abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207298839

[Afbeelding: @MadMaster ]
[OP-tekst: @Mexicanobakker)

Vorig jaar keerde de rust alweer een beetje weer in de laatste week van december. Queen terug op 1, een voorbode op wat zou komen in de wereld. Alles weer zoals normaal. Maar er was wel veel leed en wat haat en nijd waardoor Procol Harum de derde plaats wist te bezetten. Over bezetten gesproken, daar was wel het meeste om te doen dit jaar he? Corona net voorbij, komt de immer vermoeiende Poetin ineens om de hoek. Een slepend conflict, maar een oplossing gaat er voorlopig niet komen.

Gelukkig zijn er ontsnappingsclausules aan al het leed. Zoals het WK Voetbal. Nouja, hahaha, nee dus. 6500 doden, maar Qatar wordt gedemoniseerd natuurlijk! Ook gewoon een schandvlek. Gewoon boycotten natuurlijk.
Verder is er niet veel leuks te melden over de wereld: Het was aan de ene kant minder spectaculair dan 2020 en 2021, maar niet minder wreed. Boerenblokkades: Check! Energiecrisis: Check! Inflatie: Check! Ruziënde wereldmachten: Check! Problemen in Ter Apel: Check! Soep op schilderijen: Check! Wat een drama allemaal.

Waren er wat gezellige dingen? Nouja, we gunden Oekraine de winst bij het songfestival. WE deden het weer geweldig bij de winterspelen, laten we even het er niet over hebben dat die in China waren. WE konden weer eindelijk naar livemuziek: Froukje, Within Temptation en Di-rect hoeven niet wéér hun tour uit te stellen. En er waren weer festivals. Lekker van de kaart gaan en pillen poppen op Lowlands. Het verzachtte slechts de pijn.

Vandaar is het nodig om een baken van rust te hebben. Een échte ontsnappingsclausule. En wat is beter dan de Top 2000? 7 dagen nonstop muziek: Check! Nouja, nonstop is niet het goede woord als de onvermijdelijke Gijs Staverman als DJ wordt aangesteld. En die reclame. Tussendoor is er in ieder geval genoeg muziek te horen.
En natuurlijk is daarbij dit topic de echte ontsnappingsclausule. Als je hier post is er geen tijd meer om aan iets anders te denken dan de standaard matige grappen, kritiek op reclames en twintig vraagtekensmilies of juichsmilies, afhankelijk van wie er aan het roer staat! Dus, komt allen ook dit jaar weer. Want we willen natuurlijk dolgraag weer topics die in 12 minuten dicht zijn!

Radio 2 Top 2000: Editie 2022
Editie 24 komt eraan van de jaarlijkse Radio 2-melkkoe. Een lijst met vele gezichten: Soms wat overblijfselen uit de tijd dat Radio 2 was zoals Radio 5 nu is, soms wat overblijfselen uit de Stenders-tijd, soms wat recente hits waarvan je zeker weet dat over 10 jaar niemand ze meer kent. En daarnaast ook de échte klassiekers die al jaren het gezicht van de Top 2000. De muzikale marathon is de laatste jaren opgerekt tot 168 uren, met meer tijd voor gelul en reclame, maar ook af en toe een albumversie van In The Garden of Eden of Bassie & Adriaan.

Wat kunnen wij doen?
Stemmen. De stemweek zal begin december zijn. Of gewoon luisteren. 25-31 december. Of: Ga naar het Top 2000 café. Want dat is wel een verschil met de afgelopen twee jaar: De maatregelen lijken weg en met een kleine slag om de arm zeg ik dat ook volgende maand het nog mag. Er is weer een café vol met mensen. Ga er heen en headbangen op Rage Against The Machine ipv de polonaise.

Verder kun je nog naar de zij-evenementen: De QUIZZZZ of de A Gogo. Maar zoals altijd hier wat stemtips van onderin de lijst:

In 2014 kwam er een nummertje uit de jaren 90 binnen. Dat was de tijd dat dat eindelijk wat meer gebeurde. Dit nummer staat nu op de afgrond: Blind Melon - No Rain. Het is de enige bekende plaat van de band. Helaas overleed de zanger zeer vroeg, waardoor we er nooit meer veel van hoorden. Maar deze heerlijke plaat staat wel in de Top 2000. Nog wel, want dit jaar op 1982.

Voor de tweede plaat gaan we richting 1950. Kijken we één plaats naar beneden, vinden we Wild Places van Duncan Browne. Daar zeg ik niks over, want persoonlijke favoriet, dus zou wat makkelijk zijn. (Maar stemmen mag alsnog!) Kijken we nóg eentje omlaag: Percy Sledge met When a Man Loves A Woman. Een iconische soulklassieker die vele jaren rond plaats 1000 bivakkeerde, maar de laatste vier jaar flink is afgegleden. Er is weinig meer uit dit genre over, en hij stond er al sinds 1999 in, dus zeker een plaat die er in mag blijven. Géén andere artiest die er maar 1x in staat staat zo laag met een nummer wat er al sinds 1999 in staat.

Verder staat James Brown er nog 2x in, maar wel op 1953 en 1955, dus we kunnen zomaar een James Brownloze top 2000 krijgen. Dat voelt alleen logisch voor LA Style.

Wanneer?
25 december 0:00 beginnen we, 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody.

Vanaf wanneer stemmen?
Meestal eind november/begin december pas. Ruim de tijd!

Staat ie in de top 2000?
Afgelopen jaren ging dit midden december live. Hier kun je checken of jouw plaat de Top 2000 heeft gehaald.

Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2022, inclusief statistieken

De FOK! 2000:
De hele FOK! 2000, zoals samengesteld door @peaceman op basis van de ingezonden Top 2000 lijstjes van FOK'kers in de Top 2000 - editie 2022 topicreeks: FOK! 2000 - samengesteld door Peaceman

Heb je er na 31 december nog geen genoeg van?
Kom dan op 8 januari naar de meet in Utrecht: MUZ / 8 januari - De FOK! Top 2000 Topic Meet Die Je Wist Dat Zou Komen

Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili

Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook

Meeluisteren:
Kabelfrequenties in de verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2

FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz

Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3

De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Hopelijk weer met een uurtje doventolk.

Nederland 3
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.

Website
http://www.nporadio2.nl/top2000

Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.

Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held! _O_

Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)

Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden.

De Top 2000 op FOK! door de jaren heen

Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021

De lijst door de jaren heen:

@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2021
@peaceman stelde samen: FOK!2000 2022

Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeld

SPOILER: PippenScottie
SPOILER: Dagoduck
SPOILER: Dagoduck
SPOILER: ArnieAlberts
pi_207298841
MONNNDDHAARMOOONNIIICCCAAA
  Manager PR/Moderator donderdag 29 december 2022 @ 02:26:05 #3
269689 crew  Viv
pi_207298842
Put Your Lights On vind ik eigenlijk minstens zo leuk, maar die staat er gek genoeg nooit in. :{
  donderdag 29 december 2022 @ 02:26:17 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207298843
Supertramp O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 december 2022 @ 02:26:27 #5
426493 crew  PippenScottie
pi_207298844
Wie is er eigenlijk nog wakker?
My friends all drive horses
  donderdag 29 december 2022 @ 02:26:34 #6
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_207298846
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:18 schreef Emptystreet het volgende:

[..]
Waar ging dat uberhaupt over!?
Goeie vraag :D

Niemand heeft nog de moeite genomen om annotations toe te voegen op Genius _O-

https://genius.com/Blf-holiday-in-spain-lyrics

Misschien staat hier het antwoord: MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_207298848
Supertramp is prachtig, maar ik zal altijd trouw op Goodbye Stranger stemmen. Nooit begrepen waarom mensen dat over het hoofd zien.
  donderdag 29 december 2022 @ 02:27:50 #8
473584 Gretzl
pi_207298849
"De post die je wilt quoten is 6733 dagen oud. Wil je deze echt quoten?" :D

_O_
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2004 17:36 schreef tokkie het volgende:
Ik kan nergens heen,
maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen
Ze heeft flessen vol tequila en flessen vol gin
en dan neem ik mijn gitaar mee en mijn gouden ring
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling
en bovendien zijn er limousines
en er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien

Bløf is de belangrijkste vertegenwoordiger van een stroming in de Nederlandstalige popmuziek die als hoofdkenmerken heeft: gedragen muziek, een licht geaffecteerde mannenstem, liefst gezongen met klein accentje want dat klinkt zo oprecht, zingend over De Liefde, De Dood ("Een mooie dag ... voor De Dood") en andere Grote Zaken. Het is ook een band die graag flirt met poëzie.

Ze wonnen de Nederlandse Popprijs, worden alom geroemd om hun dichterlijke teksten en de bandleden hebben geloof ik allemaal Nederlands gestudeerd. Hebben misschien zelfs hun bul gehaald, wie zal het zeggen. Wel vermoed ik dat ze niet zo goed hebben opgelet toen het ging over literatuurgeschiedenis en poëzieanalyse, maar misschien kunnen ze wel heel goed zinsontleden.

Ze staan momenteel in alle hitlijsten op nummer 1 met het nummer "Holiday in Spain"; (met Counting Crows). Dat steekt mij, want het is slechte muziek met een nog slechtere tekst.

Wat direct opvalt aan de eerste strofe van het nummer (ik concentreer mij uitsluitend op het door Bløf geschreven Nederlandse deel van het nummer) is een tamelijk gretig gebruik van poëtische stijlmiddelen als binnenrijm, assonantie en alliteratie (de oe-klanken in regel 5, de g van gitaar en gouden in regel 4, de l van limousines en leugens).

Ook een onalledaagse zinswending als "miljoenen bij bedoeling"; getuigt van poëtische intenties. We zullen nog zien dat dit streven naar het scheppen van een tekst die "dichterlijker" is dan gewoon een tekst met een bepaalde inhoud, in het hele nummer terugkomt - en overigens ook in het andere werk van de band.

Een band met zoveel pretentie (het exotisch-overdreven streepje in de o van de bandnaam getuigt er ook al van), een band wier teksten zoveel bewondering wekken bij een (overigens voornamelijk vrouwelijk) publiek, verdient het serieus genomen te worden met een tekstanalyse en - beoordeling.

Onze tekst begint in het vliegtuig. De ik-persoon is op weg naar een vrouw in het zuiden, die in het bezit is van flessen vol tequila en flessen vol gin. Let op dat woordje "vol". Hier hebben we een klassiek geval van de stoplap, een volkomen overbodig woord dus, want wie bewaart er nu een lege fles tequila, laat staan een lege fles gin?

Stoplappen werden al gebruikt door de oude Grieken. De Odyssee van Homerus begint met een stoplap. De grieken gebruikten ze vooral om aan bepaalde zeer hoogstaande metrische eisen te kunnen voldoen. In één oogopslag is echter te zien dat van metrum of ritme in "Holiday in Spain" geen sprake is. Het woordje "vol" is een eerste teken dat de tekstschrijver niets van poëzie afweet.

Wat is dat trouwens met Zuiderlingen en tequila? Alle Spanjaarden zitten aan de tequila, alle Nederlanders lopen op klompen en alle Belgen zijn dom. Het gebruik van zo'n stereotype in de allereerste regel van een tekst, duidt erop dat de ik weinig oog heeft voor andere dingen dan de meest afgekloven opvattingen.

Des te opmerkelijker is het, dat dezelfde ik die zich in de eerste regel nog bediende van een volstrekt afgeragd cliché, zich in de vijfde regel waagt aan een gedachte die zelfs als je hem tien keer overleest nog onbegrijpelijk blijft. "Vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling." Welke bedoeling? Van wie? Lees het, lees het nog een keer, en constateer het onvermijdelijke: dit is wartaal.

In poëzie is wartaal vaak goed. Lucebert, één van de grootste dichters die Nederland ooit gekend heeft, dichtte:

het is zwieren met de sletpop van de rotzak
stampen en zweten onder de guirlanden en je handen

Maar dit is wartaal van een geheel ander kaliber. Waar Lucebert een wereld van ideeën, associaties, vermoedens en suggesties voor je opent, zonder de precieze betekenis te verraden, roept Bløf alleen ergernis op juist door zijn volstrekte leegte en betekenisloosheid. Poëzie versus pretentie. Miljoenen bij bedoeling. Wat een onzin.

"Limousines en leugens over sterren die we toch nooit zien." Dit is Bløfs manier om te zeggen: "Ik heb de Privé gelezen".

De regels zijn gebaseerd op de al even klassieke misvatting, dat alles wat met andere woorden wordt gezegd, ook mooier, beter, is. En vooral: diepzinniger. Aan het lezen van de Privé is echter helemaal niets diepzinnigs te ontdekken. Wat Bløf hier doet is pure interessantdoenerij, maar dan zonder enige functie of betekenis. Gewoon stoerdoen. Met poëzie heeft het niets te maken. Een goede tekst is een tekst waarin oog is voor detail, voor het alledaagse, en het aardse, het specifieke:

Er is geen bal op de tv
Alleen een film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette

Zouden we deze meesterlijke tekst twintig jaar na dato nog zingen, als Doe Maar dit had geschreven:

Filmster, liefde van Hitchcock en mannen
Achter de andere knop zie ik tragiek in de stad van Mozart

God verhoede het.

We gaan door naar de tweede strofe.

Misschien
Neem ik Spanje als besluit en laat mijn schepen achter
Ik ga er stiekem tussen uit
Een vluchtweg naar een nieuw begin

"Ik neem Spanje als besluit." Als besluit? Ik neem Spanje tot besluit. Als ik een land überhaupt tot besluit zou kunnen nemen, wat niet zo is. Bedoeld wordt vermoedelijk: ik kies voor Spanje. Hoe het ook zij: hier hebben we weer dat manische streven om dingen "op zijn dichters"; te zeggen. Poëtisch is het niet, wel erg lelijk.

Toegegeven, we kunnen ons beter op de inhoud richten, want de vorm verdient onze aandacht niet.

"Ik laat mijn schepen achter." Dat is Bløf-Nederlands. Iedere andere Nederlander zou zeggen: "Ik verbrand mijn schepen achter me", maar dat spreekwoord heeft al een lange baard (net als die Spaanse tequila en die gouden ring dus eigenlijk). Daar valt geen eer meer aan te behalen voor het behaagzieke Bløf. Dat je er tussen uit gaat met een vluchtweg naar een nieuw begin is eigenlijk ook drie keer hetzelfde zeggen, maar hey, origineel is het wel, toch?

Maar waar vlucht de ik eigenlijk voor? Laten we snel verder lezen.

Mijn schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat

De ik vlucht misschien omdat zijn schoenen zijn gejat? Of zou hij gewoon bedoelen dat zijn schoenen gejat zijn? Je weet het niet.

Hij hoeft trouwens ook niet meer naar buiten, want er is nog wel wat. Wat wat? Wat tequila? Wat gin? We krijgen het niet te horen. Dit heeft met poëzie niets te maken, laten we zelfs ophouden het een poging tot poëzie te noemen.

Misschien is het humor? Als het humor is, dan wel onbegrijpelijke humor. Want waarom zingt de zanger dan op zo'n bloedserieuze toon, alsof hij een grafrede houdt, alsof hij de Nieuwe Kerk toespreekt, alsof hij de wereld moet redden en alsof hij nog nooit om zichzelf gelachen heeft?

"Er is nog wel wat." Helaas wel, namelijk dit:

We gaan meteen naar Barcelona want we moeten hier weg

De schrijver van deze tekst vond kennelijk niet dat hij iets kon schrijven over Spanje zonder tenminste één keer op de kaart te hebben gekeken. (Dat hij er nooit geweest is blijkt uit die Spaanse tequila en gin.) Dus wees iemand hem aan waar Spanje lag, en zei erbij: "Barcelona schijnt heel mooi te zijn".

Dat kan ik gebruiken, dacht de schrijver, en hij stopte deze plaatsnaam in zijn tekst. Couleur locale, heet dat in de literatuur. Zeg maar Hella Haasse die de binnenlanden van Indonesië beschrijft, Emily Brontë die de Yorkshire Moors bezingt. Barcelona. Een naam zegt meer dan duizend woorden. Gelukkig hebben we die duizend woorden niet van Bløf gekregen, want de woorden die we hebben zijn al erg genoeg.

"Want we moeten hier weg". Ook vreemd. In de vorige strofe overwoog de ik nog om Spanje als besluit te nemen, nu moet hij weer weg. Een regel later zegt de ik overigens toch weer dat hij Spanje als besluit wil nemen, en daar blijft hij goddank bij totdat het nummer uit is.

Wat moeten we hier nu mee? Wie, zoals ik, op een objectieve, rustige, literatuurwetenschappelijke manier naar deze tekst (en andere teksten van de band) kijkt moet wel concluderen dat we hier te maken hebben met bombastische, hoogdravende, quasi-poëtische maar in werkelijkheid volslagen ridicule en irritante onzin.

"Ach, maak je niet druk, het is maar een liedje" zullen verdedigers van Bløf hooguit zeggen - bij gebrek aan tegenargumenten, uiteraard. Dat mag zo zijn, feit is dat de teksten van deze band hoog worden aangeslagen door veel mensen. Feit is ook dat veel mensen oprecht ontroerd lijken te raken van dergelijke nonsens. Dat is verbazingwekkend, ergerniswekkend maar vooral ook treurig, want het betekent dat de lat bepaald niet hoog gelegd wordt.

Er is zoveel prachtige, rijke en interessante poëzie en literatuur geschreven in Nederland. Wie dat leest, wil nooit meer lezen of horen wat Bløf te melden heeft.

Als niemand de platen van Bløf nog koopt, blijven we voortaan hopelijk verschoond van deze psuedo-literaire opschepperij, humbug en bluf. Pardon Bløf.

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
pi_207298852
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Goeie vraag :D

Niemand heeft nog de moeite genomen om annotations toe te voegen op Genius _O-

https://genius.com/Blf-holiday-in-spain-lyrics

Misschien staat hier het antwoord: MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
Een alpaca is geen lama _O_
pi_207298858
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:26 schreef PippenScottie het volgende:
Wie is er eigenlijk nog wakker?
Hoi hallo :W
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  donderdag 29 december 2022 @ 02:31:27 #11
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_207298859
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Supertramp is prachtig, maar ik zal altijd trouw op Goodbye Stranger stemmen. Nooit begrepen waarom mensen dat over het hoofd zien.
Dat is een mooi nummer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_207298860
Hiervan hebben we de betere versie al gehad :{w
  Manager PR/Moderator donderdag 29 december 2022 @ 02:32:24 #13
269689 crew  Viv
pi_207298862
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:27 schreef Gretzl het volgende:

_O_
[..]

Holy fuck _O_
  donderdag 29 december 2022 @ 02:32:42 #14
473584 Gretzl
pi_207298863
779 Enemy Imagine Dragons :X
778 Layla Derek & The Dominos :)
777 Riddles Kensington :r
776 Clint Eastwood Gorillaz _O_ *G*
775 She's Not There Santana :)
774 Take The Long Way Home Supertramp ^O^
773 I Will Always Love You Whitney Houston :)
772 Never Be Clever Herman Brood & His W.R. :?
771 Uptown Funk Mark Ronson ft. Bruno Mars *O* *G* *O*
770 This Is The Life Amy MacDonald O+ O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
769 Overcome Live :N
768 De Zon Op Diggy Dex :X
767 I'm Not In Love 10cc O+
pi_207298869
Het bewijs dat goed kunnen zingen een nummer niet per definitie beter maakt...
  Manager PR/Moderator donderdag 29 december 2022 @ 02:36:03 #16
269689 crew  Viv
pi_207298873
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het bewijs dat goed kunnen zingen een nummer niet per definitie beter maakt...
Op zich eens. :) Maar zangeressen die daadwerkelijk goed kunnen zingen zijn een zeldzaamheid tegenwoordig, dus ik kan het toch waarderen. :Y)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 02:36:32 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207298874
_O_
pi_207298879
Toch wel lekker deze :Y
  donderdag 29 december 2022 @ 02:39:19 #19
473584 Gretzl
pi_207298880
*O* *O* *O* *O* *G* *G* *G* *G* _O_

UPTOWN FUNK!!! DANSEN!!! GEKKE HOEDJES OPZETTEN!! LOOOOOOOOOOS

Manager PR/Moderator donderdag 29 december 2022 @ 02:41:07 #20
269689 crew  Viv
pi_207298882
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:39 schreef Gretzl het volgende:
*O* *O* *O* *O* *G* *G* *G* *G* [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] _O_

UPTOWN FUNK!!! DANSEN!!! GEKKE HOEDJES OPZETTEN!! LOOOOOOOOOOS

*O* *O* *O* *O* *G* *G* *G* *G* [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] _O_
Ik zou 'm zelf niet draaien, maar toch wel lekker soms *G*
  donderdag 29 december 2022 @ 02:42:43 #21
473584 Gretzl
pi_207298886
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:41 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik zou 'm zelf niet draaien, maar toch wel lekker soms *G*
Nee, ik draai zelf ook zelden Ronson / Bruno Mars. Maar op de radio is het bijna altijd fijn, geeft lekker energie :D
  donderdag 29 december 2022 @ 02:42:59 #22
473584 Gretzl
pi_207298887
JAAAAAAAAAAA!!!
Favoriete Amy O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Jeugdheldin to the max :9~ :9~ (deze post had ik ook boven m'n bed hangen)

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 29 december 2022 @ 02:43:43 #23
473584 Gretzl
pi_207298889

AND YOU WAKE UP IN THE MORNING AND YOUR HEAD FEELS TWICE THE SIZE
WHERE YOU GONNA GO, WHERE YOU GONNA GO, WHERE YOU GONNA SLEEP TONIGHT?
AND YOU'RE SINGING THE SONGS THINKING THIS IS THE LIFE
AND YOU WAKE UP IN THE MORNING AND YOUR HEAD FEELS TWICE THE SIZE
WHERE YOU GONNA GO, WHERE YOU GONNA GO, WHERE YOU GONNA SLEEP TONIGHT?
WHERE YOU GONNA SLEEP TONIGHT?
  donderdag 29 december 2022 @ 02:44:15 #24
473584 Gretzl
pi_207298891
O+ O+ O+

Hoort gewoon minstens 5x in de lijst te staan...

pi_207298897
In de basis niet echt een bijzonder nummer, maar blijf het toch wel leuk vinden, het heeft iets liefelijks :Y
  donderdag 29 december 2022 @ 02:46:23 #26
473584 Gretzl
pi_207298899
Nou Overcome wordt zowaar eens niet aangekondigd met een 9/11 referentie _O-
pi_207298901
Gadver de gadver de gadver, Ed weer met z'n lied over dat ie over z'n cum obsessie is :s)
  donderdag 29 december 2022 @ 02:47:26 #28
473584 Gretzl
pi_207298903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
In de basis niet echt een bijzonder nummer, maar blijf het toch wel leuk vinden, het heeft iets liefelijks :Y
Dat geldt voor de meeste nummers op haar debuutplaat, maar ze klinken allemaal ongelofelijk lekker en harmonieus. Amy heeft echt een fijn gevoel voor melodieën en teksten die goed lopen :D

Imo haar allerbeste song
  donderdag 29 december 2022 @ 02:48:41 #29
473584 Gretzl
pi_207298908
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gadver de gadver de gadver, Ed weer met z'n lied over dat ie over z'n cum obsessie is :s)
_O- _O- _O-
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Overcum
  donderdag 29 december 2022 @ 02:50:27 #30
473584 Gretzl
pi_207298911
Doe het niet Frank....dit verhaaltje horen we al elk jaar -O-
  donderdag 29 december 2022 @ 02:51:14 #31
473584 Gretzl
pi_207298912
Diggy Dex wél meerdere keren in de lijst en niks van Opgezwolle, Fresku en Sef -O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 02:53:11 #32
416575 crew  Evenstar
pi_207298918
Ik vind dit niet zo vreselijk als ik had gedacht. Ik word immuun denk ik.
pi_207298921
Paar jaar terug een korte docu gezien over hoe ze I'm Not In Love hadden opgenomen, klonk als een pokkewerk _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 02:57:35 #34
416575 crew  Evenstar
pi_207298923
Bijna tijd voor Green Day dan ga ik echt plat.
  donderdag 29 december 2022 @ 02:57:57 #35
473584 Gretzl
pi_207298924
Gelukkig niet het origineel van Enrique Iglesias

I'm Not in Love ♡♥︎♡♥︎♡♥︎
pi_207298933
Ik geloof dat ik Skunk Anansie
pi_207298935
Gewoon precies dezelfde plaats behouden, enigszins bijzonder :Y
  donderdag 29 december 2022 @ 03:12:47 #38
473584 Gretzl
pi_207298943
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 03:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gewoon precies dezelfde plaats behouden, enigszins bijzonder :Y
Als je hier een kansberekening voor doet vermoed ik dat de kans dat in een lijst van 2000 nummers een tiental nummers op dezelfde positie staat als het jaar ervoor behoorlijk groot is. Hoe hoger je in de lijst komt, hoe aannemelijker het al is.

En we weten natuurlijk ook niet in welke mate NPO Radio 2 nog schuift met de nummers om ze goed in een uur te laten passen. Heeft ook weer invloed ;)
  donderdag 29 december 2022 @ 03:13:51 #39
473584 Gretzl
pi_207298946
pi_207298948
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 03:12 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Als je hier een kansberekening voor doet vermoed ik dat de kans dat in een lijst van 2000 nummers een tiental nummers op dezelfde positie staat als het jaar ervoor behoorlijk groot is. Hoe hoger je in de lijst komt, hoe aannemelijker het al is.

En we weten natuurlijk ook niet in welke mate NPO Radio 2 nog schuift met de nummers om ze goed in een uur te laten passen. Heeft ook weer invloed ;)
Uiteraard, maar ik kan me voorstellen dat een band als Skunk Anansie wel enigszins uit het collectieve geheugen weg aan het glippen is.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:15:25 #41
416575 crew  Evenstar
pi_207298952
Gaaaap
  donderdag 29 december 2022 @ 03:15:38 #42
473584 Gretzl
pi_207298953
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 03:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]
Uiteraard, maar ik kan me voorstellen dat een band als Skunk Anansie wel enigszins uit het collectieve geheugen weg aan het glippen is.
Ah zo. Ik vind het ook wonderlijk dat ze het zo goed blijven doen. De band is niet heel actief meer en het lijkt me toch ook niet dat ze zo superveel meer op de radio gedraaid worden.
pi_207298954
Oh dit kabbelt nog even een extra stukje verder?
Was niet echt nodig...
  donderdag 29 december 2022 @ 03:16:27 #44
473584 Gretzl
pi_207298955
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 03:15 schreef Evenstar het volgende:
Gaaaap
Ik hoor nog liever Right Here Waiting van Richard Marx dan deze zwijmelknuffelpoprock :X
  donderdag 29 december 2022 @ 03:17:03 #45
473584 Gretzl
pi_207298956
Heaven gemist zie ik nu :D Ik wou nog wat plaatjes posten bij die :D
pi_207298957
Is Pippens overigens dronken in slaap gevallen ofzo? _O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:18:43 #47
416575 crew  Evenstar
pi_207298958
Duurt lang dit
pi_207298959
wtf nog steeds? _O-
  donderdag 29 december 2022 @ 03:19:21 #49
473584 Gretzl
pi_207298961
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit nummer. Over jeugdsentiment gesproken.
quote:
80s.gif Op
woensdag 28 december 2022 23:37 schreef LTVDK het volgende:

Origineel van Do was beter
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En Yanou en Do
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Felagund het volgende:
Origineel van Do?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een foto van de shoot van Do?
Bryan Adams :')

Do _O_ O+
Even Tot Hier _O_ _O_

[ Bericht 27% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2022 03:26:01 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:19:23 #50
416575 crew  Evenstar
pi_207298962
Het houdt niet op, niet vanzelf.
pi_207298963
Dat je voor altijd van iemand houdt betekend niet dat het nummer oneindig lang hoeft te duren, Bryan
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:20:02 #52
416575 crew  Evenstar
pi_207298965
Eindelijk, nog meer ellende incoming
  donderdag 29 december 2022 @ 03:20:02 #53
473584 Gretzl
pi_207298966
TT :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:20:56 #54
416575 crew  Evenstar
pi_207298969
Klets is niet zoveel
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:21:37 #55
416575 crew  Evenstar
pi_207298971
De nummers worden kleiner, en de liedjes steeds kutter.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:22:22 #56
416575 crew  Evenstar
pi_207298973
Maan heeft ook totaal geen identiteit he, waait met ieder scheet mee.
  donderdag 29 december 2022 @ 03:22:47 #57
473584 Gretzl
pi_207298975
Snap niet dat dit zo'n grote Nederlandstalige hit werd. Matig werkje :O

Alle artiesten hebben het solo beter gedaan dan in deze samenwerking
  donderdag 29 december 2022 @ 03:23:55 #58
473584 Gretzl
pi_207298978
Hier had ook een goed nummer van Typhoons debuut kunnen staan :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:25:05 #59
416575 crew  Evenstar
pi_207298983
Ook nog dit :(
  donderdag 29 december 2022 @ 03:28:23 #60
473584 Gretzl
pi_207298986
cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif

GROENE DAG GODEN _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

DE AMERIKAANSE IDIOOT

cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif

Ze waren briljant in Groningen juni
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:29:03 #61
416575 crew  Evenstar
pi_207298990
Jaaaaaaaaaaaaa
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:29:16 #62
416575 crew  Evenstar
pi_207298991
Stemplaat genot
  donderdag 29 december 2022 @ 03:29:32 #63
473584 Gretzl
pi_207298993

donderdag 29 december 2022 @ 03:29:54 #64
473584 Gretzl
pi_207298995
  donderdag 29 december 2022 @ 03:30:21 #65
473584 Gretzl
pi_207298996
cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif

DON'T WANNA BE AN AMERICAN IDIOT
ONE NATION CONTROLLED BY THE MEDIA
INFORMATION AGE OF HYSTERIA
IT'S CALLING OUT TO IDIOT AMERICA

WELCOME TO A NEW KIND OF TENSION
ALL ACROSS THE ALIEN NATION
WHERE EVERYTHING ISN'T MEANT TO BE OKAY
IN TELEVISION DREAMS OF TOMORROW
WE'RE NOT THE ONES WHO'RE MEANT TO FOLLOW
FOR THAT'S ENOUGH TO ARGUE

cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif cheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gifcheerlie-groen.gif
  donderdag 29 december 2022 @ 03:31:57 #66
473584 Gretzl
pi_207299002
Ook voor mij een van de eerste bands waar ik echt fan van werd :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 december 2022 @ 03:32:08 #67
416575 crew  Evenstar
pi_207299004
Zo, nu maar eens slapen!
pi_207299005
Dit nummer :N :N :N
pi_207299006
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 03:32 schreef Evenstar het volgende:
Zo, nu maar eens slapen!
Truste :W
pi_207299028
The Offspring - Self Esteem net.
Die heb ik vorig jaar nog gekaraoke'd.
pi_207299029
En nu Muse - Unintented O+ O+

Ik heb wijn op en ik heb gerookt. Morgen ben ik er vast niet voor twaalf uur.
pi_207299047
Franz Ferdinand - Take Me Out

Geweldig lied, terecht ook dat het in de top 2000 staat, maar 747 is wel erg hoog. Daar had een liedje van Saxon kunnen staan :D (niemand begrijpt dit en dat is ook niet erg)
  donderdag 29 december 2022 @ 04:42:22 #73
473584 Gretzl
pi_207299074
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 04:30 schreef BillDauterive het volgende:

Geweldig lied, terecht ook dat het in de top 2000 staat, maar 747 is wel erg hoog. Daar had een liedje van Saxon kunnen staan :D (niemand begrijpt dit en dat is ook niet erg)
Het is een schande dat The Dark of the Matinee niet in de lijst staat.

Als ik zie hoog bepaalde AM's en Mr. Brightside staan valt het nog wel mee
  donderdag 29 december 2022 @ 04:42:42 #74
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207299075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 04:30 schreef BillDauterive het volgende:

T'is niet dat er veel keus is qua enigszins prikkelende gitaarnummers uit de 00's, die ook nog echt bekend zijn geworden.

https://michajans.nl/jaren00-1.htm

Logisch dan dat de stemmen van veel gitaarrock luisterende dertigers zich bij deze concentreren.

En ook deze heeft niet eens de Top 40 gehaald (zie link).

[ Bericht 5% gewijzigd door Eightyone op 29-12-2022 04:51:55 ]
  donderdag 29 december 2022 @ 04:43:31 #75
473584 Gretzl
pi_207299078
Arno Krabmanpop aka algoritmische formulepop
  donderdag 29 december 2022 @ 04:45:21 #76
473584 Gretzl
pi_207299081
Toch wel zonde dat Fun. er met geen enkel nummer meer in staat -O-
  donderdag 29 december 2022 @ 04:45:35 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207299083
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 04:43 schreef Gretzl het volgende:
Arno Krabmanpop aka algoritmische formulepop
Arno en z'n concurrent Palm Trees gaan de lijst steeds meer domineren naarmate die zooi nostalgisch wordt, gok ik. :{
  donderdag 29 december 2022 @ 05:21:24 #78
473584 Gretzl
pi_207299149
Typhoon
  donderdag 29 december 2022 @ 05:21:34 #79
473584 Gretzl
pi_207299150
Even Tot Hier-klassieker :D

De kosten zijn creepy, zeker voor PEE-PEE-EL-IE _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2022 05:27:42 ]
  donderdag 29 december 2022 @ 05:23:57 #80
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299153
#734 Flemming - Amsterdam, best wel hoog
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  donderdag 29 december 2022 @ 05:27:41 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207299157
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 05:23 schreef jcdragon het volgende:
#734 Flemming - Amsterdam, best wel hoog
Toekomstige GenZ-klassieker.

Hetzelfde geluid als die Antoon (volgend jaar vast in de lijst). Ik mis de factor 'mens' in die muziek.
  donderdag 29 december 2022 @ 05:28:52 #82
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299159
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 05:27 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Toekomstige GenZ-klassieker.

Hetzelfde geluid als die Antoon (volgend jaar vast in de lijst). Ik mis de factor 'mens' in die muziek.
Ze lijken allemaal hetzelfde
  donderdag 29 december 2022 @ 05:33:06 #83
473584 Gretzl
pi_207299164
Zo, nu maar eens wat slaap gaan pakken :W
  donderdag 29 december 2022 @ 05:35:58 #84
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299169
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 05:33 schreef Gretzl het volgende:
Zo, nu maar eens wat slapen gaan pakken :W
:W
  donderdag 29 december 2022 @ 05:54:25 #85
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299211
morgen :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299221
Moguh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 december 2022 @ 06:01:25 #87
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299222
wat een ruts hier
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299223
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 05:54 schreef Koen66 het volgende:
morgen :W
Jij zit ook klaar voor de goden?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_207299224
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:01 schreef Koen66 het volgende:
wat een ruts hier
Weet wat je zegt...
  donderdag 29 december 2022 @ 06:02:28 #90
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Jij zit ook klaar voor de goden?
nou...... ik zit hier nog max een halfuur :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:02 schreef Koen66 het volgende:

[..]
nou...... ik zit hier nog max een halfuur :o
Ik ga zo helemaal kaputtt los bedoelde ik
  donderdag 29 december 2022 @ 06:02:57 #92
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Weet wat je zegt...
ruts is soms heerlijk, wanneer je er behoefte aan hebt kan je het over het algemeen vergeten
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 29 december 2022 @ 06:03:39 #93
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:02 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Ik ga zo helemaal kaputtt los bedoelde ik
heb komend uur niet meegekregen, hoe lang nog?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299229
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:03 schreef Koen66 het volgende:

[..]
heb komend uur niet meegekregen, hoe lang nog?
Precies na reclame
pi_207299231
Hup weg met reclame
pi_207299232
KORN MIJN GROOTSTE GODENNNNNN
Voor altijd en eeuwig STEMPLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT

*O* *O* *O*
pi_207299233
_O_ _O_
_O_

JONATHAN DAVIS GODDDDDDDDD
pi_207299234
_O_
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_207299236
ALLES

HELEMAAAL

KAPUTTTTTTTTTT
pi_207299237
*O* *O* *O*

Durf wel te zeggen dat ik 1 van hun grootste NL fan ben
pi_207299239
Godver ik tril ervan
  donderdag 29 december 2022 @ 06:08:33 #102
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Precies na reclame
ik hoor het, KoRn *O*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299242
G E N O TTTTTTTTT O*

*O*

*O* *O
  donderdag 29 december 2022 @ 06:09:01 #104
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299243
quote:
ook zo'n fangirl? :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299245
BOHHHHH ZALIGHEID
pi_207299247
Gitaaaaaargenot
pi_207299248
DUWT IEDEREEN WEG

MOSHENNNNN
pi_207299249
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:09 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ook zo'n fangirl? :D
Ken eigenlijk alleen wat losse nummers, maar ben zeker van plan om een deep dive te doen :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_207299251
Jonathan Davis knapste man *O* God en alles
pi_207299252
HEERLAK _O_
Het ESF-playlist topic
  donderdag 29 december 2022 @ 06:11:12 #111
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299253
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:10 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Ken eigenlijk alleen wat losse nummers, maar ben zeker van plan om een deep dive te doen :)
denk dat @Poppejans je wel wat tips kan geven :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299255
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:10 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Aanraders nodig?
pi_207299258
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:11 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Aanraders nodig?
Zou wel nice zijn! Welke 3 albums doen het hem voor jou?
Het ESF-playlist topic
  donderdag 29 december 2022 @ 06:13:08 #114
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299259
zometeen maar de laatste keer Zoetermeer > Almere
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299264
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:13 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Zou wel nice zijn! Welke 3 albums doen het hem voor jou?
Hele eerste album sowieso
Ik vind Life is Peachy,Follow the leader en Issues ook heel goede albums. Daarna komen wat mindere albums maar zitten er hier en daar ook wel lekkere platen tussen.
pi_207299267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Hele eerste album sowieso
Ik vind Life is Peachy,Follow the leader en Issues ook heel goede albums. Daarna komen wat mindere albums maar zitten er hier en daar ook wel lekkere platen tussen.
Thanks! Kom ik wel even mee vooruit :Y
Het ESF-playlist topic
pi_207299271
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:15 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Thanks! Kom ik wel even mee vooruit :Y
De nrs Start the healing en Worst is on its way zijn de laatste singles van ze. Die vind ik ook allebei tof
pi_207299273
Iemand nog KoRn feitjes nodig?

Nee grapje, ik hou echt op nu.

Nog even weer slapen
  donderdag 29 december 2022 @ 06:18:54 #119
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299274
triest feitje: afgelopen nacht maar liefst 4 stemplaten gmitst :{
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 29 december 2022 @ 06:19:29 #120
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299275
ik stap de auto in, fijne dag / truste tot later @Poppejans @koffieleuk :W :*
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299278
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:19 schreef Koen66 het volgende:
ik stap de auto in, fijne dag / truste tot later @:poppejans @:koffieleuk :W :*
Dank! Jij ook
pi_207299295
Liever witte
Maar dit mag ook *O*
pi_207299296
Kan toch niet meer slapen na dat genot van net dus dan maar verder luisteren *O*
pi_207299300
Tegen mezelf aanpraten hier is saai
pi_207299301
Dat is dit nummer ook. Zou er bijna weer van gaan slapen
pi_207299303
Abba dansjes *O*

Arme Fernando Ricksen wel...
pi_207299304
Apart dat het hier zo stil is.
Er zijn toch mensen die luisteren voordat ze naar hun werk gaan en alles?
Of iedereen ligt gewoon in een diep coma hier
pi_207299312
Deze eenrichting scheet hoeft van mij echt niet
pi_207299314
Lig momenteel rustig met oortjes in wakker te worden.... :O
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
pi_207299315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:42 schreef Isorden het volgende:
Lig momenteel rustig met oortjes in wakker te worden.... :O
Goedemorgeeeeen deze morgen *O*
pi_207299316
Wel vanaf KoRn al wakker em luisterende
pi_207299318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:43 schreef Isorden het volgende:
Wel vanaf KoRn al wakker em luisterende
_O_ Bonuspunten voor jou erbij dan
pi_207299322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]
_O_ Bonuspunten voor jou erbij dan
En als bonus meteen onverwacht Through the barricades meegepakt O+
pi_207299324
Civil War _O_
pi_207299325
Ken dit niet
pi_207299329
Wel ok. Maar niet geweldig ofzo. Niet Spotify lijst waardig iig
  donderdag 29 december 2022 @ 06:52:44 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299344
Whats so civil about war anyway?

_O_
pi_207299347
Kan echt helemaal niks met de Beatles.
pi_207299348
pi_207299353
quote:
Hier ging iets mis...

Klote mobiel fokken...
  donderdag 29 december 2022 @ 06:55:09 #142
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:54 schreef Poppejans het volgende:
Kan echt helemaal niks met de Beatles.
Misschien eens een playlistje luisteren op een ander moment.
Van kitsch tot klassesongs…
pi_207299356
quote:
Hier gaat iets mis

(Niet dat ik het wel zou kunnen)
pi_207299360
O+ O+ O+
pi_207299363
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Misschien eens een playlistje luisteren op een ander moment.
Van kitsch tot klassesongs…
Noem eens klassesongs, ga t dan eens opzoeken binnenkort
  donderdag 29 december 2022 @ 07:02:04 #146
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 06:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Noem eens klassesongs, ga t dan eens opzoeken binnenkort
Da's natuurlijk persoonlijk, maar er staan er in deze lijst genoeg om een keuze uit te maken…

Persoonlijk vind ik o.a. A Day In The Life, The Fool On The Hill en Eleanor Rigby mooie songs.
Maar het is nog vroeg, er zijn er meer, wat mij betreft…
pi_207299375
Een mooi moment tijdens dat concert?
Nee, dat kan niet.
pi_207299376
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Da's natuurlijk persoonlijk, maar er staan er in deze lijst genoeg om een keuze uit te maken…

Persoonlijk vind ik o.a. A Day In The Life, The Fool On The Hill en Eleanor Rigby mooie songs.
Maar het is nog vroeg, er zijn er meer, wat mij betreft…
Thanks, de eerste 2 ken ik iig al niet, dus heb wat op te zoeken
pi_207299378
715 Firth Of Fifth Genesis _O_ _O_ _O_ _O_
714 Faith George Michael O+
713 Dreadlock Holiday 10cc *O* *O* *O*
712 Trapped (Live) Bruce Springsteen _O_
711 Everything I Wanted Billie Eilish :)
710 Bad Habits Ed Sheeran :{
709 What About Us P!nk :)
708 Is Dat Nou Echt? Bankzitters ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
707 I Have A Dream ABBA O+
706 Our House Crosby, Stills, Nash & Young O+ O+
pi_207299385
708 Is Dat Nou Echt? Bankzitters

Ik doe gewoon alsof dat niet echt is
pi_207299388
Ik weet dat dit Genesis

Vind ze altijd wel leuk *O*
pi_207299389
*O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 29 december 2022 @ 07:07:17 #153
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 29 december 2022 @ 07:09:48 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 december 2022 @ 07:12:09 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207299401
Stukje piano en fluitsolo.
  donderdag 29 december 2022 @ 07:13:47 #156
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299408
Heb er nu wel weer genoeg van eigenlijk
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 december 2022 @ 07:15:43 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207299411
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:14 schreef Poppejans het volgende:
Heb er nu wel weer genoeg van eigenlijk
@Mexicanobakker heeft daar een leuk plaatje van, maar die ligt nog te slapen natuurlijk :{
pi_207299414
Orgel Joke?
pi_207299415
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]
@:Mexicanobakker heeft daar een leuk plaatje van, maar die ligt nog te slapen natuurlijk :{
Ik weet nog steeds niet hoe ik gifjes moet plaatsen.
Misschien maar beter ook
  donderdag 29 december 2022 @ 07:16:41 #161
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 29 december 2022 @ 07:17:12 #162
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207299417
Jeroen :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207299419
Ik als barbaar vind de versie van Limp Bizkit leuker.
Maar hierop ga ik ook best goed *O*

pi_207299420
pi_207299422
  donderdag 29 december 2022 @ 07:18:20 #166
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299423
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:16 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik gifjes moet plaatsen.
Misschien maar beter ook
Men neme een URL die eindigt op .gif of .png en plakt die tussen de tags [url] en [/url].
Of je drukt op de plaatjes button en plakt daar de URL in…

That's all…
pi_207299430
* schreeuwt als Fred Durst nu
pi_207299432
10 CC _O_ _O_ _O_ _O_
pi_207299433
*O* wel ok
  donderdag 29 december 2022 @ 07:21:47 #170
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299435
Voor @Poppejans:

1[img]https://media.tenor.com/ZKB301ii71oAAAAC/thats-it-stop.gif[/img]

Kopieer de code hierboven en sla dat op.
Plak het hier en je krijgt dit:

donderdag 29 december 2022 @ 07:24:53 #171
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299445
Trapped _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_207299446
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:21 schreef MadMaster het volgende:
Voor @:Poppejans:
[ code verwijderd ]

Kopieer de code hierboven en sla dat op.
Plak het hier en je krijgt dit:

[ afbeelding ]
Ah zo moet ik het wel begrijpen. Ik ga even proberen
pi_207299452

edit.Laat maar :D
  donderdag 29 december 2022 @ 07:29:02 #175
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299456
Beter draaiden ze Colonel Abrahams versie
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299458
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:28 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]

edit.Laat maar :D
pi_207299461
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:29 schreef Isorden het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat doe ik niet goed. Ik zette er img voor en achter
  donderdag 29 december 2022 @ 07:31:23 #178
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299466
Billie Eilish _O_ *O*
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 december 2022 @ 07:31:23 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207299467
Billiegodin
  donderdag 29 december 2022 @ 07:32:57 #180
482080 AgnesGru
pi_207299469
Billie *G*
  donderdag 29 december 2022 @ 07:33:16 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299470
@ the office intussen
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 29 december 2022 @ 07:36:10 #182
482080 AgnesGru
pi_207299481
  donderdag 29 december 2022 @ 07:38:07 #183
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299490
c_/
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 29 december 2022 @ 07:38:12 #184
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Wat doe ik niet goed. Ik zette er img voor en achter
Je hebt niet de juiste URL, die eindigt niet op .gif en dan ga je naar de pagina waar de gif staat.
Op die pagina staat een 'Share' knop. Klik daarop en dan op de knop 'Copy GIF link'.
Dan krijg je de juiste URL en die plak je tussen de IMG tags:

donderdag 29 december 2022 @ 07:39:14 #185
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299496
Bankzitters? Ik word oud :')
pi_207299499
Wakker worden met Edje Kroketje en nu P!nk :')

En dan ook mijn favoriete Eilish gemost. Nee, deze dag begint matig.
  donderdag 29 december 2022 @ 07:39:53 #187
482080 AgnesGru
pi_207299500
P!nk *O*
  donderdag 29 december 2022 @ 07:40:22 #188
482080 AgnesGru
pi_207299502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:39 schreef jcdragon het volgende:
Ik voel je pijn :{
pi_207299504
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:39 schreef AgnesGru het volgende:
P!nk *O*
Family Portrait vind ik nog wel aangrijpend ofzo, dit is voor "lekker gekke" huisvrouwtjes (no pun).
pi_207299511
MUTE
  donderdag 29 december 2022 @ 07:43:28 #191
482080 AgnesGru
pi_207299512
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:40 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Family Portrait vind ik nog wel aangrijpend ofzo, dit is voor "lekker gekke" huisvrouwtjes (no pun).
:D

Ze heeft wel betere nummers dan dit inderdaad. Van mij had Try hoger mogen staan dit.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 december 2022 @ 07:43:32 #192
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  donderdag 29 december 2022 @ 07:43:40 #193
482080 AgnesGru
pi_207299516
Wat is dit :')
pi_207299517
WTF IS DIT DAN..
The name is Putler, Vladimir Putler
  donderdag 29 december 2022 @ 07:43:49 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207299519
Haha, nee.
pi_207299520
Echt wat een matige met autotune doordrenkte bagger....
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 december 2022 @ 07:44:08 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207299521
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:39 schreef jcdragon het volgende:
Dit is gewoon YouTube troep.

Stemprocedure aangepast om dit te voorkomen, nou dat is niet echt gelukt _O-
  donderdag 29 december 2022 @ 07:44:14 #199
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299524
Zelfde categorie als Antoon en Flemming
pi_207299528
Dit is toch bijna het failliet van de lijst der lijsten?
  donderdag 29 december 2022 @ 07:45:02 #201
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207299532
Tja, je kunt moeilijk zeggen dat kinderen onder de 10 niet mee mogen stemmen.
  ESF Reporter donderdag 29 december 2022 @ 07:45:19 #202
87554 Cee
Welluk?
pi_207299533
Ik ga het volgend jaar ook maar eens proberen, je hoeft weinig te kunnen.
  donderdag 29 december 2022 @ 07:45:47 #203
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 29 december 2022 @ 07:45:50 #204
482080 AgnesGru
pi_207299537
pi_207299539
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:45 schreef Cee het volgende:
Allemaal dat Kris Kros Amsterdam beatje, rechtstreeks uit de DAW. Letterlijk een druk op de knop.
  donderdag 29 december 2022 @ 07:45:56 #206
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299540
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:45 schreef Cee het volgende:
Dan gaan we je pluggen
  donderdag 29 december 2022 @ 07:46:00 #207
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_207299541
Dit had ik niet willen missen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_207299542
I have a dream.... dat bagger als bankzitters maar snel uit de lijst geschrapt word
  donderdag 29 december 2022 @ 07:46:34 #209
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_207299543
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 02:27 schreef Gretzl het volgende:

_O_
[..]

Uitstekend stukje over één van de meest afschuwelijke en overschatte nummers ooit gemaakt.
Ja ja
  donderdag 29 december 2022 @ 07:47:14 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207299547
De dj van dienst zei net letterlijk 'we hoeven het niet aan te moedigen'.

(Dit ging over Bankzitters.)
pi_207299549
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_207299550
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:38 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Je hebt niet de juiste URL, die eindigt niet op .gif en dan ga je naar de pagina waar de gif staat.
Op die pagina staat een 'Share' knop. Klik daarop en dan op de knop 'Copy GIF link'.
Dan krijg je de juiste URL en die plak je tussen de IMG tags:

[ afbeelding ]
Thanks!
Ik zal het jullie hier besparen dat ik nu oneindig ga proberen hoor
pi_207299551
Amy McDonald vannacht gemist zie ik, jammer.
pi_207299552
Goedemorgen :W
pi_207299553
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:48 schreef Berkery het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen :W
  donderdag 29 december 2022 @ 07:48:47 #216
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_207299556
Make love, not war ☮
  donderdag 29 december 2022 @ 07:48:53 #217
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299558
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:48 schreef Berkery het volgende:
pi_207299559
Ah Bankzitters kunnen ontwijken, top
  donderdag 29 december 2022 @ 07:49:07 #219
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207299560
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
pi_207299561
quote:
2s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:48 schreef Diaan73 het volgende:
Moguh!
  donderdag 29 december 2022 @ 07:49:12 #221
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207299562
Over het algemeen vind ik Abba geweldig maar deze :{ :r
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207299563
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:49 schreef Koen66 het volgende:
Beter dan het vorige nummer :X
  donderdag 29 december 2022 @ 07:49:36 #223
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207299564
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:49 schreef Koen66 het volgende:
Het zit net op de grens van 'goed' en 'kitsch'.

Het had ook van BZN kunnen zijn, al was het dan zo'n beetje de beste in hun ouvre geweest.
pi_207299565
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:48 schreef Poppejans het volgende:
Ah Bankzitters kunnen ontwijken, top
Én Edje, én P!nk. 10 voor timing jij.
  ESF Reporter donderdag 29 december 2022 @ 07:49:51 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_207299566
Stukje teruggelezen in dit topic en mij bekruipt het gevoel dat @Poppejans Korn wel kan waarderen. :D
pi_207299570
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:49 schreef Cee het volgende:
Stukje teruggelezen in dit topic en mij bekruipt het gevoel dat @:Poppejans Korn wel kan waarderen. :D
Freak on a Leash is dan ook wel absolute topklasse O+
pi_207299571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:49 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Én Edje, én P!nk. 10 voor timing jij.
:o ik zie het nu. Blij mee O+
pi_207299575
Iets met origineel van Madness
  donderdag 29 december 2022 @ 07:51:27 #229
114177 Diaan73
pi_207299576
*O* *O*
Make love, not war ☮
pi_207299578
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:49 schreef Cee het volgende:
Stukje teruggelezen in dit topic en mij bekruipt het gevoel dat @:Poppejans Korn wel kan waarderen. :D
En dan hebben ze nog veel beter werk , kun je nagaan hoe ik dan zou zijn
pi_207299579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]
:o ik zie het nu. Blij mee O+
Ik kon helaas alleen Ed ontwijken (maar ook Everything I Wanted gemist, terwijl dat feitelijk alles was dat ik wilde horen).
pi_207299580
Wat voor Beatle-kloons zijn dit? Zelfs de Bietels zijn al ruk, kun je nagaan hoe ik dit vind.
pi_207299584
@Diaan73 morgen weer oliebollen bakken?
Ik de 31e
pi_207299585
Die kutpiano werkt echt op je zenuwen.
pi_207299591
705 Holding Back The Years Simply Red O+
704 Come Together The Beatles _O_ _O_
703 Is She Really Going Out With… Joe Jackson O+
702 Boys Don't Cry The Cure O+
701 Heading Up High Armin v. Buuren ft. Kensington ;( ;( ;( ;(
700 Lea The Cats :)
699 Like A Hurricane Neil Young _O_
698 Glory Days Bruce Springsteen *O*
697 Don't Cry Guns N' Roses _O_
696 Year Of The Cat Al Stewart _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_207299595
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:54 schreef Isorden het volgende:
705 Holding Back The Years Simply Red O+
704 Come Together The Beatles _O_ _O_
703 Is She Really Going Out With… Joe Jackson O+
702 Boys Don't Cry The Cure O+
701 Heading Up High Armin v. Buuren ft. Kensington ;( ;( ;( ;(
700 Lea The Cats :)
699 Like A Hurricane Neil Young _O_
698 Glory Days Bruce Springsteen *O*
697 Don't Cry Guns N' Roses _O_
696 Year Of The Cat Al Stewart _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Armin is ook wel oké :P
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_207299598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:56 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Kensington daarentegen
  ESF Reporter donderdag 29 december 2022 @ 07:57:19 #238
87554 Cee
Welluk?
pi_207299600
Kattengejank na de Cats, leuk gedaan. _O_
pi_207299611
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:56 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Haha, af.

Ik ga even zitten voor Neil _O_
pi_207299617
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207299619
Sowieso veel moois. Prima Simply Red, top-3 Guns, Joe O+ , Neil, Kjoer én Al Stewart. Koekoek.
  donderdag 29 december 2022 @ 08:02:54 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299623
Morguh :W
pi_207299626
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:02 schreef peaceman het volgende:
Neus in de boter met het komende uur (minus Armin-rotzooi).
pi_207299627
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:02 schreef peaceman het volgende:
Mogguh :W

Ook vakkundig Bankzitters ontweken?
  donderdag 29 december 2022 @ 08:04:28 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299631
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:03 schreef Isorden het volgende:

[..]
Mogguh :W

Ook vakkundig Bankzitters ontweken?
Is dat zo? Best jammer.. ken het niet ;)
pi_207299632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:04 schreef peaceman het volgende:

[..]
Is dat zo? Best jammer.. ken het niet ;)
_O-
pi_207299633
Ik had de Bankzitters in de auto... kende dat nog niet. Wat een autotune meuk :')
pi_207299640
O+ O+ O+
  donderdag 29 december 2022 @ 08:06:16 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299641
Nog wat gemist vannacht?
  donderdag 29 december 2022 @ 08:06:33 #251
114177 Diaan73
pi_207299643
O+ O+ O+
Make love, not war ☮
pi_207299644
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:06 schreef peaceman het volgende:
Nog wat gemist vannacht?
Vanmorgen om 06:00 wel
pi_207299645
quote:
Nog wat gemist vannacht?
Iets met kORn, Amy MacDonald in ieder geval.

Dit is wel erg prachtig O+
  donderdag 29 december 2022 @ 08:07:00 #255
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299647
Deze gaat wel van die rooie
  donderdag 29 december 2022 @ 08:07:17 #256
114177 Diaan73
pi_207299648
Op 698 na een leuk uurtje. ^O^
Make love, not war ☮
pi_207299649
quote:
Nog wat gemist vannacht?
Zie dat ik Hocus Pocus van Focus gemist heb -O-
  donderdag 29 december 2022 @ 08:08:08 #258
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299653
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:07 schreef Isorden het volgende:

[..]
Shit -O-
pi_207299655
Geen leuk uur dit. Op The Cure na
  donderdag 29 december 2022 @ 08:09:35 #260
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207299658
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:07 schreef Isorden het volgende:

[..]
-O-

Dan maar weer eens de live versie bekijken. *O*
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_207299671
Come Together Bass Genot _O_
pi_207299672
Deze bassist schijnt ook aardig te kunnen drummen trouwens
  donderdag 29 december 2022 @ 08:13:07 #263
114177 Diaan73
pi_207299673
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 07:52 schreef Poppejans het volgende:
@:Diaan73 morgen weer oliebollen bakken?
Ik de 31e
Jazeker! :Y Ik ben morgen vrij! *O*
Make love, not war ☮
  donderdag 29 december 2022 @ 08:13:19 #264
114177 Diaan73
pi_207299674
*O* *O* *O* O+ *O* *O* *O*
Make love, not war ☮
  Trouwste user 2022 donderdag 29 december 2022 @ 08:13:21 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_207299675
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:09 schreef Poppejans het volgende:
Welke wel leuk. Oh ik hoor Neil Young. Heerlijk. Hurricane een van beste nummers ooit

Goeiemorgen.

😋
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207299678
quote:
Nog wat gemist vannacht?
Zie TT van het vorige topic
pi_207299679
originele van de Justice League films ( helaas)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  donderdag 29 december 2022 @ 08:13:58 #268
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299680
Wat doet die drummer dan?
  donderdag 29 december 2022 @ 08:14:24 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299683
quote:
7s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:13 schreef Berkery het volgende:

[..]
Zie TT van het vorige topic
Niks dus :P
pi_207299684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:13 schreef peaceman het volgende:
Wat doet die drummer dan?
schiet net als Johnny Ringo sneller dan zijn schaduw
pi_207299688
Wat zijn de Bietels toch vreselijk vermoeiend.
pi_207299691
Something was maar een paar uurtjes hiervoor, zou wel vet zijn als die eens back to back kwamen O+
Het ESF-playlist topic
  donderdag 29 december 2022 @ 08:16:19 #273
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299693
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:15 schreef Bugno3 het volgende:
Wat zijn de Bietels toch vreselijk vermoeiend.
Zeg… does lief :o
pi_207299694
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:09 schreef Poppejans het volgende:
Joe Jackson, Neil, Guns etc.

Ben jij wel helemaal lekker?
pi_207299698
dabadum dum
pi_207299700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:16 schreef peaceman het volgende:

[..]
Zeg… does lief :o
Het spijt me zeer, heb er echt ontelbare pogingen op zitten, maar ik vind het allemaal even matig.

Dit daarentegen O+
pi_207299705
Dit in een mash up met Homeless van Simon Paul zou wel lachen zijn.
pi_207299707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:16 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Joe Jackson, Neil, Guns etc.

Ben jij wel helemaal lekker?
Smakeloos denk ik
pi_207299710
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Smakeloos denk ik
Nederlands toevallig?
  donderdag 29 december 2022 @ 08:19:28 #280
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299713
Real men is toch wel 3 klassen beter vind ik.
pi_207299716
Steppin' out staat er zeker niet in?
pi_207299718
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:19 schreef peaceman het volgende:
Real men is toch wel 3 klassen beter vind ik.
Ja eens wel.

Overigens, wordt het niet eens tijd om een stemactie voor James Blake op te zetten. Komt wat uit de lucht vallen, maar moest hier vannacht aan denken. Ik opteer voor Retrograde.
  donderdag 29 december 2022 @ 08:20:33 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299719
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:20 schreef Berkery het volgende:
Steppin' out staat er zeker niet in?
Volgens mij niet -O-
pi_207299722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:20 schreef peaceman het volgende:

[..]
Volgens mij niet -O-
Ja nog wel, maar niet lang meer...

dit jaar 1934. 40 plekken gezakt.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 december 2022 @ 08:21:40 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_207299723
Nu hoe jackson Straks buiten de al genoemde nog the cats. Wat nou kit uur?

😋
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207299726
* Isorden noteert Steppin' Out voor volgend jaar
  donderdag 29 december 2022 @ 08:22:17 #287
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299731
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:21 schreef Isorden het volgende:

[..]
Ja nog wel, maar niet lang meer...

dit jaar 1934. 40 plekken gezakt.
Gelukkig komt er altijd een hoop moois voor terug ;(
pi_207299734
_O_
  donderdag 29 december 2022 @ 08:22:57 #289
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299735
Een redelijke van The Cure
pi_207299736
The Cure O+

Vorige maand nog gezien ^O^
pi_207299739
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:22 schreef peaceman het volgende:

[..]
Gelukkig komt er altijd een hoop moois voor terug ;(
Zat net ff op twitter te kijken...

Durfde iemand commentaar te hebben op bankzitters, werd meteen door meerdere mensen aangevallen 8)7
  donderdag 29 december 2022 @ 08:23:14 #292
114177 Diaan73
pi_207299740
*O* *O* *O* *O* *O*
Make love, not war ☮
pi_207299743
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 29 december 2022 @ 08:23:37 #294
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_207299746
Mooie afsluiter van een prachtig concert in de Ziggo.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_207299748
Hoeveel Cure nog te gaan?

A Forest
Lullaby
Friday I'm In Love

Close to Me misschien?
pi_207299751
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:24 schreef Bugno3 het volgende:

A Forest
Lullaby
Friday I'm In Love

Close to Me misschien?
Close to me gisterochtend al
pi_207299753
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:24 schreef Isorden het volgende:

[..]
Close to me gisterochtend al
Inclusief blazers-sectie?
  donderdag 29 december 2022 @ 08:25:01 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_207299755
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2022 08:24 schreef Bugno3 het volgende:

A Forest
Lullaby
Friday I'm In Love

Close to Me misschien?
Lovesong is helaas al geweest
  donderdag 29 december 2022 @ 08:25:26 #299
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_207299759
Zo, was 2.40 genot. Zet ik hem nu weer uit.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Trouwste user 2022 donderdag 29 december 2022 @ 08:25:41 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_207299762
Wat. Een kit dj dit uit 86 ha ha Cure dus
pi_207299773
Dit is toch wel een partij matig hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')