Geen idee! Ik weet wel dat er wat jaren terug geen dag rust zat tussen O en GAP. De wens was om even lucht te krijgen en is dit verzonnen. Na 2026 is alles anders, dan komen de dames erbij.quote:Op zondag 5 januari 2025 00:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
@:petervanhal
Wellicht dat jij de reden weet.
Het is mij al eens eerder opgevallen.
Tussen Oberstdorf en Garmisch.
En Tussen Garmisch en Innsbruck zit steeds 1 dag 'rust'.
Terwijl kwalificatie Bisschofshofen vrijwel altijd de dag na Innsbruck is.
Dit terwijl reisafstand tussen Innsbruck en Bisschofshofen juist de grootste is.
Garmisch is 'traditioneel' op 31 december (kwalificatie) en wedstrijd op 1 januari.
Bischofshofen is 'traditioneel' op 5 januari (kwalificatie) en wedstrijd op 6 januari.
Logischer zou het naar mijn inziens zijn als je Innsbruck meteen na Garmisch plant (dus 2 en 3 januari).
Temeer Innsbruck de schans die het meest weergevoelig is, waarbij je dan kwalificatie en/of wedstrijd met 1 dag kan uitstellen mocht dit nodig blijken.
Zeker waar. Maar al was de finale één minuut vroeger begonnen, hadden we denk ik wel een andere uitslag gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:40 schreef petervanhal het volgende:
Tschofenig is een prima winnaar.
Volgende week niets, daarna Zakopane
Dat kan alleen Noriaki Kasai zijnquote:Op zondag 19 januari 2025 09:52 schreef heywoodu het volgende:
Check eens even wie er sinds december weer van de partij is in de Continental Cup, met een hele dikke top-20 in Engelberg en gisteren 25e in Bischofshofen
https://medias3.fis-ski.com/pdf/2025/JP/3275/2025JP3275RL.pdf
Hint: hij is 52 jaren jong
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |