quote:Op donderdag 29 december 2022 11:18 schreef amaranta het volgende:
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
![]()
Ik. Echt nul moeite met een dagje op een CP-stoel. Handdoek erin en klaar.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden.![]()
Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden.![]()
Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ze? Ik.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.
En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.
#my2cents
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!quote:Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.
Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.
Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaanquote:Op donderdag 29 december 2022 11:08 schreef exode het volgende:
[..]
Nou....Lalandia Billund had dus wel goede stoelen. Echt ik zou er zo weer heen rijden volgende week en wat nachtjes slapen maar ik krijg mijn verloofde niet mee.
Ik ga daar in elke glijbaan achteruitquote:Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet).
[..]
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan
.
Nee dat durf ik ook niet. Sowieso glijbanen waar je verplicht moet liggen (van die smalle) houd ik niet zo van.quote:Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ga daar in elke glijbaan achteruitBen je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
ze hadden laatst niks naar onze zin daarquote:Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
Neh, das nu nutteloosquote:Op donderdag 29 december 2022 10:19 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Dan kan er in ieder geval even in je oor gekeken worden
Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies!quote:Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, das nu nutteloos![]()
Heb wel deze besteld, is wat veiliger dan een naaldflesje![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000085297270/
Zoon hoest en proest weer. Fijn
Oehh ben benieuwd hoe die is!! Wij willen ook weer een escaperoom doen met z'n 4en.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef BE het volgende:
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks!Al weken niet!
![]()
Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary!Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren.
En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar.Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt.
Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie!Weg met die nier!
![]()
/dagboek
Ik zou echt nooit van mijn lang zal ze leven zelf iets met mijn oren proberen.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neh, das nu nutteloos![]()
Heb wel deze besteld, is wat veiliger dan een naaldflesje![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000085297270/
Zoon hoest en proest weer. Fijn
Haha, ik twijfel idd ook over een tweede. Het is zoooo lekker!quote:Op donderdag 29 december 2022 12:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oehh ben benieuwd hoe die is!! Wij willen ook weer een escaperoom doen met z'n 4en.voor de operatie!!
Gister de big hug binnengekregen. Gelijk nog 1 bij besteld voor M 🤣
ik had een 2e accu besteld, maar die gaat retour. Zonde van het geld 🤣quote:Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef BE het volgende:
[..]
Haha, ik twijfel idd ook over een tweede. Het is zoooo lekker!
Sjesus, ja, dan is het doei trommelvliesquote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef BE het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies!![]()
![]()
Ik zou echt heel voorzichtig zijn met zelf in mijn oor te gaan zitten rommelen.
Dan zit er slijm in de weg en helpt neusspray wel. Maar met vastgeplakt oorsmeer helpt dat niet.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik zou echt nooit van mijn lang zal ze leven zelf iets met mijn oren proberen.
Bij een dicht oor spray ik een paar dagen met neusspray, uiteindelijk gaat ie weer open.
Ja idd! Je kan ten slotte ook gewoon op het ding zitten als de stekker in het stopcontact zit!quote:Op donderdag 29 december 2022 12:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had een 2e accu besteld, maar die gaat retour. Zonde van het geld 🤣
Kan je beter een 2e Hug van kopen 🤣
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Sjesus, ja, dan is het doei trommelvlies![]()
Moet van de ha altijd 3 dagen olie in mn oor druppelen en daarna worden mn oren uitgespoten. Maar niks warme olie, gewoon zo.
[..]
Dan zit er slijm in de weg en helpt neusspray wel. Maar met vastgeplakt oorsmeer helpt dat niet.
Heb op internet gekeken en je kan dit gewoon zelf doen. Moet je wel zeker weten dat het oorsmeer is en geen ontsteking. Maar ik herken het gevoel, nu al een aantal keer gehad
Ik kan me het gevoel voorstellenquote:Op donderdag 29 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:
[..]
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn.Kutgevoel en tegelijkertijd zo lekker!
Dit idd.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:
[..]
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn.Kutgevoel en tegelijkertijd zo lekker!
Het wordt net een tikkie vloeibaarder dan.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik kan me het gevoel voorstellen![]()
Mijn andere oor kraakt maar wacht wel tot ik morgen dat ding binnen heb. Dan olie in het naaldflesje, even onder de warme kraan en druppel ik het dan in. Werkt misschien ook wat sneller dan olie op kamertemperatuur.
Idem... ik ga daar niet zelf aan zitten klooien.quote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef BE het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies!![]()
![]()
Oh gatver de geur van natte hond.quote:Op donderdag 29 december 2022 13:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gingen dus net lunchen aan zee. Daar zaten we op goede stoelenmaar naast onze tafel lagen twee honden die zich net hadden uitgeleefd op het strand. Die geur van natte hond...
Nu ben ik sowieso niet zo van de dieren, maar in restaurants vind ik dieren toch eigenlijk best een no-go heb ik besloten. Op een open terras prima, maar dus niet binnen. /klaag
Ja iddquote:Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef BE het volgende:
[..]
Ja idd! Je kan ten slotte ook gewoon op het ding zitten als de stekker in het stopcontact zit!
Luister de laatste aflevering van Teun & Gijs als je wil weten wat er anders gebeurt...quote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef BE het volgende:
[..]
Het wordt net een tikkie vloeibaarder dan.
Maar dus niet gloeiendheet maken!
Neh, ik ben gewaarschuwdquote:Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef BE het volgende:
[..]
Het wordt net een tikkie vloeibaarder dan.
Maar dus niet gloeiendheet maken!
Ik ben al angstvallig stil vanwege de fokwetquote:Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef BE het volgende:
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks!Al weken niet!
![]()
Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary!Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren.
En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar.Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt.
Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie!Weg met die nier!
![]()
/dagboek
Gelezenquote:Op donderdag 29 december 2022 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
over de zin en onzin van voordruppelen met olie voor oren uitspuiten
Moest aan dit artikel denken bij het lezen hier.
Ik bedoel zo’n dingquote:Op donderdag 29 december 2022 13:46 schreef F_r het volgende:
@:amaranta drijven in een zoutbad. Redelijk donker en cabine achtig iets gelukkig ben ik niet claustrofobisch
ik zeg altijd braaf dat ik dat heb gedaan voorafgaand aan mijn telefoontje naar de huisartsquote:Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
GelezenGeen bewijs dat olie helpt maar het wordt nog steeds gezegd, 3 dagen druppelen.
Mij werd verteld dat het oorsmeer er zachter door wordt.
Nouja, kwaad kan het niet.
Nou, dat. Ik belde gister en kon vrijdag een afspraak krijgen maar dan moest ik wel meteen beginnen met druppelenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef Elleska het volgende:
3 dagen vind ik best lang voor iets dat niet bewezen werkt. Dat is 3 dagen langer met een probleem rondlopen...
Nee dat was het nietquote:
Bewijs dus dat olie onzin isquote:Op donderdag 29 december 2022 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zeg altijd braaf dat ik dat heb gedaan voorafgaand aan mijn telefoontje naar de huisartsdoe het nooit en het lukt altijd gewoon prima en niemand heeft er ooit iets van gezegd. ik "moet" ook zo'n 1 a 2 keer per jaar
Yes!quote:Op donderdag 29 december 2022 17:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nou, dat. Ik belde gister en kon vrijdag een afspraak krijgen maar dan moest ik wel meteen beginnen met druppelen
Niet zo raar dus dat ik het zelf dan maar gedaan heb, werd gestoord van dat dichte oor.
Oeh @:exode klinkt lekker. Is deze echt 0.0? Kan dat niet vinden.
De witte is 0.5% en de rode 0.0. Zit in mn mandje, heb volgende week een bestelling. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 december 2022 21:25 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind de alcoholvrije merlot van de AH ook heel lekker. Free feather heettie.
Dat vond ik echt bocht, sorry.quote:Op donderdag 29 december 2022 21:25 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind de alcoholvrije merlot van de AH ook heel lekker. Free feather heettie.
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.quote:Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef exode het volgende:
[..]
Dat vond ik echt bocht, sorry.
Die van Lindemans vind ik wel ok, maar die is volgens mij 0,5%.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 07:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Overigens vind ik 0,5 ook alcoholvrij. In verse jus zit net zo veel en dat beschouw ik ook niet als alcoholisch
Viverty van AH, prima!quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ah, goed dat jullie het zeggen, ik moet nog even ergens alcoholvrije bubbels vandaan halen.
Dat van de jus heb ik niet gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2022 07:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.
Overigens vind ik 0,5 ook alcoholvrij. In verse jus zit net zo veel en dat beschouw ik ook niet als alcoholisch
Jaa eens, ik drink ook het liefst alcoholvrij en -arm bier als ik geen/minder alcohol drinkquote:Op vrijdag 30 december 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
Wijn is ook gewoon moeilijk alcoholvrij te maken hoorde ik. Ik drink liever bier of bubbels of echt een alternatief (laatst superlekkere alcoholvrije cider). Bij mijn eerste zwangerschap mocht je blij zijn met een witbier 0.0 buiten de deur, nu is er zoveel lekkers
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 30 december 2022 05:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ben maar uit bed gegaan, mijn man snurkt me steeds wakker en ik baal dat ik niet gewoon in het logeerbed ben gaan liggen gisteravond... maar goed, goedemorgen dus![]()
Dit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:26 schreef livelink het volgende:
En gewoon druivensap in een mooie karaf gieten en drinken uit wijnglazen? Dat werkt voor mij altijd goed en vind ik ook lekkerder dan de alcoholvrije wijnen die ik ooit geprobeerd heb.
Oeh, lekker! Geniet ervanquote:
Haha ik zie nu pas dat je dit zelf dus ook al gehoord had. (Gisteren niet ver genoeg teruggelezen).quote:Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef BE het volgende:
[..]
![]()
Vond je de Radler bij nader inzien toch geen blijdschap inspireren of bestond die in de oudheid gewoon nog niet?quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
Wijn is ook gewoon moeilijk alcoholvrij te maken hoorde ik. Ik drink liever bier of bubbels of echt een alternatief (laatst superlekkere alcoholvrije cider). Bij mijn eerste zwangerschap mocht je blij zijn met een witbier 0.0 buiten de deur, nu is er zoveel lekkers
Bij nader inzien was Radler nog te hip in de prehistorie ja.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vond je de Radler bij nader inzien toch geen blijdschap inspireren of bestond die in de oudheid gewoon nog niet?
veel plezierquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij zijn de camper aan het inpakken voor een paar dagen weg en dankzij dit topic heb ik een fles appelsap met bubbels ingepaktHebben we zondagochtend wat te drinken als we wakker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Svp niet quoten, haal het straks weer weg)
[ Bericht 13% gewijzigd door Kyara op 30-12-2022 15:51:21 ]
Ik drink ook altijd fris.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Kyara het volgende:
Als ik alcoholvrij drink dan drink ik gewoon fris.
Ik moet ook nog bubbels scoren voor moegen. Hopelijk is er ergens een klein flesje te vinden want ben de enige (alcohol)drinker.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:46 schreef F_r het volgende:
[..]
veel plezier
Hier ook de laatste inpakronde en dan wil ik nog strijken, schoonmaken, stofzuigen en dweilen en vroeg naar bed want om 01:00 vertrekken we
Ja, iets andere uiting. Toen ook al een heel traject doorlopen maar ja, dat was dus niet afdoende.quote:Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Hupje het volgende:
Wat heftig @:Kyara Was dit eerder ook al zo, begrijp ik? Is er een instantie die kan bemiddelen om eerder aan de beurt te zijn?
We hopen het te zien. Er wordt veel sneeuw verwacht en dan is het niet helder genoeg voor het noorderlicht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohja met je schoonfamilie. Super gaaf! Veel plezier. Maak foto’s van het noorderlicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |