Eunicequote:Op donderdag 29 december 2022 23:17 schreef Hoempah het volgende:
15 min bezig en we hebben alleen Martin gehad.
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:16 schreef Thorelf het volgende:
maakt zij ook een parodie van zichzelf?
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik lig dubbel. Ik ga dit zeker volgen
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja ik vind dit ook heel grappig. Zo slecht maar het blijft maar doorgaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik was al door je gewaarschuwd om op 1/1 niet te kijken, maar kon het toch niet laten even een blik te werpen op de 'try-outs'quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwjaarsconference van Esther
Dit is humor van de hoogste plank. Kan mij dan ook niet voorstellen dat de rest dit niet leuk vindquote:Op donderdag 29 december 2022 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook heel grappig. Zo slecht maar het blijft maar doorgaan.
het is echt hemeltergend slechtquote:Op donderdag 29 december 2022 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik was al door je gewaarschuwd om op 1/1 niet te kijken, maar kon het toch niet laten even een blik te werpen op de 'try-outs'
Of bij de etos, daar zal Wanda wel niet meer welkom zijn..quote:Op donderdag 29 december 2022 23:21 schreef Thorelf het volgende:
jongens hier betalen wij voor! ze kan niet werken want last van rug.. ze kan ook bij de appie achter de kassa.
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef pingu66 het volgende:
Zelfs de Oudjaars Conference van Claudia de Breij zijn grappiger.
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Of bij de etos, daar zal Wanda wel niet meer welkom zijn..
Nu hoort ze Rupi enquote:Op donderdag 29 december 2022 23:21 schreef Thorelf het volgende:
jongens hier betalen wij voor! ze kan niet werken want last van rug.. ze kan ook bij de appie achter de kassa.
Deed ze Martin na ?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
nieuwjaarsconference van Esther
maar wel leuk ..hoe zij zich voor lul zet. en zij maar denken dat ze lachen omdat ze het goed doetquote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt hemeltergend slecht
He laat Oeteldonk er buiten jaquote:Op donderdag 29 december 2022 23:24 schreef Silves het volgende:
Dat achterlijk hoofd steeds..is het niet de oeteldonkse zitting met carnaval?
Geen idee, want die kijk ik echt nietquote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef pingu66 het volgende:
Zelfs de Oudjaars Conference van Claudia de Breij zijn grappiger.
Tja ze is een van jullie daar..kan er niks aan doen maar ik ga niet mijn stad noemen..ergens anders in het echte zuidenquote:
Ja duhh, dit is toch ook geniaalquote:Op donderdag 29 december 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
ze is al weken aan het schrijven hier aan![]()
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja duhh, dit is toch ook geniaal
Ik snap em nuquote:Op donderdag 29 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
Esther wil dat iedereen naar de slaapkamers gaat want ze wil haar oudejaarsconference oefenen
Soms liggen gek en geniaal dicht bij mekaarquote:Op donderdag 29 december 2022 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja duhh, dit is toch ook geniaal
Ik had dit nog niet gezien, alleen over gelezen in de COSquote:
Niks mis met Brabo'squote:Op donderdag 29 december 2022 23:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ze is een van jullie daar..kan er niks aan doen maar ik ga niet mijn stad noemen..ergens anders in het echte zuiden
wij zijn staats gevaarlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom houd mijn virusscanner de pics die hier gepost worden tegen en ziet het als dreiging?
De stad van Babbelquote:Op donderdag 29 december 2022 23:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja ze is een van jullie daar..kan er niks aan doen maar ik ga niet mijn stad noemen..ergens anders in het echte zuiden
Hier hetzelfde. Had Gyazo er vanaf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd, maar blijf die waarschuwingen houdenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom houd mijn virusscanner de pics die hier gepost worden tegen en ziet het als dreiging?
wil je zeggen dat Esther een vrouw isquote:Op donderdag 29 december 2022 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
Genoeg vrouwen die grappig zijn maar Esther bewijst het vooroordeel een slechte dienst
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:33 schreef Silves het volgende:
Oke geen luxe hapjes, weinig drank, geen vuurwerk, sfeer is klote...dan maar Esther die ingezet wordt...s.o.s kamer 5 grijp in!!!
Dar heeft Esther nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
weet Esther de definitie van Conference wel?
Ik heb mijn scanner maar even uitgezetquote:Op donderdag 29 december 2022 23:33 schreef Aggie46 het volgende:
Hie
[..]
Hier hetzelfde. Had Gyazo er vanaf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd, maar blijf die waarschuwingen houden
Ik hoop het van wel , ze doet het best leuk , ze heeft er veel tijd in gestokenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit de uitzending haalt..
En te overdreven...quote:Op donderdag 29 december 2022 23:34 schreef mootie het volgende:
Dit duurt veel en veeeel te lang allemaal.
ja gewoon een ander dorp die carnaval viert,weet niet veel over brabant..alleen oeteldonk of zoiets..ze had er een keer over vandaar.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De stad van Babbel
Ze komt en woont niet in Oeteldonk.
Meen je dit oprecht Puzquote:Op donderdag 29 december 2022 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het van wel , ze doet het best leuk , ze heeft er heelt tijd in gestoken
Beetje shine mag best wel tijden oud/nieuw
Okay. Dat mag en kan natuurlijk ook, maar het is niet best puz.quote:
Vur schut zeggen we hier in Brabant..quote:Op donderdag 29 december 2022 23:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het van wel , ze doet het best leuk , ze heeft er veel tijd in gestoken
Beetje shine mag best wel tijden oud/nieuw
Nee hij meent het en is geloof ik al naar bed. Zijn scene is al geweestquote:
Weet ik johquote:Op donderdag 29 december 2022 23:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee hij meent het en is geloof ik al naar bed. Zijn scene is al geweest
Vraag er dan niet naar, kan ik wel om janken dat ik ook nog netjes antwoord geefquote:
Jankerdquote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vraag er dan niet naar, kan ik wel om janken dat ik ook nog netjes antwoord geef
Bijna het zelfde als bij ons..Veur shutquote:Op donderdag 29 december 2022 23:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vur schut zeggen we hier in Brabant..
In Twente noemen we dit voor Jan lul stoanquote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Bijna het zelfde als bij ons..Veur shut
Dacht dat die emoji wel duidelijk genoeg wasquote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vraag er dan niet naar, kan ik wel om janken dat ik ook nog netjes antwoord geef
Het gaat niet altijd om dat soort zakenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay. Dat mag en kan natuurlijk ook, maar het is niet best puz.
Ik had hem niet gezien. Sorry, tis al weer over.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dacht dat die emoji wel duidelijk genoeg was
ja zo zie je allemaal hetzelfde ..als we nu naar Etter kijken..quote:Op donderdag 29 december 2022 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In Twente noemen we dit voor Jan lul stoan
hier zeggen we gewoon.. je spoort niet!quote:Op donderdag 29 december 2022 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In Twente noemen we dit voor Jan lul stoan
Ben ik oprecht met je eens. De tijd en moeite wat iemand er insteekt of ingestoken heeft moet ook gewaardeerd worden..quote:Op donderdag 29 december 2022 23:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om dat soort zaken
Wanne koekwausquote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Bijna het zelfde als bij ons..Veur shut
Janetquote:Op donderdag 29 december 2022 23:42 schreef mootie het volgende:
Oi die volgepropte kont moet kimk zijn?
Dat begreep ik ook niet...quote:Op donderdag 29 december 2022 23:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ahhhh...Janet heeft toch niet zo'n kont.
Zeg je er wat van krijg je nog een grote bek terug ookquote:Op donderdag 29 december 2022 23:44 schreef mootie het volgende:
KimD holt langs. Esther vindt het heel flauw.
Je zal maar moeten plassen, en dan 3 uur in je kamer moeten zitten voor Esther.
'Die liekt wel nie goed wies!'quote:Op donderdag 29 december 2022 23:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hier zeggen we gewoon.. je spoort niet!
Of gewoon cringequote:Op donderdag 29 december 2022 23:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'Die liekt wel nie goed wies!'
Maar ben het wel met Puzz eens hoor, we lachen er toch ook wel om, of het nou uit 'gringe' is of omdat we het echt grappig vinden.
Ja is da leukerderquote:Op donderdag 29 december 2022 23:46 schreef mootie het volgende:
Is di leukerder?
Ze snapt geen hol van de aanwijzingen.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter van niet want dan wordt het misschien nog wat
wieste gijde?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vur schut zeggen we hier in Brabant..
Doet ze dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:48 schreef pingu66 het volgende:
Gaat de Febo ook een waarschuwing geven aan Esther net als voor de roast?
klopt, maar zij spant de kroonquote:Op donderdag 29 december 2022 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan de helft van de loods zijn dan.
Ja die had zijn stukje gedaan en ging slapen.quote:
Hij vroeg of het van Jeff kwam om zich zelf te reddenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:52 schreef Silves het volgende:
Rup komt er maar niet overheen van zijn stemmen die hij gekregen heeft..slang pur sang.
Echt hoor.quote:
Ik vind het allemaal wel meevallen met de domheidquote:Op donderdag 29 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een domme doos die Babs want zij wijst Jeff aan als aanstichter bij Rupi
Babs wil haar eigen hachje dus redden maar wrijft eigenlijk steeds verder in die vlekquote:Op donderdag 29 december 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel meevallen met de domheid
ze moet er gewoon over ophoudenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil haar eigen hachje dus redden maar wrijft eigenlijk steeds verder in die vlek
Heb je die scene gezien jef door de loods ruppie en ima aan het uitschelden, en die moeten eruit, de hele dag aan het stoken..op de kamer geweest dat ze koffie achter hielden..ect..is toch echt begonnen met dit vuurtje te stoken.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:54 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een domme doos die Babs want zij wijst Jeff aan als aanstichter bij Rupi
Esther stinkt een uur in de wind, zegt ze.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:58 schreef mootie het volgende:
Esther pakt ook nog wat persoonlijke grieven mee.
bepaald gedrag en gewoontes van de bewoners om haar show mee te makenquote:
Rupert is heeel veel maar echt niet domquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:00 schreef Judiwi het volgende:
Is Rupert nu echt zo dom dat hij babbel en Zoe geloofd. Of speelt hij dit. Keep your enemy close.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
bepaald gedrag en gewoontes van de bewoners om haar show mee te maken
ze zou blij moeten zijn...dat hij o.a op berend gestemd heeft anders lag haar vriendje er nu uitquote:Op donderdag 29 december 2022 23:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je die scene gezien jef door de loods ruppie en ima aan het uitschelden, en die moeten eruit, de hele dag aan het stoken..op de kamer geweest dat ze koffie achter hielden..ect..is toch echt begonnen met dit vuurtje te stoken.
Denk ook dat ie wel 'weet hoe de vork in de stampot zit' ..quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupert is heeel veel maar echt niet dom
Gj? die mag meteen wieberen de wappie..quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze zou blij moeten zijn...dat hij o.a op berend gestemd heeft anders lag haar vriendje er nu uit
groep 8 heeft nu bijna allemaal al tegen rupert gezegd dat ze niet op hem hebben gestemdquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk ook dat ie wel 'weet hoe de vork in de stampot zit' ..
Ditquote:Op donderdag 29 december 2022 23:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb je die scene gezien jef door de loods ruppie en ima aan het uitschelden, en die moeten eruit, de hele dag aan het stoken..op de kamer geweest dat ze koffie achter hielden..ect..is toch echt begonnen met dit vuurtje te stoken.
dit is ook de dag dat ik ben afgeknapt op jef..soms is hij nog wel grappig..( als hij zijn sigaret heeft)..maar is me te depri samen met izeik.
Rupi verzamelt gewoon hun kant van het verhaal en als ie dat koppelt aan de waarheid dan heeft ie een win/win gecreëerdquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:00 schreef Judiwi het volgende:
Is Rupert nu echt zo dom dat hij babbel en Zoe geloofd. Of speelt hij dit. Keep your enemy close.
lachen!!! bijna patheticquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft heel erg mimiek zegt Babbel
ik denk als je alle caps achter elkaar zet dat je veelal dezelfde mimiek ziet
Isaac vreesde dat die andere groep te groot zou worden en dus ontstond het plan van de tegenaanval met Babs als doelwit. Beiden willen Rupi er uiteindelijk gewoon uit maar op hem en zijn bijhorende kliek hebben ze enige controle itt GJ of Babs.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:58 schreef Silves het volgende:
[..]
dit is ook de dag dat ik ben afgeknapt op jef..soms is hij nog wel grappig..( als hij zijn sigaret heeft)..maar is me te depri samen met izeik.
Heb ook meteen izeik gelijk gegeven..goeie reden..alleen dat Jef een groep heeft opgesteukt met zijn verkooppraatje..dit is laag om dan snel de andere groep te kiezen..en net doen alsof hij dikke mik is met Rup en ima.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac vreesde dat die andere groep te groot zou worden en dus ontstond het plan van de tegenaanval met Babs als doelwit. Beiden willen Rupi er uiteindelijk gewoon uit maar over hem en zijn kliek hebben ze enige controle itt zo'n GJ of Babs.
Zin in!!quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:11 schreef mangalie het volgende:
Morgen om 23:00 de generale repetitie van Esther![]()
Jeff heeft een dubbele agenda en waait hoe de pet hem staat maar dat mag want het is een spel en tactiek is daarin keyquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb ook meteen izeik gelijk gegeven..goeie reden..alleen dat Jef een groep heeft opgesteukt met zijn verkooppraatje..dit is laag om dan snel de andere groep te kiezen..en net doen alsof hij dikke mik is met Rup en ima.
Is het ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb ook meteen izeik gelijk gegeven..goeie reden..alleen dat Jef een groep heeft opgesteukt met zijn verkooppraatje..dit is laag om dan snel de andere groep te kiezen..en net doen alsof hij dikke mik is met Rup en ima.
Dus eigenlijk had ik vanaf november het proggie moeten volgenquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
November was wel een top maand en dat kan ik van December nog niet zeggeb
in de andere kamers doen ze hetzelfde , en een stuk asocialer in taalgebruikquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Dames weer even bezig met hun roddelsessie
Dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:18 schreef Thorelf het volgende:
wauw wat een ego die vrouw. oost indisch doof, uitkering, queen of the fools. en zichzelf serieus nemen
Op dit moment?quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
in de andere kamers doen ze hetzelfde , en een stuk asocialer in taalgebruik
quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee vanaf het begin .. anders had je die vergelijking niet begrepenquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had ik vanaf november het proggie moeten volgen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee vanaf het begin .. anders had je die vergelijking niet begrepen
Reken maar dat dat gebeurtquote:
Worden al een tijd lang uit beeld gehouden..en nu zijn de andere in beeld is het ook weer niet goed, liever dit dan een Bern en sas schommeld in een stoel, of Erik met JW zeuren over de pot..quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay. Maar in elke RLS gebeurt dat, houd je toch niet tegen. Mensen eigen zeg maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reken maar dat dat gebeurt
Vooral dat groepje Isaac en Jeff zijn behoorlijk asociaal en smerig in hun taalgebruik
Dat gaat nog wat verder dan wat roddelen
Daarin is hij niet heel goed. Hij zet zichzelf constant buiten de groep.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft een dubbele agenda en waait hoe de pet hem staat maar dat mag want het is een spel en tactiek is daarin key
Pardon? Ze wordt hier nu weggezet als een uitkeringstrekker terwijl zij heen hele zware tijd heeft gehadquote:
Deze casting is te erg..van een aantal doven mensen, mensen die de taal niet spreken,, ik kan ze wel alle afgaan, maar je heb nog 8 maanden om ze te leren kennen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay. Maar in elke RLS gebeurt dat, houd je toch niet tegen. Mensen eigen zeg maar
als iedereen in nederland dit zou hebben door een groot verlies....zouden er weinig werkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pardon? Ze wordt hier nu weggezet als een uitkeringstrekker terwijl zij heen hele zware tijd heeft gehad
Met zowel het verlies van haar man , een zwaar ongeluk gehad waar ze nog steeds last van heeft
Woeshoemquote:Op donderdag 29 december 2022 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Esther stinkt een uur in de wind, zegt ze.
Jezus :quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als iedereen in nederland dit zou hebben door een groot verlies....zouden er weinig werken
ja tuurlijk, alleen als het hem het gebeurt is het huilen, en wraak en tieren..maar als Bep of iemand anders hem de waarheid zegt is het nr 1 op zijn hitlijst.ze waren de enige die hem steunde en zijn humeur pikte..en dan een dolk in de rug is zwak.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff heeft een dubbele agenda en waait hoe de pet hem staat maar dat mag want het is een spel en tactiek is daarin key
Ik ben ook doof aan één kant, zou ik ook een miscasting zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Deze casting is te erg..van een aantal doven mensen, mensen die de taal niet spreken,, ik kan ze wel alle afgaan, maar je heb nog 8 maanden om ze te leren kennen.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
Die duckface fluistert nu onverstaanbaar en als ze verstaanbaar praat, heeft ze het opeens over een splinter steeds.
nee ben op jonge leeftijd mijn eerste man verloren en op oudere mijn tweede,maar werk nog full time.. en slik mijn pillen ook niet voor niks. zoals ik haar zie hier...kan zij meer dan ze wil!quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jezus :![]()
Wat een idiote opmerking
Nee hoor, er zit ook een borderliner in...van alles wat..quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben ook doof aan één kant, zou ik ook een miscasting zijn.
De één is de ander niet. Vind je en dat is mijn persoonlijke mening, een beetje te kort door de bocht met deze uitspraakquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als iedereen in nederland dit zou hebben door een groot verlies....zouden er weinig werken
Wie fluisterd er zachter bep of Wanda met kimK? mexx en kamer 3?quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
Die duckface fluistert nu onverstaanbaar en als ze verstaanbaar praat, heeft ze het opeens over een splinter steeds.
Net zoals in de gewone wereld zeg maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor, er zit ook een borderliner in...van alles wat..
Mijn hemel en daarom niet mogen rouwen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee ben op jonge leeftijd mijn eerste man verloren en op oudere mijn tweede,maar werk nog full time.. en slik mijn pillen ook niet voor niks. zoals ik haar zie hier...kan zij meer dan ze wil!
mag je denken...we houden er nu over op.... maar ik heb geen medelijden met haar sorryquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn hemel en daarom mogen niet rouwen?
Iedereen heeft zijn tijd nodig om dingen te verwerken en te accepteren en verder te kunnen
je bent heel erg kort door de bocht
Medelijden heb ik nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:34 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mag je denken...we houden er nu over op.... maar ik heb geen medelijden met haar sorry
Ja nice, had volume nog vrij hoog staan vanwege dat achterlijke gefluisterquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Haartjes fohnen om half 1 in de nacht
Mijn oor, waar ook nog een suiz in zit vind dat ook niet erg fijnquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nice, had volume nog vrij hoog staan vanwege dat achterlijke gefluister
Zie mijn post boven jequote:Op vrijdag 30 december 2022 00:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja nice, had volume nog vrij hoog staan vanwege dat achterlijke gefluister
Dat was ook ziek jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:37 schreef Silves het volgende:
Het gefluister is gekomen, dat Mexx overal achter de deur stond te luisteren..
Niet alleen Mexxquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:37 schreef Silves het volgende:
Het gefluister is gekomen, dat Mexx overal achter de deur stond te luisteren..
Ze maakt hele radslagen door de loods heen huppelt en springt en bokst erop los.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pardon? Ze wordt hier nu weggezet als een uitkeringstrekker terwijl zij heen hele zware tijd heeft gehad
Met zowel het verlies van haar man , een zwaar ongeluk gehad waar ze nog steeds last van heeft
Ja dit soort vooroordelen/meningen lees je dagelijks in de COSquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze maakt hele radslagen door de loods heen huppelt en springt en bokst erop los.
Ik ga met je mee. Fijne avond/nacht nogquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:40 schreef Silves het volgende:
Dit was het einde van vandaag, morgen weer een dezelfde herhaling..slaap ze, ik ga eens verder met zappen.
weekend en tot maandag ... of vieren ze wel oud en Nieuwquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:40 schreef utopia2.0 het volgende:
En het gaat allemaal slapen. Snaveltjes toe, oogjes toe en slapen
Zal vast nog wel iets op de planning staanquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
weekend en tot maandag ... of vieren ze wel oud en Nieuw
Aangepast huis en auto...Uitkering wegens afgekeurd...quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze maakt hele radslagen door de loods heen huppelt en springt en bokst erop los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |