In haar kleine wereldje voelt ze zich de koningin maar ze speelt met de grote jongens dus wens haar veel succes daarmeequote:Op vrijdag 30 december 2022 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babs zit ineens weer wonderbaarlijk goed in haar vel. Ze heeft weer wat onderdanige mensen om haar heen....Zoë en zelfs Esther en Gert-Jan. En Wendy. Ik maak me zorgen om de positie van Wendy.
Denk ook dat ze het verliest en door de mand valt ...quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In haar kleine wereldje voelt ze zich de koningin maar ze speelt met de grote jongens dus wens haar veel succes daarmee
Wat een onzinquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In haar kleine wereldje voelt ze zich de koningin maar ze speelt met de grote jongens dus wens haar veel succes daarmee
Je valt door de mand als je mensen eigenlijk compleet wil kleineren , liegt en steeltquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ook dat ze het verliest en door de mand valt ...
Haar studie in de praktijk brengen, denkt ze. Mijn aanname.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
Babs is nog zognaamd in opleiding , wtf doe je dan daar ... maak je studie af
denk dat ze gezakt isquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haar studie in de praktijk brengen, denkt ze. Mijn aanname.
Maar dat weet je niet . Wat ik weet is dat ze een studie doet , nu een pauze heeft en in de loods zitquote:
Snap sowieso niet dat niemand daar ooit tegen hem gezegd heeft dat hij vooral niks zegt met heel veel woorden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:55 schreef puzziepie het volgende:
Isaac doet echt raar tegen mensen .Vooral als hij weet dat hij publiek heeft
Isaac praat veel en zegt idd nietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat niemand daar ooit tegen hem gezegd heeft dat hij vooral niks zegt met heel veel woorden.
Of ik moet dat dan gemist hebben.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Ik kan iemand in zijn onderbroek niet serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag dan of ie 'm wil laten zakkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Ik kan iemand in zijn onderbroek niet serieus nemen
Isaac betwijfel ik, men begint hem (achter zijn rug om) wel door te hebben. Meerderen al horen zeggen dat hij 'met alle winden mee praat'. Dat konden wij al een tijdje zien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Om echt ver te komen in het spel, is het belangrijk om met zo veel mogelijk mensen echt goed te zijn en fysiek en mentaal sterk te zijn.
Marciano en Isaac kwalificeren zich hiervoor tot nu toe volgens mij.
Wie nog?
Vooral dat uitvallen tegen mensen inderdaad. Ik had voor hij manager werd wel verwacht dat dat vaker zou gebeuren dan toe nu toe het geval is. Zijn lontje is volgens mij korter dan hij doet voorkomen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:10 schreef puzziepie het volgende:
Tot nu is alles eigenlijk precies zo verlopen zoals Babs dacht : Isaac wordt sterker ,voelt zich boven iedereen staan houdt zijn mensen docht bij zich en sjoemelt er op los. kleineert mensen , valt ineens uit tegen mensen
Bizar
Dat uitvallen begon al tegen een nietsvermoedende Erik die de tekst van die Djedi op de muur in de keuken had geschreven wilde wegvegen. Dat was nog in de Jeff zijn manager periode, wat een naar toontje sloeg hij toen tegen hem aan, érg autoritair!quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral dat uitvallen tegen mensen inderdaad. Ik had voor hij manager werd wel verwacht dat dat vaker zou gebeuren dan toe nu toe het geval is. Zijn lontje is volgens mij korter dan hij doet voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |