quote:Thursday December 29
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith v Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
Dan zal het waterpeil in Londen wel flink stijgen de komende dagen.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
VdvV ligt straks naast Barney op de bodem van de Theems.
Wie van de twee zal het minste drijfvermogen hebben?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Liggen er nog wel een paar daar. Searle, floppynoppy.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Mannen pieken op 34, vrouwen 23.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik word bijna 30. Einde tijdperk Wuppie.
Einde tijdperk franklopquote:
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wanneer m'n vriendin/vrouw dertig wordt, wissel ik haar in voor twee van 15.
Aivdquote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oke jelle Kquote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2022 21:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Coronel eindelijk in een ravijn? Erg mooi.quote:
Dat had Maikol een tijdje terug in zijn finale ookquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zit de helft vd wedstrijd op de pot te volgen. Verdomme.
M’n oud en nieuw gaat zo naar de haaienquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat had Maikol een tijdje terug in zijn finale ook
Einde tijdperk vriendin PicoMMPquote:
zo klaar: 12-0quote:Op donderdag 29 december 2022 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil een tempomatch tussen M. Smiss en Humphries
Speel niet met zijn privé.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:fetx doet alles om uit beeld te blijven
Waardeloos.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:fetx doet alles om uit beeld te blijven
Garnalenbrood?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee, helaas. Totaal geen inruilwaarde meer ook. Gelukkig heb ik mooie herinneringen aan de tijd dat ik haar ontmoette.quote:
Boohhh schijten staat toch wel op plek 2 lekkerste dingen op de wereld.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
VLAMMETJESEDquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we ons zorgen maken?
Dat is @Demol alquote:Op donderdag 29 december 2022 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij lijkt mij eerder de Mol.
Dat ligt volledig aan de situatie, het type schijtbeurt, etc.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Boohhh schijten staat toch wel op plek 2 lekkerste dingen op de wereld.
Hier ik last van de darmen pfffffquote:Op donderdag 29 december 2022 21:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Lijkt nu andersomquote:Op donderdag 29 december 2022 21:21 schreef DeeBee het volgende:
Nu in eigen leg weer uit in 15 zeker en dan zo weer 3x 40 gooien in de leg van Humphries
Oh ja straks nog twee van die welshe eikels om me kapot aan te ergeren. Kunnen wwel vlammetjes bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |