SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SBS6 redt traditie en zendt schansspringen uit op nieuwjaarsdag
Nederlanders die op nieuwjaarsdag willen kijken naar het schansspringen kunnen terecht bij SBS6. Het skispringen in het Duitse Garmisch-Partenkirchen is op 1 januari live te zien van 13.30 uur tot 16.30 uur, laat Talpa weten.
Welke schansspringer viel op door heel slecht te zijn.quote:Op maandag 30 december 2024 21:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://www.ad.nl/show/sb(...)uwjaarsdag~a771f0fb/
[..]
Chris Woerts gisterenquote:"Het hele skischansspringgebeuren zegt ons niet zoveel. Het is behangtelevisie, je weet niet wie er springt, je kent die mensen niet. Voor Nederlandse begrippen is het een non-event."
En waarschijnlijk werkt het ook nogquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Chris Woerts een paar dagen geleden
[..]
Chris Woerts gisteren
[ x ]
Ik ga voor het eerst sinds, ik denk, 1993 kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:13 schreef Remco het volgende:
Ze hebben zelfs Evert ten Napel weten te strikken.
Eurosport heeft tegenwoordig volgens mij veldrijden op 1 januariquote:Op woensdag 1 januari 2025 10:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk werkt het ook nog
Beter zou zijn als mensen die normaal op NPO1 kijken gewoon over schakelen naar eurosport, dan steken ze ook nog wat op van @:petervanhal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |