Kan dit?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij zal vroeg of laat wel de Price betalen
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk wordt Price in de semi wel flink getesteraf gegooid door Smiss
Dit is geen winnaarquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Prijs staat gewoon weer erg bleekjes te speren. Komt niks van terecht.
Natuurlijk - er zijn ook fans van Putin, dus. Misschien wel overlap, jeweet van die types die zo lekker contrair zijn.quote:
“Het is gewoon de mainstream media die hem in een verkeerd beeld schetst”quote:Op donderdag 29 december 2022 22:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Natuurlijk - er zijn ook fans van Putin, dus. Misschien wel overlap, jeweet van die types die zo lekker contrair zijn.
nee, echt niet. gelijk welke kleurquote:
MvG-Smith lijkt me een prima finalequote:
Dat is al een keer gebeurd, vandaar dat litteken. Vechtpartij in de pub. Heeft nog eventjes in de cel moeten doorbrengenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd dat iemand Prijs eens tandjes laat tuffen.
mwah nog een keertje danquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is al een keer gebeurd, vandaar dat litteken. Vechtpartij in de pub. Heeft nog eventjes in de cel moeten doorbrengen
En daarom ben jij DE kampioenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht zo gejuicht nadat ik een opa van 70 had verslagen bij pingpong
Ik had een kutseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |