In haar kleine wereldje voelt ze zich de koningin maar ze speelt met de grote jongens dus wens haar veel succes daarmeequote:Op vrijdag 30 december 2022 00:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babs zit ineens weer wonderbaarlijk goed in haar vel. Ze heeft weer wat onderdanige mensen om haar heen....Zoë en zelfs Esther en Gert-Jan. En Wendy. Ik maak me zorgen om de positie van Wendy.
Denk ook dat ze het verliest en door de mand valt ...quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In haar kleine wereldje voelt ze zich de koningin maar ze speelt met de grote jongens dus wens haar veel succes daarmee
Wat een onzinquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In haar kleine wereldje voelt ze zich de koningin maar ze speelt met de grote jongens dus wens haar veel succes daarmee
Je valt door de mand als je mensen eigenlijk compleet wil kleineren , liegt en steeltquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk ook dat ze het verliest en door de mand valt ...
Haar studie in de praktijk brengen, denkt ze. Mijn aanname.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
Babs is nog zognaamd in opleiding , wtf doe je dan daar ... maak je studie af
denk dat ze gezakt isquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Haar studie in de praktijk brengen, denkt ze. Mijn aanname.
Maar dat weet je niet . Wat ik weet is dat ze een studie doet , nu een pauze heeft en in de loods zitquote:
Snap sowieso niet dat niemand daar ooit tegen hem gezegd heeft dat hij vooral niks zegt met heel veel woorden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 00:55 schreef puzziepie het volgende:
Isaac doet echt raar tegen mensen .Vooral als hij weet dat hij publiek heeft
Isaac praat veel en zegt idd nietsquote:Op vrijdag 30 december 2022 00:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat niemand daar ooit tegen hem gezegd heeft dat hij vooral niks zegt met heel veel woorden.
Of ik moet dat dan gemist hebben.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Ik kan iemand in zijn onderbroek niet serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag dan of ie 'm wil laten zakkenquote:Op vrijdag 30 december 2022 01:03 schreef engine het volgende:
Ik kan iemand in zijn onderbroek niet serieus nemen
Isaac betwijfel ik, men begint hem (achter zijn rug om) wel door te hebben. Meerderen al horen zeggen dat hij 'met alle winden mee praat'. Dat konden wij al een tijdje zien.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
Om echt ver te komen in het spel, is het belangrijk om met zo veel mogelijk mensen echt goed te zijn en fysiek en mentaal sterk te zijn.
Marciano en Isaac kwalificeren zich hiervoor tot nu toe volgens mij.
Wie nog?
Vooral dat uitvallen tegen mensen inderdaad. Ik had voor hij manager werd wel verwacht dat dat vaker zou gebeuren dan toe nu toe het geval is. Zijn lontje is volgens mij korter dan hij doet voorkomen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:10 schreef puzziepie het volgende:
Tot nu is alles eigenlijk precies zo verlopen zoals Babs dacht : Isaac wordt sterker ,voelt zich boven iedereen staan houdt zijn mensen docht bij zich en sjoemelt er op los. kleineert mensen , valt ineens uit tegen mensen
Bizar
Dat uitvallen begon al tegen een nietsvermoedende Erik die de tekst van die Djedi op de muur in de keuken had geschreven wilde wegvegen. Dat was nog in de Jeff zijn manager periode, wat een naar toontje sloeg hij toen tegen hem aan, érg autoritair!quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral dat uitvallen tegen mensen inderdaad. Ik had voor hij manager werd wel verwacht dat dat vaker zou gebeuren dan toe nu toe het geval is. Zijn lontje is volgens mij korter dan hij doet voorkomen.
hij doet dat bewust om de mensen klein te maken en hij doet dat altijd als Jeff ,Jappie en wat anderen op hoor en kijk afstand zijn . Vandaag was hij ook smerig aan het doenquote:Op vrijdag 30 december 2022 01:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral dat uitvallen tegen mensen inderdaad. Ik had voor hij manager werd wel verwacht dat dat vaker zou gebeuren dan toe nu toe het geval is. Zijn lontje is volgens mij korter dan hij doet voorkomen.
Inderdaad, vind alleen Isaac meer gluiperig. Jeff is een bokkenlul als het om communiceren gaat, maar hij doet het wel naar de persoon toe. Heb ik bij Isaac alleen maar indirect en achter de rug om zien doen terwijl hij de persoon om wie het gaat juist naar de mond praat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hij doet dat bewust om de mensen klein te maken en hij doet dat altijd als Jeff ,Jappie en wat anderen op hoor en kijk afstand zijn . Vandaag was hij ook smerig aan het doen
Ja dat was inderdaad wel een teken aan de (met krijt vol gekalkte) wandquote:Op vrijdag 30 december 2022 01:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat uitvallen begon al tegen een nietsvermoedende Erik die de tekst van die Djedi op de muur in de keuken had geschreven wilde wegvegen. Dat was nog in de Jeff zijn manager periode, wat een naar toontje sloeg hij toen tegen hem aan, érg autoritair!
Of hij het slim speelt moet nog blijken, en ook al vind ik het een blaaskaak zoals ik ook Jef een lul vind om hoe hij met anderen daar om gaat. Uiteindelijk maken zulke figuren het wel interessant om te blijven kijken. Anders was het helemaal een bejaarden-soos geweest met die spellen enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
Isaac speelt het spel gewoon heel slim. Wat kan hem het boeien hoe hij overkomt op de streamers of tv kijkers. Hij gaat voor de buit en ik geef hem daar gelijk in. Ik kan het wel waarderen.
Mee eens!quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:56 schreef Kakadylo het volgende:
Nog even over de eliminatieproeven want toch wel interessant om te bekijken:
- Sekse en leeftijd mogen in principe geen rol spelen want wel zo eerlijk
- Het draait met name om fysieke fitheid en/of het intellectuele vermogen
0) rekensom
1) wie ben ik
2) watertank
3) wereldkaart
4) balanceren
-) bibberspiraal
Dat iets je moet liggen want je bent geen duizendpoot blijft ergens het meest tricky
Zoals hierboven aangestipt hadden ze twee sterke pionnen kunnen elimineren maar ze kozen voor safe met Maddy en Berendquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mee eens!
Die wereldkaart was wel een aparte vind ik. Die kleine wereldkaart zonder landsgrenzen maakte het wel erg lastig, of eigenlijk niet te doen. En dat balanceren met maar 30 minuten oefentijd was ook voor 95% daar haast onmogelijk.
Jammer want het halen van een proef en dan iemand weg mogen sturen maakt het wel spannender om te kijken dan een 'helaas, niet gelukt, houdoe!' uitkomst.
Met die wereldkaart, werd het slecht uitgelegd. Maddy had het trouwens ook niet gehaald met duidelijke landsgrenzen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mee eens!
Die wereldkaart was wel een aparte vind ik. Die kleine wereldkaart zonder landsgrenzen maakte het wel erg lastig, of eigenlijk niet te doen. En dat balanceren met maar 30 minuten oefentijd was ook voor 95% daar haast onmogelijk.
Jammer want het halen van een proef en dan iemand weg mogen sturen maakt het wel spannender om te kijken dan een 'helaas, niet gelukt, houdoe!' uitkomst.
Inderdaad en ook Jerrold niet te vergeten. Zelfs in dat stadium waren er al duidelijk anderen die beter het veld hadden kunnen ruimen dan hij. Waste of votes wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals hierboven aangestipt hadden ze twee sterke pionnen kunnen elimineren maar ze kozen voor safe met Maddy en Berend
Jerrold was zoals Jappie een potentiële winnaar en als Jeff iets in zijn kop heeft zitten dan moet het gebeuren ookquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad en ook Jerrold niet te vergeten. Zelfs in dat stadium waren er al duidelijk anderen die beter het veld hadden kunnen ruimen dan hij. Waste of votes wat mij betreft.
Ja dat was ook zo'n opdracht , net als nu met Berend bijna alsof ze dat bewust hebben gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mee eens!
Jappie is ook Jappie niet meer, sinds hij in het net van Wanda zit. ik mis de playboy, the lol met de dames en met Jeff en Isaac. Hij is ook een schim van de man die hij in het begin was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jerrold was zoals Jappie een potentiële winnaar en als Jeff iets in zijn kop heeft zitten dan moet het gebeuren ook
[insert GJ stem] Kloptt...quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begreep de keuze voor Berend wel, hij deed bijna nergens aan mee, de proeven liet hij zich niet zien en koste geld, daarnaast was hij niet meer de leuk man, die hij was in het begin
Die stapelbed jump was wel geniaal inderdaad. Zie die Jappie graag terug!quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jappie is ook Jappie niet meer, sinds hij in het net van Wanda zit. ik mis de playboy, the lol met de dames en met Jeff en Isaac. Hij is ook een schim van de man die hij in het begin was.
Wat die loods al niet met je doet
Eens, ik denk dat het de bekende druppel was voor velenquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[insert GJ stem] Kloptt...
Maar denk dat als hij bij die rodeo wat meer moeite had gedaan, hij de dans deze keer nog ontsprongen was.
De druppel van de emmer die al overliep was toen ie zich bewust van die stier liet vallen en er nog grappig om ging doen ook. Zoiets kost de groep gewoonweg 40 euro terwijl dat ene minuutje te vergelijken was met een kinderattractie. Tijdens de kerstborrel om middernacht ging ie bovendien gewoon in zijn bed ging liggen terwijl de hele groep (!) elkaar buiten feliciteerde.quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begreep de keuze voor Berend wel, hij deed bijna nergens aan mee, de proeven liet hij zich niet zien en koste geld, daarnaast was hij niet meer de leuk man, die hij was in het begin
Wat ook niet helpt is dat hij communicatief belabberd was want daardoor verander je van een rare snuiter naar onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[insert GJ stem] Kloptt...
Maar denk dat als hij bij die rodeo wat meer moeite had gedaan, hij de dans deze keer nog ontsprongen was.
Wie dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar Berend konden ze er sowieso wel met gemak eruit knikkeren. Dit was de kans om een sterke speler te elimineren. Stom aangepakt mijn inziens achteraf.
Ik denk dat ze dat niet hebben gedaan, omdat ze bij Isaac zat en naar huis wilde en dus ervan uit gingen dat ze zelf weg zou gaan en daarom een andere keuze hebben gemaaktquote:
Ook zulks begreep ik niet want je weet dat als je Ima aanvalt je Rupi op je dak krijgt en de groep jou toch niet (openlijk) steuntquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend heeft zijn eigen graf gegraven met zijn gedrag. heel jammer, maar wel eigen schuld. Helaas niemand die hem ooit aansprak op het wegblijven bij activiteiten. Alleen Ruppie die hem aansprak op zijn zielige gedrag op die stier.
Van mij mogen Babbel en GJ nu nog weg. Het is vooral jammer dat door die 2 de positie van Wendy steeds slechter wordt. Vond Wendy echt leuk, maar door de 2 begin ik haar ook zat te wordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babs, om Gert-Jan te verzwakken.
Babs en je haalt daar de hele angel eruitquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Babs, om Gert-Jan te verzwakken.
Omdat niemand het durfde toe te geven, maar ik denk dat iedereen het eens was met Ruppiequote:Op vrijdag 30 december 2022 02:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook zulks begreep ik niet want je weet dat als je Ima aanvalt je Rupi op je dak krijgt en de groep jou toch niet (openlijk) steunt
Ja, Wendy wordt toch lichtelijk beïnvloed door die negativiteit van Babs en Gert-Jan. Erg jammer !!! Maar ik blijf toch een zwak voor Wendy houden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mogen Babbel en GJ nu nog weg. Het is vooral jammer dat door die 2 de positie van Wendy steeds slechter wordt. Vond Wendy echt leuk, maar door de 2 begin ik haar ook zat te worden
Geef Babs weer wat alcohol met oud en nieuw en ze jankt weer 2 dagen en wil weer naar huis. Die gaat eerdaags welquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs en je haalt daar de hele angel eruit
Babs is geen Djedi die moet je eruit wippen als de mogelijkheid daar isquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geef Babs weer wat alcohol met oud en nieuw en ze jankt weer 2 dagen en wil weer naar huis. Die gaat eerdaags wel
Wendy staat alleen. Babbel heeft haar voor het grootste gedeelte laten vallen voor GJ, de man die ze verafschuwde voor zijn gedrag met Alicia. Zo zie je maar hoe dingen veranderen onderling. Jeff =die ze hoog had, omdat hij hun shag en drank kon bezorgen, is nu haar aardsvijandquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja, Wendy wordt toch lichtelijk beïnvloed door die negativiteit van Babs en Gert-Jan. Erg jammer !!! Maar ik blijf toch een zwak voor Wendy houden.
Zoe denkt de laatste tijd ook dat ze Baantjer isquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mogen Babbel en GJ nu nog weg. Het is vooral jammer dat door die 2 de positie van Wendy steeds slechter wordt. Vond Wendy echt leuk, maar door de 2 begin ik haar ook zat te worden
Zoe is een jong, naïef meisje dat wanhopig zoekt naar aansluiting, maar ik vermoed dat GJ en Babet haar weer laten vallen als ze haar niet meer nodig hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe denkt de laatste tijd ook dat ze Baantjer is
Is ook zo ja maar daar maken ze dus een cruciale denkfoutquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet hebben gedaan, omdat ze bij Isaac zat en naar huis wilde en dus ervan uit gingen dat ze zelf weg zou gaan en daarom een andere keuze hebben gemaakt
Kan, maar Babet was wel heel duidelijk dat ze daar klaar was. Dus ik begrijp wel dat ze hoopten dat zij zelf zou gaan en dus voor Berend hebben gekozenquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ook zo ja maar daar maken ze dus een cruciale denkfout
Je mag juist bij Babs daar gewoon niet vanuit gaanquote:Op vrijdag 30 december 2022 02:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan, maar Babet was wel heel duidelijk dat ze daar klaar was. Dus ik begrijp wel dat ze hoopten dat zij zelf zou gaan en dus voor Berend hebben gekozen
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 30 december 2022 03:24 schreef Kakadylo het volgende:
Het is zonde want Berend had er van mij wel tien maanden in mogen zitten. Zoveel vermakelijke characters zijn er niet en er waren er al teveel naar mijn smaak vertrokken. Maar als je je eigen glazen zo ingooit dan mag je zelfs nog van geluk spreken dat je zo lang buiten schot bent gebleven. Verder ben je daar niet om af te vallen want als je deelneemt dan moet je topfit zijn. Los daarvan zijn er wel meer mensen tientallen kilo's afgevallen en zeker bij een groot lijf gaat zoiets in het begin al heel snel.
Had er grote verwachtingen van toen ie binnen kwam lopen maar het viel allemaal heel erg tegen. Denk ik aan Berend dan kom je niet verder dan sumoworstelen of buiten slapen op zijn eigen matras. Denk dat een heleboel een zwak voor hem hadden maar het rare gedrag gaat op een gegeven moment natuurlijk wel de boventoon voeren. Toen ie zijn foto zag wist ie meteen dat het avontuur erop zat en het was zelfs gewoon sneu om hem vervolgens nog een dik uur te moeten zien stuntelen.
We mogen in de ochtend vaak maar even zien dat er iemand op is en dan gaan ze weer naar de slaapstreamsquote:Op vrijdag 30 december 2022 06:25 schreef danaqui het volgende:
beeld!!!! Stream 1, moet niet gekker worden, Wanda in de badkamer.
En dat was het, nu weer slaapstream![]()
Mogge![]()
Oud en nieuw is morgen pasquote:Op vrijdag 30 december 2022 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Vandaag de laatse kans om er een schitterend oud en nieuw van te maken.... het zou wel leuk zijn..
Haha ja weet ik maar ik bedoel een opdracht om een leuk bedrag binnen te halen om wat boodschappen te scoren...quote:
Denk niet dat ze nu nog een bezorgmoment kunnen krijgen denk je wel?quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja weet ik maar ik bedoel een opdracht om een leuk bedrag binnen te halen om wat boodschappen te scoren...
Ik dacht dat Isaac dat geregeld had... vandaag de laatste dag, dacht ik..😉quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze nu nog een bezorgmoment kunnen krijgen denk je wel?
Alhoewel hadden ze met Kerst ook eerst niet en ineens hadden ze er weer een
O dan moeten ze snel zijn met die opdrachtquote:Op vrijdag 30 december 2022 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Isaac dat geregeld had... vandaag de laatste dag, dacht ik..😉
Ja retesnel.... wel geinig, lekker vroeg in de morgen...quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moeten ze snel zijn met die opdracht
Hup hup de zoemer laten gaan en gelijk aan de slag
Ze hebben de hele nacht de tijd om ergens iets klaar te zetten.
Nog iets meer dan een week dan hebben we BB kunnen we afwisselenquote:Op vrijdag 30 december 2022 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Er gebeurt hier nooit iets onverwachts, die zoemer gaat bijna altijd rond dezelfde tijd, het is allemaal zo gezapig en voorspelbaar... zo jammer..
Ik zit er eerlijk gezegd wel naar uit te kijken, niet dat BB nou zo vreselijk spectaculair is... maar het begin is altijd leuk, even kijken wat voor vlees we in de kuip hebben..enzquote:Op vrijdag 30 december 2022 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een week dan hebben we BB kunnen we afwisselen
En gelijk weer weg ook..quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Eunice in de keuken we hebben licht en wakkere mensen
Wil ik dit weten?quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:08 schreef Charmian het volgende:
hoeveel zalfjes heeft martin wel niet voor z'n aambeien?
Erik wordt ook al flink kaalquote:
waar was je om te cappenquote:
kunnen ze ook ff stilligen?quote:
quote:
De schoft en de domste.quote:
Goedemorgen.quote:
Alles??quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tijdens het werk draait alles altijd mee op de achtergrond.
Streams en dit. ja.quote:
die wordt met de dag gekkerquote:
Als hij geen manager meer is gaat hij jagen zegt hij net tegen Wendy.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:18 schreef Charmian het volgende:
isaac heeft als missie iedereen er uit te stemmen/werken die zo is voordat hij zelf naar huis gaat...geen idee wie of wat, net niet meegekregen
Naar toontje net.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Nepgast die Isaac, met z'n nepgebler...
Deed hij al, overal opduiken om op nieuwtjes te jagen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als hij geen manager meer is gaat hij jagen zegt hij net tegen Wendy.
En bommetjes te droppen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deed hij al, overal opduiken om op nieuwtjes te jagen.
Ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja...ik erger me een beetje aan EJVJL... 😂
Eng ventje....quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deed hij al, overal opduiken om op nieuwtjes te jagen.
Steeds vaker de streams uit.quote:
de 2 zijn te vaak op de streamquote:Op vrijdag 30 december 2022 09:33 schreef Charmian het volgende:
martin weer zeiken tegen mexx over haar gedrag![]()
Die 2 kan je ook uittekenen...quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:33 schreef Charmian het volgende:
martin weer zeiken tegen mexx over haar gedrag![]()
Gisteren vertelde ze al tijdens een woordenwisseling met Martin dat achter haar had gewaarschuwd voor zijn gedrag, blijkt dat ze niet precies heeft gesnapt wat achter met dat bedoelde.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja.. effe laten zien hoe geil je bent.. kijken ze wel?
[ afbeelding ]
Haar gedrag telt niet mee zekerquote:Op vrijdag 30 december 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren vertelde ze al tijdens een woordenwisseling met Martin dat achter haar had gewaarschuwd voor zijn gedrag, blijkt dat ze niet precies heeft gesnapt wat achter met dat bedoelde.
Ja zag het ook. Vreselijk.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:47 schreef Chanel5 het volgende:
JW loopt langs Esther en zoals zij haar hand langs zijn kont/zijkant laat glijden in het voorbij gaan....
Aan eten is daar geen gebrek. Ik zie ze nooit tussen de middag een gewone boterham eten er is altijd wel iets anders.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:51 schreef pingu66 het volgende:
Wat een "ellende" allemaal.....geen verdien opdrachten....geen geld....geen eten,gelukkig hebben ze nog een dak boven hun hoofd,2xkerstbomen,300 euro aan drank,nieuwe kleding en staan de deurwaarders hier en niet thuis voor de deur. Dan heeft Berend het beter boor elkaar 🤣
Tja, ze is niet de slimste daar, veel lege zinnen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar gedrag telt niet mee zeker
Ik bedoel nu op dit moment.quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan eten is daar geen gebrek. Ik zie ze nooit tussen de middag een gewone boterham eten er is altijd wel iets anders.
Ze hebben nog brood als ontbijt gaat vast goed komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik bedoel nu op dit moment.
Maar ze zullen wel weer gered worden door de slappe Febo.
Isaak.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:03 schreef spapaars het volgende:
Rupert in gesprek met Wendy in de slaapkamer, en wie komt daar met z'n bak vreten binnen? 1x raden
Dartin Martin.quote:
Ik hoop van wel, dan kan je nog een beetje reuring verwachten... het kijken naar sporters en spelletjes spelende mensen komt me ook de strot uit...quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik bedoel nu op dit moment.
Maar ze zullen wel weer gered worden door de slappe Febo.
Ze zijn bang dat de andere kant een 'coupe' pleegt, omdat er nu stemmen verdeeld gaan worden over Tiano en Kenzy. En dan Wendy manager wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:11 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft het over een coupe plegen.
Zijn we ook van het fricandellengehakt af..quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, goed nieuws, Rupert wil stoppen met kokenTijd voor een nieuwe kok
Heb dat gevoel ook wel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:14 schreef engine het volgende:
Jeffrey heeft nog steeds risico dat hij zelf weg gaat. Hij zit nog steeds niet lekker in zijn vel.
Zo is hijquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Opvallend wel hoe GJ zijn kijk is.
Uiterst bekrompen lijkt wel
JanWeetnix denkt dat je er twee voor één weg krijgt als je een stelletje "pakt" .. volslagen onzin natuurlijkquote:
Laat dat centjes verdienen alarm maar eens diep in de nacht afgaan (probleem wel dat er dan weinig kijkers zijn)quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, dan kan je nog een beetje reuring verwachten... het kijken naar sporters en spelletjes spelende mensen komt me ook de strot uit...
Dag Jeffquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:14 schreef engine het volgende:
Jeffrey heeft nog steeds risico dat hij zelf weg gaat. Hij zit nog steeds niet lekker in zijn vel.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Zo is hij![]()
Maar daarna noemt hij allerlei stelletjes waarvan de ander niet vertrekt dus hij is ook wat kort door de bocht.
Ja ik ben benieuwd hoe hij de komende twee weken zonder enkele uitdaging door gaat komen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb dat gevoel ook wel.
De laatste heb ik de indruk dat hij gemaakt zijn best doet om het leuk te hebben of over te komen
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe hij de komende twee weken zonder enkele uitdaging door gaat komen.
Die gozer zit zichzelf in de weg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:14 schreef engine het volgende:
Ja echt erg, een aantal ligt nog net niet huilend op hun knieeen te smekenquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ze zitten te wachten op ze zoemer![]()
Febo is zeker voorspelbaar geworden
Ja of heel laat s'avonds of heel vroeg in de morgen..quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat dat centjes verdienen alarm maar eens diep in de nacht afgaan (probleem wel dat er dan weinig kijkers zijn)
Heb op het moment veel moeite om hier na te luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:19 schreef Silves het volgende:
We laten de regie niet uit handen nemen..De bro,s doen een beetje aan intimiderend gedrag, De baas was vanmorgen al aan het dreigen..ik zeg ga naar je kids en vrouw,.
Ik denk dat hij na dat ultimatum verplicht zijn gedrag moest aanpassen en dat hij daar moeite mee heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb dat gevoel ook wel.
De laatste heb ik de indruk dat hij gemaakt zijn best doet om het leuk te hebben of over te komen
Is dat niet voor de veiligheid?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:21 schreef engine het volgende:
Martin die achter Ice mee staat te doen
Zou leuk zijn, er zitten daar een aantal die liever verhongeren dan ook maar 1 cent van de pot te halen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:23 schreef Silves het volgende:
Met al die tonnen op de bank, laten ze daar maar van snoepen, zogenaamde ellende in die loods..Of Izeik leent zijn euro,s maar.De zoemer gaat zometeen en hoop dat het om een kip gaat...zelfvoorziening
Ja vast wel maar het zag er grappig uitquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is dat niet voor de veiligheid?
quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:29 schreef engine het volgende:
Bij de Primera kan geen tabak gekocht worden online.
Shag weg.quote:
Hoe dat nu precies zit laten ze niet echt zien, maar ik denk dat het meer is dan alleen wat kameraadschap.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:27 schreef Silves het volgende:
Jappie is aan het observeren of is hij op wanda aan het wachten? daar komt ook niks meer creatiefs uit.
Ze hebben toch nog een bestelmoment bij de Jumbo begreep ik vanmorgen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:32 schreef Cargamelk het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws .. geen rokerij meer dit jaar
Is niet de eerste keer dat Isaac erg lullig doet tegen Erik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac reageert verre van manager-achtig... loopt gewoon lachend weg/ doet belachelijk als Erik om opheldering komt vragen over de tabak
Wat een lul
Maar geen geld .. had ik begrepen ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog een bestelmoment bij de Jumbo begreep ik vanmorgen?
In haar promo praatje staat dat ze als doel had om te stoppen met roken ...grijp je kans zou ik zo zeggen makkelijker te stoppen als de verleiding er helemaal niet is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:31 schreef engine het volgende:
Dat is raar zegt Wendy. Achter heeft gisteren tegen haar gezegd dat ze haar Primera bon voor kon inruilen.
Het enige wat ik zeg,ik zeg ,ik zeg....quote:
Ze verwachten het wel dat ze geld gaan verdienen, en gezien alle opmerkingen over hun aanwezigheid in kamer 5 denk ik dat ze vaak vooraf al wat weten.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar geen geld .. had ik begrepen ?
Doe dan die Berend proef dan maarquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze verwachten het wel dat ze geld gaan verdienen, en gezien alle opmerkingen over hun aanwezigheid in kamer 5 denk ik dat ze vaak vooraf al wat weten.
Zag je ook met de nominaties, 2 dagen daarvoor ging bijna elk gesprek over het nomineren.
snap je?quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg,ik zeg ,ik zeg....
Niet roken,dan maar stoken...quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Das balen, je kan geen nieuwe halen...
stoere jeffquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:38 schreef mootie het volgende:
Jeff: Begint dat gelul nu alweer?? Kannnnker!
Zijn ze vast blij mee.quote:
Onmogelijke opdracht voor hem. Berend mocht weg.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Doe dan die Berend proef dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
Et gaat hem niet om de tabak!quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:41 schreef engine het volgende:
Jeff kan heel slecht tegen de collega's achter de schermen die heel slecht functioneren.
meneer is woest
Zullen er weinig zijn die het wel halen denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onmogelijke opdracht voor hem. Berend mocht weg.
O ja natuurlijk ze wilde het van die cadeaubonnen kopen en dat mag dus nietquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar geen geld .. had ik begrepen ?
Juistquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja natuurlijk ze wilde het van die cadeaubonnen kopen en dat mag dus niet
Was een flatline, geen touwtje, denk dus wel dat het voor velen haalbaar was.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:44 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zullen er weinig zijn die het wel halen denk ik.
Tot later.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:43 schreef Korak het volgende:
Geen idee of ik dit mag linken, maar was te leuk om te laten schieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Isaak en Jeff zacht aan het lullen.
Wendy komt ook nog even vragen of ze ergens nog shag kunnen kopen![]()
Of Isaac die bonnen kan gebruiken en hij dan de shag met het huishoudgeld betaald
Ze hadden nooit die geldprijs aan isaac moeten uitreiken, hij krijgt hierdoor een heel ongezonde macht daar in die loods. De rokers zullen heel ver gaan om aan hun tabak te komen en het lijkt er op dat de onuitputtelijke portemonnee van Isaac, weer die macht aan isaac toebedeeltquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:47 schreef Dotteke het volgende:
Isaak en Jeff zacht aan het lullen.
Wendy komt ook nog even vragen of ze ergens nog shag kunnen kopen![]()
Of Isaac die bonnen kan gebruiken en hij dan de shag met het huishoudgeld betaald
Dat is echt zo raar en lijkt geen enkele controle op. Dat geld lijkt al 10x uitgegeven te zijn en komt iedere keer weer terug.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden nooit die geldprijs aan isaac moeten uitreiken, hij krijgt hierdoor een heel ongezonde macht daar in die loods. De rokers zullen heel ver gaan om aan hun tabak te komen en het lijkt er op dat de onuitputtelijke portemonnee van Isaac, weer die macht aan isaac toebedeelt
Mooi dat het jou ook opvalt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is echt zo raar en lijkt geen enkele controle op. Dat geld lijkt al 10x uitgegeven te zijn en komt iedere keer weer terug.
er wordt ook continu mee geschoven...quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is echt zo raar en lijkt geen enkele controle op. Dat geld lijkt al 10x uitgegeven te zijn en komt iedere keer weer terug.
Ja was een rare move snap ook niet waarom ze dat gedaan hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden nooit die geldprijs aan isaac moeten uitreiken, hij krijgt hierdoor een heel ongezonde macht daar in die loods. De rokers zullen heel ver gaan om aan hun tabak te komen en het lijkt er op dat de onuitputtelijke portemonnee van Isaac, weer die macht aan isaac toebedeelt
Denk eerder Jef, Ruppie en Imma , de nerveuse Martin, mss alle rokers daar.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:55 schreef Setje72 het volgende:
Wendy word gek dat er geen tabak is en gaat komen
Wendy wilde gelijk gesprek met achterquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk eerder Jef, Ruppie en Imma , de nerveuse Martin, mss alle rokers daar.
ja heeft zich opgeworpen , ze is immers manager matriaal.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:58 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Wendy wilde gelijk gesprek met achter
en die is al lastig te verstaan met die opgemeukte lippen en piercing door d'r tandvleesquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:59 schreef Ebinas het volgende:
KimK ook weer niet te verstaan.
Geen doen soms die streams.
Heeft zij ook opgemeukte lippen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:01 schreef Korak het volgende:
[..]
en die is al lastig te verstaan met die opgemeukte lippen en piercing door d'r tandvlees
En een pornokutje.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft zij ook opgemeukte lippen?
Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat is KimD toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:01 schreef Korak het volgende:
[..]
en die is al lastig te verstaan met die opgemeukte lippen en piercing door d'r tandvlees
Dit ja. En daarna is het ook niet meer gebeurd, zo’n individuele prijs. Hele rare move van de programmamakers.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Het is aan de volgende manager om daar paal en perk aan te stellen en een houdbaarheidsdatum in te voeren, hij heeft nog 2 weken om het te besteden, daarna vervalt het,nieuwe regelsquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:49 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Kost geen drol natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:05 schreef HappyCharly het volgende:
Rupert is een beetje een hypochonder, zit vaak bij de dokter. Om de 3 maanden vindt hij wel normaal. De dokter suggereerde een cursus 'wanneer je naar de dokter moet'.
Helemaal gelijkquote:
Wat natuurlijk best slim is, het is tenslotte een spel om veel pegels.quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:58 schreef HappyCharly het volgende:
Denk dat ze hadden verwacht dat dat geld van Isaac heel snel in zijn totaliteit zou worden uitgegeven. Maar Isaac gebruikt het als machtsmiddel/ ruilmiddel/ controlemiddel
Twee maten, jeweettoch.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:07 schreef Ebinas het volgende:
KimK zeiken over iemand die te veel eet.
Voor Marciano heeft ze extra belegd, maar ach ja
Heb ik net ook weer gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:09 schreef Loveable het volgende:
En ik krijg weer een foutmelding van VL
Maar ze heeft zó’n hekel aan egocentrisch gedrag.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:09 schreef Ebinas het volgende:
KimK kreeg een keer een bordje met zo ziek weinig, toen heeft ze hem omgewisseld.
Maar ach ja, dat heeft iedereen wel een keertje gedaan
Niet te geloven hoe het werkt in hoofdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar ze heeft zó’n hekel aan egocentrisch gedrag.
Ah ik klik dan op opnieuw en doet ie het weerquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik net ook weer gehad.
Cookies verwijderd.
Afgemeld, opnieuw aangemeld en doet ut weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Opnieuw deed het ook niet meer bij mij.quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ik klik dan op opnieuw en doet ie het weerMaar soms wel irritant
quote:Op vrijdag 30 december 2022 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar echt he beide gezegd in pak um beet 10 sec
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |