Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Vorig jaar keerde de rust alweer een beetje weer in de laatste week van december. Queen terug op 1, een voorbode op wat zou komen in de wereld. Alles weer zoals normaal. Maar er was wel veel leed en wat haat en nijd waardoor Procol Harum de derde plaats wist te bezetten. Over bezetten gesproken, daar was wel het meeste om te doen dit jaar he? Corona net voorbij, komt de immer vermoeiende Poetin ineens om de hoek. Een slepend conflict, maar een oplossing gaat er voorlopig niet komen.
Gelukkig zijn er ontsnappingsclausules aan al het leed. Zoals het WK Voetbal. Nouja, hahaha, nee dus. 6500 doden, maar Qatar wordt gedemoniseerd natuurlijk! Ook gewoon een schandvlek. Gewoon boycotten natuurlijk. Verder is er niet veel leuks te melden over de wereld: Het was aan de ene kant minder spectaculair dan 2020 en 2021, maar niet minder wreed. Boerenblokkades: Check! Energiecrisis: Check! Inflatie: Check! Ruziënde wereldmachten: Check! Problemen in Ter Apel: Check! Soep op schilderijen: Check! Wat een drama allemaal.
Waren er wat gezellige dingen? Nouja, we gunden Oekraine de winst bij het songfestival. WE deden het weer geweldig bij de winterspelen, laten we even het er niet over hebben dat die in China waren. WE konden weer eindelijk naar livemuziek: Froukje, Within Temptation en Di-rect hoeven niet wéér hun tour uit te stellen. En er waren weer festivals. Lekker van de kaart gaan en pillen poppen op Lowlands. Het verzachtte slechts de pijn.
Vandaar is het nodig om een baken van rust te hebben. Een échte ontsnappingsclausule. En wat is beter dan de Top 2000? 7 dagen nonstop muziek: Check! Nouja, nonstop is niet het goede woord als de onvermijdelijke Gijs Staverman als DJ wordt aangesteld. En die reclame. Tussendoor is er in ieder geval genoeg muziek te horen. En natuurlijk is daarbij dit topic de echte ontsnappingsclausule. Als je hier post is er geen tijd meer om aan iets anders te denken dan de standaard matige grappen, kritiek op reclames en twintig vraagtekensmilies of juichsmilies, afhankelijk van wie er aan het roer staat! Dus, komt allen ook dit jaar weer. Want we willen natuurlijk dolgraag weer topics die in 12 minuten dicht zijn!
Radio 2 Top 2000: Editie 2022 Editie 24 komt eraan van de jaarlijkse Radio 2-melkkoe. Een lijst met vele gezichten: Soms wat overblijfselen uit de tijd dat Radio 2 was zoals Radio 5 nu is, soms wat overblijfselen uit de Stenders-tijd, soms wat recente hits waarvan je zeker weet dat over 10 jaar niemand ze meer kent. En daarnaast ook de échte klassiekers die al jaren het gezicht van de Top 2000. De muzikale marathon is de laatste jaren opgerekt tot 168 uren, met meer tijd voor gelul en reclame, maar ook af en toe een albumversie van In The Garden of Eden of een deuntje wat je misschien nog kent uit Bassie & Adriaan.
Wat kunnen wij doen? • Stemmen. De stemweek zal begin december zijn. • Luisteren. 25-31 december. • Langsgaan in het Top 2000 café. Want dat is wel een verschil met de afgelopen twee jaar: De maatregelen zijn weg en er is weer een café vol met mensen. Ga er heen en headbangen op Rage Against The Machine in plaats van de polonaise. Ook goed om te weten: in tegenstelling tot vorige jaren is het café nu vierentwintig uur per dag geopend. Niet langer wachtrijen: voortaan koop je kaartjes voor je gereserveerde ticket.
Verder kun je nog naar de zij-evenementen: De QUIZZZZ is komen te vervallen doordat Matthijs van Nieuwkerk blijkbaar een gemene programmamaker is, maar de A Gogo gaat door en wordt nu gepresenteerd door Herman de Schermman, Herman van der Zandt Zoals altijd hier wat stemtips van onderin de lijst:
In 2014 kwam er een nummertje uit de jaren 90 binnen. Dat was de tijd dat dat eindelijk wat meer gebeurde. Dit nummer staat nu op de afgrond: Blind Melon - No Rain. Het is de enige bekende plaat van de band. Helaas overleed de zanger zeer vroeg, waardoor we er nooit meer veel van hoorden. Maar deze heerlijke plaat staat wel in de Top 2000. Nog wel, want dit jaar op 1982.
Voor de tweede plaat gaan we richting 1950. Kijken we één plaats naar beneden, vinden we Wild Places van Duncan Browne. Daar zeg ik niks over, want persoonlijke favoriet, dus zou wat makkelijk zijn. (Maar stemmen mag alsnog!) Kijken we nóg eentje omlaag: Percy Sledge met When a Man Loves A Woman. Een iconische soulklassieker die vele jaren rond plaats 1000 bivakkeerde, maar de laatste vier jaar flink is afgegleden. Er is weinig meer uit dit genre over, en hij stond er al sinds 1999 in, dus zeker een plaat die er in mag blijven. Géén andere artiest die er maar 1x in staat staat zo laag met een nummer wat er al sinds 1999 in staat.
Verder staat James Brown er nog 2x in, maar wel op 1953 en 1955, dus we kunnen zomaar een James Brownloze top 2000 krijgen. Dat voelt alleen logisch voor LA Style. Update: we hebben een James Brownloze Top 2000 voor editie 2022. Helaasch.
Wanneer? 25 december 0:00 begonnen we, 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody.
Vanaf wanneer stemmen? Meestal eind november/begin december pas. Ruim de tijd!
De FOK! 2000: De hele FOK! 2000, zoals samengesteld door @peaceman op basis van de ingezonden Top 2000 lijstjes van FOK'kers in de Top 2000 - editie 2022 topicreeks: FOK! 2000 - samengesteld door Peaceman
De Top 2000 in beeld Cultura 24 NPO 1 Extra: Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk.
Nederland 3 NPO 3: Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen ( !), kun je vast wel ergens vinden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeld
SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Westwood came to public notice when she made clothes for the boutique that she and Malcolm McLaren ran on King's Road, which became known as SEX. Their ability to synthesise clothing and music shaped the 1970s UK punk scene which was dominated by McLaren's band, the Sex Pistols. She viewed punk as a way of "seeing if one could put a spoke in the system".[2]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
In de snob staat dan weer heel veel overgewaardeerd pretentieus geneuzel en een hoop herrie. De ideale lijst zou een combi van de snob, deze en de evergreen zijn, maar daar zou geen hond naar luisteren
Het komt altijd wel weer goed. Zeg ik mezelf nu ook.
[..] In de snob staat dan weer heel veel overgewaardeerd pretentieus geneuzel en een hoop herrie. De ideale lijst zou een combi van de snob, deze en de evergreen zijn, maar daar zou geen hond naar luisteren
Ik heb het zelf nooit gehad maar een vriend wel, ik kan me er nauwelijks wat bij voorstellen. Ik zit zelf meer in de angsten hoek, komt voornamelijk door het veel zuipen.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Heel erg op afstand, ik lees elke dag de dagoverzichten. Maar t gaat zo alle kanten op, dat als ik t ff op zet, ik er na 2 nummers ook al wel weer klaar mee ben. JIj?
Deze is pas ergens laat vorig jaar bij mij gevallen, maar wat een prachtlied
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
[..] In de snob staat dan weer heel veel overgewaardeerd pretentieus geneuzel en een hoop herrie. De ideale lijst zou een combi van de snob, deze en de evergreen zijn, maar daar zou geen hond naar luisteren
Die lijst bestaat al. En daar luistert inderdaad geen hond naar (max. 100 luisteraars op de finaledag vermoed ik )
Maar we hebben het door het jaar heen wel altijd enorm leuk met samenstellen (proces dat 11 maanden duurt )
Vond ik ook altijd, maar deze is inmiddels wel gevallen bij mij met dat soezende gitaartje en de tekst die mij nu ik op mezelf woon en mijn eigen centjes moet verdienen wel voel
[..] Ik heb het zelf nooit gehad maar een vriend wel, ik kan me er nauwelijks wat bij voorstellen. Ik zit zelf meer in de angsten hoek, komt voornamelijk door het veel zuipen.
Elke vorm van mentale kwalen blijft een bitch Uiteindelijk moet je zelf het werk doen om er overheen te komen namelijk en dat is vaak enorm klote
[..] Alweer een dag niet gekeken. Nog opvallende binnenkomers?
Zit even te kijken naar morgen. Zie hier en daar genotsuurtjes, maar das logisch in deze regionen. Wat hoog binnenkomt zijn vooral plaatjes die ook in de Top 2000 zijn binnengekomen of afvallers van de Top 2000 die zijn overgedragen aan de Snob
Remember the jester that showed you tears The script for tears
[..] Heel erg op afstand, ik lees elke dag de dagoverzichten. Maar t gaat zo alle kanten op, dat als ik t ff op zet, ik er na 2 nummers ook al wel weer klaar mee ben. JIj?
Wel een mooie DAB+ voor Low zie ik. Lullaby op randje van de top-150.
Tsja, kutdag ook op andere vlakken. Merk aan alles dat het een stuk minder is dan tijdens de kerstdagen, maar zoals ik al zei, ik heb liever de Top 2000 als afleiding en toch wat minder slaap dan geen slaap omdat ik zo baal dat ik veel van de Top 2000 moet missen.
[..] Elke vorm van mentale kwalen blijft een bitch Uiteindelijk moet je zelf het werk doen om er overheen te komen namelijk en dat is vaak enorm klote
Ja, wat wel heel erg helpt is dat op youtube ik veel video's heb gevonden waarin mijn kwalen goed worden uitgelegd en dat heel veel mensen zeggen hetzelfde probleem te hebben, aka dat je niet alleen bent.
Maar goed, het loopt wel een beetje de klauwen uit met mental health issues heb ik het idee, met de corona maar ook alle social media shit die niet meehelpt naar mijn gevoel.
Ik heb een Brutfellas van @Sarabi gehaald. Ben benieuwd. Al weet ik ook niet hoe ik het doe, want ik moet met oud en nieuw werken en heb om 6 uur 's ochtends geen zin meer in bier en dan ben ik vast ook niet nuchter genoeg meer om dit te drinken.
[..] Tsja, kutdag ook op andere vlakken. Merk aan alles dat het een stuk minder is dan tijdens de kerstdagen, maar zoals ik al zei, ik heb liever de Top 2000 als afleiding en toch wat minder slaap dan geen slaap omdat ik zo baal dat ik veel van de Top 2000 moet missen.
[..] Ik heb een Brutfellas van @:Sarabi gehaald. Ben benieuwd. Al weet ik ook niet hoe ik het doe, want ik moet met oud en nieuw werken en heb om 6 uur 's ochtends geen zin meer in bier en dan ben ik vast ook niet nuchter genoeg meer om dit te drinken.
Wat betreft de Snob 2000 vind ik het me een partij raar dat ze nummers als Ik Wil Dansen en Noodgeval gewoon laten binnenkomen. Ja, toen het stemmen begon waren de Top 2000-binnenkomers nog niet bekend. Maar je kunt ze daarna alsnog uitfilteren? Nu klopt het gewoon niet volgens de eigen regels...
[..] Tsja, kutdag ook op andere vlakken. Merk aan alles dat het een stuk minder is dan tijdens de kerstdagen, maar zoals ik al zei, ik heb liever de Top 2000 als afleiding en toch wat minder slaap dan geen slaap omdat ik zo baal dat ik veel van de Top 2000 moet missen.
Ah wat akelig Hopelijk voel je van dit forum ook genoeg steun
Ik weet niet of ik me klem wil zuipen of dat ik om 1 uur in bed wil liggen. Het wordt sowieso 1 vd 2
[..] Ik heb een Brutfellas van @:Sarabi gehaald. Ben benieuwd. Al weet ik ook niet hoe ik het doe, want ik moet met oud en nieuw werken en heb om 6 uur 's ochtends geen zin meer in bier en dan ben ik vast ook niet nuchter genoeg meer om dit te drinken.
Op donderdag 29 december 2022 22:47 schreef Gretzl het volgende: Wat betreft de Snob 2000 vind ik het me een partij raar dat ze nummers als Ik Wil Dansen en Noodgeval gewoon laten binnenkomen. Ja, toen het stemmen begon waren de Top 2000-binnenkomers nog niet bekend. Maar je kunt ze daarna alsnog uitfilteren? Nu klopt het gewoon niet volgens de eigen regels...
Ze maken wel meer fouten. Vandaag Texas Sun gedraaid, terwijl die vorig jaar al in de top 2000 stond
[..] Ah wat akelig Hopelijk voel je van dit forum ook genoeg steun
Ja, dat helpt me wel een beetje door deze tijd heen
Falling Down of Shock of the Lightning is de beste Oasis
[..] Heel erg op afstand, ik lees elke dag de dagoverzichten. Maar t gaat zo alle kanten op, dat als ik t ff op zet, ik er na 2 nummers ook al wel weer klaar mee ben. JIj?
Heel af en toe pak ik een uurtje mee als ik bv. een uur zie met Wolf Alice, VU en Stone Roses genot zoals vanochtend
Remember the jester that showed you tears The script for tears
Je bent een goede gast, hopelijk is het morgen geen kutdag!
[..] Ja, wat wel heel erg helpt is dat op youtube ik veel video's heb gevonden waarin mijn kwalen goed worden uitgelegd en dat heel veel mensen zeggen hetzelfde probleem te hebben, aka dat je niet alleen bent.
Maar goed, het loopt wel een beetje de klauwen uit met mental health issues heb ik het idee, met de corona maar ook alle social media shit die niet meehelpt naar mijn gevoel.
Ik heb het zelf zeer waarschijnlijk van mijn vader geërfd (heeft zelf chronische depressie), dus was wat lastiger te behandelen. Ik heb eigenlijk vooral een structuur opgebouwd en ben begonnen met medicatie te slikken waardoor ik weer wat op mijn pootjes terechtkwam
Ja ik weet niet of ik mijn depressiviteit of mijn “ik wil dit overwinnen” gevoel wil laten winnen
[..] Ja, wat wel heel erg helpt is dat op youtube ik veel video's heb gevonden waarin mijn kwalen goed worden uitgelegd en dat heel veel mensen zeggen hetzelfde probleem te hebben, aka dat je niet alleen bent.
Ik heb daar dit jaar ook heel veel last van gehad. Zo veel dat qua nieuws en meningen op je af komt dat op een gegeven moment 1 nieuwsbericht al meteen de grootste angsten en gedachten triggerde. En daar niet meer uitkomen. Uiteindelijk komt het wel goed maar was echt met pieken en dalen en het nieuws en social media negeren hielp heel veel.
[..] Ik heb het zelf zeer waarschijnlijk van mijn vader geërfd (heeft zelf chronische depressie), dus was wat lastiger te behandelen. Ik heb eigenlijk vooral een structuur opgebouwd en ben begonnen met medicatie te slikken waardoor ik weer wat op mijn pootjes terechtkwam
[..] Ik heb daar dit jaar ook heel veel last van gehad. Zo veel dat qua nieuws en meningen op je af komt dat op een gegeven moment 1 nieuwsbericht al meteen de grootste angsten en gedachten triggerde. En daar niet meer uitkomen. Uiteindelijk komt het wel goed maar was echt met pieken en dalen en het nieuws en social media negeren hielp heel veel.
ja, daarom volg ik ook al jaren geen nieuws.Je wordt er spontaan depressief van.
[..] Ik heb daar dit jaar ook heel veel last van gehad. Zo veel dat qua nieuws en meningen op je af komt dat op een gegeven moment 1 nieuwsbericht al meteen de grootste angsten en gedachten triggerde. En daar niet meer uitkomen. Uiteindelijk komt het wel goed maar was echt met pieken en dalen en het nieuws en social media negeren hielp heel veel.
Social Media is echt een kankergezwel voor je mentale gezondheid. Niet normaal, inderdaad gewoon negeren.
Ik wil je niet triggeren, dus als je er niet over wil hebben, is prima.
Maar wat voor nieuwsberichten geven je dan zulke angsten?
Jawel, maar dat is helaas niet zo makkelijk. Was het laatst vergeten te slikken en kreeg toen enorme paniekaanvallen. Ga er wel met mijn huisarts overleggen wat het beste is
Dat is een begrijpelijke gedachte, maar soms kan medicatie net je even wat meer helpen in periodes dat je het te veel kan worden. Ik moest na mijn eerste keer afkicken van alcohol aan de antidepressiva om de angsten een beetje te verminderen. Je bent er het liefst niet aan vast, maar soms is het even nodig.
[..] Dat is een begrijpelijke gedachte, maar soms kan medicatie net je even wat meer helpen in periodes dat je het te veel kan worden. Ik moest na mijn eerste keer afkicken van alcohol aan de antidepressiva om de angsten een beetje te verminderen. Je bent er het liefst niet aan vast, maar soms is het even nodig.
Op donderdag 29 december 2022 22:51 schreef alopio het volgende: De manier waarop dit gezongen wordt vind ik fantastisch , geeft een geweldig gevoel deze plaat
prachtig verhalend. datzelfde heeft the hurricane van Dylan.
[..] Sommige heb de rest van hun leven medicatie nog. Niks om je voor te schamen
weet ik Ben niet helemaal vrij van psychische issues maar dat is meestal een reactie op externe factoren (oa dat mevr Koen noga op en afgaand is en ook permanent aan de meds zit)
[..] Jawel, maar dat is helaas niet zo makkelijk. Was het laatst vergeten te slikken en kreeg toen enorme paniekaanvallen. Ga er wel met mijn huisarts overleggen wat het beste is
mevr Koen was er jaren terug helemaal vanaf en het ging goed. Totdat kort daarna d'r werkgever failliet ging en ze weer crashte
[..] Man ik kan me een partij depri worden van insta.
Ik vind het leuk voor mode inspiratie maar echt max een kwartier per dag
Ik zit aardig wat op Twitter voor mijn hobby en dat stuk gaat, maar als ik wat andere dingen probeer te volgen dan merk ik ook echt dat ik opgefokt raak door hoe dom mensen zijn, dus inderdaad wegblijven
[..] ja, had dat vooral met covid. Het ging er alleen maar over op een gegeven moment. Vreselijk.
Ja maart 2020 vond ik echt de maand van tomeloze leegte en was ook kut, maar toen kon ik dingen doen om rustig te worden. Daar zit nu mijn probleem, bij afleiding heb ik vaak nog steeds last en ik heb nog steeds geen perspectief. Dat is gewoon heel naar en ik hoop dat dat beter wordt. Al heb ik het gevoel dat ik wel wat beter zit dan 3 weken terug, maar daar zit geen zekerheid op
Op donderdag 29 december 2022 22:53 schreef alopio het volgende: En dan te bedenken dat Madonna dit nummer heeft verkracht, vermoord en in de fik gestoken heeft
Dat was wel mijn eerste kennismaking met dit nummer
Op donderdag 29 december 2022 22:53 schreef alopio het volgende: En dan te bedenken dat Madonna dit nummer heeft verkracht, vermoord en in de fik gestoken heeft
Madonna heeft het nummer bekend gemaakt bij een nieuw publiek
[..] Ja maart 2020 vond ik echt de maand van tomeloze leegte en was ook kut, maar toen kon ik dingen doen om rustig te worden. Daar zit nu mijn probleem, bij afleiding heb ik vaak nog steeds last en ik heb nog steeds geen perspectief. Dat is gewoon heel naar en ik hoop dat dat beter wordt. Al heb ik het gevoel dat ik wel wat beter zit dan 3 weken terug, maar daar zit geen zekerheid op
Ergens tussen 8 en 13 november. Eigenlijk direct na overlijden van oma Mw Mex
Ohja het was Madonna, zat met Tina Turner in mijn hoofd
Misschien dat ik dit nummer eerst niks vond omdat ik alleen de Madonna versie in eerste instantie kende
[..] Ja maart 2020 vond ik echt de maand van tomeloze leegte en was ook kut, maar toen kon ik dingen doen om rustig te worden. Daar zit nu mijn probleem, bij afleiding heb ik vaak nog steeds last en ik heb nog steeds geen perspectief. Dat is gewoon heel naar en ik hoop dat dat beter wordt. Al heb ik het gevoel dat ik wel wat beter zit dan 3 weken terug, maar daar zit geen zekerheid op
Het is misschien niet vergelijkbaar maar met afkicken was het voor mij het beste om het dag per dag aan te pakken. Anders heb je het idee dat je voor zo'n enorme onoverbruggelijke heuvel zit. Probeer gewoon te zien wat je op een dag denkt nodig te hebben.
Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef Evenstar het volgende: Morad is misschien niet de beste dj, maar hij maakt er wel het beste van. Mooi om te zien hoeveel lol hij heeft.
[..] Nieuws dat de hele wereld aangaat, waar iedereen meningen en analyses en voorspellingen over heeft en waar ik geen controle over heb: Corona, oorlog.
Ik hoor dat jongeren relatief vaak iets soortgelijks hebben met nieuws over klimaat en de economie.
Oorlog in Oekraine vind ik ook extreem kut, daar heb ik me ook helemaal in op laten zuigen. Al het nieuws volgen via obscure twitter accounts. Niet gezond eigenlijk
Op donderdag 29 december 2022 22:56 schreef Evenstar het volgende: Morad is misschien niet de beste dj, maar hij maakt er wel het beste van. Mooi om te zien hoeveel lol hij heeft.
Het voelt wel heel erg als iemand die de zendermanager wil pleasen ofzo
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
daarom kan ik niet boos op hem zijn, vind hem onschuldig in vergelijking met een expres irritante Gijs en van boerenkinkel
Topconcertje jongens. Zit in de trein weer op weg naar jullie
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..] Het is misschien niet vergelijkbaar maar met afkicken was het voor mij het beste om het dag per dag aan te pakken. Anders heb je het idee dat je voor zo'n enorme onoverbruggelijke heuvel zit. Probeer gewoon te zien wat je op een dag denkt nodig te hebben.
Ja zo voel ik hem ook. Ik hik ook tegen de gedachte om maandag weer 8 uur te moeten werken, wetende hoe moe ik me deze dagen voel en deze dagen heb ik relatieve rust.
[..] Nieuws dat de hele wereld aangaat, waar iedereen meningen en analyses en voorspellingen over heeft en waar ik geen controle over heb: Corona, oorlog.
Gewoon leren accepteren dat hier echt nul komma nul persoonlijke invloed op hebt.
[..] Ik zit aardig wat op Twitter voor mijn hobby en dat stuk gaat, maar als ik wat andere dingen probeer te volgen dan merk ik ook echt dat ik opgefokt raak door hoe dom mensen zijn, dus inderdaad wegblijven
Herkenbaar dit. Twitter moet je allang niet meer rondhangen voor politieke en maatschappelijke discussies, en vooral niet zelf in belanden. Wat een beerput is dat geworden
Twitteren over sport en muziek kan gelukkig nog wel op prettige wijze
Ja, ik word wel blij van z’n enthousiasme. Ik zie daar geen arrogantie in, meer een “wauw, ik mag dit doen” houding. Ik zie dat liever dan bepaalde ongeïnteresseerde horken die er prime time zitten te harken.
[..] Ik hoor dat jongeren relatief vaak iets soortgelijks hebben met nieuws over klimaat en de economie.
Oorlog in Oekraine vind ik ook extreem kut, daar heb ik me ook helemaal in op laten zuigen. Al het nieuws volgen via obscure twitter accounts. Niet gezond eigenlijk
Ik heb juist dat met Oekraïne niet zo, omdat dat niet direct betrokken is op mij. Corona had dat wel, en dan werd ik daar weer angstig van. Klimaat maak ik me ook aardig zorgen om, maar daar heb ik meer het gevoel van 'weinig kan ik er toch aan doen.' Bij corona had ik echt de hypochondrie om het te krijgen en ernstig ziek te worden.
[..] Ja zo voel ik hem ook. Ik hik ook tegen de gedachte om maandag weer 8 uur te moeten werken, wetende hoe moe ik me deze dagen voel en deze dagen heb ik relatieve rust.
ja maar jij kan in jouw conditie toch niet 8 uur werken joh
Ja, Mexi zei eerder vandaag dat deze dag eigenlijk zelden leuk meer is, maar vind dat zeker t tweede deel toch alleszins meevallen. Morgen wordt vermoedelijk de dag vd open deuren
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
[..] Ja, ik word wel blij van z’n enthousiasme. Ik zie daar geen arrogantie in, meer een “wauw, ik mag dit doen” houding. Ik zie dat liever dan bepaalde ongeïnteresseerde horken die er prime time zitten te harken.
Ook wel mee eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[..] Herkenbaar dit. Twitter moet je allang niet meer rondhangen voor politieke en maatschappelijke discussies, en vooral niet zelf in belanden. Wat een beerput is dat geworden
Twitteren over sport en muziek kan gelukkig nog wel op prettige wijze
Nou, probeer maar eens op Twitter te gaan en een discussie te voeren over F1. Lewis fans scheuren je binnen drie minuten uit elkaar
[..] Ja, ik word wel blij van z’n enthousiasme. Ik zie daar geen arrogantie in, meer een “wauw, ik mag dit doen” houding. Ik zie dat liever dan bepaalde ongeïnteresseerde horken die er prime time zitten te harken.
[..] Ik hoor dat jongeren relatief vaak iets soortgelijks hebben met nieuws over klimaat en de economie.
Ik volg het wel enigzins, maar niet tot in detail. Blij dat ik dat soort dingen verder gemakkelijk naast me neer kan leggen omdat ik er toch niks aan kan doen. Maar ja niet iedereen kan dat laten gaan.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
[..] Ja, Mexi zei eerder vandaag dat deze dag eigenlijk zelden leuk meer is, maar vind dat zeker t tweede deel toch alleszins meevallen. Morgen wordt vermoedelijk de dag vd open deuren
Vanavond is wel fijn tot nu toe ja. Vanmorgen was minder, zeker het einde.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
537 I Bet You Look Good On The Dancefloor Arctic Monkeys 536 Het Het Nog Nooit Zo Donker West Ede Staal 535 Ze Huilt Maar Ze Lacht Maan 534 Rockin' In The Free World Neil Young 533 Binnen Zonder Kloppen De Dijk 532 Where Did You Sleep Last Night (unplugged) Nirvana 531 I Feel Love Donna Summer 530 Strong London Grammar 529 Halt Mich Herbert Grönemeyer 528 A Horse With No Name America 527 Nao 't Zuuje Lex Uiting 526 Folsom Prison Blues (Live) Johnny Cash 525 Joan Of Arc (Maid Of Orleans) Orchestral Manoeuvres In The Dark
Ik weet dat ik het de nacht van 11 op 12 al had, maar op 7 november nog nergens last van had. Overlijden was op 8. In die periode is het door stress misgegaan, maar heb een maand daarvoor op vakantie ook een incident met hard vuurwerk dicht bij mijn oren gehad, dus speelt ook bij mij dat dat mee kan spelen.
Maar ik had ook echt een heel dicht hoofd in die tijd waardoor dat ook mee kan spelen. En de stress/negativiteit in die periode dus..
Mee eens, ik kan ook niet kwaad op hem worden. Maar hij bakt er natuurlijk wel vrij weinig van, voor een programma met enorme luistercijfers.
[..] Ik heb juist dat met Oekraïne niet zo, omdat dat niet direct betrokken is op mij. Corona had dat wel, en dan werd ik daar weer angstig van. Klimaat maak ik me ook aardig zorgen om, maar daar heb ik meer het gevoel van 'weinig kan ik er toch aan doen.' Bij corona had ik echt de hypochondrie om het te krijgen en ernstig ziek te worden.
Ik vond corona juist vreselijk interessant om te volgen, maar dat komt misschien ook een beetje door mijn voorliefde voor het post-apocalyptische Oekraïne vind ik een stuk 'enger' eigenlijk, maar als het daar echt mis gaat dan gaat het ook echt mis en heb je er ook geen last meer van
[..] Ik heb juist dat met Oekraïne niet zo, omdat dat niet direct betrokken is op mij. Corona had dat wel, en dan werd ik daar weer angstig van. Klimaat maak ik me ook aardig zorgen om, maar daar heb ik meer het gevoel van 'weinig kan ik er toch aan doen.' Bij corona had ik echt de hypochondrie om het te krijgen en ernstig ziek te worden.
Echt? Ik had juist het tegengestelde, vond het vreselijk dat niemand meer wilde afspreken, heel eenzaam enzo. Ik kreeg zowaar sympathieën voor fucking Baudet