Ik denk dat het bordje van @fetX indruk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
3 minuten voor de opkomstquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Pelé was toch voor de avondsessies al dood?
Andere tijdzonequote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Maakt voor de Nostradamus niet uitquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Een paar terug had je nog wel de Spaanse Cristo Reyes die geweldig speerde tegen MvG.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Sousa is wel de enige Zuid Europeaan die een beetje kan darten. Geen goede Spanjaarden , Italianen, Grieken,
Toch wel apart dit.
DRT kan nog veel meer internationaler
En jihadi Toni al-Sinasquote:Op donderdag 29 december 2022 22:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een paar terug had je nog wel de Spaanse Cristo Reyes die geweldig speerde tegen MvG.
Maar lang niet meer gezien.
Ik heb oprecht zo gejuicht nadat ik een opa van 70 had verslagen bij pingpongquote:Op donderdag 29 december 2022 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo juich ik ook meermaals per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |