quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith/Martin Schindler v Joe Cullen/Damon Heta
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen/Mensur Suljovic v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
https://askanyqueries.org(...)e-big-fish-in-darts/quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk met een vis te maken?
#dtv
Spa Rood met een citroentje.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie liever Spa rood of Spa blauw?
Schijtziek word ik ervanquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Spa goud.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die weten ook wel wat ze weggeven he. Ik kreeg bij een AH dit kado:quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Gekregen in een boodschappenpakket, dus geen bewuste keuze
Geen enkele verklaring voor vis.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://askanyqueries.org(...)e-big-fish-in-darts/
Dit slaat echt nergens op
Geen dank.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg mooi dat de OP is bijgewerkt.
Ach, deze gasten zaten natuurlijk ook bij RTL.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb afgewogen om een maandje VIA Plee te nemen voor het darten. Ik ben blij dat ik het bij de pauperstream heb gehouden.
Nee vooral die edit idd. Dat gaat HE LE MAAL nergens over dat verhaalquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://askanyqueries.org(...)e-big-fish-in-darts/
Dit slaat echt nergens op
Ik heb Leffe blond in m'n kerstpakket.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die weten ook wel wat ze weggeven he. Ik kreeg bij een AH dit kado:
[ afbeelding ]
Fucking ranzig met chemische smaakstoffen.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij '3x T20 en single 10'
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.quote:
Die Brabantse dame ben ik op RTL nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, deze gasten zaten natuurlijk ook bij RTL.
Kijk hier hebben we wat aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Spa Paayquote:
Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk met een vis te maken?
#dtv
Het is een Engels gezegde, zie boven.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Gewoon een term voor de hoogst mogelijke finish in de dartsport.
Big Bird zou dan eigenlijk logischer zijn maar misschien kregen ze dan problemen met Sesamstraat USA.
Nee, ik bedoel echt de gastenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Brabantse dame ben ik op RTL nooit tegengekomen.
Golden shower met mayo.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ranzige smaak he
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn we klaar vandaag?
Ik gok 23:49
Welke?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.
Teken ik voor, 06.30 wekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn we klaar vandaag?
Ik gok 23:49
Weet je dan ook waar 'snake eyes' (2x 1) vandaan komt? Specifiek waarom een slang en geen ander dier.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Waar Eindhoven gebombardeerd wordt?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.
The term snake eyes probably comes from the appearance of the single black dot in each die. Together, the two dice with one dot each can resemble the literal eyes of a snake. It is also possible that the animal snake was chosen due to the negative association of the low roll and the animal.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je dan ook waar 'snake eyes' (2x 1) vandaan komt? Specifiek waarom een slang en geen ander dier.
Argentiniëquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Wie is er favoriet bij de bookmakers?
Die heb ik gisteren gezien. Mooie scene's in Nuenen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar Eindhoven gebombardeerd wordt?
Bostonquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Stukje Vincent van Gogh.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gezien. Mooie scene's in Nuenen.
Eichmann.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Oooooooooh Michael van Gerwenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Mooi dat hij weer terug van weggeweest is. Al 4 majors gewonnen dit jaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oooooooooh Michael van Gerwen
Oooooooooh Michael van Gerwen
Leg niet teveel druk op Oskar. Dit is de eerste keer dat hij overzee goed gooit.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef polderturk het volgende:
Komop Schindler.
Je moet Michael Smith inlijsten.
Vanwaar jouw voorkeur voor de Duitser?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef polderturk het volgende:
Komop Schindler.
Je moet Michael Smith inlijsten.
quote:
Check z'n bio.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Braddie geradicaliseerd?
@:AIVD
Hier ook de mand in.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe eindelijk bier op. Tadaa allen
Ik geloof niet meer in dn domme Deefquote:Op woensdag 28 december 2022 23:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Chisnall zit ook nog in zijn stuk. Die kan magische dingen doen op zijn tijd.
Ik vraag me af of hij nog iemand gered heeft vandaag.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Leg niet teveel druk op Oskar. Dit is de eerste keer dat hij overzee goed gooit.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier ook de mand in.
Ik geef het stokje door aan @:neef_wuppie .
Oke Jomandaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
Schindler gaat winnen zoals ik had voorspeld
Ik mag die viesdikke Smith gewoon niet.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vanwaar jouw voorkeur voor de Duitser?
Dat mag.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik mag die viesdikke Smith gewoon niet.
Schindler is een ranke den?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik mag die viesdikke Smith gewoon niet.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
https://twitter.com/dubradge
Wat is dit dan voor profiel :’)
Hij heeft een karakteristieke vleesbrace inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2022 23:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Heb jij de tieten van Smith gezien? En zijn nek?
Schindler gooit al een geruime tijd erg goedquote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef Zorro het volgende:
Zo iemand die nu een wereldpartij gooit en de volgende ronde nauwelijks boven de 90 gemiddeld en 25% dubbels komt
Alleen pech met lotingen. Op de Matchplay hield hij Prijs ook heel lang kortquote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schindler gooit al een geruime tijd erg goed
Dan wordt het eens tijd dat ie daarmee ophoudtquote:Op woensdag 28 december 2022 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schindler gooit al een geruime tijd erg goed
Jupquote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen pech met lotingen. Op de Matchplay hield hij Prijs ook heel lang kort
Maar Schindler krijgt nog wel een inzinking.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vandaag loopt het gewoon niet bij Smith, zie hem dit niet omdraaien
Dat is het ergste van alles.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een avond. En ondertussen wordt een wereldtitel voor MvG steeds waarschijnlijker
Ik geef hem nog steeds 40-45% kans.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vandaag loopt het gewoon niet bij Smith, zie hem dit niet omdraaien
Dit gaat Smith niet meer winnenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar Schindler krijgt nog wel een inzinking.
Je kunt het slechter treffen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb Leffe blond in m'n kerstpakket.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is het ergste van alles.
Hup Price
Dat houdt niet overquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb je het schema al gezien?
Humphries v Van der Voort
Price v De Sousa
Clayton v Rock
Erg fijn programma, zin inquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Price v De Sousa
Clayton v Rock
Oh hij gaat naar Ellie Pellie. Ben benieuwd, viel mij toen vies tegen, maar dat is inmiddels ook alweer 11 jaar geledenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Dan wordt ie ElliePellie uitgezet vanwege zijn FOK! bordje.
Je ziet geen pijl daar joh. Gewoon lekker aan de pimpelquote:
Eensquote:Op woensdag 28 december 2022 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En je hoort te weten waar Schindler toe in staat is, als je het darten een beetje volgt.
Niks mis met halve liters knallenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je ziet geen pijl daar joh. Gewoon lekker aan de pimpel
Yes, dank!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Price v De Sousa
Clayton v Rock
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op de Matchplay werd Price v De Sousa 16-14.
Hij gaat er gewoon uitquote:Op woensdag 28 december 2022 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben er nog niet gerust op met Smith. Hij gooit ongezond gehaast.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
Witte Toblerone reep soldaat gemaakt allen
Dit zijn uitspaken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Een duidelijker kantelpunt heb ik nooit eerder gezien. Dit is als zon tenniswedstrijd waar Nadal de eerste 2 sets verliest, de 3de net aan in de tiebreak wint en daarna 2x 6-0 de boel aanveegt.
Schindler wint geen leg meer.
Die lafbek komt zich om 05:23 met dikke worstenvingers verontschuldigen op dit forum.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:gurneyisbestoke kijkt niet bij de pingpong.
quote:
AnneloosGodinquote:Op woensdag 28 december 2022 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:wereldgozer is een frikandel in loeiheet vet aan het gooien
Wat hypersensueel van je, ouwe rukker.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Braddie heeft een lekkere lul
Ben jij bisueel?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hetero. Maar dan kan iemand toch wel een lekkere lul hebben? Gewoon objectief benaderen.quote:
Smith is wel Smith.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Kantelpunt blijft verder kantelen. Smiths gaat dit nu nooit meer verliezen.
Jammer dat hij hem al jaren niet gezien heeftquote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
User @:gurneyisbestoke kijkt niet bij de pingpong.
Ben lekker met de tijd mee gegaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat hypersensueel van je, ouwe rukker.
Weet je wie het een en ander ook objectief benaderde?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hetero. Maar dan kan iemand toch wel een lekkere lul hebben? Gewoon objectief benaderen.
Ik ben er makkerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die lafbek komt zich om 05:23 met dikke worstenvingers verontschuldigen op dit forum.
Stilstand is achteruitgang, weet je.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben lekker met de tijd mee gegaan.
Phil Taylor - Kevin Painter duurde langerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het langst durende dart wedstrijd? first to 7
en dan een 7-6 in de finale
Gary Anderson - Phil Taylor
moet wel lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |