers aan die glazen. Echt een irritant mensquote:
Bestel een doos snickers is die man ook weer tevredenquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:19 schreef ledn81 het volgende:
Erik hoort dat ze achter hem een lijstje "oud en nieuw" ana het maken zijn met nog meer drank en dingen, maar van Erik hoeft het geen feestje te worden. We hebben al voor 300 euro drank gekocht. (oa voor kerst)
Mijn mening kerel. Ik zag een filmpje dat Mexx een glas door de kamer smeed. Ik vind dat geen normaal gedragquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je hebt er een goede kijk op merk ik al
Maar schrijf je op een muur dan krijg je geelquote:Op vrijdag 30 december 2022 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mijn mening kerel. Ik zag een filmpje dat Mexx een glas door de kamer smeed. Ik vind dat geen normaal gedrag
Het ging mij om dat gedrag. Wanneer je dat gedrag vertoond, ben je in staat om meer te doen. Ik praat die Martin niet goed hoor, daar heb je idd een punt, dat ik de hele situatie misschien nog niet in kan schatten. Ik oordeel op wat ik nu zie.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar schrijf je op een muur dan krijg je geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |