abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207302063
Omdat het weer altijd een goed onderwerp is. Naast spelletjes, de Efteling en beter wordende kinderen. En redenen om geen man te nemen, dat blijft ook immer actueel.
pi_207302081
In Kikkerfort heb ik 2 jaar lang, 1x per week rondgehangen. Daar heeft B zijn zwemdiploma's gehaald. Is een leuk zwembad hoor. Klein, maar zeker voor kinderen met zwemdiploma leuk genoeg. Alleen voor Juul is er eigenlijk niets.
pi_207302089
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
8-) :7
pi_207302109
is het sportiom misschien wat? eeuwen geleden dat ik er zelf geweest ben, maar vond het er vroeger cool met rotsen om doorheen te zwemmen en zo'n lazy river met banden.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 29 december 2022 @ 11:20:28 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207302128
Bahia in DL (Bocholt geloof ik?) is trouwens ook echt heel tof, ook voor Juul zeker! Alleen geen idee hoe ver dat van Utrecht is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207302133
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:18 schreef amaranta het volgende:
Dan is de vraag… moet jij wat aan je kont veranderen? Of CP aan hun stoelen?
8-) :7
:Y) _O- _O- _O-

Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden. *)

Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
  donderdag 29 december 2022 @ 11:21:38 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207302147
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:

[..]

Ik heb net de sportschool gebeld dus die kont echt, dat wordt een kont om van te watertanden. *)

Maar echt, wie zit er wel lekker op die dingen dan? Die knappe blonde hier in huis heeft kleine billen, die krijg ik echt niet meer mee naar CP.
Ik. Echt nul moeite met een dagje op een CP-stoel. Handdoek erin en klaar.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 december 2022 @ 11:22:28 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_207302166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:20 schreef exode het volgende:

[..]

Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.

En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.

#my2cents
disclaimer
pi_207302207
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:22 schreef SQ het volgende:

[..]
Ga gewoon lekker zwemmen in plaats van de hele dag op zo'n stoel hangen. Daar zijn zwembaden voor.

En als ze dan toch de hele dag op een stoel wil zitten kan ze evengoed thuis blijven.

#my2cents
Ze? Ik.
pi_207302208
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.

Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.

Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
  donderdag 29 december 2022 @ 11:26:28 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_207302233
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef exode het volgende:

[..]
Ze? Ik.
Ook goed.
disclaimer
  donderdag 29 december 2022 @ 11:27:22 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_207302250
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb gewone billen en hou ook niet van harde stoelen.

Wij gingen de 27e trouwens kijken voor een bank. En nu stelde mijn man gisteren voor om naar Seats en sofas te gaan. Nou dat doen we dus niet. Maar of we er wel uit gaan komen bij de andere meubelwinkels weet ik niet.
Mijn eisen zijn in ieder geval een zachte bank. Fijne leuning waar je met je hoofd op kan liggen. En een ottoman of een chaiselongue.
Onze zoon was mee en die ontdekte banken die je dieper en minder diep kan maken. Dus dat is eventueel ook nog een optie.

Ik was aangenaam verrast door een bank bij de trendhopper genaamd Nizan.
https://www.trendhopper.nl/bank-nizan
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
disclaimer
pi_207302251
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Ook goed.
Bedankt.
pi_207302255
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet :P).

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:08 schreef exode het volgende:

[..]
Nou....Lalandia Billund had dus wel goede stoelen. Echt ik zou er zo weer heen rijden volgende week en wat nachtjes slapen maar ik krijg mijn verloofde niet mee.
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan _O-. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302271
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde net zeggen, hoe lang zit je in zo’n stoel dan? Hooguit een half uurtje om een tosti te eten oid. Juist in een CP vind ik het zelf leuk om te zwemmen. In ons locale zwembad ben ik na 30 min wel weer klaar (maar helaas de kinderen niet :P).
[..]
Ik word nog steeds gepest thuis om hoe hard ik gilde in die grootste trechterglijbaan _O-. Ik ging achteruit en door het grotere gewicht aan de andere kant (vriendlief plus de oudste) ging ik megahoog. Ik dacht echt dat we over de kop zouden gaan :').
Ik ga daar in elke glijbaan achteruit _O- Ben je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
pi_207302307
Lieve Fokkers, maak je niet zo druk om mijn stoelen gezeik. Ik kraak jullie stoelen toch niet af. Ik zit daar dus langer in, laat me lekker. Is toch mijn probleem.

Ik ga Bahia eens bekijken, ziet er erg leuk uit. Bedankt voor de tips.
pi_207302338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:28 schreef exode het volgende:

[..]
Ik ga daar in elke glijbaan achteruit _O- Ben je ook in die geweest waar de onderkant onder je weg gaat zeg maar? Ik durfde toch niet.
Nee dat durf ik ook niet. Sowieso glijbanen waar je verplicht moet liggen (van die smalle) houd ik niet zo van.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302423
@Claudia_x hoe is het nu met je schoonmoeder?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207302496
Die stoeldiscissie van jullie. Daar zit ik hooguit een kwartier voor een hapje eten. :D

Ik dacht dus even dat het ging om de standaardstoelen in CP huisjes en dat vond ik niet zo gek. In onze Landal 'comfort' was het namelijk echt onmogelijk om op bank of stoel comfortabel te zitten. Het voelde als de goedkoopste Simsstoel met -5 voor comfort. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_207302555
Ohja wij krijgen dierentuinkaartjes van mijn schoonmoeder. Geldig tot 31 december. Waarom zoiets dan niet eerder weggegeven kan worden is me een raadsel. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_207302693
Verschillende dierentuinen hebben een flink binnengedeelte. Blijdorp en Burgers Zoo bijvoorbeeld. Dat is nu wel prima te doen. Maar idd, zonde als je zo op het laatste moment ‘gedwongen’ wordt als die kaartjes er al langer liggen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_207303074
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 11:27 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb mijn bank bij zweervol wonen weg. Hebben ze ook echt prachtige opties!
ze hadden laatst niks naar onze zin daar
  donderdag 29 december 2022 @ 12:34:19 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303532
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks! *O* Al weken niet! *O*

Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary! :D Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren. O+

En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar. :Y Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt. :+

Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie! *O* Weg met die nier! *O*

/dagboek
pi_207303584
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 10:19 schreef Butterflower het volgende:

[..]
Dan kan er in ieder geval even in je oor gekeken worden :P
Neh, das nu nutteloos :D
Heb wel deze besteld, is wat veiliger dan een naaldflesje :+
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9300000085297270/

Zoon hoest en proest weer. Fijn :{
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 29 december 2022 @ 12:38:16 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies! :o :W :X

Ik zou echt heel voorzichtig zijn met zelf in mijn oor te gaan zitten rommelen. :Y
pi_207303647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef BE het volgende:
Ik ga vast iets heel vreselijks over ons afroepen nu. Maar hier helemaal geen ziek, niks! *O* Al weken niet! *O*

Zaterdagmiddag om de verjaardag van de oudste te vieren naar een escaperoom in Den Haag, om lekker on-topic te blijven voor mij: The Mortuary! :D Heel erg veel zin in, de vorige keer met O's verjaardag was ook zo leuk met zijn vieren. O+

En ik heb mijn zinnen gezet in zo'n draaistoel met poefje er bij als aanvulling op onze bank. Dat wordt mijn queeste voor het nieuw jaar. :Y Het zal vast iets van ZitMaxx ofzo worden hoor, meer is aan ons niet besteedt. :+

Oh, en mijn vader wordt 3 januari opgenomen voor zijn operatie! *O* Weg met die nier! *O*

/dagboek
Oehh ben benieuwd hoe die is!! Wij willen ook weer een escaperoom doen met z'n 4en.

*O* voor de operatie!!

Gister de big hug binnengekregen. Gelijk nog 1 bij besteld voor M 🤣

Ik ga zo met T naar de Groenrijk. Mevrouw wil wat vuurwerk 🤣
Die is grenzen aan het verleggen.. niet normaal! Voorheen vond ze het doodeng, bleef altijd binnen. Afgelopen maandag heeft ze samen met A en mijn nichtje wat cat1 afgestoken. Ze wil zaterdag ook afsteken.

En 1,5 jaar geleden kreeg je haar met geen mogelijkheid in een achtbaan.. mevrouw is 180 graden omgeslagen. Zo leuk! Nog een achtbaan maatje erbij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207303673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ik zou echt nooit van mijn lang zal ze leven zelf iets met mijn oren proberen.
Bij een dicht oor spray ik een paar dagen met neusspray, uiteindelijk gaat ie weer open.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 29 december 2022 @ 12:40:41 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303676
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oehh ben benieuwd hoe die is!! Wij willen ook weer een escaperoom doen met z'n 4en.

*O* voor de operatie!!

Gister de big hug binnengekregen. Gelijk nog 1 bij besteld voor M 🤣
Haha, ik twijfel idd ook over een tweede. Het is zoooo lekker! O+
pi_207303724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef BE het volgende:

[..]
Haha, ik twijfel idd ook over een tweede. Het is zoooo lekker! O+
ik had een 2e accu besteld, maar die gaat retour. Zonde van het geld 🤣
Kan je beter een 2e Hug van kopen 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207303884
Een escaperoom, dat is ook nog wel een leuk idee voor deze vakantie. Dat hebben we in de zomer ook gedaan en vonden de kinderen erg leuk (alleen wel prijzig voor een uur, daarom niet te vaak)

[ Bericht 1% gewijzigd door hilliebillie op 29-12-2022 13:04:24 (Autocorrect..) ]
pi_207303904
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:38 schreef BE het volgende:

[..]
Ik hoorde vandaag in een van mijn favo podcasts (Teun en Gijs) dat Teun dus ooit na een tip kokendhete olie in zijn oor goot ipv warme olie. Dahaaaag trommelvlies! :o :W :X

Ik zou echt heel voorzichtig zijn met zelf in mijn oor te gaan zitten rommelen. :Y
Sjesus, ja, dan is het doei trommelvlies :X
Moet van de ha altijd 3 dagen olie in mn oor druppelen en daarna worden mn oren uitgespoten. Maar niks warme olie, gewoon zo.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:40 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik zou echt nooit van mijn lang zal ze leven zelf iets met mijn oren proberen.
Bij een dicht oor spray ik een paar dagen met neusspray, uiteindelijk gaat ie weer open.
Dan zit er slijm in de weg en helpt neusspray wel. Maar met vastgeplakt oorsmeer helpt dat niet.

Heb op internet gekeken en je kan dit gewoon zelf doen. Moet je wel zeker weten dat het oorsmeer is en geen ontsteking. Maar ik herken het gevoel, nu al een aantal keer gehad :Y
If they say
  donderdag 29 december 2022 @ 12:54:24 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303955
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
ik had een 2e accu besteld, maar die gaat retour. Zonde van het geld 🤣
Kan je beter een 2e Hug van kopen 🤣
Ja idd! Je kan ten slotte ook gewoon op het ding zitten als de stekker in het stopcontact zit! :Y
  donderdag 29 december 2022 @ 12:55:21 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207303982
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:52 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Sjesus, ja, dan is het doei trommelvlies :X
Moet van de ha altijd 3 dagen olie in mn oor druppelen en daarna worden mn oren uitgespoten. Maar niks warme olie, gewoon zo.
[..]
Dan zit er slijm in de weg en helpt neusspray wel. Maar met vastgeplakt oorsmeer helpt dat niet.

Heb op internet gekeken en je kan dit gewoon zelf doen. Moet je wel zeker weten dat het oorsmeer is en geen ontsteking. Maar ik herken het gevoel, nu al een aantal keer gehad :Y
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn. :Y Kutgevoel en tegelijkertijd zo lekker! :D
pi_207304080
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:

[..]
Wij deden vroeger altijd een theelepeltje even warm maken onder de kraan en dan daar wat olie op en dat kreeg ik dan in mijn oor bij oorpijn. :Y Kutgevoel en tegelijkertijd zo lekker! :D
Ik kan me het gevoel voorstellen :D
Mijn andere oor kraakt maar wacht wel tot ik morgen dat ding binnen heb. Dan olie in het naaldflesje, even onder de warme kraan en druppel ik het dan in. Werkt misschien ook wat sneller dan olie op kamertemperatuur.
If they say
pi_207304170
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:

[..]
Dit idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207304307
Olie sjmolie.
Water!

Maar wij kregen vroeger idd ook een warme theelepel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207304331
Ik heb de Big hug geinstalleerd op mijn bureaustoel. In de werkkamer die onverwarmd naar 12 graden zakt. En nu ben ik dus mijn plekje kwijt omdat iedereen er gaat zitten om even te knutselen/tekenen/Lego'en/hangen.
  donderdag 29 december 2022 @ 13:17:39 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207304365
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:00 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik kan me het gevoel voorstellen :D
Mijn andere oor kraakt maar wacht wel tot ik morgen dat ding binnen heb. Dan olie in het naaldflesje, even onder de warme kraan en druppel ik het dan in. Werkt misschien ook wat sneller dan olie op kamertemperatuur.
Het wordt net een tikkie vloeibaarder dan.
Maar dus niet gloeiendheet maken! :D
pi_207304619
Wij gingen dus net lunchen aan zee. Daar zaten we op goede stoelen ;) maar naast onze tafel lagen twee honden die zich net hadden uitgeleefd op het strand. Die geur van natte hond... :r Nu ben ik sowieso niet zo van de dieren, maar in restaurants vind ik dieren toch eigenlijk best een no-go heb ik besloten. Op een open terras prima, maar dus niet binnen. /klaag
pi_207304754
quote:

[..]

Idem... ik ga daar niet zelf aan zitten klooien.
Als het door snot ofzo komt dan helpt neusspray nog wel eens, maar ik heb volgens mij weer wat oorsmeer wat in de weg zit. Steeds als ik op dat oor lig gaat het dicht zitten en als ik er dan aan trek is het weer meer open.
Al weken, misschien toch een keer vragen of ze het willen uitspuiten bij de huisarts.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gingen dus net lunchen aan zee. Daar zaten we op goede stoelen ;) maar naast onze tafel lagen twee honden die zich net hadden uitgeleefd op het strand. Die geur van natte hond... :r Nu ben ik sowieso niet zo van de dieren, maar in restaurants vind ik dieren toch eigenlijk best een no-go heb ik besloten. Op een open terras prima, maar dus niet binnen. /klaag
Oh gatver de geur van natte hond.
Mijn jongste krijgt geen hap meer door haar keel als ze dat ruikt.
Die had een vriendinnetje met 2 honden thuis, zelfs als ze niet nat waren dan rook je het.
Ze wilde daar ook nooit blijven eten. "Bij elke hap proef ik dan hond :r ".
Fake it till you make it...
pi_207304839
@amaranta drijven in een zoutbad. Redelijk donker en cabine achtig iets gelukkig ben ik niet claustrofobisch
pi_207305238
In de wijk naast de onze is een springkussenfestival. Een hele grote sporthal vol met allerlei springkussens en hindernisbanen. Simon is gister met manlief geweest en hij vond het zo leuk dat ik vanochtend 2 uurtjes met hem ben geweest. Dat blije koppie van al dat klimmen en klauteren O+ O+

Afgelopen dinsdag ben ik samen met Simon naar het zwembad geweest. Hij kan waarschijnlijk ergens in februari / maart starten met zwemles, dus we zijn nu regelmatig in het zwembad om alvast wat te wennen. Hij vindt het helemaal geweldig en afgelopen dinsdag kon ie met wat uitleg al van halverwege het zwembad zelf naar de kant zwemmen. Trots dat ie was (en ik ook) O+
pi_207305525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:54 schreef BE het volgende:

[..]
Ja idd! Je kan ten slotte ook gewoon op het ding zitten als de stekker in het stopcontact zit! :Y
Ja idd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 29 december 2022 @ 14:16:32 #45
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207305558
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef BE het volgende:

[..]
Luister de laatste aflevering van Teun & Gijs als je wil weten wat er anders gebeurt...
in de haak.
pi_207306846
Geur van hond :r :r :r
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207308023
Wij komen nét uit het zwembad van Het Vennenbos in Hapert. Landalpark, heerlijk zwembad waarbij vooral de wildwaterbaan favoriet is.
Ze hebben stoelen, maar hoe die echt zitten weet ik niet, alleen die bij de frietjes en toen had ik honger en dan zit alles prima :D

Het was het cadeautje voor het diploma van S. en een groot succes. Hij heeft de hele dag zonder bandjes gezwommen, zo knap O+

We zijn wel allemaal bont en blauw van alle glijbanen :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207308184
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:17 schreef BE het volgende:

[..]
Neh, ik ben gewaarschuwd :P

Zoon is officieel ziek. Hij eet amper en wil zn bed niet uit. We zouden naar makro en bij la place pizza eten. Dat stellen we dus maar uit.
Verder geen plannen die in het water kunnen vallen.
If they say
pi_207308750
over de zin en onzin van voordruppelen met olie voor oren uitspuiten

Moest aan dit artikel denken bij het lezen hier.
pi_207309077
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:34 schreef BE het volgende:

/dagboek
Ik ben al angstvallig stil vanwege de fokwet
pi_207309540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
over de zin en onzin van voordruppelen met olie voor oren uitspuiten

Moest aan dit artikel denken bij het lezen hier.
Gelezen :) Geen bewijs dat olie helpt maar het wordt nog steeds gezegd, 3 dagen druppelen.
Mij werd verteld dat het oorsmeer er zachter door wordt.
Nouja, kwaad kan het niet.
If they say
pi_207309648
3 dagen vind ik best lang voor iets dat niet bewezen werkt. Dat is 3 dagen langer met een probleem rondlopen...
pi_207309791
Oh jongens, het ging hier pas over alcohol, maar ik heb nu toch lekkere alcoholvrije rode wijn. Mijn schatje had van alles afgezocht om een goede alcoholvrije te zoeken voor mij.

Deze dus:
https://naaktedruiven.nl/(...)on-organic-red-no-1/

Ik probeer vaker alcoholvrije wijnen maar die zijn vaak zuur met een nare nasmaak, maar deze dus niet.
pi_207309792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 13:46 schreef F_r het volgende:
@:amaranta drijven in een zoutbad. Redelijk donker en cabine achtig iets gelukkig ben ik niet claustrofobisch
Ik bedoel zo’n ding
pi_207310007
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gelezen :) Geen bewijs dat olie helpt maar het wordt nog steeds gezegd, 3 dagen druppelen.
Mij werd verteld dat het oorsmeer er zachter door wordt.
Nouja, kwaad kan het niet.
ik zeg altijd braaf dat ik dat heb gedaan voorafgaand aan mijn telefoontje naar de huisarts _O- doe het nooit en het lukt altijd gewoon prima en niemand heeft er ooit iets van gezegd. ik "moet" ook zo'n 1 a 2 keer per jaar -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_207310119
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:13 schreef Elleska het volgende:
3 dagen vind ik best lang voor iets dat niet bewezen werkt. Dat is 3 dagen langer met een probleem rondlopen...
Nou, dat. Ik belde gister en kon vrijdag een afspraak krijgen maar dan moest ik wel meteen beginnen met druppelen :')
Niet zo raar dus dat ik het zelf dan maar gedaan heb, werd gestoord van dat dichte oor.

Oeh @exode klinkt lekker. Is deze echt 0.0? Kan dat niet vinden.
If they say
pi_207310167
quote:
Nee dat was het niet
pi_207310210
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ik zeg altijd braaf dat ik dat heb gedaan voorafgaand aan mijn telefoontje naar de huisarts _O- doe het nooit en het lukt altijd gewoon prima en niemand heeft er ooit iets van gezegd. ik "moet" ook zo'n 1 a 2 keer per jaar -O-
Bewijs dus dat olie onzin is :D
Vorige keer, was een andere assistente, mocht ik wel meteen komen zonder druppelen. Maar van deze dus niet.
Ook wel gehad dat ik maar 1x olie erin gekiept had, merkte ze niet eens :P
If they say
pi_207310221
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:33 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nou, dat. Ik belde gister en kon vrijdag een afspraak krijgen maar dan moest ik wel meteen beginnen met druppelen :')
Niet zo raar dus dat ik het zelf dan maar gedaan heb, werd gestoord van dat dichte oor.

Oeh @:exode klinkt lekker. Is deze echt 0.0? Kan dat niet vinden.
Yes!
pi_207310957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 17:37 schreef exode het volgende:

[..]
Yes!
Yay, thanx! Dan gaat ie op mn lijstje :)
If they say
  donderdag 29 december 2022 @ 21:25:03 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207316761
Ik vind de alcoholvrije merlot van de AH ook heel lekker. Free feather heettie.
pi_207317878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:25 schreef Tink89 het volgende:
De witte is 0.5% en de rode 0.0. Zit in mn mandje, heb volgende week een bestelling. Ben benieuwd!
Heb 2 flessen 0.0 bubbels voor oud en nieuw. Man vindt het vies maar ik weet er wel raad mee :+
If they say
pi_207318042
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 21:25 schreef Tink89 het volgende:
Dat vond ik echt bocht, sorry.
Die van Lindemans vind ik wel ok, maar die is volgens mij 0,5%.
pi_207319091
Wij hebben vanavond 'Pepsi, where is my jet' gekeken. Ik heb er enorm hard om moeten lachen. Staat op Netflix.
Dus, vakantiekijk tip!
pi_207324289
Ik ben maar uit bed gegaan, mijn man snurkt me steeds wakker en ik baal dat ik niet gewoon in het logeerbed ben gaan liggen gisteravond... maar goed, goedemorgen dus :')
pi_207324572
Ik vind die free feather van de appie ook echt niet te zuipen, ik gebruik hem wel om mee te koken als de kinderen mee eten met dat gerecht :P

Ik had ooit een goede alcoholvrije rode wijn van de gall en gall, maar ben vergeten welke het was :')
pi_207324579
Das vroeg nijna :D
  vrijdag 30 december 2022 @ 07:48:12 #68
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207324596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 22:02 schreef exode het volgende:

[..]
Dat vond ik echt bocht, sorry.
Die van Lindemans vind ik wel ok, maar die is volgens mij 0,5%.
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Overigens vind ik 0,5 ook alcoholvrij. In verse jus zit net zo veel en dat beschouw ik ook niet als alcoholisch O-)
pi_207324960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 07:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En ik heb die van lindemans laatst door het putje gegooid, bah wat vies. Zo zie je maar dat smaken verschillen.

Overigens vind ik 0,5 ook alcoholvrij. In verse jus zit net zo veel en dat beschouw ik ook niet als alcoholisch O-)
:)
  vrijdag 30 december 2022 @ 08:26:11 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207324961
En gewoon druivensap in een mooie karaf gieten en drinken uit wijnglazen? Dat werkt voor mij altijd goed en vind ik ook lekkerder dan de alcoholvrije wijnen die ik ooit geprobeerd heb.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_207324999
Ah, goed dat jullie het zeggen, ik moet nog even ergens alcoholvrije bubbels vandaan halen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207325117
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ah, goed dat jullie het zeggen, ik moet nog even ergens alcoholvrije bubbels vandaan halen.
Viverty van AH, prima!
pi_207325132
Oh ik heb hem gevonden, dit vind ik tot nu toe het beste alcolvrije rode wijn alternatief: https://www.gall.nl/torres-natureo-red-rood-75cl-399299.html

Maar komt nog steeds niet in de buurt van een echte rode wijn :P
pi_207325176
Wijn is ook gewoon moeilijk alcoholvrij te maken hoorde ik. Ik drink liever bier of bubbels of echt een alternatief (laatst superlekkere alcoholvrije cider). Bij mijn eerste zwangerschap mocht je blij zijn met een witbier 0.0 buiten de deur, nu is er zoveel lekkers O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Clubsoda op 30-12-2022 09:24:23 ]
pi_207325444
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 07:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Dat van de jus heb ik niet gelezen O-) Staat ook niet op het etiket :+
Het moet voor mij echt 0.0 zijn.

Die viverty heb ik is nu in de bonus, btw.
Edit: die heb ik niet, ik heb 2 flessen Vendanges Mademoiselle Classic Organic.
Nog een edit :') Die viverty zit nu ook in mn mandje :D

Smaken verschillen, das wel duidelijk :D
De free feather zit iig in mn bestelmandje.
Ik heb vroeger nooit veel gedronken maar wijn heb ik altijd lekker gevonden en dan met name rosé. Bier lust ik écht niet. Jammer wel want volgens mij is dat alcoholvrij prima te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 30-12-2022 09:44:04 ]
If they say
pi_207325877
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
Wijn is ook gewoon moeilijk alcoholvrij te maken hoorde ik. Ik drink liever bier of bubbels of echt een alternatief (laatst superlekkere alcoholvrije cider). Bij mijn eerste zwangerschap mocht je blij zijn met een witbier 0.0 buiten de deur, nu is er zoveel lekkers O+
Jaa eens, ik drink ook het liefst alcoholvrij en -arm bier als ik geen/minder alcohol drink O+
pi_207325957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 05:34 schreef Nijna het volgende:
Ik ben maar uit bed gegaan, mijn man snurkt me steeds wakker en ik baal dat ik niet gewoon in het logeerbed ben gaan liggen gisteravond... maar goed, goedemorgen dus :')
Goeiemorgen!

Vandaag een dagje lego opruimen. We hebben alles op kleur gesorteerd in kastjes liggen, maar ze spelen er weinig mee. Dus ik haal de mindstorms waar ze wel mee spelen eruit en de rest gaat in 1/2 grote bakken. Dat mindstorms uitzoeken is wel een lekker klusje voor een loze vrijdag.

En nog een verjaardagscadeau regelen voor een kinderfeestje maandag |:(
  vrijdag 30 december 2022 @ 09:57:17 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207326132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:26 schreef livelink het volgende:
En gewoon druivensap in een mooie karaf gieten en drinken uit wijnglazen? Dat werkt voor mij altijd goed en vind ik ook lekkerder dan de alcoholvrije wijnen die ik ooit geprobeerd heb.
Dit.
En dan heeft AH 2 soorten: een gewone druivensap en deze wat duurdere, die is erg lekker.
AH Merlot druivensap #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi189842

Om gewoon als standaard altijd in huis weg te tikken druivensap vind ik hem wat prijzig, maar voor een speciale gelegenheid of een zwangere gast vind ik het een prima sapje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207326649
Ik vind druivensap vies. :)

Ik ga dit weekend weer wat mocktails proberen, vorige week alcoholvrije gluhwein gemaakt dit weekend ga ik voor Pina colada want het is zo lekker zomers 8-)

Aan de boodschappen die net binnen zijn gekomen te zien, gaat verloofde ook iets in elkaar flansen.
pi_207326899
Wij zijn de camper aan het inpakken voor een paar dagen weg en dankzij dit topic heb ik een fles appelsap met bubbels ingepakt O+ Hebben we zondagochtend wat te drinken als we wakker worden.
pi_207327205
Heerlijk mevrC, waar gaan jullie heen?
pi_207328008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:50 schreef exode het volgende:
Heerlijk mevrC, waar gaan jullie heen?
Normandië O+
pi_207328249
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 11:31 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Normandië O+
Oeh, lekker! Geniet ervan :)

Wij gaan nu Harry Potter 5 kijken en daarna toko, makro en pizza bij la place eten. Zoon is nog wel wat snotterig maar voelt zich weer oké. Hopelijk voorlopig de laatste keer ziek geweest want 3x in 5 weken vind ik wel genoeg geweest :')
If they say
  vrijdag 30 december 2022 @ 12:05:09 #84
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207328729
quote:

[..]

Haha ik zie nu pas dat je dit zelf dus ook al gehoord had. (Gisteren niet ver genoeg teruggelezen).
in de haak.
pi_207328785
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 08:44 schreef Clubsoda het volgende:
Vond je de Radler bij nader inzien toch geen blijdschap inspireren of bestond die in de oudheid gewoon nog niet?
pi_207328892
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vond je de Radler bij nader inzien toch geen blijdschap inspireren of bestond die in de oudheid gewoon nog niet?
Bij nader inzien was Radler nog te hip in de prehistorie ja.
pi_207329201
Ik heb al wafels gebakken vanmorgen, vanmiddag of morgen nog een ronde, want collega van mijn man wilde ruilen voor oliebollen. En jongste wil ze uitdelen aan een paar vriendinnetjes, ze heeft ook geholpen met bakken dus prima.
Ik moest alleen even extra eieren halen, was druk in de winkel :o

Wij hebben altijd alcoholvrije bubbels, meestal van Hema appelsap met bubbels.
Maar we hadden laatst bij mijn ouders perensap met bubbels van Ikea, die was ook lekker.

Maar ik drink dan ook bijna nooit alcohol...
pi_207329637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 10:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij zijn de camper aan het inpakken voor een paar dagen weg en dankzij dit topic heb ik een fles appelsap met bubbels ingepakt O+ Hebben we zondagochtend wat te drinken als we wakker worden.
veel plezier

Hier ook de laatste inpakronde en dan wil ik nog strijken, schoonmaken, stofzuigen en dweilen en vroeg naar bed want om 01:00 vertrekken we
pi_207330042
Als ik alcoholvrij drink dan drink ik gewoon fris.

Ik moet ook nog bubbels scoren voor moegen. Hopelijk is er ergens een klein flesje te vinden want ben de enige (alcohol)drinker.
pi_207330129
Veel plezier MevrC en F_r, lekker genieten zo te lezen.
pi_207330165
Kind 3 was vanaf 2e kerstdag ziek, nu weer beter *O* Kind 2 is nu ziek maar minder ziek dan kind 1 was dus hopelijk is ze morgen ook weer beter en ontspringt kind 1 de dans.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Svp niet quoten, haal het straks weer weg)

[ Bericht 13% gewijzigd door Kyara op 30-12-2022 15:51:21 ]
pi_207330497
Sterkte kyara
Hopelijk is er toch eerder een plekje
pi_207331425
Wat heftig @Kyara Was dit eerder ook al zo, begrijp ik? Is er een instantie die kan bemiddelen om eerder aan de beurt te zijn?
pi_207331708
Wat heftig @Kyara dan duurt een maand wel heel lang. Zo rot dat de wachttijd zo lang is. Sterkte!

@MevrouwCactus en @F_r fijne vakantie!

Geen alcohol voor mij, ik heb zelfs geen behoefte aan alcoholvrije alternatieven. Lekker goedkoop voor degenen waar ik te gast ben. ;)

Ik ben bijna klaar met het opruimen van alle kasten, lades enz. in huis. Vandaag de laatste dingen terwijl ik tussendoor de BBQ in de gaten houd, want ik heb nu ik vakantie heb eindelijk weer voldoende brainspace om te genieten van een dagje BBQ'en.
pi_207331972
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:58 schreef Kyara het volgende:
Als ik alcoholvrij drink dan drink ik gewoon fris.

Ik moet ook nog bubbels scoren voor moegen. Hopelijk is er ergens een klein flesje te vinden want ben de enige (alcohol)drinker.
Ik drink ook altijd fris.

Laatst wel pornstar martini op. Ging er goed in moet ik zeggen.
pi_207331991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:46 schreef F_r het volgende:

[..]
veel plezier

Hier ook de laatste inpakronde en dan wil ik nog strijken, schoonmaken, stofzuigen en dweilen en vroeg naar bed want om 01:00 vertrekken we
Waar ga je heen?
pi_207332851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 13:49 schreef Hupje het volgende:
Wat heftig @:Kyara Was dit eerder ook al zo, begrijp ik? Is er een instantie die kan bemiddelen om eerder aan de beurt te zijn?
Ja, iets andere uiting. Toen ook al een heel traject doorlopen maar ja, dat was dus niet afdoende.
pi_207332917
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:09 schreef amaranta het volgende:

[..]
Waar ga je heen?
Op bezoek bij Rudolf (lapland)
pi_207333060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:42 schreef F_r het volgende:

[..]
Op bezoek bij Rudolf (lapland)
Ohja met je schoonfamilie. Super gaaf! Veel plezier. Maak foto’s van het noorderlicht
pi_207333252
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ohja met je schoonfamilie. Super gaaf! Veel plezier. Maak foto’s van het noorderlicht
We hopen het te zien. Er wordt veel sneeuw verwacht en dan is het niet helder genoeg voor het noorderlicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')