quote:Thursday December 29
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Dan zal het waterpeil in Londen wel flink stijgen de komende dagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
VdvV ligt straks naast Barney op de bodem van de Theems.
Wie van de twee zal het minste drijfvermogen hebben?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Liggen er nog wel een paar daar. Searle, floppynoppy.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Mannen pieken op 34, vrouwen 23.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik word bijna 30. Einde tijdperk Wuppie.
Einde tijdperk franklopquote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wanneer m'n vriendin/vrouw dertig wordt, wissel ik haar in voor twee van 15.
Aivdquote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oke jelle Kquote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Coronel eindelijk in een ravijn? Erg mooi.quote:
Dat had Maikol een tijdje terug in zijn finale ookquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zit de helft vd wedstrijd op de pot te volgen. Verdomme.
M’n oud en nieuw gaat zo naar de haaienquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had Maikol een tijdje terug in zijn finale ook
Einde tijdperk vriendin PicoMMPquote:
zo klaar: 12-0quote:Op donderdag 29 december 2022 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil een tempomatch tussen M. Smiss en Humphries
Speel niet met zijn privé.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:fetx doet alles om uit beeld te blijven
Waardeloos.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:fetx doet alles om uit beeld te blijven
Garnalenbrood?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee, helaas. Totaal geen inruilwaarde meer ook. Gelukkig heb ik mooie herinneringen aan de tijd dat ik haar ontmoette.quote:
Boohhh schijten staat toch wel op plek 2 lekkerste dingen op de wereld.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
VLAMMETJESEDquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Dat is @Demol alquote:Op donderdag 29 december 2022 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij lijkt mij eerder de Mol.
Dat ligt volledig aan de situatie, het type schijtbeurt, etc.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Boohhh schijten staat toch wel op plek 2 lekkerste dingen op de wereld.
Hier ik last van de darmen pfffffquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lijkt nu andersomquote:Op donderdag 29 december 2022 21:21 schreef DeeBee het volgende:
Nu in eigen leg weer uit in 15 zeker en dan zo weer 3x 40 gooien in de leg van Humphries
Oh ja straks nog twee van die welshe eikels om me kapot aan te ergeren. Kunnen wwel vlammetjes bijquote:
@fetX op deze foto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Denk aan het glazuur.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:23 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe Bartra is uit @:Alaphilippe_
[ twitter ]
Dankjewel vriend.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan wil ik je heel veel beterschap wensen.
Is wel nodig ook in Zaanstadquote:Op donderdag 29 december 2022 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vinny heeft zn moeder meegenomen. Vrouwlief moet dartshopszaanstad.nl bewaken
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:fetx op deze foto:Leuk shirt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Uhmquote:Op donderdag 29 december 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt echt het idee dat elke 180 van humspies pure mazzel is![]()
Huhquote:Op donderdag 29 december 2022 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt echt het idee dat elke 180 van humspies pure mazzel is![]()
quote:
Dit is wel een leuk discussie onderwerp.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen blijft @:fetx moedig het bord frituur omhoog houden
Even een of twee uitstekende sets die zo snel gaan dat je het vergeet, terwijl hij bij alles wat níet geweldig is overkomt als een depressieve zak zand. Waardoor hij dus bijna continu overkomt als een depressieve zak zand, en het allemaal dramatisch lijktquote:Op donderdag 29 december 2022 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
Wat is het toch met van der Voort dat je nooit het idee hebt dat hij goed staat te spelen, en dat hij dan toch in de wedstrijd blijft?
had hij Gerard Joling op zijn bordjequote:Op donderdag 29 december 2022 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx is met de uitschakeling van vieze vinny bezig met een nieuw bordje waarop hij de tussenstand van de Eredivisie neerkalkt
Is het geen bedtijd voor jou?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het een aardeloze kutspeler. Hoop dat Bunting hier gauw metten mee maakt. Hele korte.
Hoop dat peter griffin hem naar huis gooitquote:Op donderdag 29 december 2022 21:29 schreef Wertha het volgende:
Jammer. Humphries is een vervelend figuur.
Uitgescoorde sets tellen dubbel.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Waarom heeft livedartsdata Chisnall eigenlijk door laten gaan en niet Bunting
je zit scheel te loensen baasquote:Op donderdag 29 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Voor 30 pondquote:Op donderdag 29 december 2022 21:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:fetx neemt nog een glaasje emmer bier.
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:29 schreef Tagliano het volgende:
Nee. Ik wil nog even blijven om met een blij gevoel te gaan slapenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is het geen bedtijd voor jou?
@fetX gaat met een ontzettend punthoofd wakker wordenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:fetx neemt nog een glaasje emmer bier.
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:23 schreef PicoMMP het volgende:
Als Vincent dit verneukt kijk ik nooit meer dartsen
Nietquote:
Kijk eens de dag ernaquote:
Hup rekengod hup hypetrainquote:Op donderdag 29 december 2022 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet
Chisnall staat in de vierde ronde morgen aldus livedartsdata
Eigenlijk kan alleen deel 2 me vrij goed bekorenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gerwyn Price - Gossé de Sossa
Gabriel Clemens - Alan Soutar
Michael Smith - Joe Cullen
Luke Humphries - Stephen Bunting
Kim Huybrechts - Dimi van den Bergh
Jonny Clayton - Josh Rock
Michael van Gerwen - Dirk van Duijvenbode
Rob Cross - Chris Dobey
Ik hoop wel lang voor hem, want net zong hij een liedje over dat hij alsjeblieft niet naar huis wil om te werken, omdat hij daar wil blijven om bier te drinken.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk kan alleen deel 2 me vrij goed bekoren
Wacht, daarmee is een vraag beantwoord in de Nostra.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:3 volledig Engelse [..] 1/8e finales
Al besprokenquote:Op donderdag 29 december 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, daarmee is een vraag beantwoord in de Nostra.
De vraag is: Gaat hij de koptelefoon nodig hebben deze keer?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:33 schreef DeeBee het volgende:
Nu de zeer onsympathieke klootzak Gerwyn P.
We gaan minimaal één Britse halve finalist krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een volledig Belgische, 3 volledig Engelse en volledig Nederlandse 1/8e finales
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is dit potverdorie alweer aangepast
Net als Vincent zelf.quote:
Hoe gaat het nu eigenlijk met Barney?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
Máár in tegenstelling tot Raybar staat Vincent wel gewoon direct bij Arjen.
quote:
Barney gaat liever eerst naar de Brienenoordquote:Op donderdag 29 december 2022 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
Heeft eergisteren een dagje gewinkeld en kan het allemaal een plekje geven.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu eigenlijk met Barney?
Iedereen staat daar, behalve Raymond.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:35 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zit nu in de trein, laten we hopen dat hij niet op dit spoor gaat wandelen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Barney gaat liever eerst naar de Brienenoord
Na vanmiddag weet ik niks meer zeker.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt absoluut geen leuke partij.
Bij Wattimena moest je wel opletten wilde je het moment zien dat die daar stondquote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen staat daar, behalve Raymond.
Jij zit echt hele dagen in de trein lijkt het wel.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein, laten we hopen dat hij niet op dit spoor gaat wandelen.
Ik ga voor geen van 2 juichen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt absoluut geen leuke partij.
Hoelang zit jij per dag wel niet in een trein?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij wel de hoogtepunten van vandaag.quote:
editquote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 Engelse spelers
2 Spelers uit Wales
2 Belgische spelers
2 Nederlandse spelers
1 Schotse speler
1 Portugese speler
1 Duitse speler
Jermaine moet lekker wat anders gaan doen, postzegels likken ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Wattimena moest je wel opletten wilde je het moment zien dat die daar stond
Ik trein erg veel ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij zit echt hele dagen in de trein lijkt het wel.
Zelfs bij een sociale werkplaats moeten ze 'm niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jermaine moet lekker wat anders gaan doen, postzegels likken ofzo.
Zapquote:Op donderdag 29 december 2022 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat ik deze pot met mijn volledige aandacht kan kijken
Met een domme lege blik in je ogen broodjes gezond eten op station 's-Hertogenbosch.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jermaine moet lekker wat anders gaan doen, postzegels likken ofzo.
Kwart finales 1 Nederlander 1 Belgquote:Op donderdag 29 december 2022 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
7 Engelse spelers
2 Spelers uit Wales
2 Belgische spelers
2 Nederlandse spelers
1 Schotse speler
1 Portugese speler
1 Duitse speler
JA WAT WIL JE HOREN DANquote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Wattimena moest je wel opletten wilde je het moment zien dat die daar stond
Wattimena niet in de buurt?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stinkende zwerver Searle is een lieve man.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gelukkig is die tering Surl er niet meer bij. Wat een fluitketel
Die zie je regelmatig langskomen ja, laatst nog in de buurt van station Rijswijk.quote:
Of Schwalbe natuurlijk!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wachten is op de eerste smerige overtreding van de Portugees.
Bij de Smullers?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zie je regelmatig langskomen ja, laatst nog in de buurt van station Rijswijk.
Mee eens. Maar 3-0 voor staan en dan verliezen en mijn Scorito verneuken dan word ik gewoon boos.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stinkende zwerver Searle is een lieve man.
Omdat het echt een tyfuslijer isquote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom wordt Price zo erg gehaat eigenlijk
Meest depressieve station ooitquote:Op donderdag 29 december 2022 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zie je regelmatig langskomen ja, laatst nog in de buurt van station Rijswijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |