SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SBS6 redt traditie en zendt schansspringen uit op nieuwjaarsdag
Nederlanders die op nieuwjaarsdag willen kijken naar het schansspringen kunnen terecht bij SBS6. Het skispringen in het Duitse Garmisch-Partenkirchen is op 1 januari live te zien van 13.30 uur tot 16.30 uur, laat Talpa weten.
Welke schansspringer viel op door heel slecht te zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.ad.nl/show/sb(...)uwjaarsdag~a771f0fb/
[..]
Chris Woerts gisterenquote:"Het hele skischansspringgebeuren zegt ons niet zoveel. Het is behangtelevisie, je weet niet wie er springt, je kent die mensen niet. Voor Nederlandse begrippen is het een non-event."
En waarschijnlijk werkt het ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Chris Woerts een paar dagen geleden
[..]
Chris Woerts gisteren
[ x ]
Ik ga voor het eerst sinds, ik denk, 1993 kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:13 schreef Remco het volgende:
Ze hebben zelfs Evert ten Napel weten te strikken.
Eurosport heeft tegenwoordig volgens mij veldrijden op 1 januariquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk werkt het ook nog
Beter zou zijn als mensen die normaal op NPO1 kijken gewoon over schakelen naar eurosport, dan steken ze ook nog wat op van @:petervanhal
Geen idee! Ik weet wel dat er wat jaren terug geen dag rust zat tussen O en GAP. De wens was om even lucht te krijgen en is dit verzonnen. Na 2026 is alles anders, dan komen de dames erbij.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
@:petervanhal
Wellicht dat jij de reden weet.
Het is mij al eens eerder opgevallen.
Tussen Oberstdorf en Garmisch.
En Tussen Garmisch en Innsbruck zit steeds 1 dag 'rust'.
Terwijl kwalificatie Bisschofshofen vrijwel altijd de dag na Innsbruck is.
Dit terwijl reisafstand tussen Innsbruck en Bisschofshofen juist de grootste is.
Garmisch is 'traditioneel' op 31 december (kwalificatie) en wedstrijd op 1 januari.
Bischofshofen is 'traditioneel' op 5 januari (kwalificatie) en wedstrijd op 6 januari.
Logischer zou het naar mijn inziens zijn als je Innsbruck meteen na Garmisch plant (dus 2 en 3 januari).
Temeer Innsbruck de schans die het meest weergevoelig is, waarbij je dan kwalificatie en/of wedstrijd met 1 dag kan uitstellen mocht dit nodig blijken.
Zeker waar. Maar al was de finale één minuut vroeger begonnen, hadden we denk ik wel een andere uitslag gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef petervanhal het volgende:
Tschofenig is een prima winnaar.
Volgende week niets, daarna Zakopane
Dat kan alleen Noriaki Kasai zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 09:52 schreef heywoodu het volgende:
Check eens even wie er sinds december weer van de partij is in de Continental Cup, met een hele dikke top-20 in Engelberg en gisteren 25e in Bischofshofen
https://medias3.fis-ski.com/pdf/2025/JP/3275/2025JP3275RL.pdf
Hint: hij is 52 jaren jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |