Teken ik voor, 06.30 wekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn we klaar vandaag?
Ik gok 23:49
Weet je dan ook waar 'snake eyes' (2x 1) vandaan komt? Specifiek waarom een slang en geen ander dier.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Waar Eindhoven gebombardeerd wordt?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.
The term snake eyes probably comes from the appearance of the single black dot in each die. Together, the two dice with one dot each can resemble the literal eyes of a snake. It is also possible that the animal snake was chosen due to the negative association of the low roll and the animal.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je dan ook waar 'snake eyes' (2x 1) vandaan komt? Specifiek waarom een slang en geen ander dier.
Argentiniëquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Wie is er favoriet bij de bookmakers?
Die heb ik gisteren gezien. Mooie scene's in Nuenen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar Eindhoven gebombardeerd wordt?
Bostonquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Stukje Vincent van Gogh.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gezien. Mooie scene's in Nuenen.
Eichmann.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Oooooooooh Michael van Gerwenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:19 schreef polderturk het volgende:
Mooi dat hij weer terug van weggeweest is. Al 4 majors gewonnen dit jaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Oooooooooh Michael van Gerwen
Oooooooooh Michael van Gerwen
Leg niet teveel druk op Oskar. Dit is de eerste keer dat hij overzee goed gooit.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef polderturk het volgende:
Komop Schindler.
Je moet Michael Smith inlijsten.
Vanwaar jouw voorkeur voor de Duitser?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:25 schreef polderturk het volgende:
Komop Schindler.
Je moet Michael Smith inlijsten.
quote:
Check z'n bio.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Braddie geradicaliseerd?
@:AIVD
Hier ook de mand in.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe eindelijk bier op. Tadaa allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |