quote:Thursday December 29
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Doom 3quote:
Altijd tegen Barney hè.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Price gooit wel viesslecht vandaag.
Vervolgens naar de camera gebruld dat NIEMAND in mijn hoofd zit.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom ben jij DE kampioen
Mijn volledig legale betaalde Viaaids stream ook 1 minuutquote:Op donderdag 29 december 2022 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
Gelukkig loopt mijn stream maar vier beurten achter
Zolang je op het WK maar geen beslissend moment mist.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vervolgens naar de camera gebruld dat NIEMAND in mijn hoofd zit.
Je maakt er geen vrienden mee als je kampioen wil worden van de 4e klasse afdelingscompetitie.
Ze gooiden de flights in het publiek. Niet de pijlen.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
zijn dartspijlen gooien in het publiek niet gevaarlijk ?
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen de flights en plastic stukje geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gerwin gaat verliezen van engel Gabriel.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Prijs staat gewoon weer erg bleekjes te speren. Komt niks van terecht.
Ik miste vorig jaar alle 9-dartersquote:Op donderdag 29 december 2022 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang je op het WK maar geen beslissend moment mist.
Dagjesvolkedquote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik dacht echt dat ik een pijl zag vliegenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze gooiden de flights in het publiek. Niet de pijlen.
Hierom vind ik Belgen toch wel heel schattig.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb er nog nooit 1 gezien in me leven.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik miste vorig jaar alle 9-darters
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Flight & shaft dus.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen de flights en plastic stukje geloof ik
Dit zal weinigen verbazen.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gezien in me leven.
In België worden vrouwen gemiddeld ook op hun 23e voor de eerste keer zwanger.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hierom vind ik Belgen toch wel heel schattig.
Nee want die gaat al verliezen van de immer overschatte glibberende “Soots”.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gerwin gaat verliezen van engel Gabriel.
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gezien in me leven.
Ik hoop dat je bij het F1 seizoen beter in vorm bent.quote:
Een bovenbuurman hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft ook het frituurtje aangehad zo te ruiken
Dan kan hij nu nóg harder stampen
Kun je niet even een bitterballetje gaan halen?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn bovenbuurman heeft ook het frituurtje aangehad zo te ruiken
Dan kan hij nu nóg harder stampen
Als 28-jarige alleenstaande in het centrum wonen zonder bovenbuurmanquote:
scissorsquote:
Heb jij ook een tuintje in je hart?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als 28-jarige alleenstaande in het centrum wonen zonder bovenbuurman
Prijs mij al met een tuintje.
Ze gooien alleen de achterkant. Vliegt prima, ongevaarlijk, perfect om mensen mee te laten schrikkenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik een pijl zag vliegen
Dat lijkt hard op voorkeurquote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Perox het volgende:
Geen voorkeur bij deze pot - wel benieuwd naar die Rock. Clayton kan me aan de reet roesten.
Alleen voor jou.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb jij ook een tuintje in je hart?
jezus wat een slecht Nederlands weer van me.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
als op een appartement woont en je baalt dat je geen tuin hebt moet je denken:
Ach ik heb de grootste tuin in de stad (een stadspark ofzo)
Verwarde man gespotquote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar kun je beter in schijten dan in je eigen tuin.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ken wel lui met een tuintje op hun buik, bohhhhh.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Heb jij ook een tuintje in je hart?
En Baudet vakman daar ook in de buurtquote:
Iedereen.quote:
Niet geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heeft hij geen nummertje naast zijn naam?
Zijn ster rees te snel.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij is steengoedquote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dus die persoon is geen reekshoofd maar dart zo goed?
Ja. Hij is up & coming. Weet ik ook net pasquote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat heb je wel eens in de (top-) sport, dat er een talent doorbreekt.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alleen de top 32 van de wereld krijgt een getal bij de naam, de andere 64 deelnemers nietquote:Op donderdag 29 december 2022 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit riekt naar discriminatiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen de top 32 van de wereld krijgt een getal bij de naam, de andere 64 deelnemers niet
Heb ik in mijn BREKKETquote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rock - Dimitri zou een genotskwartfinale zijn.
Schandalig dat een Noord-Ier met de Union Jack speeltquote:Op donderdag 29 december 2022 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind dat hij mooie flights heeft
Jaquote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Voor wie zijn we morgen? MvG of DvD?
DvD natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef leolinedance het volgende:
Voor wie zijn we morgen? MvG of DvD?
Niemand. Donderstraal nou maar weer op.quote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niemand. Donderstraal nou maar weer op.
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
maar maar maar...quote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen warm bad.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hahaha lol xDquote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad in een land waar een groot deel van de bevolking een stuk Brits-chauvinistischer is dan de Engelsen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Schandalig dat een Noord-Ier met de Union Jack speelt
Altijd ready.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bij het F1 seizoen beter in vorm bent.
Zal het wat uitmaken?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dolan of Gurney gaat zijn plekje kwijt zijn aankomend landen WK.
Hier komen Troubles vanquote:Op donderdag 29 december 2022 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad in een land waar een groot deel van de bevolking een stuk Brits-chauvinistischer is dan de Engelsen.
Oh hij is Noord-Ier.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Schandalig dat een Noord-Ier met de Union Jack speelt
Dolanaidsquote:Op donderdag 29 december 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
MVG-Rock halve finale poehéquote:Op donderdag 29 december 2022 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rock - Dimitri zou een genotskwartfinale zijn.
Jij hebt vast een lichte voorkeurquote:Op donderdag 29 december 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig is oudjaarsdag een vrije dag bij het dartsen, anders hadden we een Bloody Sunday gekregenquote:
Dan moet Rock nog wel wat winnen komend half jaarquote:Op donderdag 29 december 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat zei hij?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik neem aanstoot tegen de reactie van Price @:skysports
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Perox het volgende:
SKY mevrouw verontschuldigt zich voor iets dat Price heeft gedaan of gezegd?!![]()
![]()
![]()
Wat heeft Price gezegd?quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Perox het volgende:
SKY mevrouw verontschuldigt zich voor iets dat Price heeft gedaan of gezegd?!![]()
![]()
![]()
Nee, depressieve Dimitri tegen schroeiende Cross.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
MVG-Rock halve finale poehé
Ik heb vaker Dolan als username gehad dan Gurney.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt vast een lichte voorkeur
Hij was gewoon zichzelf dusquote:Op donderdag 29 december 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon wat autistisch gekrijs, verder weinig schokerends
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen negers. Racistisch plaatje. @:Neef_Wuppie
Waarschijnlijk een F-bommetje gedropt.quote:
Geen idee dus. Ze zei "we apologize to anyone who feels offended by the reaction of Gerwyn Price in last match" o.i.d.quote:
Zoals verwacht dus.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon wat autistisch gekrijs, verder weinig schokerends
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga hier maar op rukken.
Al gezien, staat met een bordje met “Kaag=WEF” erop.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga weer fetx proberen te spotten
Wappie at the palace.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Al gezien, staat met een bordje met “Kaag=WEF” erop.
Zo ziet de hemel er uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je het nu wel zien?
Goeiste memmenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je het nu wel zien?
Waarvan aktequote:Op donderdag 29 december 2022 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kleetun wordt compleet gesloopt genot
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:15 schreef leolinedance het volgende:
Is dat die Fokkert met Kaag = WEF?
Wat is WEFquote:Op donderdag 29 december 2022 23:15 schreef leolinedance het volgende:
Is dat die Fokkert met Kaag = WEF?
Ja!quote:Op donderdag 29 december 2022 23:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je het nu wel zien?
Dit vind ik niks.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je het nu wel zien?
ha woord van het jaar gespotquote:Op donderdag 29 december 2022 23:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wappiegeleuter. "World Economic Forum".
Coolsingel zou ook vet zijn.quote:
Hij doet maar wat.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User fetx kan het niks meer schelen GENOT
Dit is zijn niveau.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar hij wilt alleen skinny bitches.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ME kan nu elk moment komen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Allemaal even zwaaien als hij de zaal uitgeknikkerd wordt.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dit is zijn niveau.BahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Neef_Wuppie en ik gaan liever ook voor viesdun tegenwoordigquote:Op donderdag 29 december 2022 23:18 schreef Perox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:20 schreef Doevelaer het volgende:
Een tempo als de politie?![]()
ALS DE BRANDWEER, MUTS
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:18 schreef Perox het volgende:
[..]
al behandeldquote:Op donderdag 29 december 2022 23:20 schreef T3hTommay het volgende:
ER ZIT OOK EEN TEMPO IN ALS DE POLITIE
ZE ZEI HET ECHT
Vijf kilo erbij en ik glij mn bed uit.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Of nog slanker?
Dit is primaquote:Op donderdag 29 december 2022 23:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Of nog slanker?
quote:Op donderdag 29 december 2022 23:17 schreef Perox het volgende:
[..]
World Economic Forum == Wappie geleuter over New Word Order en zulks.
We wachten op de close-upquote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hahaha ome fetx is zo blauw als een tientje. Erg mooi.
Ik heb gister een foto gezien, en hier gepost, van die rooie en ik heb sindsdien mijn woorden teruggenomen. Stukje voortschrijdend inzicht.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die rooie vind je niks maar dit is prima?
Hij heeft nog nooit zoveel beurten gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
FetX elke beurt in beeld genot
huldequote:Op donderdag 29 december 2022 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb gister een foto gezien, en hier gepost, van die rooie en ik heb sindsdien mijn woorden teruggenomen. Stukje voortschrijdend inzicht.
Ik zou ze allemaal keihard raken
Kom jij ff goed weg!quote:Op donderdag 29 december 2022 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Was die dikke van jou viesdik of voldik @:neef_wuppie
De mijne gelukkig voldik!
Ah, met alle plooien eraan. Tja.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kom jij ff goed weg!
Maar nee sorry maat, echt viesdik. Vrouwelijke versie van Mervyn King. Wel een leuk koppie.
Alvast van harte vriend neef_wuppiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een verkapte ik ben over een half uur jarig en daarom ga ik snel naar bed post.
Doei.
We feliciteren Neef_Wuppie nog niet met zijn verjaardag. Dadelijk gaat ie één minuut voor twaalf dood en hebben we alle moeite voor niets gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Jij moet op verkappen gaan want je ben nog niet heel best erin. Alvast van harte, makkerquote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Lekker manquote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Dat doen we morgen maarquote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Alvast gefeliciteerd! We drinken er morgen ene op tijdens de avondsessiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Doei.
Dit is eng.quote:
Geen Chupa Chups, zonde.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Wertha het volgende:
Nou, welterusten sgatjes.
[ afbeelding ]
Goede kont, plamuurkopquote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Te laat voor @Neef_Wuppiequote:Op donderdag 29 december 2022 23:39 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet wat mij bezielde.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dier in je username
hihi dat is laat.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sorry voor de vertraging, present.
Geert ook aan Duitsland gevenquote:Op donderdag 29 december 2022 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afsteken en aan Duisburg geven.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 23:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat mij bezielde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |