abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207302063
Omdat het weer altijd een goed onderwerp is. Naast spelletjes, de Efteling en beter wordende kinderen. En redenen om geen man te nemen, dat blijft ook immer actueel.
pi_207302081
In Kikkerfort heb ik 2 jaar lang, 1x per week rondgehangen. Daar heeft B zijn zwemdiploma's gehaald. Is een leuk zwembad hoor. Klein, maar zeker voor kinderen met zwemdiploma leuk genoeg. Alleen voor Juul is er eigenlijk niets.
pi_207302089
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
8-) :7
pi_207302109
is het sportiom misschien wat? eeuwen geleden dat ik er zelf geweest ben, maar vond het er vroeger cool met rotsen om doorheen te zwemmen en zo'n lazy river met banden.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 29 december 2022 @ 11:20:28 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207302128
Bahia in DL (Bocholt geloof ik?) is trouwens ook echt heel tof, ook voor Juul zeker! Alleen geen idee hoe ver dat van Utrecht is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207302133
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:18 schreef amaranta het volgende:
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
8-) :7
:Y) _O- _O- _O-

Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden. *)

Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
  donderdag 29 december 2022 @ 11:21:38 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207302147
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:

[..]

Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden. *)

Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ik. Echt nul moeite met een dagje op een CP-stoel. Handdoek erin en klaar.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 december 2022 @ 11:22:28 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_207302166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:

[..]

Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.

En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.

#my2cents
disclaimer
pi_207302207
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:22 schreef SQ het volgende:

[..]
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.

En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.

#my2cents
Ze? Ik.
pi_207302208
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.

Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.

Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
  donderdag 29 december 2022 @ 11:26:28 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_207302233
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef exode het volgende:

[..]
Ze? Ik.
Ook goed.
disclaimer
  donderdag 29 december 2022 @ 11:27:22 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_207302250
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.

Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.

Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
disclaimer
pi_207302251
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Ook goed.
Bedankt.
pi_207302255
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet :P).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:08 schreef exode het volgende:

[..]
Nou....Lalandia Billund had dus wel goede stoelen. Echt ik zou er zo weer heen rijden volgende week en wat nachtjes slapen maar ik krijg mijn verloofde niet mee.
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan _O-. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302271
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet :P).
[..]
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan _O-. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan :').
Ik ga daar in elke glijbaan achteruit _O- Ben je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
pi_207302307
Lieve Fokkers, maak je niet zo druk om mijn stoelen gezeik. Ik kraak jullie stoelen toch niet af. Ik zit daar dus langer in, laat me lekker. Is toch mijn probleem.

Ik ga Bahia eens bekijken, ziet er erg leuk uit. Bedankt voor de tips.
pi_207302338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ga daar in elke glijbaan achteruit _O- Ben je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
Nee dat durf ik ook niet. Sowieso glijbanen waar je verplicht moet liggen (van die smalle) houd ik niet zo van.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302423
@Claudia_x hoe is het nu met je schoonmoeder?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302496
Die stoeldiscissie van jullie. Daar zit ik hooguit een kwartier voor een hapje eten. :D

Ik dacht dus even dat het ging om de standaardstoelen in CP huisjes en dat vond ik niet zo gek. In onze Landal 'comfort' was het namelijk echt onmogelijk om op bank of stoel comfortabel te zitten. Het voelde als de goedkoopste Simsstoel met -5 voor comfort. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_207302555
Ohja wij krijgen dierentuinkaartjes van mijn schoonmoeder. Geldig tot 31 december. Waarom zoiets dan niet eerder weggegeven kan worden is me een raadsel. ;(
pi_207302693
Verschillende dierentuinen hebben een flink binnengedeelte. Blijdorp en Burgers Zoo bijvoorbeeld. Dat is nu wel prima te doen. Maar idd, zonde als je zo op het laatste moment ‘gedwongen’ wordt als die kaartjes er al langer liggen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207303074
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
ze hadden laatst niks naar onze zin daar
  donderdag 29 december 2022 @ 12:34:19 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303532
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks! *O* Al weken niet! *O*

Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary! :D Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren. O+

En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar. :Y Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt. :+

Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie! *O* Weg met die nier! *O*

/dagboek
pi_207303584
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:19 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Dan kan er in ieder geval even in je oor gekeken worden :P
Neh, das nu nutteloos :D
Heb wel deze besteld, is wat veiliger dan een naaldflesje :+
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000085297270/

Zoon hoest en proest weer. Fijn :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 29 december 2022 @ 12:38:16 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies! :o :W :X

Ik zou echt heel voorzichtig zijn met zelf in mijn oor te gaan zitten rommelen. :Y
pi_207303647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef BE het volgende:
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks! *O* Al weken niet! *O*

Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary! :D Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren. O+

En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar. :Y Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt. :+

Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie! *O* Weg met die nier! *O*

/dagboek
Oehh ben benieuwd hoe die is!! Wij willen ook weer een escaperoom doen met z'n 4en.

*O* voor de operatie!!

Gister de big hug binnengekregen. Gelijk nog 1 bij besteld voor M 🤣

Ik ga zo met T naar de Groenrijk. Mevrouw wil wat vuurwerk 🤣
Die is grenzen aan het verleggen.. niet normaal! Voorheen vond ze het doodeng, bleef altijd binnen. Afgelopen maandag heeft ze samen met A en mijn nichtje wat cat1 afgestoken. Ze wil zaterdag ook afsteken.

En 1,5 jaar geleden kreeg je haar met geen mogelijkheid in een achtbaan.. mevrouw is 180 graden omgeslagen. Zo leuk! Nog een achtbaan maatje erbij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207303673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ik zou echt nooit van mijn lang zal ze leven zelf iets met mijn oren proberen.
Bij een dicht oor spray ik een paar dagen met neusspray, uiteindelijk gaat ie weer open.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 29 december 2022 @ 12:40:41 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303676
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oehh ben benieuwd hoe die is!! Wij willen ook weer een escaperoom doen met z'n 4en.

*O* voor de operatie!!

Gister de big hug binnengekregen. Gelijk nog 1 bij besteld voor M 🤣
Haha, ik twijfel idd ook over een tweede. Het is zoooo lekker! O+
pi_207303724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef BE het volgende:

[..]
Haha, ik twijfel idd ook over een tweede. Het is zoooo lekker! O+
ik had een 2e accu besteld, maar die gaat retour. Zonde van het geld 🤣
Kan je beter een 2e Hug van kopen 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207303884
Een escaperoom, dat is ook nog wel een leuk idee voor deze vakantie. Dat hebben we in de zomer ook gedaan en vonden de kinderen erg leuk (alleen wel prijzig voor een uur, daarom niet te vaak)

[ Bericht 1% gewijzigd door hilliebillie op 29-12-2022 13:04:24 (Autocorrect..) ]
pi_207303904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef BE het volgende:

[..]
Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies! :o :W :X

Ik zou echt heel voorzichtig zijn met zelf in mijn oor te gaan zitten rommelen. :Y
Sjesus, ja, dan is het doei trommelvlies :X
Moet van de ha altijd 3 dagen olie in mn oor druppelen en daarna worden mn oren uitgespoten. Maar niks warme olie, gewoon zo.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik zou echt nooit van mijn lang zal ze leven zelf iets met mijn oren proberen.
Bij een dicht oor spray ik een paar dagen met neusspray, uiteindelijk gaat ie weer open.
Dan zit er slijm in de weg en helpt neusspray wel. Maar met vastgeplakt oorsmeer helpt dat niet.

Heb op internet gekeken en je kan dit gewoon zelf doen. Moet je wel zeker weten dat het oorsmeer is en geen ontsteking. Maar ik herken het gevoel, nu al een aantal keer gehad :Y
If they say
  donderdag 29 december 2022 @ 12:54:24 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303955
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
ik had een 2e accu besteld, maar die gaat retour. Zonde van het geld 🤣
Kan je beter een 2e Hug van kopen 🤣
Ja idd! Je kan ten slotte ook gewoon op het ding zitten als de stekker in het stopcontact zit! :Y
  donderdag 29 december 2022 @ 12:55:21 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303982
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Sjesus, ja, dan is het doei trommelvlies :X
Moet van de ha altijd 3 dagen olie in mn oor druppelen en daarna worden mn oren uitgespoten. Maar niks warme olie, gewoon zo.
[..]
Dan zit er slijm in de weg en helpt neusspray wel. Maar met vastgeplakt oorsmeer helpt dat niet.

Heb op internet gekeken en je kan dit gewoon zelf doen. Moet je wel zeker weten dat het oorsmeer is en geen ontsteking. Maar ik herken het gevoel, nu al een aantal keer gehad :Y
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn. :Y Kutgevoel en tegelijkertijd zo lekker! :D
pi_207304080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:

[..]
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn. :Y Kutgevoel en tegelijkertijd zo lekker! :D
Ik kan me het gevoel voorstellen :D
Mijn andere oor kraakt maar wacht wel tot ik morgen dat ding binnen heb. Dan olie in het naaldflesje, even onder de warme kraan en druppel ik het dan in. Werkt misschien ook wat sneller dan olie op kamertemperatuur.
If they say
pi_207304170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:

[..]
Dit idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207304307
Olie sjmolie.
Water!

Maar wij kregen vroeger idd ook een warme theelepel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207304331
Ik heb de Big hug geinstalleerd op mijn bureaustoel. In de werkkamer die onverwarmd naar 12 graden zakt. En nu ben ik dus mijn plekje kwijt omdat iedereen er gaat zitten om even te knutselen/tekenen/Lego'en/hangen.
  donderdag 29 december 2022 @ 13:17:39 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207304365
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik kan me het gevoel voorstellen :D
Mijn andere oor kraakt maar wacht wel tot ik morgen dat ding binnen heb. Dan olie in het naaldflesje, even onder de warme kraan en druppel ik het dan in. Werkt misschien ook wat sneller dan olie op kamertemperatuur.
Het wordt net een tikkie vloeibaarder dan.
Maar dus niet gloeiendheet maken! :D
pi_207304619
Wij gingen dus net lunchen aan zee. Daar zaten we op goede stoelen ;) maar naast onze tafel lagen twee honden die zich net hadden uitgeleefd op het strand. Die geur van natte hond... :r Nu ben ik sowieso niet zo van de dieren, maar in restaurants vind ik dieren toch eigenlijk best een no-go heb ik besloten. Op een open terras prima, maar dus niet binnen. /klaag
pi_207304754
quote:

[..]

Idem... ik ga daar niet zelf aan zitten klooien.
Als het door snot ofzo komt dan helpt neusspray nog wel eens, maar ik heb volgens mij weer wat oorsmeer wat in de weg zit. Steeds als ik op dat oor lig gaat het dicht zitten en als ik er dan aan trek is het weer meer open.
Al weken, misschien toch een keer vragen of ze het willen uitspuiten bij de huisarts.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gingen dus net lunchen aan zee. Daar zaten we op goede stoelen ;) maar naast onze tafel lagen twee honden die zich net hadden uitgeleefd op het strand. Die geur van natte hond... :r Nu ben ik sowieso niet zo van de dieren, maar in restaurants vind ik dieren toch eigenlijk best een no-go heb ik besloten. Op een open terras prima, maar dus niet binnen. /klaag
Oh gatver de geur van natte hond.
Mijn jongste krijgt geen hap meer door haar keel als ze dat ruikt.
Die had een vriendinnetje met 2 honden thuis, zelfs als ze niet nat waren dan rook je het.
Ze wilde daar ook nooit blijven eten. "Bij elke hap proef ik dan hond :r ".
Fake it till you make it...
pi_207304839
@amaranta drijven in een zoutbad. Redelijk donker en cabine achtig iets gelukkig ben ik niet claustrofobisch
pi_207305238
In de wijk naast de onze is een springkussenfestival. Een hele grote sporthal vol met allerlei springkussens en hindernisbanen. Simon is gister met manlief geweest en hij vond het zo leuk dat ik vanochtend 2 uurtjes met hem ben geweest. Dat blije koppie van al dat klimmen en klauteren O+ O+

Afgelopen dinsdag ben ik samen met Simon naar het zwembad geweest. Hij kan waarschijnlijk ergens in februari / maart starten met zwemles, dus we zijn nu regelmatig in het zwembad om alvast wat te wennen. Hij vindt het helemaal geweldig en afgelopen dinsdag kon ie met wat uitleg al van halverwege het zwembad zelf naar de kant zwemmen. Trots dat ie was (en ik ook) O+
pi_207305525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef BE het volgende:

[..]
Ja idd! Je kan ten slotte ook gewoon op het ding zitten als de stekker in het stopcontact zit! :Y
Ja idd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 29 december 2022 @ 14:16:32 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207305558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef BE het volgende:

[..]
Luister de laatste aflevering van Teun & Gijs als je wil weten wat er anders gebeurt...
in de haak.
pi_207306846
Geur van hond :r :r :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207308023
Wij komen nét uit het zwembad van Het Vennenbos in Hapert. Landalpark, heerlijk zwembad waarbij vooral de wildwaterbaan favoriet is.
Ze hebben stoelen, maar hoe die echt zitten weet ik niet, alleen die bij de frietjes en toen had ik honger en dan zit alles prima :D

Het was het cadeautje voor het diploma van S. en een groot succes. Hij heeft de hele dag zonder bandjes gezwommen, zo knap O+

We zijn wel allemaal bont en blauw van alle glijbanen :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207308184
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef BE het volgende:

[..]
Neh, ik ben gewaarschuwd :P

Zoon is officieel ziek. Hij eet amper en wil zn bed niet uit. We zouden naar makro en bij la place pizza eten. Dat stellen we dus maar uit.
Verder geen plannen die in het water kunnen vallen.
If they say
pi_207308750
over de zin en onzin van voordruppelen met olie voor oren uitspuiten

Moest aan dit artikel denken bij het lezen hier.
pi_207309077
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef BE het volgende:

/dagboek
Ik ben al angstvallig stil vanwege de fokwet
pi_207309540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
over de zin en onzin van voordruppelen met olie voor oren uitspuiten

Moest aan dit artikel denken bij het lezen hier.
Gelezen :) Geen bewijs dat olie helpt maar het wordt nog steeds gezegd, 3 dagen druppelen.
Mij werd verteld dat het oorsmeer er zachter door wordt.
Nouja, kwaad kan het niet.
If they say
pi_207309648
3 dagen vind ik best lang voor iets dat niet bewezen werkt. Dat is 3 dagen langer met een probleem rondlopen...
pi_207309791
Oh jongens, het ging hier pas over alcohol, maar ik heb nu toch lekkere alcoholvrije rode wijn. Mijn schatje had van alles afgezocht om een goede alcoholvrije te zoeken voor mij.

Deze dus:
https://naaktedruiven.nl/(...)on-organic-red-no-1/

Ik probeer vaker alcoholvrije wijnen maar die zijn vaak zuur met een nare nasmaak, maar deze dus niet.
pi_207309792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:46 schreef F_r het volgende:
@:amaranta drijven in een zoutbad. Redelijk donker en cabine achtig iets gelukkig ben ik niet claustrofobisch
Ik bedoel zo’n ding
pi_207310007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gelezen :) Geen bewijs dat olie helpt maar het wordt nog steeds gezegd, 3 dagen druppelen.
Mij werd verteld dat het oorsmeer er zachter door wordt.
Nouja, kwaad kan het niet.
ik zeg altijd braaf dat ik dat heb gedaan voorafgaand aan mijn telefoontje naar de huisarts _O- doe het nooit en het lukt altijd gewoon prima en niemand heeft er ooit iets van gezegd. ik "moet" ook zo'n 1 a 2 keer per jaar -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207310119
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef Elleska het volgende:
3 dagen vind ik best lang voor iets dat niet bewezen werkt. Dat is 3 dagen langer met een probleem rondlopen...
Nou, dat. Ik belde gister en kon vrijdag een afspraak krijgen maar dan moest ik wel meteen beginnen met druppelen :')
Niet zo raar dus dat ik het zelf dan maar gedaan heb, werd gestoord van dat dichte oor.

Oeh @exode klinkt lekker. Is deze echt 0.0? Kan dat niet vinden.
If they say
pi_207310167
quote:
Nee dat was het niet
pi_207310210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ik zeg altijd braaf dat ik dat heb gedaan voorafgaand aan mijn telefoontje naar de huisarts _O- doe het nooit en het lukt altijd gewoon prima en niemand heeft er ooit iets van gezegd. ik "moet" ook zo'n 1 a 2 keer per jaar -O-
Bewijs dus dat olie onzin is :D
Vorige keer, was een andere assistente, mocht ik wel meteen komen zonder druppelen. Maar van deze dus niet.
Ook wel gehad dat ik maar 1x olie erin gekiept had, merkte ze niet eens :P
If they say
pi_207310221
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:33 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nou, dat. Ik belde gister en kon vrijdag een afspraak krijgen maar dan moest ik wel meteen beginnen met druppelen :')
Niet zo raar dus dat ik het zelf dan maar gedaan heb, werd gestoord van dat dichte oor.

Oeh @:exode klinkt lekker. Is deze echt 0.0? Kan dat niet vinden.
Yes!
pi_207310957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:37 schreef exode het volgende:

[..]
Yes!
Yay, thanx! Dan gaat ie op mn lijstje :)
If they say
  donderdag 29 december 2022 @ 21:25:03 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207316761
Ik vind de alcoholvrije merlot van de AH ook heel lekker. Free feather heettie.
pi_207317878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:25 schreef Tink89 het volgende:
De witte is 0.5% en de rode 0.0. Zit in mn mandje, heb volgende week een bestelling. Ben benieuwd!
Heb 2 flessen 0.0 bubbels voor oud en nieuw. Man vindt het vies maar ik weet er wel raad mee :+
If they say
pi_207318042
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:25 schreef Tink89 het volgende:
Dat vond ik echt bocht, sorry.
Die van Lindemans vind ik wel ok, maar die is volgens mij 0,5%.
pi_207319091
Wij hebben vanavond 'Pepsi, where is my jet' gekeken. Ik heb er enorm hard om moeten lachen. Staat op Netflix.
Dus, vakantiekijk tip!
pi_207324289
Ik ben maar uit bed gegaan, mijn man snurkt me steeds wakker en ik baal dat ik niet gewoon in het logeerbed ben gaan liggen gisteravond... maar goed, goedemorgen dus :')
pi_207324572
Ik vind die free feather van de appie ook echt niet te zuipen, ik gebruik hem wel om mee te koken als de kinderen mee eten met dat gerecht :P

Ik had ooit een goede alcoholvrije rode wijn van de gall en gall, maar ben vergeten welke het was :')
pi_207324579
Das vroeg nijna :D
  vrijdag 30 december 2022 @ 07:48:12 #68
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207324596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef exode het volgende:

[..]
Dat vond ik echt bocht, sorry.
Die van Lindemans vind ik wel ok, maar die is volgens mij 0,5%.
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Overigens vind ik 0,5 ook alcoholvrij. In verse jus zit net zo veel en dat beschouw ik ook niet als alcoholisch O-)
pi_207324960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 07:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Overigens vind ik 0,5 ook alcoholvrij. In verse jus zit net zo veel en dat beschouw ik ook niet als alcoholisch O-)
:)
  vrijdag 30 december 2022 @ 08:26:11 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207324961
En gewoon druivensap in een mooie karaf gieten en drinken uit wijnglazen? Dat werkt voor mij altijd goed en vind ik ook lekkerder dan de alcoholvrije wijnen die ik ooit geprobeerd heb.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207324999
Ah, goed dat jullie het zeggen, ik moet nog even ergens alcoholvrije bubbels vandaan halen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207325117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ah, goed dat jullie het zeggen, ik moet nog even ergens alcoholvrije bubbels vandaan halen.
Viverty van AH, prima!
pi_207325132
Oh ik heb hem gevonden, dit vind ik tot nu toe het beste alcolvrije rode wijn alternatief: https://www.gall.nl/torres-natureo-red-rood-75cl-399299.html

Maar komt nog steeds niet in de buurt van een echte rode wijn :P
pi_207325176
Wijn is ook gewoon moeilijk alcoholvrij te maken hoorde ik. Ik drink liever bier of bubbels of echt een alternatief (laatst superlekkere alcoholvrije cider). Bij mijn eerste zwangerschap mocht je blij zijn met een witbier 0.0 buiten de deur, nu is er zoveel lekkers O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Clubsoda op 30-12-2022 09:24:23 ]
pi_207325444
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 07:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat van de jus heb ik niet gelezen O-) Staat ook niet op het etiket :+
Het moet voor mij echt 0.0 zijn.

Die viverty heb ik is nu in de bonus, btw.
Edit: die heb ik niet, ik heb 2 flessen Vendanges Mademoiselle Classic Organic.
Nog een edit :') Die viverty zit nu ook in mn mandje :D

Smaken verschillen, das wel duidelijk :D
De free feather zit iig in mn bestelmandje.
Ik heb vroeger nooit veel gedronken maar wijn heb ik altijd lekker gevonden en dan met name rosé. Bier lust ik écht niet. Jammer wel want volgens mij is dat alcoholvrij prima te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 30-12-2022 09:44:04 ]
If they say
pi_207325877
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
Wijn is ook gewoon moeilijk alcoholvrij te maken hoorde ik. Ik drink liever bier of bubbels of echt een alternatief (laatst superlekkere alcoholvrije cider). Bij mijn eerste zwangerschap mocht je blij zijn met een witbier 0.0 buiten de deur, nu is er zoveel lekkers O+
Jaa eens, ik drink ook het liefst alcoholvrij en -arm bier als ik geen/minder alcohol drink O+
pi_207325957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 05:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ben maar uit bed gegaan, mijn man snurkt me steeds wakker en ik baal dat ik niet gewoon in het logeerbed ben gaan liggen gisteravond... maar goed, goedemorgen dus :')
Goeiemorgen!

Vandaag een dagje lego opruimen. We hebben alles op kleur gesorteerd in kastjes liggen, maar ze spelen er weinig mee. Dus ik haal de mindstorms waar ze wel mee spelen eruit en de rest gaat in 1/2 grote bakken. Dat mindstorms uitzoeken is wel een lekker klusje voor een loze vrijdag.

En nog een verjaardagscadeau regelen voor een kinderfeestje maandag |:(
  vrijdag 30 december 2022 @ 09:57:17 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207326132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:26 schreef livelink het volgende:
En gewoon druivensap in een mooie karaf gieten en drinken uit wijnglazen? Dat werkt voor mij altijd goed en vind ik ook lekkerder dan de alcoholvrije wijnen die ik ooit geprobeerd heb.
Dit.
En dan heeft AH 2 soorten: een gewone druivensap en deze wat duurdere, die is erg lekker.
AH Merlot druivensap #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi189842

Om gewoon als standaard altijd in huis weg te tikken druivensap vind ik hem wat prijzig, maar voor een speciale gelegenheid of een zwangere gast vind ik het een prima sapje.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207326649
Ik vind druivensap vies. :)

Ik ga dit weekend weer wat mocktails proberen, vorige week alcoholvrije gluhwein gemaakt dit weekend ga ik voor Pina colada want het is zo lekker zomers 8-)

Aan de boodschappen die net binnen zijn gekomen te zien, gaat verloofde ook iets in elkaar flansen.
pi_207326899
Wij zijn de camper aan het inpakken voor een paar dagen weg en dankzij dit topic heb ik een fles appelsap met bubbels ingepakt O+ Hebben we zondagochtend wat te drinken als we wakker worden.
pi_207327205
Heerlijk mevrC, waar gaan jullie heen?
pi_207328008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:50 schreef exode het volgende:
Heerlijk mevrC, waar gaan jullie heen?
Normandië O+
pi_207328249
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Normandië O+
Oeh, lekker! Geniet ervan :)

Wij gaan nu Harry Potter 5 kijken en daarna toko, makro en pizza bij la place eten. Zoon is nog wel wat snotterig maar voelt zich weer oké. Hopelijk voorlopig de laatste keer ziek geweest want 3x in 5 weken vind ik wel genoeg geweest :')
If they say
  vrijdag 30 december 2022 @ 12:05:09 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207328729
quote:

[..]

Haha ik zie nu pas dat je dit zelf dus ook al gehoord had. (Gisteren niet ver genoeg teruggelezen).
in de haak.
pi_207328785
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
Vond je de Radler bij nader inzien toch geen blijdschap inspireren of bestond die in de oudheid gewoon nog niet?
pi_207328892
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vond je de Radler bij nader inzien toch geen blijdschap inspireren of bestond die in de oudheid gewoon nog niet?
Bij nader inzien was Radler nog te hip in de prehistorie ja.
pi_207329201
Ik heb al wafels gebakken vanmorgen, vanmiddag of morgen nog een ronde, want collega van mijn man wilde ruilen voor oliebollen. En jongste wil ze uitdelen aan een paar vriendinnetjes, ze heeft ook geholpen met bakken dus prima.
Ik moest alleen even extra eieren halen, was druk in de winkel :o

Wij hebben altijd alcoholvrije bubbels, meestal van Hema appelsap met bubbels.
Maar we hadden laatst bij mijn ouders perensap met bubbels van Ikea, die was ook lekker.

Maar ik drink dan ook bijna nooit alcohol...
pi_207329637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij zijn de camper aan het inpakken voor een paar dagen weg en dankzij dit topic heb ik een fles appelsap met bubbels ingepakt O+ Hebben we zondagochtend wat te drinken als we wakker worden.
veel plezier

Hier ook de laatste inpakronde en dan wil ik nog strijken, schoonmaken, stofzuigen en dweilen en vroeg naar bed want om 01:00 vertrekken we
pi_207330042
Als ik alcoholvrij drink dan drink ik gewoon fris.

Ik moet ook nog bubbels scoren voor moegen. Hopelijk is er ergens een klein flesje te vinden want ben de enige (alcohol)drinker.
pi_207330129
Veel plezier MevrC en F_r, lekker genieten zo te lezen.
pi_207330165
Kind 3 was vanaf 2e kerstdag ziek, nu weer beter *O* Kind 2 is nu ziek maar minder ziek dan kind 1 was dus hopelijk is ze morgen ook weer beter en ontspringt kind 1 de dans.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Svp niet quoten, haal het straks weer weg)

[ Bericht 13% gewijzigd door Kyara op 30-12-2022 15:51:21 ]
pi_207330497
Sterkte kyara
Hopelijk is er toch eerder een plekje
pi_207331425
Wat heftig @Kyara Was dit eerder ook al zo, begrijp ik? Is er een instantie die kan bemiddelen om eerder aan de beurt te zijn?
pi_207331708
Wat heftig @Kyara dan duurt een maand wel heel lang. Zo rot dat de wachttijd zo lang is. Sterkte!

@MevrouwCactus en @F_r fijne vakantie!

Geen alcohol voor mij, ik heb zelfs geen behoefte aan alcoholvrije alternatieven. Lekker goedkoop voor degenen waar ik te gast ben. ;)

Ik ben bijna klaar met het opruimen van alle kasten, lades enz. in huis. Vandaag de laatste dingen terwijl ik tussendoor de BBQ in de gaten houd, want ik heb nu ik vakantie heb eindelijk weer voldoende brainspace om te genieten van een dagje BBQ'en.
pi_207331972
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Kyara het volgende:
Als ik alcoholvrij drink dan drink ik gewoon fris.

Ik moet ook nog bubbels scoren voor moegen. Hopelijk is er ergens een klein flesje te vinden want ben de enige (alcohol)drinker.
Ik drink ook altijd fris.

Laatst wel pornstar martini op. Ging er goed in moet ik zeggen.
pi_207331991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:46 schreef F_r het volgende:

[..]
veel plezier

Hier ook de laatste inpakronde en dan wil ik nog strijken, schoonmaken, stofzuigen en dweilen en vroeg naar bed want om 01:00 vertrekken we
Waar ga je heen?
pi_207332851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Hupje het volgende:
Wat heftig @:Kyara Was dit eerder ook al zo, begrijp ik? Is er een instantie die kan bemiddelen om eerder aan de beurt te zijn?
Ja, iets andere uiting. Toen ook al een heel traject doorlopen maar ja, dat was dus niet afdoende.
pi_207332917
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:09 schreef amaranta het volgende:

[..]
Waar ga je heen?
Op bezoek bij Rudolf (lapland)
pi_207333060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef F_r het volgende:

[..]
Op bezoek bij Rudolf (lapland)
Ohja met je schoonfamilie. Super gaaf! Veel plezier. Maak foto’s van het noorderlicht
pi_207333252
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ohja met je schoonfamilie. Super gaaf! Veel plezier. Maak foto’s van het noorderlicht
We hopen het te zien. Er wordt veel sneeuw verwacht en dan is het niet helder genoeg voor het noorderlicht.
pi_207333303
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:03 schreef Kyara het volgende:
Kind 3 was vanaf 2e kerstdag ziek, nu weer beter *O* Kind 2 is nu ziek maar minder ziek dan kind 1 was dus hopelijk is ze morgen ook weer beter en ontspringt kind 1 de dans.

Spoiler...

(Svp niet quoten, haal het straks weer weg)
Wat naar voor nr2. Heftig ook voor jullie als gezin lijkt me. Kan het niet sneller? Of kan ze nu dan wel terecht bij iemand die haar eerder geholpen heeft?
Sterkte!
pi_207333349
Wow @F_r, lijkt me een heel gave vakantie. Veel plezier!

Och @Kyara, wat een rotsituatie ;( Een maand is zo wel heel lang. Sterkte voor jullie :*
If they say
pi_207333756
@Kyara, wat naar! Dan is een maand lang :*

@F_r en ook @MevrouwCactus, een fijne vakantie!
pi_207334712
Ach Kyara wat naar en extra vervelend het wachten.

Wow F_r, heeeeeel gaaf. Maar denk eraan: don't eat the yellow snow.
pi_207336255
Ik heb de spoiler gemist Kyara, maar ik denk dat ik een beetje snap waar het over ging. Veel sterkte iig :*.

F_r: heel veel plezier!! Lijkt me zo mooi!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207341624
Ik ging eens kijken in mijn stapeltje cadeaubonnen :') wat er binnenkort verloopt. Ik moet binnen een maand 25 euro uitgeven bij bol.com. En nou kan ik vanalles bedenken voor kind en vriend, maar niks voor mezelf - of iets wat we echt nodig hebben :7 Luxeproblemen...
pi_207343110
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 20:45 schreef Hupje het volgende:
Ik ging eens kijken in mijn stapeltje cadeaubonnen :') wat er binnenkort verloopt. Ik moet binnen een maand 25 euro uitgeven bij bol.com. En nou kan ik vanalles bedenken voor kind en vriend, maar niks voor mezelf - of iets wat we echt nodig hebben :7 Luxeproblemen...
Een boek!

Deze staat nog op mijn verlanglijstje.
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:27:53 #108
37150 livelink
pi_207343162
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 21:26 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
Een boek!
En koop dan ook meteen wat tijd om het te lezen!
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:37:30 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207343586
quote:
Make up, een spelletje, een boek, tandenstokers of een ander verzorgingsproduct, luiers, doekjes, iets voor je auto of fiets?
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:44:32 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207343844
quote:
Kun je niet een nieuwe cadeaubon kopen? ;)
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:45:24 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_207343882
quote:
Wasmiddel is altijd handig toch :+

Echt op bol kun je zo'n beetje alles kopen behalve brood, dus ik snap niet hoe je daar geen 25 gratis euro's kwijt zou kunnen _O-
disclaimer
  vrijdag 30 december 2022 @ 21:53:39 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207344164
quote:
Wasparfum.
  vrijdag 30 december 2022 @ 22:01:55 #113
37150 livelink
pi_207344477
Ik zou van een cadeaubon wel echt iets willen kopen voor mezelf. Maar ook dat moet toch vast wel te vinden zijn, Hupje? Je hoeft het niet te verantwoorden, toch?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 december 2022 @ 22:22:04 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_207345337
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 21:53 schreef amaranta het volgende:

[..]
Wasparfum.
Ow, daar wil ik meer over weten!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 30 december 2022 @ 22:31:15 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207345730
Wax-melts en een mooie brander!
Dat is mijn nieuwe verslaving. ;) Ik heb een heerlijk geurtje van de Karwei, maar ik zie dat Bol ze ook verkoopt. O+

Of gewoon mooie kaarsen?
  vrijdag 30 december 2022 @ 22:40:49 #116
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207346125
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 22:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Ow, daar wil ik meer over weten!
Vloeibaar spul wat je in het bakje van de wasverzachter gooit en waar je was lekker van gaat ruiken.

Bv deze

https://wascapsules.nl/wasparfum/
  Moderator vrijdag 30 december 2022 @ 23:26:55 #117
382129 crew  Donna
pi_207347780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 21:44 schreef BE het volgende:

[..]
Kun je niet een nieuwe cadeaubon kopen? ;)
Jep!
pi_207349255
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 21:45 schreef SQ het volgende:

[..]
Wasmiddel is altijd handig toch :+

Echt op bol kun je zo'n beetje alles kopen behalve brood, dus ik snap niet hoe je daar geen 25 gratis euro's kwijt zou kunnen _O-
Ik heb er ook nog van een lokale 'conceptstore'. Toen ik daar ooit rondliep vond ik alles te duur en heb ik hem alsnog niet uitgegeven _O-
Ik ben niet zo goed in geld uitgeven als het mag, ofzo :') En ik kan sowieso slecht kiezen. (Ik heb ook geen smaak :D )

Dank voor de tips!
pi_207350487
Ik ken je probleem Hupje :D ik had laatst ook een ¤30 kadobon voor bol die ik wilde gebruiken, maar ook geen idee waarvoor. Uiteindelijk was het niet nodig en kon ik op een andere manier testen of het een echte bon was, en vandaag heb ik toevallig labelwriter-tapes daar besteld en een 1 vraag per dag boek voor de kinderen, voor de gratis verzendkosten.
pi_207353073
Goedemorgen :).

Ik sta wafels te bakken, ik ben benieuwd of ik het red tot 0.00u... we gaan het zien.
Nog een week vakantie, maar ik heb het gevoel dat er nog van alles moet. Beide kinderen een feestje, er moeten nog cadeautjes, er moeten nog gymschoenen voor mevrouw grootvoet ;).
pi_207353975
Bol.com zou toch moeten lukken. Dat is inmiddels echt de online V&D geworden.

Heb hier een pluim liggen, die vind ik ook lastig uitgeven.

Ik ga zo naar de oliebollenkraam. Wakker blijven tot middernacht is geen probleem. In de vakantie lig ik niet voor 1 uur in bed :') Vanaf morgen maar proberen om weer in het ritme te komen.

En dank voor jullie reacties op mijn spoiler. Helaas zijn de wachtlijsten gewoon lang nu. En dan ook nog de feestdagen tussendoor werkt ook niet mee natuurlijk.
  zaterdag 31 december 2022 @ 10:35:42 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207354499
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 10:02 schreef Kyara het volgende:
Bol.com zou toch moeten lukken. Dat is inmiddels echt de online V&D geworden.

Heb hier een pluim liggen, die vind ik ook lastig uitgeven.

Ik ga zo naar de oliebollenkraam. Wakker blijven tot middernacht is geen probleem. In de vakantie lig ik niet voor 1 uur in bed :') Vanaf morgen maar proberen om weer in het ritme te komen.

En dank voor jullie reacties op mijn spoiler. Helaas zijn de wachtlijsten gewoon lang nu. En dan ook nog de feestdagen tussendoor werkt ook niet mee natuurlijk.
Pluim inruilen voor een restaurant bon ;) (heb ik gedaan).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207354707
Ik weet ook niet of ik het ga redden vanavond. Waarschijnlijk moet ik nog even een middagslaapje doen :') ik heb al wel 1,5 uur buiten gesport dus kan zonder problemen de rest van de dag binnen hangen en oliebollen eten :+
pi_207354972
Hier ook ooit een aantal pluimen gehad. Die toen omgeruild voor hun cadeaubon variant ofzoiets. Maar alles wat ik dan voor die bon kon uitkiezen zag ik elders (best veel) goedkoper en vond ik dan zonde. (Begon er mee dat ik een artikel zag wat ik even daarvoor naar aan het zoeken was en toen bedacht dat ik die bonnen nog had en ging kijken of het ook daar mee ging).

Uiteindelijk toch maar iets uitgezocht toen, volgens mij toch hetgeen waar ik in eerste instantie voor keek
pi_207355047
Ik heb dankzij een spaarprogramma veel Bol.com bonnen weten te sparen, o.a. een volautomatische koffiemasjien voor kunnen kopen O+ Maar met 25 euro is ook veel leuks te vinden, Bol heeft bijna alles :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207355053
Ter ere van mijn 5000e post; een TraditieTom op Oudjaarsdag
pi_207355243
Mijn man wil ook wat liefs voor me halen, of ik weet wat ik wil. Ik weet niks. Ben een tevreden mens. :D

Wij gaan straks naar de dierentuin. Mijn schoonmoeder had nog kaartjes. Aap uit de mouw, schoonmoeder gaat ook mee. Heel attent ook, ze had al heel wat mensen gevraagd die niet mee wouden, voordat ze aan haar enige kleinkinderen dacht. ;(

Ik hoop ècht dat mijn kinderen haar dan beter leren kennen en dat dat in positieve zin is. Peuter is vrij stellig dat ze eng is en niet leuk. Oma zegt ook gewoon "wat een trut" over mijn 2-jarige dus ik kan mijn meisje geen ongelijk geven. :X

Dus ik ben wel beetje opgelucht dat het dierenpark vandaag eerder sluit. :@ :@
pi_207355367
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 december 2022 11:16 schreef PKM het volgende:
Mijn man wil ook wat liefs voor me halen, of ik weet wat ik wil. Ik weet niks. Ben een tevreden mens. :D

Wij gaan straks naar de dierentuin. Mijn schoonmoeder had nog kaartjes. Aap uit de mouw, schoonmoeder gaat ook mee. Heel attent ook, ze had al heel wat mensen gevraagd die niet mee wouden, voordat ze aan haar enige kleinkinderen dacht. ;(

Ik hoop ècht dat mijn kinderen haar dan beter leren kennen en dat dat in positieve zin is. Peuter is vrij stellig dat ze eng is en niet leuk. Oma zegt ook gewoon "wat een trut" over mijn 2-jarige dus ik kan mijn meisje geen ongelijk geven. :X

Dus ik ben wel beetje opgelucht dat het dierenpark vandaag eerder sluit. :@ :@
In de auto laten met het raampje open :N
pi_207355401
@PKM hopelijk hebben jullie toch een leuke dag in de dierentuin vandaag.
pi_207355508
Oef @PKM, dat is niet leuk nee ;( :N
pi_207355513
Ik hou het niet tot 12 uur vol en ga het niet eens proberen >:)

Ik kan me de laatste keer niet eens meer heugen eigenlijk. We maken er wel een feestje van met zijn 4tjes vandaag. Ik heb de delicatessenwinkel leeggekocht dus we gaan lekker vroeg borrelen. B en Juul hebben hun outfit al klaar hangen.
Er is nog wat vuurwerk (de afgelopen 2 avonden al afgestoken vanwege de slechte weersvoorspellingen voor vandaag) en verder lekker spelletjes spelen, muziek hard aan en dansen door de woonkamer. Heerlijk.

Ik ben allang blij dat we dit jaar met zijn 4en zijn. Vorig jaar heb ik op Oudjaarsavond alleen maar zitten huilen, alleen op de bank. Echt kom maar op hoor met 2023!

Het is wel druk in de straat merk ik, drukker dan vorig jaar dus ik denk dat er veel straatbewoners thuis zijn vanavond. Als we het bed uit worden geknald om 12 uur, ga ik gewoon in pj naar buiten. Als de kinderen wakker worden, hoppa met zijn allen naar buiten.
Ik heb geen idee hoe het hier verder is met vuurwerk eigenlijk. We zijn nooit thuis met Oud en Nieuw, ja vorig jaar maar toen ging het langs me heen.

Succes PKM, je schoonmoeder mag volgende keer wel die van mij bellen, kunnen ze samen. _O-
pi_207355554
Ik vind die bonnen altijd zo irritant :@ :@ Vaak vergeet je ze, en dan kom je er nog net op tijd achter dat ie besteed moet worden (anders is ten slotte ook zonde) en kun je niets leuks vinden.

Van mijn werk krijgen we ook altijd met Kerst een bon van een shop waar je van alles zelf kunt kiezen. Ik vind daar dus nooit wat leuks, dus het wordt bij mij altijd maar weer een waardebon voor één of andere webshop. Het klinkt ondankbaar, zo bedoel ik het niet, want is het natuurlijk super attent.

Vandaag een lekkere luie dag, Simon is erg bang voor vuurwerk, dus die wil niet naar buiten vandaag. Ik heb het zelf ook niet zo op vuurwerk, helemaal prima om binnen te blijven. Beetje lezen, filmpjes kijken, oliebollen en appelflappen eten, misschien nog even slapen, we komen de dag wel door :D
pi_207355591
@PKM, succes en hopelijk toch ook nog veel plezier in de dierentuin!
pi_207355617
Ik koop overigens geen algemene bonnen voor anderen. De winkel waar je het inlevert moet vervolgens veel commissie betalen.
Als ik een bon koop dat een van de winkel (of sauna) zelf, als ik zeker weet dat iemand daar blij mee is natuurlijk.

Bol.com bonnen zou ik wel weten te waarderen. Gisteren nog een nek/schouderwarm ding besteld, heerlijk als je last hebt van je nek.

Mocht je ervan houden, ze hebben ook Rituals spullen Hupje.
pi_207357040
Och @PKM ;( Hoop ik dat jullie er toch een leuk dagje van weten te maken :*

Gefeliciteerd @PoesInDoos🎂 Op naar de 10.000 :P

Ik kreeg een boekenbon van een vriendin voor mijn verjaardag. De vorige keer kon ik die bij bol inwisselen. Deze niet dus wacht ik tot Karin Slaughter haar nieuwe boek uitkomt en dat zal vast niet lang duren.
If they say
pi_207357306
Lang leve het vuurwerkverbod. Denk dat er nog weinig over is om vanavond af te steken :')
If they say
pi_207358515
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Lang leve het vuurwerkverbod. Denk dat er nog weinig over is om vanavond af te steken :')
Ik was hier net aan het bedenken dat ik het dit jaar heel erg mee vind vallen met wat er overdag wordt afgestoken. Andere jaren was dat veel meer.

(Met het toppunt een jaar of 8à10 geleden dat er letterlijk de hele dag achter elkaar knalvuurwerk voor ons hofje afgestoken werd wat dus helemaal rond ging, dat was echt te veel, maar die jongen woont ondertussen gelukkig al een paar jaar op zichzelf ;) )

Maar nu hoor ik af en toe in de verte iets, maar zeer beperkt
  Moderator zaterdag 31 december 2022 @ 14:07:33 #138
382129 crew  Donna
pi_207358581
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:02 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ik was hier net aan het bedenken dat ik het dit jaar heel erg mee vind vallen met wat er overdag wordt afgestoken. Andere jaren was dat veel meer.

(Met het toppunt een jaar of 8à10 geleden dat er letterlijk de hele dag achter elkaar knalvuurwerk voor ons hofje afgestoken werd wat dus helemaal rond ging, dat was echt te veel, maar die jongen woont ondertussen gelukkig al een paar jaar op zichzelf ;) )

Een aantal jaren geleden mocht het ook nog vanaf 10 uur 's ochtends toch?
pi_207358681
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Deze niet dus wacht ik tot Karin Slaughter haar nieuwe boek uitkomt en dat zal vast niet lang duren.
13 juni 2023
Is online al te reserveren, misschien ook met die bon?

Ik moet haar laatste boek nog lezen.
Zit eigenlijk meer te wachten op het laatste boek van de zeven zussen.
pi_207358812
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Een aantal jaren geleden mocht het ook nog vanaf 10 uur 's ochtends toch?
Ja klopt vanaf 10 of 11 inderdaad. Dacht eigenlijk dat dat nog was :@

Heb op zich ook geen hekel aan vuurwerk verder. Maar ik koop het zelf niet, kan daar m’n geld niet aan uitgeven.

Heb wel net last-minute nog even twee eindejaarsloten gekocht. Toen bedacht ik me dat ik normaal altijd twee halve koop, dus hoop maar dat er prijs op valt ;)
pi_207359509
quote:

[..]

Het gaat hier (randje Den Haag) al een paar dagen flink los. De meiden hebben allebei wat vuurwerk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207359544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Och @:PKM ;( Hoop ik dat jullie er toch een leuk dagje van weten te maken :*

Gefeliciteerd @:PoesinDoos🎂 Op naar de 10.000 :P

Ik kreeg een boekenbon van een vriendin voor mijn verjaardag. De vorige keer kon ik die bij bol inwisselen. Deze niet dus wacht ik tot Karin Slaughter haar nieuwe boek uitkomt en dat zal vast niet lang duren.
Dank voor deze post! Ik kreeg van werk een boekenbon en dankzij jouw post kwam ik erachter dat ik hem ook bij bol kan inwisselen (en dan op hele assortiment kan besteden, niet alleen op boeken). Zo fijn _O_
pi_207359568
Wij kopen voor B kindervuurwerk elk jaar, van die sierfonteinen vooral en Juul heeft knalerwtjes.
Zelf steek ik niets af, nooit gedaan ook. Was ook zonde aangezien wij uitkeken op het profi vuurwerk van de KMA in mijn jeugd.

Hier wordt wel veel afgestoken, zo te horen vooral in het park, wel sneu voor de honden want dat is DE plek om een rondje met je hond te lopen.
Knalvuurwerk snap ik nooit, maar ik heb geen last van. Zolang ze alles maar heel laten. Elk jaar sneuvelt er van alles in het dorp van autoruiten tot bushokjes.
  zaterdag 31 december 2022 @ 15:09:30 #144
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_207359859
Ik koop niets. ook geen siervuurwerk of sterretjes, ik hoop dat het snel helemaal niet meer mag.
pi_207360045
https://www.wissel.nl/ - voor als je echt niet weet wat je met je cadeaubon moet en gewoon geld wilt hebben. Je krijgt er minder voor terug dan de waarde van de bon, maar dat is nog altijd beter dan een bon helemaal niet gebruiken.

Zo kwam ik er gisteren achter dat ik twee saunabonnen van samen ¤100 heb laten verlopen |:(
  zaterdag 31 december 2022 @ 15:21:17 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_207360106
Oh ja, zo kreeg ik een dinercheque tijdens covid, 75 euro weg. En ontelbare pathébonnen en bloemenbonnen laten verlopen :')

Enige wat ik wél echt uitgeef zijn bol, Hema, zalando en vvv.

Verder #teamvuurwerk, mits gewoon leuk legaal siervuurwerk, niet die achterlijke palletboeren uit duindorp.
disclaimer
  zaterdag 31 december 2022 @ 15:27:23 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_207360217
Ben net trouwens metzonderjas oliebollen gaan kopen. Ik denk dat ik er maar een oudejaarsbbq van maak _O- 17 graden hier :')
disclaimer
pi_207360535
quote:

[..]

Het lijkt hier wel elk jaar erger te worden. En dan vooral die bommen onder viaducten of poortjes😖
Ons straatje is rustig, alleen op de hoek steken ze om twaalf uur af. Ook buurjongen maar die houdt het netjes ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:13 schreef Elleska het volgende:

[..]
13 juni 2023
Is online al te reserveren, misschien ook met die bon?

Ik moet haar laatste boek nog lezen.
Zit eigenlijk meer te wachten op het laatste boek van de zeven zussen.
Thanx! Heb het in mn agenda gezet :) Wist dat ie uit zou komen maar niet meer wanneer.
De nieuwe Lisa Gardner komt al in maart uit. Yay!
Kan idd reserveren, ga ik maar doen dan :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 14:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dank voor deze post! Ik kreeg van werk een boekenbon en dankzij jouw post kwam ik erachter dat ik hem ook bij bol kan inwisselen (en dan op hele assortiment kan besteden, niet alleen op boeken). Zo fijn _O_
Graag gedaan! Fijn is het als dat kan. De bon die ik nu hebt, werkt dus niet op bol. Had de code ingevuld, werd geweigerd. Paar keer geprobeerd maar nope. Toen kwam ik erachter dat deze alleen bij een paar boekwinkels in te wisselen is :') Dus hallo bruna :)
If they say
pi_207360802
Ik heb wat klein vuurwerk voor de kinderen gekocht. Van die fonteinen, grondbloemen en wat knalerwtjes. Vooral jongste is een pyromaan in de dop.

Het knalt hier al de hele dag. Vooral ook het carbid dat 500 meter verderop wordt afgestoken klinkt lekker door. Ach, ik heb de Fryske top 100 aanstaan. Lekker ouderwets meeblèren :P

Mijn man kreeg van zijn werk een bol bon van 125 euro. Maar desnoods kopen we daar komend najaar de Sinterklaas cadeaus van
pi_207363105
Wij kregen van het werk een speciale bon die alleen voor lokale winkeliers geldt en daar kocht ik meteen mijn feestjurkje van O+

Hele dag gewerkt, mannen hebben thuis oliebollen gebakken. Dadelijk lekker optutten en naar vrienden, kinderen gooien we daar in bed :)
pi_207363297
Man heeft van de week met de jongste 3 kwartier in de rij gestaan bij de Lidl in Duitsland voor vuurwerk en ze hebben nog wel wat af te steken, ik hoop dat t op gaat ;).

Hier wordt al een paar dagen geknald, vandaag ook in de verte veel carbid, als ik het zo hoor.

Over het algemeen valt het hier vaak wel mee, zeker in vergelijking met wat het vroeger thuis was. We woonden in het centrum en daar werd zoveel moedwillig gesloopt... Mijn ouders spijkerden de brievenbus altijd dicht, want anders kwam daar vuurwerk door naar binnen. En alles wat ook maar enigzins los kon worden getrokken haalden ze weg van de pui enzo.
Vuurwerk/verfbommen op het marktplein, proberen ruiten eruit te blazen bij winkels of proberen rolluiken in te trappen. We hebben jaren gehad dat het net oorlog leek, echt niet leuk.
En dan op nieuwjaarsochtend gingen we een rondje lopen om te zien wat er allemaal gesloopt was.
pi_207363392
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 15:21 schreef SQ het volgende:
Oh ja, zo kreeg ik een dinercheque tijdens covid, 75 euro weg. En ontelbare pathébonnen en bloemenbonnen laten verlopen :')

Enige wat ik wél echt uitgeef zijn bol, Hema, zalando en vvv.

Verder #teamvuurwerk, mits gewoon leuk legaal siervuurwerk, niet die achterlijke palletboeren uit duindorp.
Als het een diner-kadobon was kun je ze mailen. Volgens mij maken ze uitzonderingen voor de bonnen die in de covid periode verliepen.
  zaterdag 31 december 2022 @ 17:59:17 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_207363417
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 17:57 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]
Als het een diner-kadobon was kun je ze mailen. Volgens mij maken ze uitzonderingen voor de bonnen die in de covid periode verliepen.
Oh nee, hij verliep afgelopen april :D

Maakt ook niet uit, maar ik heb er 2 dingen van geleerd:
- ik geef nooit meer zo'n bon aan iemand
- als ik ooit zo'n bon weer krijg boek ik diezelfde dag nog een restaurant, want anders vergeet ik het geheid :')
disclaimer
  zaterdag 31 december 2022 @ 18:01:41 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207363458
De carbid-knallen zijn wel voorbij nu het donker is, af en toe al mooi siervuurwerk in de lucht, geen idee of het legaal is, ik sluit hier niets uit :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 31 december 2022 @ 18:03:04 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207363481
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 17:59 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh nee, hij verliep afgelopen april :D

Maakt ook niet uit, maar ik heb er 2 dingen van geleerd:
- ik geef nooit meer zo'n bon aan iemand
- als ik ooit zo'n bon weer krijg boek ik diezelfde dag nog een restaurant, want anders vergeet ik het geheid :')
Wij hebben ook een hele voorraad ongebruikt weg kunnen gooien, zo absurd dat die meuk verloopt, ik geef ze dus ook niet meer cadeau.

N heeft helaas als kerstpakket weer een dinercadeaukaart gekozen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207363642
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wij hebben ook een hele voorraad ongebruikt weg kunnen gooien, zo absurd dat die meuk verloopt, ik geef ze dus ook niet meer cadeau.

Echt schandalig ja, dat een bon kan verlopen. Het is gewoon geld wat iemand heeft gegeven. Bij ons op het werk zijn cadeaubonnen gewoon onbeperkt geldig ^O^
pi_207363691
Ik heb ergens gelezen dat ze niet zomaar meer verlopen maar in waarde verminderen na x aantal tijd.
  zaterdag 31 december 2022 @ 18:18:16 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_207363787
Ik heb nog een thank you award liggen die ik kan ruilen voor een kadokaart van 100 euro. Ik twijfel nog tussen vvv, bijenkorf of zalando.
disclaimer
pi_207363882
Ik heb mijn 8jarige die om vuurwerk vroeg gewoon uitgebreid de complete Google afbeeldingen van 'je bent een rund als je met vuurwerk stunt' geshowd. Plus wat verhalen van de laatste tijd. Nu hoeft ie niet meer *)

En, gewoon omdat het kan en sommige dingen gedubbelpost willen worden:
pi_207364305
Mijn brein maakt meteen een heel verhaal bij deze steak tartare icm de intro van je post Vanyel :')
pi_207364338
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 18:41 schreef Aure het volgende:
Mijn brein maakt meteen een heel verhaal bij deze steak tartare icm de intro van je post Vanyel :')
I like the way you think :D
pi_207364361
De combinatie in een post is wat macaber ja :+
pi_207364419
Hier wordt al redelijk veel geknald en ook veel sier vuurwerk. Toen het al donker was stond Simon voor het raam te kijken (knallen vindt ie echt eng, siervuurwerk mooi) samen met zijn favo knuffel Aap. Ik stond in de keuken en hoorde hem opeens zeggen "Gelukkig Nieuwjaar Aap, ik hou heel veel van jou" O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

En ik stond met tranen in mijn ogen in de keuken, wat schatje is het toch ook O+ O+
pi_207364666
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

+1
Voor Corona heel veel dinerbonnen gekregen etc. Na 1 jaar niks meer waard.
pi_207364695
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 18:10 schreef LeSage het volgende:

[..]
Echt schandalig ja, dat een bon kan verlopen. Het is gewoon geld wat iemand heeft gegeven. Bij ons op het werk zijn cadeaubonnen gewoon onbeperkt geldig ^O^
Eens. Dat is inderdaad belachelijk
pi_207364832
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 18:18 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog een thank you award liggen die ik kan ruilen voor een kadokaart van 100 euro. Ik twijfel nog tussen vvv, bijenkorf of zalando.
Zou ik de vvv bon kiezen. Kan je omwisselen voor een bol kaart.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/bolcom

Ik had toen een jumbo kaart van 50 euro, wilde daar een bol kaart voor kopen maar die waren uitverkocht. Dus maar vvv bon gedaan en zo alsnog omgewisseld voor een bol kaart. Omslachtig maar werkte wel :Y
If they say
  zaterdag 31 december 2022 @ 19:11:06 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_207364946
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:05 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zou ik de vvv bon kiezen. Kan je omwisselen voor een bol kaart.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/bolcom

Ik had toen een jumbo kaart van 50 euro, wilde daar een bol kaart voor kopen maar die waren uitverkocht. Dus maar vvv bon gedaan en zo alsnog omgewisseld voor een bol kaart. Omslachtig maar werkte wel :Y
Als ik een bol kaart zou willen kan ik die beter rechtstreeks kiezen :P

Ik ga eerst nadenken over wat ik wil kopen en daarna kies ik denk ik de bon :Y
disclaimer
pi_207365069
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:11 schreef SQ het volgende:

[..]
Als ik een bol kaart zou willen kan ik die beter rechtstreeks kiezen :P

Ik ga eerst nadenken over wat ik wil kopen en daarna kies ik denk ik de bon :Y
Ooooh, dan snapte ik het verkeerd :D
Nouja, nadenkse dan maar welke je wil hebben. Wel handigere volgorde dan een bon in je maag gesplitst krijgen en niet weten wat daar mee te doen ;)

Zoon klaagt over buikpijn en we moeten nog aan de oliebollen beginnen :')
If they say
  zaterdag 31 december 2022 @ 19:46:39 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207365755
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 18:41 schreef Aure het volgende:
Same here! :o
pi_207365770
De dames hebben net wat vuurwerk afgestoken. Onze buurman is brandweerman en de dames kregen een compliment over hoe ze het afsteken.. veiligheidsbril op, vuurwerklont en we hebben een speciale klem om potjes in te zetten zodat ze niet opwaaien.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207365779
Hapje dames?
>:) *)
  zaterdag 31 december 2022 @ 19:48:26 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207365799
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:47 schreef Vanyel het volgende:
Hapje dames?
>:) *)
Nah, de gourmet zit nog wat hoog. 🤣 -O-
  zaterdag 31 december 2022 @ 19:56:57 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207365965
Recordomzet vuurwerkverkoop. :’)

En maar roepen met zijn allen dat we in zo’n enorm kutland leven waar iedereen in de armoe zit, kachels uit, nauwelijks verse groente, geen geld voor verjaardagskadootjes…

Echt, schiet mij maar lek…
pi_207365998
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef BE het volgende:

En maar roepen met zijn allen dat we in zo’n enorm kutland leven waar iedereen in de armoe zit, kachels uit, nauwelijks verse groente, geen geld voor verjaardagskadootjes…

Tja, als de kloof tussen arm en rijk groter wordt, is het niet vreemd dat er ook een groep is die juist meer geld kan uitgeven aan vuurwerk.
pi_207366001
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:56 schreef BE het volgende:

Ik kan het niet volgen. :N
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207366037
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:58 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Tja, als de kloof tussen arm en rijk groter wordt, is het niet vreemd dat er ook een groep is die juist meer geld kan uitgeven aan vuurwerk.
Ik denk dat het nogal naïef is om te denken dat dit allemaal rijke mensen zijn die zoveel vuurwerk gekocht hebben.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:00:51 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207366055
quote:

[..]
Serieus? :o
Jij denkt echt dat het alleen de rijkere bevolking is die vuurwerk kopen en niet de roeptoeterende baas-in-eigen-land protestgekkies?
pi_207366096
BE-liketopic :D
pi_207366101
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:00 schreef BE het volgende:

[..]
Serieus? :o
Jij denkt echt dat het alleen de rijkere bevolking is die vuurwerk kopen en niet de roeptoeterende baas-in-eigen-land protestgekkies?
Denk jij wel serieus dat het de mensen zijn die de energierekening niet kunnen betalen?
pi_207366113
Goed voornemen voor 2023: niet meer ingaan op dit soort matige veel te kort door de bocht takes.
pi_207366114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:03 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Denk jij wel serieus dat het de mensen zijn die de energierekening niet kunnen betalen?
:Y

Maar niet alleen die :N
pi_207366123
quote:

[..]
Zeker vrees ik van wel, ja.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:04:42 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_207366136
quote:

[..]
Ja.
disclaimer
pi_207366163
Mijn tijden in volksbuurten en tokkiewijken waren wel de indrukwekkendere vuurwerktijden ja. Daarbij vergeleken is de shit in mijn huidige saaie op stand buurt echt meer dan karig.
pi_207366165
quote:

[..]
Ja, hele hordes mensen ook die naar België rijden ervoor. Ook mensen die de energierekening niet kunnen betalen.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:06:41 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_207366173
En echt niet alle mensen die de rekeningen niet kunnen betalen zullen vuurwerk kopen hoor. Maar er zitten er zeker wel bij. Veel ook.

Zelfde categorie als de mensen die huilen dat ze nooit iets leuks kunnen kopen voor hun kinderen maar wel geld hebben voor elke dag een zak sjek en een tray bier :D

Nogmaals: niet iedereen. Maar doen alsof dit niet veel voorkomt is op zijn zachtst gezegd wat naïef.
disclaimer
pi_207366179
Wij zijn in Frankrijk en hier is geen vuurwerk *O* Dus we gaan over 1,5 uur lekker naar bed en toosten morgen met appelsap-met-bubbels.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:07:11 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207366188
quote:

[..]
Eerlijk gezegd wel ja. :o

Ik vind vuurwerk, en dan vooral de mensen die tassenvol hebben, liefst nog illegaal uit België of Dld, echt veel meer iets van tokkies dan van kakkers.

Er wordt vlgs mij in volkswijken nog altijd meer afgestoken.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:07:18 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_207366194
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Mijn tijden in volksbuurten en tokkiewijken waren wel de indrukwekkendere vuurwerktijden ja. Daarbij vergeleken is de shit in mijn huidige saaie op stand buurt echt meer dan karig.
Dit. Beste vuurwerk is in de wijken waar de huur onder de 500 euro zit!
disclaimer
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:14:19 #190
37150 livelink
pi_207366361
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:06 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij zijn in Frankrijk en hier is geen vuurwerk *O* Dus we gaan over 1,5 uur lekker naar bed en toosten morgen met appelsap-met-bubbels.
Als ik geen dieren had zou ik ook in een vuurwerkvrij land zijn vandaag. Geniet ervan!
pi_207366385
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij woon ik nu in één van die wijken waar jij eerder woonde en ik kan beamen dat dat nog steeds het geval is :Y }:|
pi_207366461
quote:

[..]
Het gros wel ja

Wij hebben hier ook een "tokkiestraat" en daar gaat ook een shitload de lucht in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207366511
Mijn broer heeft voor bijna ¤1000 vuurwerk gekocht, waaronder 1 pot van ¤400 die op een mini pallet staat :') maar hij heeft wat te vieren dit jaar, normaal pakt hij niet zo extreem uit. En mijn zwager en schoonzus die nooit geld hebben voor weekendjes centerparcs en dergelijke en regelmatig klagen dat ze geen geld voor dingen hebben, hebben ook voor ¤300 aan vuurwerk gekocht.

Wij hebben 0 euro aan vuurwerk, ik kijk wel gratis naar andermans vuurwerk. Als het droog blijft gaan we wel even bij m’n broer kijken, die is toch tot minimaal 3 uur bezig denk ik, aan de andere kant van de wijk.

Mijn persoonlijke ervaring is overigens ook hoe volkser de mensen, hoe meer vuurwerk ze kopen, ongeacht hoeveel geld ze hebben. Mijn broer bulkt ook absoluut niet van het geld. Het mooie vind ik overigens wel dat zowel bij broer als bij zwager hun vrouw dat een goede reden vond om voor zichzelf ook iets duurs nieuws te kopen, dus netto zijn ze door het vuurwerk nog veel meer geld kwijt :D lang leve de eindejaarsbonussen.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:24:30 #194
37150 livelink
pi_207366563
quote:

[..]
Ik denk wel serieus dat het vaak mensen zijn die niet goed met geld om kunnen gaan en dan consequent de verkeerde keuzes maken. Of mensen die het vuurwerk als uitlaatklep voor de ellende zien of zo.

Ik heb bij de afdeling belastingen van een waterschap gewerkt en dan vroegen mensen kwijtschelding aan en stuurden dan als bewijs dat ze helemaal geen geld hadden hun overzichten van schulden van de wehkamp mee. Echt het was gewoon triest om te zien wat ze allemaal bij de Wehkamp op afbetaling kochten aan luxe spullen en vervolgens hun rekeningen niet meer konden betalen. En dan zie je ook echt goed wat voor een boeven het waren bij Wehkamp en hoe ze mensen overhaalden om maar geld uit te blijven geven. In een laatste aanmaning stond er dan onderaan dat een televisie enorm in de aanbieding was. En ja hoor, in het volgende overzicht stond die televisie er dan ook weer bij ;(

Nou ja, een lange post om te zeggen dat ik wel degelijk geloof dat mensen met veel schulden toch vaak wel vuurwerk kopen, maar dat dat soms ook begrijpelijk is.
pi_207366600
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Volgens mij woon ik nu in één van die wijken waar jij eerder woonde en ik kan beamen dat dat nog steeds het geval is :Y }:|
:D
Maar woonde jij er al toen de ME de halve wijk afzette en met groooote wapens stond te controleren als je de kortste weg naar de Edah wilde nemen? *)
pi_207366677
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:24 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik denk wel serieus dat het vaak mensen zijn die niet goed met geld om kunnen gaan en dan consequent de verkeerde keuzes maken. Of mensen die het vuurwerk als uitlaatklep voor de ellende zien of zo.

Ik heb bij de afdeling belastingen van een waterschap gewerkt en dan vroegen mensen kwijtschelding aan en stuurden dan als bewijs dat ze helemaal geen geld hadden hun overzichten van schulden van de wehkamp mee. Echt het was gewoon triest om te zien wat ze allemaal bij de Wehkamp op afbetaling kochten aan luxe spullen en vervolgens hun rekeningen niet meer konden betalen. En dan zie je ook echt goed wat voor een boeven het waren bij Wehkamp en hoe ze mensen overhaalden om maar geld uit te blijven geven. In een laatste aanmaning stond er dan onderaan dat een televisie enorm in de aanbieding was. En ja hoor, in het volgende overzicht stond die televisie er dan ook weer bij ;(
Het ergste is dat ik hier keihard zit te lollen om dit verhaal terwijl ik uit ervaring op ander gebied verdomd goed weet dat je hele domme dingen gaat/kunt doen op gebied y als je zo overbelast bent door x dat je niet meer normaal kunt nadenken.
pi_207366800
Ik heb ook wel eens wat te vieren maar no way dat ik 1000 euro de lucht in ga schieten :o Zoveel leuks wat je met dat geld kan doen :D
pi_207366822
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook wel eens wat te vieren maar no way dat ik 1000 euro de lucht in ga schieten :o Zoveel leuks wat je met dat geld kan doen :D
Zoals lavacakes kopen/ maken voor je lieve bijnabuuf O+
pi_207366827
Dan wel graag iets minder natte :P
pi_207366863
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Dan wel graag iets minder natte :P
Ze moeten nat :o

Maar in het kader van vergankelijke uitgaven, geef ik liever veel geld uit aan lekker eten met leuke mensen ja. Er zullen er zat zijn die net zo bizar vinden als ik vuurwerk. Maar aan de andere kant kost zelfs een avond Librije geen 1000 euro ;)
pi_207366864
De zoon van onze buren heeft net voor een paar honderd Euro de lucht in geschoten. Geen idee waar hij het van betaalt want hij heeft dikke schulden en loopt inderdaad thuis met handschoenen etc rond omdat ze de energierekening eigenlijk niet kunnen betalen.
En dat weet ik omdat het de buren zijn die alle prive gesprekken buiten voeren.

En verder gaat het hier al een paar uur los met vuurwerk en vinden onze beide kinderen het geweldig. Geen idee hoe laat die naar bed gaan vandaag. We zijn net binnen en ze kijken vanachter het raam verder.
pi_207366902
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ze moeten nat :o

Maar in het kader van vergankelijke uitgaven, geef ik liever veel geld uit aan lekker eten met leuke mensen ja. Er zullen er zat zijn die net zo bizar vinden als ik vuurwerk. Maar aan de andere kant kost zelfs een avond Librije geen 1000 euro ;)
Ze waren toch te nat vandaag?
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:43:04 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207366913
Ik vind het zelf ook echt zulke enorme geldverspilling, mss dat ik me er daarom ook zo druk over maak.

Man en kinderen hier zijn groot fan overigens. -O-
pi_207366938
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze waren toch te nat vandaag?
Neeee, niet nat genoeg. Te nat is op te lossen.
pi_207366941
Jouw kinderen zijn niet meer gevoelig voor die reclames zeker.
Je had er eerder bij moeten zijn :Y
pi_207366948
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Neeee, niet nat genoeg. Te nat is op te lossen.
Oooooh.
Nou, dan wil ik graag nattere :Y
pi_207366964
Ik zat trouwens voor minder dan 1000 piek deze maand nog 3 nachten in een vet tof hotel.
DRIE NACHTEN. Schiet je dan in 10 minuten de lucht in.
Poef.
pi_207366978
Ik ben enorm goed in geld verspillen dus wat dat betreft zou vuurwerk wel aan mij besteed zijn. Ik ben echter een bange poeperd. B en verloofde hebben er wel veel lol in. Al vielen de fonteinen van de Lidl dit jaar nogal tegen.
pi_207366990
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:43 schreef BE het volgende:
Ik vind het zelf ook echt zulke enorme geldverspilling, mss dat ik me er daarom ook zo druk over maak.

Man en kinderen hier zijn groot fan overigens. -O-
Volgens mij hebben wij voor net iets meer dan 100 euro. Vond ik meer dan genoeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207367004
Verspillen of uitgeven?

Verspillen vind ik meer dat je een straalkachel voor je open raam zet ofzo.
pi_207367019
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:46 schreef exode het volgende:
Ik ben enorm goed in geld verspillen dus wat dat betreft zou vuurwerk wel aan mij besteed zijn. Ik ben echter een bange poeperd. B en verloofde hebben er wel veel lol in. Al vielen de fonteinen van de Lidl dit jaar nogal tegen.
Ik kan prima geld ‘verspillen’ maar ik vind vuurwerk echt next level verspilling wel.

Genoeg andere dingen waar ik het beter aan kan verspillen :Y
pi_207367050
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
Maar woonde jij er al toen de ME de halve wijk afzette en met groooote wapens stond te controleren als je de kortste weg naar de Edah wilde nemen? *)
Godzijdank niet ^O^
Ik ben er gaan wonen nadat ze de halve wijk hebben platgegooid en hier en daar wat straten vol nieuwbouw hebben gezet om er wat yuppen heen te lokken. In zo'n huis woon ik nu dus :+ (5.5 jaar geleden).
In mijn straat is het dus redelijk beschaafd. Kut fokwet, letterlijk nu ik dit typ gaat er vanalles af in de straat :+
Maar ik zit aan 'de goede kant' van de straat die je noemde van de bakker, hoewel twee straten richting de bakker en twee straten de andere kant op ook alles losgaat, maar aan de andere kant van die straat, bij de voetbal dat stuk, is het nog een stuk erger.
  zaterdag 31 december 2022 @ 20:52:07 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207367066
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Verspillen of uitgeven?

Zo zie ik vuurwerk ook, maar dat is mijn mening. Takkeherrie, ook de mooie pijlen, stank, rook, rotzooi op straat, bange dieren….
Echt, why? Zo ontzettend zonde van het geld…
pi_207367098
En die bange dieren betreft niet alleen de huisdieren waarbij we het ook zelf zien, maar ook de wilde dieren. Vogels, muizen, egels, konijnen, alle dieren. Zo sneu.
pi_207367170
Vuurwerkshows O+
Vuurwerkoverlast :N

Ik druk er zo twee slaappillen in en ga richting bed. Vind het helemaal niet leuk meer dit jaar.
pi_207367198
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Godzijdank niet ^O^
Was echt supervet. Dat je uit je raam kijkt en roept "Schat, kom eens kijken? Volgens mij zie ik iets, uhh, raars"
quote:
Ik ben er gaan wonen nadat ze de halve wijk hebben platgegooid en hier en daar wat straten vol nieuwbouw hebben gezet om er wat yuppen heen te lokken. In zo'n huis woon ik nu dus :+ (5.5 jaar geleden).
Ja dat platgooien begon iets eerder dan 5,5 jaar geleden.
5,5k en een urgentieverklaring. Voor de héle stad *) O+ O+
quote:
Maar ik zit aan 'de goede kant' van de straat die je noemde van de bakker, hoewel twee straten richting de bakker en twee straten de andere kant op ook alles losgaat, maar aan de andere kant van die straat, bij de voetbal dat stuk, is het nog een stuk erger.
Jong weet je wel hoe cryptisch dit is? _O-
Ik doe vanavond een @SQ, ik heb werkelijk geen ideeeee waar je over praat, na de straat van de bakker. Met een eu en niet met oi.
pi_207367249
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:53 schreef miss_sly het volgende:
En die bange dieren betreft niet alleen de huisdieren waarbij we het ook zelf zien, maar ook de wilde dieren. Vogels, muizen, egels, konijnen, alle dieren. Zo sneu.
Je vergeet muggen, vliegen, spinnen, horzels, teken, krekels, rupsen, vleermuizen enzo.
pi_207367262
En slakken!
pi_207367298
Die vallen onder ‘alle dieren’.

Ik overweeg een uitzondering te maken voor spinnen.
pi_207367313
Nee spinnen zijn fantastisch!
Die vangen muggen.
Ik hou van spinnen. Die mogen hier altijd wonen :Y
Behalve als ze harig en lelijk zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207367329
Spinnen zijn alleen niet lelijk als ze schattig ieniemienie en kleurrijk zijn.
pi_207367380
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Spinnen zijn alleen niet lelijk als ze schattig ieniemienie en kleurrijk zijn.
Kleurrijk :?
pi_207367390
Het criterium was harig én lelijk hè. Niet 1 van de 2.
pi_207367441
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kleurrijk :?
pi_207367502
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Was echt supervet. Dat je uit je raam kijkt en roept "Schat, kom eens kijken? Volgens mij zie ik iets, uhh, raars"
[..]
Ja dat platgooien begon iets eerder dan 5,5 jaar geleden.
5,5k en een urgentieverklaring. Voor de héle stad *) O+ O+
[..]
Jong weet je wel hoe cryptisch dit is? _O-
Ik doe vanavond een @:SQ, ik heb werkelijk geen ideeeee waar je over praat, na de straat van de bakker. Met een eu en niet met oi.
Haha weet je niet waar de voetbal is? Waar Wesley Sneijder zich zo lekker tegenaan bemoeit nu. Aan die kant van de eu straat is het nog een stukkie meer volks gebleven dan aan de andere kant (richting het water) van de eu straat :). Al is mijn straat in het gebied tussen de eu straat en het water wel een soort yuppen eilandje tussen andere wel volks gebleven straten.

Ik kan het volkse van de buurt overigens wel waarderen, en we gedragen ons met ons rijtje yuppen er ook wel enigszins naar met burenborrels en een bankje voor het huis op de stoep enzo ;) alleen met O&N en in de zomer als ergens de goedkope variant van een Hazes imitator ergens in een tuin een concert geeft is het iets minder, maar ach.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 31-12-2022 21:22:43 ]
pi_207367619
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
So cuuute O+ O+ O+
pi_207367641
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Verspillen of uitgeven?

Ik ben in beide supergoed, al zullen de meningen over wat verspillen is uiteen lopen natuurlijk.
pi_207367682
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
So cuuute O+ O+ O+
Die vind ik ook geweldig O+
Past op een vingernagel, overigens :D
pi_207367697
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha weet je niet waar de voetbal is? Waar Wesley Sneijder zich zo lekker tegenaan bemoeit nu. Aan die kant van de eu straat is het nog een stukkie meer volks gebleven dan aan de andere kant (richting het water) van de eu straat :). Al is mijn straat in het gebied tussen de eu straat en het water wel een soort yuppen eilandje tussen andere wel volks gebleven straten.

Ik kan het volkse van de buurt overigens wel waarderen, en we gedragen ons met ons rijtje yuppen er ook wel enigszins naar met burenborrels en een bankje voor het huis op de stoep enzo ;) alleen met O&N en in de zomer als ergens de goedkope variant van een Hazes imitator ergens in een tuin een concert geeft is het iets minder, maar ach.
Nee die kant bewogen wij alleen op onderweg naar de snelweg, en dan gingen we niet over de eustraat.
Ik kom echt van de straat waar de buurt naar vernoemd is. Tokkie galore O+
In ons hofje in Sterrenwijk waar we daarvoor woonden waren ze aardiger tegen ons.
In deze wijk stond ik regelmatig voor het raam te doen alsof ik de politie belde als er weer kutkinderen op mijn auto stonden :r
pi_207367719
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Die vind ik ook geweldig O+
Past op een vingernagel, overigens :D
Ik willemhebbu
pi_207367746
Jullie wijk was juist ideaal om door naar huis te fietsen 's nachts. Zoveel politie altijd dat wij ons er altijd veilig voelden.
pi_207367796
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:32 schreef exode het volgende:
Jullie wijk was juist ideaal om door naar huis te fietsen 's nachts. Zoveel politie altijd dat wij ons er altijd veilig voelden.
Niet waar ik fietste hoor :N
  zaterdag 31 december 2022 @ 21:53:26 #233
37150 livelink
pi_207368086
Ik weet over welke stad het gaat, maar verder praten jullie in raadselen. Zelf heb ik in Overvecht gewoond. Ook niet altijd even fijn.

Mijn dochter is vannacht in Hoograven waar haar vriendje woont. Daar worden altijd veel auto's in de fik gestoken volgens mij.

Laat ik het er op houden dat ik blij zal zijn als ik morgen van iedereen weet dat ze veilig thuis zijn gekomen.
pi_207368141
Ik weet ook niet waarom exode het weet hoor, behalve als ze zich die ME herinnert.

SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door Vanyel op 31-12-2022 22:06:17 ]
  zaterdag 31 december 2022 @ 22:03:32 #235
37150 livelink
pi_207368265
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet ook niet waarom exode het weet hoe, behalve als ze zich die ME herinnert.

SPOILER
Dat is inderdaad lang geleden :o
pi_207368920
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:56 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet ook niet waarom exode het weet hoor, behalve als ze zich die ME herinnert.

SPOILER
Wesley Sneijder was genoeg hint hoor en ik wist in welke stad Vlindertje woont.

Wij hebben 2 jaar in Zuilen gewoond, tegenover Rokade. Ook genoeg te doen altijd.
pi_207368972
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 22:50 schreef exode het volgende:

[..]

Wij hebben 2 jaar in Zuilen gewoond, tegenover Rokade. Ook genoeg te doen altijd.
Ik heb er jaren gewoond en ik moest dat voetbalding googlemappen :D

Ik wist wel de judotent bij de rooie brug. Dat wel.
pi_207368981
Haha ja ik had ook verwacht dat Wesley meer belletjes zou doen rinkelen. Maar dat is blijkbaar vooral als je hier in de buurt woont en de berichten in de krant daarover je daarom opvallen :+
pi_207369002
Die judotent was afgefikt een tijdje geleden, maar inmiddels is 'ie herbouwd! Best mooi geworden (van buiten gezien).
pi_207369011
Of als je überhaupt enige interesse hebt in voetbal en/of Wesley Sneijder.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 31 december 2022 @ 23:01:05 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207369054
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 22:50 schreef exode het volgende:

[..]

Zuilen check, en nog een tijdje in Overvecht voor ik terug naar t zuiden ging
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_207369060
Beide heb ik niet bijzonder veel, maar de voetballers van die club misdragen zich nog wel eens dus ze halen het AD regionieuws met enige regelmaat :+ en daar wordt ook altijd even bij benoemd dat Wesley daar dingen doet haha.
pi_207369068
Zoooo, ik had net een gratis vuurwerkshow voor mn raam. Ik vermaak me wel op andermans kosten :+
If they say
pi_207369169
Ik ben een x die japanner in Zuilen uitgezet omdat Wesley en zijn gevolg er kwamen eten. Het hele restaurant werd verzocht te vertrekken.
pi_207369214
Ik ben hier denk ik gewoon te oud voor :D
pi_207369377
Jemig wat duurt de avond lang. Tv was ook niks dus na 2 films met de kinderen zijn we Breaking Bad gaan kijken. De jongens zitten achter een scherm. En de oudste van 13 ligt al in bed :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_207369401
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 23:12 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben hier denk ik gewoon te oud voor :D
Mag ik dan nu wel uit-de-oude-doos grapjes maken? :P
pi_207369411
En vuurwerk kopen we ook niet. We kijken wel naar de buren die voor een vermogen afsteken.

Jup. Typisch volk *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_207369422
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 23:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Mag ik dan nu wel uit-de-oude-doos grapjes maken? :P
:'(

Ik dacht dat ie jonger was.

kleuter
pi_207369491
*) *) *)
  zaterdag 31 december 2022 @ 23:56:15 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207369984
Bijna....mag ik naar bed ;-)

Fijn 2023 lieverds! In gezondheid en vrede en geluk en met heel veel werkontwijkend gefokt *O*
pi_207370116
Gelukkig nieuwjaar allemaal!🍾🎉🎉🍾 :*
If they say
pi_207370274
Happy new year all! *O*

En voor degenen die hun eindejaarslot in Amersfoort hebben gekocht... even jullie staatsloterij lot checken. ;)
  zondag 1 januari 2023 @ 00:24:01 #254
37150 livelink
pi_207370297
Gelukkig Nieuwjaar hier allemaal! En even extra voor degene die het hardst kunnen gebruiken :*
pi_207370323
Er staat verderop iets in de hens😳

Hou nu mijn auto's in de gaten. Zoon en ik stonden voor de deur op de stoep en toen viel er verderop een iets met vuurwerk om waardoor wij naar binnen zijn gevlucht...
En nu weer, sta in mn eigen tuin. Het schiet alle kanten op :{
If they say
  zondag 1 januari 2023 @ 00:27:57 #256
37150 livelink
pi_207370333
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 00:26 schreef Mushanga71 het volgende:
Er staat verderop iets in de hens😳

Hou nu mijn auto's in de gaten. Zoon en ik stonden voor de deur op de stoep en toen viel er verderop een iets met vuurwerk om waardoor wij naar binnen zijn gevlucht...
En nu weer, sta in mn eigen tuin. Het schiet alle kanten op :{
Doe alsjeblieft voorzichtig. Jullie zijn belangrijker dan je auto's.
  zondag 1 januari 2023 @ 00:40:42 #257
37150 livelink
pi_207370462
Brand bij de Rietendakschool in Utrecht. Wat ongelooflijk zonde. Hopelijk valt het mee.
pi_207370552
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 00:27 schreef livelink het volgende:

[..]
Doe alsjeblieft voorzichtig. Jullie zijn belangrijker dan je auto's.
Deden we :Y
Terug de tuin in met de schuur tussen ons en het vuurwerk.

En dat was de beukenhaag van de overkant ergens die is afgefikt :{
If they say
pi_207370556
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 00:40 schreef livelink het volgende:
Brand bij de Rietendakschool in Utrecht. Wat ongelooflijk zonde. Hopelijk valt het mee.
Die buurt hadden we het eerder over ;). Ik zag het nieuwsbericht ook, hoorde ook de sirenes al. Idd zonde, morgen eens langslopen om te kijken hoe het eruit ziet..
  zondag 1 januari 2023 @ 00:50:16 #260
37150 livelink
pi_207370590
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 00:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Die buurt hadden we het eerder over ;). Ik zag het nieuwsbericht ook, hoorde ook de sirenes al. Idd zonde, morgen eens langslopen om te kijken hoe het eruit ziet..
Ja, daarom meldde ik het hier ook. Heb veel vergaderingen in die school gehad toen ik betrokken was bij de SPO Utrecht
pi_207370608
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 00:50 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, daarom meldde ik het hier ook. Heb veel vergaderingen in die school gehad toen ik betrokken was bij de SPO Utrecht
Ahh ja dan ken je t goed. Moet zeggen, verbaasde me elk jaar weer dat het goed was gegaan - zo ongelooflijk veel vuurwerk en zo'n grote rieten kap. Maar blijft zonde..
pi_207370628
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 00:40 schreef livelink het volgende:
Ik zag het ergens voorbij komen maar kan het niet meer vinden. Hoop echt dat het meevalt.
If they say
  zondag 1 januari 2023 @ 01:18:01 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207370920
Een mooi 2023 allemaal! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 1 januari 2023 @ 01:27:44 #264
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_207371043
Veel gezondheid, geluk, liefde, licht en mooie dingen gewenst in 2023. *O* 🎉

Ik heb whitenoise opgezet op de iPad in Z.’s kamer en ze heeft o-ver-al doorheen geslapen. _O_

U. heb ik wakker gemaakt en we hebben buiten samen vuurwerk gekeken en afgestoken. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_207371605
🥂🥳 Happy 2023! 🥳🥂
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Licht Ontvlambaar zondag 1 januari 2023 @ 02:41:52 #266
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_207371635
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 19:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het nogal naïef is om te denken dat dit allemaal rijke mensen zijn die zoveel vuurwerk gekocht hebben.
De wijk hier achter de begraafplaats ging vandaag los met vuurwerk, die hebben hun halve energiebudget van dit jaar de lucht ingeschoten volgens mij…
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 1 januari 2023 @ 02:48:40 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207371701
quote:

[..]
Dat is juist niet de groep die geld aan vuurwerk uitgeeft...

Doe morgen even een wandeling door een villawijk en een wijk met voornamelijk sociale huur.
En nee, het is echt niet zo dat het in de villawijk allemaal al opgeruimd is ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 1 januari 2023 @ 07:54:33 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_207372164
Hier heerlijk rustig. Overdag wel af en toe een doffe dreun van het carbidschieten. Vanuit het dorp om 12 uur wel wat vuurwerk gezien, maar voornamelijk achter de bomen en niet de knallen!

Straks lekker burgerlijk een stuk wandelen met de kerel die er persoonlijk voor zorgde dat de laatste maand van het jaar het hele jaar goed maakte :@ *O*
Kortom: gelukkig nieuwjaar B-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207372406
De beste wensen voor iedereen!

Hier was mooi vuurwerk te zien, allemaal op afstand van ons huis, dus dat was prima. J mocht opblijven en heeft zich vermaakt met knalerwten O+
  zondag 1 januari 2023 @ 09:17:19 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207372409
Ik zoek iets leuks om met de kinderen te gaan doen vandaag. Liefst voor de middag nog, we zijn al drie uur wakker en de jongste moet uiterlijk rond een uur of 13 weer naar bed...

Maar zelfs ballorig gaat pas om 12 uur open _O-
pi_207372435
Gelukkig nieuwjaar!!

Hier was het de hele dag al vuurwerk maar om 12 uur ging het helemaal los. Tot een uur of 2. Daarna werd het rustig. Kinderen overal doorheen geslapen. Jammer alleen dat Juul om 07:45 al wakker was. Koffie!
  zondag 1 januari 2023 @ 09:30:28 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207372482
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:22 schreef exode het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!!

Hier was het de hele dag al vuurwerk maar om 12 uur ging het helemaal los. Tot een uur of 2. Daarna werd het rustig. Kinderen overal doorheen geslapen. Jammer alleen dat Juul om 07:45 al wakker was. Koffie!
Ik zie jouw 7:45 en verhoog naar 6:15 met m'n dreumes -O-
pi_207372485
Happy 2023 allemaal! Van mij mag vuurwerk verboden worden; wat een verspilling van veel dingen.
pi_207372548
Gelukkig Nieuwjaar allemaal O+

Otis heeft nog een beetje vuurwerk meegekeken, want die was natuurlijk wakker vanaf half 11 en weigerde te slapen :') Uiteindelijk sliep ie vanaf 1 uur naast ons wel goed verder tot half 9 ofzo. Jip heeft overal door heen geslapen :D
pi_207372612
Beste wensen voor 2023 allemaal O+
pi_207372615
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Goeiemorgen

Hier ligt alles nog op 1 oor, voordeel van oudere kinderen. Puber was het gisteren om 1 uur wel zat. De 10-jarige zat toen nog te stuiteren en was echt niet moe. (Oke, de wallen verraden zijn staat wel en die zeiden iets anders). Kleine pyromaan en feestbeest in wording :D
pi_207372633
Gelukkig nieuwjaar allemaal *O*

Mijm heeft het vuurwerk heel even bekeken maar wilde weer naar bed. S. vond het prachtig (er was ook heul veul vuurwerk in de omgeving) en heeft daarna nog een paar uur wakker op de bank gezeten.

Wij lagen om 4 uur in bed :@

Straks denk ik een katerig rondje huisartsenpost, ik heb sinds gistermiddag een ontstoken oog. Doet ontzettend zeer en ik wil er eigenlijk vandaag al wel iets voor hebben :{
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 januari 2023 @ 09:54:31 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_207372639
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:53 schreef LeSage het volgende:

Mijm heeft het vuurwerk heel even bekeken maar wilde weer naar bed. S. vond het prachtig (er was ook heul veul vuurwerk in de omgeving) en heeft daarna nog een paar uur wakker op de bank gezeten.

Straks denk ik een katerig rondje huisartsenpost, ik heb sinds gistermiddag een ontstoken oog. Doet ontzettend zeer en ik wil er eigenlijk vandaag al wel iets voor hebben :{
Geen fijn virus, vent heeft er al last van sinds donderdag, en zelfs met zalf word t niet beter. Komkommer verlicht wel veel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_207372694
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik heb sterke koffie, zal ik het doorzenden naar je?
pi_207372707

Gelukkig Nieuwjaar iedereen
pi_207372739
Wij starten hier heerlijk langzaam op, verloofde en kinderen liggen in de woonkamer Disney films te kijken. Ik moet zo nog wat dingen voor Juul haar kamer verven.
Vanmiddag naar mijn moeder en daar vanavond frietjes eten.

Morgen is Juul haar lievelingsdag (zegt ze zelf he), dan gaan we haar hoogslaper in elkaar zetten. Eerst heel (hahahah, 2,4 bij 2,5 meter) de kamer leegruimen en klussen maar. Al veel voorwerk gedaan, de muren zijn opnieuw geverfd, opnieuw behangen en er ligt van alles klaar voor de inrichting.

Mocht er iemand een peuterbed zoeken, die van Juul is vanaf morgen gratis op te halen. Van Petit Amelie, in grijs.
  zondag 1 januari 2023 @ 10:40:45 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207372990
Hier slaapt alles nog. Alleen ik werd zelf op mijn vaste 7.21 wakker. :+ (Is al een hele verbetering tov 5.28 van en paar maanden terug.)

En toen ben ik na een uurtje wachten tot ik in slaap viel toch mijn bed maar uitgegaan en heb alvast een rondje van ruim een uur gepowerwalked! *O*

Straks even naar mijn ouders en dan vanmiddag weer aan het werk.
  zondag 1 januari 2023 @ 10:51:28 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_207373085
Goed bezig hoor BE! :D

Ik werd om 08:30 wakker van de peuter en het voelde echt meer als 06:30 :')
Ga nu ook maar eens aankleden, ik ben nooit zo snel op nieuwjaarsdag ;)
disclaimer
  zondag 1 januari 2023 @ 10:57:48 #284
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_207373160
Heerlijk @BE! Ik wilde ook even wandelen maar het begint nu te regenen.
Heb net even alle vuurwerk voor ons huis opgeruimd. De buurt slaapt nog volgens mij. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_207373290
Een heel erg gelukkig Nieuwjaar voor iedereen!!

Simon heeft een uurtje vuurwerk gekeken en lag even na 1 uur vannacht weer in bed en werd vanochtend om 9:15 wakker ^O^ .

Goede voornemens doe ik ook dit jaar weer niet aan, want die zijn meestal binnen een week of 2 al verbroken. Ik wil wel van alles, maar merk dat ik er stress van krijg als ik eraan denk.
Dus op naar een voorneemloos 2023!
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 11:12:53 #286
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207373377
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik snap je hele verhaal (ik mis de bakker ;( ) maar geen idee wat je met de eu straat bedoelt :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 22:57 schreef vlindertje89 het volgende:
Die judotent was afgefikt een tijdje geleden, maar inmiddels is 'ie herbouwd! Best mooi geworden (van buiten gezien).
Op een andere plek dan? De laatste keer dat ik er was (half jaar geleden) stond het er nog vervallen bij. De kroeg aan de overkant (“de murk” :') ) was ook een onderwereld café waar Wesley en kornuiten kwamen :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_207373389

Gelukkig Nieuwjaar iedereen

[ Bericht 60% gewijzigd door F_r op 01-01-2023 12:23:20 ]
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 11:19:30 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207373494
De beste wensen allemaal! *O* Aapie zag vannacht voor het eerst vuurwerk en was daar zeer van onder de indruk O+ Zelf ben ik doodsbang voor vuurwerk dus lekker binnen gebleven :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_207373597
Segend Nijjier *O*

Ik lag om 22.00 knockout en heb niks meer gehoord tot 10.30 vanmorgen.
pi_207373641
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 09:53 schreef LeSage het volgende:

Pas op dat je niet met een vinger of iets anders waarmee je in dat oog hebt zitten wrijven, ook in de ander gaat zitten wrijven, want het kan ontzettend besmettelijk zijn!
Je hebt er niet iets in gekregen ofzo? Zeker als het zoveel pijn doet zou ik inderdaad even overleggen met de HAP. Beterschap!
pi_207373645
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:12 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik snap je hele verhaal (ik mis de bakker ;( ) maar geen idee wat je met de eu straat bedoelt :?
[..]
Op een andere plek dan? De laatste keer dat ik er was (half jaar geleden) stond het er nog vervallen bij. De kroeg aan de overkant (“de murk” :') ) was ook een onderwereld café waar Wesley en kornuiten kwamen :D
Haha de eu straat gaat over de straatnaam waarbij discussie mogelijk is over de uitspraak (als 'eu' of 'oi').
Nee zelfde plek! Heropbouw is best wel snel gegaan laatste maanden :)
Murk is ook niet meer, zijn ze ook aan het verbouwen. Ik woonde hier al wél toen de hooligans daar de laatste keer het meubilair door de straat lieten vliegen :+

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Met veel gezondheid en weinig (financiële) zorgen gewenst :)
pi_207373662
Ik heb wel een goed voornemen hoor, alles waar ik niet blij mee ben of:

- Let it goooooooooooooooo

of

- Er iets aan doen.

Dat start donderdag met meelopen met die andere afdeling en ik ga vanaf volgende week sporten met begeleiding. Hoppa.

Kom maar op 2023.
pi_207373683
Ik heb besloten om zo de kerstboom op te ruimen. Lekker met een opgeruimde woonkamer het nieuwe jaar in.
En mini pyromaan moet zo naar buiten om zijn rommel daar op te ruimen :P
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 11:39:28 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207373708
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha de eu straat gaat over de straatnaam waarbij discussie mogelijk is over de uitspraak (als 'eu' of 'oi').
Nee zelfde plek! Heropbouw is best wel snel gegaan laatste maanden :)
Murk is ook niet meer, zijn ze ook aan het verbouwen. Ik woonde hier al wél toen de hooligans daar de laatste keer het meubilair door de straat lieten vliegen :+

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Met veel gezondheid en weinig (financiële) zorgen gewenst :)
Is dat dan ook de straat van de bakker? Want geen idee hoe je dat uitspreekt _O-

De ongeregeldheden in Ondiep kan ik me nog goed herinneren. Woonde toen nog niet in de wijk ernaast maar een paar wijken verder, maar we kregen het allemaal mee.

Ook mooi toen we vorig jaar oud en nieuw vierden op de Voorstraat, nauwelijks vuurwerk terwijl we tegen ondiep aan altijd op de eerste rij zaten :D gelijk ook het bewijs dat rijk echt niet meer geld uitgeeft aan vuurwerk dan arm :P
pi_207373750
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:39 schreef MaJo het volgende:

[..]
Is dat dan ook de straat van de bakker? Want geen idee hoe je dat uitspreekt _O-

De ongeregeldheden in Ondiep kan ik me nog goed herinneren. Woonde toen nog niet in de wijk ernaast maar een paar wijken verder, maar we kregen het allemaal mee.

Ook mooi toen we vorig jaar oud en nieuw vierden op de Voorstraat, nauwelijks vuurwerk terwijl we tegen ondiep aan altijd op de eerste rij zaten :D gelijk ook het bewijs dat rijk echt niet meer geld uitgeeft aan vuurwerk dan arm :P
Haha yes dat is de straat vd bakker.
Ja, ik zat weer front row met het vuurwerk :+
pi_207373755
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:32 schreef Nijna het volgende:

[..]
Pas op dat je niet met een vinger of iets anders waarmee je in dat oog hebt zitten wrijven, ook in de ander gaat zitten wrijven, want het kan ontzettend besmettelijk zijn!
Je hebt er niet iets in gekregen ofzo? Zeker als het zoveel pijn doet zou ik inderdaad even overleggen met de HAP. Beterschap!
Ben de hele tijd mijn handen aan het wassen inderdaad.
Niets in gekregen. Was gisteren aan het werk en dacht dat er iets in mijn oog zat, maar toen was ie dus gewoon al rood en zat er vooral slijm in.
En nu is het nog roder en doet het meer pijn dan gisteren.
  Moderator zondag 1 januari 2023 @ 11:50:53 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207373843
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2023 11:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha yes dat is de straat vd bakker.
Ja, ik zat weer front row met het vuurwerk :+
Dan kom ik met een nieuwe variant, “oo” net als in het Rotterdamse Charlois :D

Ik kan er met de beste wil van de wereld geen eu van maken namelijk :?

Ik mis de bakker ;( had ik al gezegd dat ik de bakker mis?
pi_207373885
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

De pot van ¤400 was mooi, maar niet veel mooier dan vuurwerk van anderen (zeg ik op basis van het filmpje). Wel veel schoten achter elkaar waren het. Ik vond het qua vuurwerk sowieso erg mooi dit jaar, veel mensen die flink uitgepakt hebben en vrijwel geen rotjes en pijlen gezien.

Oudste is dit jaar voor het eerst opgebleven, en heeft 4 volwassenen ingemaakt met een spelletje Union Pacific, dat hij voor de allereerste keer speelde :') maar buiten vuurwerk kijken vond hij niks, veel te harde knallen.
pi_207374240
@MaJo dat is de laan die je met oi schrijft maar met eu uitspreekt. Wij vervolgden hier een gesprek uit een andere sc, beetje valsspelen.
pi_207374242
Wij waren rond 1.30 binnen geloof ik. Ging pas na 3.00 slapen en wad om 8.15 wakker. De meiden werden pas rond 11.30 wakker.

Heb de straat geveegd, huis is weer enigszins aan kant, bedden afgehaald. Straks maar eens beginnen met de boom denk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207374243
Ugh, traaaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')