quote:Thursday December 29
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Om een Punt te maken?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee meestal wandelend op het spoor.
User @Zipportal gaat nu hele stream terugkijkenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:42 schreef fetX het volgende:
Heb een foto vol in beeld. Gemiste kans FOK!ers
6 ofnee drie ofnee misschien negentien?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoeveel legs wint de sos?
Dm mij morgen maar.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
User @:Zipportal gaat nu hele stream terugkijken
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt Price zo erg gehaat eigenlijk
Lekkerquote:
Insgelijks vriendquote:Op donderdag 29 december 2022 21:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:fetx is een van mijn lievelings users
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
User @:Zipportal gaat nu hele stream terugkijken
Dat ene bordje was al puur genotquote:Op donderdag 29 december 2022 21:44 schreef fetX het volgende:
Geen nieuwe bordjes meer @:gurneyisbestoke
Ik begrijp hier niks van en ik snap het ook niet.quote:
Je hebt die deo toch?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
pooaah heb hier een scheet gelaten heel de woonkamer stinkt. snel even een raam openen
En dat moest je hier delen?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
pooaah heb hier een scheet gelaten heel de woonkamer stinkt. snel even een raam openen
Pak je deo en aansteker erbij.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelukkig heb je deodorant in de buurt!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan ook wat lekkers uit de kelder halen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
An of Eefje?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan ook wat lekkers uit de kelder halen.
Wie heeft hij daar allemaal zitten?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
moet toch 1 met een zure reactie komenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat moest je hier delen?
Tijd om te slapen vriendquote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik begrijp hier niks van en ik snap het ook niet.
Dutrouxgodquote:Op donderdag 29 december 2022 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tijd voor Band of Brothers? Hoeveel afleveringen heb je nog te gaan?quote:
morgenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd om te slapen vriend
Welke user zou jij graag missen?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nounounou
We zitten al niet meer ruim in de users
Vanavond aflevering Bastogne genot.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Tijd voor Band of Brothers? Hoeveel afleveringen heb je nog te gaan?
Van drt geen enkele user, ik vind jullie allemaal geweldig!quote:
Erg mooi maat. Beste serie ooit. Ons DRT avondje heb je aan hen te dankenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vanavond aflevering Bastogne genot.
Sonos sub op max.
vbl zou ik me alleen met een kloontje wagen denk ik. Zou ook binnen een dagontmaskerd wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van drt geen enkele user, ik vind jullie allemaal geweldig!
Van vbl kunnen jullie het zelf wel raden wie ik graag zou missen
Misschien moet ik The Pacific ook maar weer eens kijken. Al lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Erg mooi maat. Beste serie ooit. Ons DRT avondje heb je aan hen te danken
Ligt eraan hoe je die vraag leest.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen typische DRT-post
hier ook man plots hevige buikkrampen pffffff niet normaal. schrijf dit bericht nu vanuit het toilet op mijn smartphonequote:Op donderdag 29 december 2022 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik voel me ineens een beetje grieperig. Had beter toch niet die Chinees kunnen eten gisteren.
ijs koud badquote:Op donderdag 29 december 2022 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit geen typische DRT-post
Ja oke ik heb kennelijk geen Claudia de Breij achtig breinquote:
Bear Grylls GODquote:Op donderdag 29 december 2022 21:51 schreef Machielovic het volgende:
[..]
ijs koud bad [ afbeelding ]
Dat pleit wel enigszins voor je.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke ik heb kennelijk geen Claudia de Breij achtig brein
Dat was een kansloze missie. Operation overlord godenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:50 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Misschien moet ik The Pacific ook maar weer eens kijken. Al lang niet meer gezien.
Boh, lekker scheef poepen, net als jij op het toilet momenteelquote:Op donderdag 29 december 2022 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Price lijkt me een buitenwipper
Volgestopt met rotzooi door familie tijdens de kerstdagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zitten wel erg veel users hier aan de schijterij.
Zal vast niks met jullie eetpatroon te maken hebben!
#frituuroverdosisquote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwak immuunsysteem in DRT. Komt door koude baden afgelopen dagen
Dat is verre van een tekortkoming.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke ik heb kennelijk geen Claudia de Breij achtig brein
Ze kent haar plekquote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef Szura het volgende:
Heeft Ashton al ooit een antwoord gegeven?
Als je jezelf volpropt met die opgespoten gourmetstukjes van de Jumbo ondergedompeld in de knoflooksaus ga je vanzelf permanent aan de schijterij jaquote:Op donderdag 29 december 2022 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgestopt met rotzooi door familie tijdens de kerstdagen.
GEZELLIGHEID volgens Annemariequote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
0 chemie tussen Noppert en Dirk
Dagjesvolk gespot.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Hadden ze vroeger ook pauzes tussen de sets. Nee toch
Youfone klant gespot.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger hadden we dan keukenkampioen reclames.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Wordt er dan een hele groep verkracht?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou een weekje naar India maar toen hoorde ik van die groepsverkrachtingen dus ga ik nu 3 weken.
Als in 20 jaar terug vroeger.quote:
Ik laat me graag verrassen ouwe reus.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wordt er dan een hele groep verkracht?
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zou een weekje naar India maar toen hoorde ik van die groepsverkrachtingen dus ga ik nu 3 weken.
help haar danquote:
haar*quote:
Uit Volendam ook.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Vaccinaties helpen niet. Uit India kom je sowieso met een ziekte terug.
Of zwanger van een tweeling, zoals een voormalig studiegenootje van mij. Vast bij zo'n groepsverkrachting geweestquote:Op donderdag 29 december 2022 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Vaccinaties helpen niet. Uit India kom je sowieso met een ziekte terug.
Dit kan ik beamen, vorig jaar een dagje geweest en nu pas verwerkt.quote:
Ben je die act zelf niet zat.quote:
Hoe kun je zoveel slapenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je. Laat die vlammetjes ook maar. En laat de rest van de avond ook maar. Ik ga lekker slapen zo.
Vals luchtbed.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je. Laat die vlammetjes ook maar. En laat de rest van de avond ook maar. Ik ga lekker slapen zo.
Groep 6 speciaal voor Jelle Kquote:Op donderdag 29 december 2022 21:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wordt er dan een hele groep verkracht?
Doe GODVERDOMME nou eens lief tegen elkaar stelletje kleutersquote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer hier.
En de mods doen niets!
Ik ga dit koude bad zo verlaten.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
Grimmige sfeer hier.
En de mods doen niets!
Beter.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe GODVERDOMME nou eens lief tegen elkaar stelletje kleuters
Zo goed
Wordt hij afgevoerd, de hooligan?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx SMEEKT om niet naar huis te hoeven
Jeetje, de mods hier gaan er gelijk keihard in.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe GODVERDOMME nou eens lief tegen elkaar stelletje kleuters
Zo goed
quote:
Die dat zei is sowieso een behoorlijke debiel.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
sixty fiftyone bullseye will always be known as The Mensur.
Iemand snapt iets niet
Niemand mag hem.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Price een heel onsympathiek figuur.
Wifebeater vermoed ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Price een heel onsympathiek figuur.
We're live now!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef Perox het volgende:
[..]
Die dat zei is sowieso een behoorlijke debiel.
Soms heb je dat hé.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongeforceerde (positieve) emotie zoals Aspinall is leuk.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef Tagliano het volgende:
Sky is zoveel genuanceerder over dat gedrag van Price dan dat geblaat van RTL/Viaplay over dat emotie zo leuk is
Hij lijkt me zo iemand die de hele dag die "how to be an alpha male" filmpjes zit te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Gewoon een klein ventje met compensatiedrang.
Ja preciesquote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongeforceerde (positieve) emotie zoals Aspinall is leuk.
Dat gebrul van Price is puur om te intimideren.
@Caland kan je dit tot in detail vertellen!quote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
Dont take me home...
En Noord-Ierland dan?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 Engelse spelers
2 Spelers uit Wales
2 Belgische spelers
2 Nederlandse spelers
1 Schotse speler
1 Portugese speler
1 Duitse speler
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
Dont take me home...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't take me homequote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat zingen ze eigenlijk?
Dont take me home...
Sigmagodenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo iemand die de hele dag die "how to be an alpha male" filmpjes zit te kijken
De pils ookquote:Op donderdag 29 december 2022 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
vlammetjes zijn wel lekker he @:kopiko![]()
kan zijn dat ik een Noord iers vlaggetje perogeluk als engels vlaggetje heb geteldquote:
Kan je niet een van die leuke Berghuis liedjes zingen maar dan over Price?quote:
Hij moet eens wat sfeer brengen in Ally Pallyquote:
Vice News kijker gespot.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:08 schreef Szura het volgende:
Elon Musk lekker naar het front bij Bakhmut sturen
https://www.smorgensindevroegte.nl/2021/fok/Darts_liedboek.pdfquote:Op donderdag 29 december 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Don't take me home
Please don't take me home
I just don't want to go to work
I wanna stay here
drink all your beer
please don't take me home
Na een 180 van Price in set 2 had ik je wel gespot denk ikquote:
Hopelijk gaat Clemens schroeienquote:Op donderdag 29 december 2022 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price krijgt hierna de winnaar van Clemens - Soutar
Geen poep scheurslot.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
niet lachen met De Sousa. Schijnt dat hij een aandoening heeft waardoor hij niet goed kan tellen ofzo.
Dat deelde de Belg mee hier.
@Dr_Flash heeft geen honger meer.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie een bordje met ‘frituur’
Welke fokker is dat?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie een bordje met ‘frituur’
zoals ik op VTM2quote:
Sluit niet uit dat @DJMO stante pede de floormanager van de PDC een appje stuurt en binnen 3,5 minuut actie verwachtquote:Op donderdag 29 december 2022 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx denk je dat je uit de zaal gezet wordt als je een bordje maakt over DJMO?
Gvd moest lachen.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat @:djmo stante pede de floormanager van de PDC een appje stuurt en binnen 3,5 minuut actie verwacht
Natuurlijk heeft hij een aandoening, het is een darter.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
niet lachen met De Sousa. Schijnt dat hij een aandoening heeft waardoor hij niet goed kan tellen ofzo.
Dat deelde de Belg mee hier.
Laat haar eens met rustquote:Op donderdag 29 december 2022 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat @:djmo stante pede de floormanager van de PDC een appje stuurt en binnen 3,5 minuut actie verwacht
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:19 schreef Szura het volgende:
Je gooit op T19 en dan nog moeten vragen of je D12 over hebt
Welke aandoening zou jij als profdarter willen hebben?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij een aandoening, het is een darter.
Beetje offtopic gaan is hier wel toegestaan ouwe reusquote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde topic, VBL is een paar deuren verder.
Net geen syndroom van Down.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke aandoening zou jij als profdarter willen hebben?
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje offtopic gaan is hier wel toegestaan ouwe reus
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verkeerde topic, VBL is een paar deuren verder.
oh het is @:slobeend sorry
Nou en, alsof we op jouw ‘mijn hele kamer meurt naar mijn vieze ruft’-post zaten te wachtenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:verkeerde topic, VBL is een paar deuren verder.
ja je moederquote:
quote:"Vanaf het eerste tot en met het laatste moment was het heel hard werken", aldus Van der Voort na afloop. "Voor m'n gevoel speelde ik een heel slechte wedstrijd, maar alsnog was ik dicht bij de overwinning."
"Al met al is het een waardeloos WK. Het is prima als je verliest van de nummer 5 van de wereld, maar ik heb niet goed gespeeld. Terug naar de tekentafel. Lekker naar huis."
Gezonder leven
Van der Voort kan door de nederlaag zijn maatje en topfavoriet Michael van Gerwen vrijdag niet meer steunen en kijkt kritisch in de spiegel. "Ik heb al een tijdje geen energie. We zijn hard bezig om gezonder te leven en te kijken waar er nog meer winst te behalen is."
Net als 7 miljard anderen.quote:
Garnalenbroodje incoming.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
Ik wilde het net plaatsenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
Vincent is nog wat negatiever geweest bij de NOS en wil weer eens gezonder gaan leven
[..]
Brazielje rouwt, Peelee overleden in het ziekenhuis in Saoe Pauloequote:
Uitvaart in Beljoe Horizontje?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Brazielje rouwt, Peelee overleden in het ziekenhuis in Saoe Pauloe
Ik denk dat het bordje van @fetX indruk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
3 minuten voor de opkomstquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Pelé was toch voor de avondsessies al dood?
Andere tijdzonequote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Maakt voor de Nostradamus niet uitquote:Op donderdag 29 december 2022 22:28 schreef Perox het volgende:
Een paar terug had je nog wel de Spaanse Cristo Reyes die geweldig speerde tegen MvG.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Sousa is wel de enige Zuid Europeaan die een beetje kan darten. Geen goede Spanjaarden , Italianen, Grieken,
Toch wel apart dit.
DRT kan nog veel meer internationaler
En jihadi Toni al-Sinasquote:Op donderdag 29 december 2022 22:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een paar terug had je nog wel de Spaanse Cristo Reyes die geweldig speerde tegen MvG.
Maar lang niet meer gezien.
Ik heb oprecht zo gejuicht nadat ik een opa van 70 had verslagen bij pingpongquote:Op donderdag 29 december 2022 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo juich ik ook meermaals per dag.
Kan dit?quote:Op donderdag 29 december 2022 22:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij zal vroeg of laat wel de Price betalen
quote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hopelijk wordt Price in de semi wel flink getesteraf gegooid door Smiss
Dit is geen winnaarquote:Op donderdag 29 december 2022 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Prijs staat gewoon weer erg bleekjes te speren. Komt niks van terecht.
Natuurlijk - er zijn ook fans van Putin, dus. Misschien wel overlap, jeweet van die types die zo lekker contrair zijn.quote:
“Het is gewoon de mainstream media die hem in een verkeerd beeld schetst”quote:Op donderdag 29 december 2022 22:36 schreef Perox het volgende:
[..]
Natuurlijk - er zijn ook fans van Putin, dus. Misschien wel overlap, jeweet van die types die zo lekker contrair zijn.
nee, echt niet. gelijk welke kleurquote:
MvG-Smith lijkt me een prima finalequote:
Dat is al een keer gebeurd, vandaar dat litteken. Vechtpartij in de pub. Heeft nog eventjes in de cel moeten doorbrengenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Tijd dat iemand Prijs eens tandjes laat tuffen.
mwah nog een keertje danquote:Op donderdag 29 december 2022 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is al een keer gebeurd, vandaar dat litteken. Vechtpartij in de pub. Heeft nog eventjes in de cel moeten doorbrengen
En daarom ben jij DE kampioenquote:Op donderdag 29 december 2022 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb oprecht zo gejuicht nadat ik een opa van 70 had verslagen bij pingpong
Ik had een kutseizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |