quote:Thursday December 29
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Third Round
Dirk van Duijvenbode v Ross Smith
Rob Cross v Mervyn King
Dave Chisnall v Stephen Bunting
Evening Session (1900 GMT)
1x Third Round, 2x Fourth Round
Luke Humphries v Vincent van der Voort (R3)
Gerwyn Price v Jose de Sousa (R4)
Jonny Clayton v Josh Rock (R4)
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
Kim Huybrechts v Dimitri Van den Bergh
Gabriel Clemens v Alan Soutar
Michael Smith/Martin Schindler v Joe Cullen/Damon Heta
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
Rob Cross/Mervyn King v Chris Dobey
Michael van Gerwen/Mensur Suljovic v Dirk van Duijvenbode/Ross Smith
Luke Humphries/Vincent van der Voort v Dave Chisnall/Stephen Bunting
https://askanyqueries.org(...)e-big-fish-in-darts/quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk met een vis te maken?
#dtv
Spa Rood met een citroentje.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hebben jullie liever Spa rood of Spa blauw?
Schijtziek word ik ervanquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Spa goud.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die weten ook wel wat ze weggeven he. Ik kreeg bij een AH dit kado:quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Gekregen in een boodschappenpakket, dus geen bewuste keuze
Geen enkele verklaring voor vis.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://askanyqueries.org(...)e-big-fish-in-darts/
Dit slaat echt nergens op
Geen dank.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg mooi dat de OP is bijgewerkt.
Ach, deze gasten zaten natuurlijk ook bij RTL.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik heb afgewogen om een maandje VIA Plee te nemen voor het darten. Ik ben blij dat ik het bij de pauperstream heb gehouden.
Nee vooral die edit idd. Dat gaat HE LE MAAL nergens over dat verhaalquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://askanyqueries.org(...)e-big-fish-in-darts/
Dit slaat echt nergens op
Ik heb Leffe blond in m'n kerstpakket.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die weten ook wel wat ze weggeven he. Ik kreeg bij een AH dit kado:
[ afbeelding ]
Fucking ranzig met chemische smaakstoffen.
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij '3x T20 en single 10'
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.quote:
Die Brabantse dame ben ik op RTL nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, deze gasten zaten natuurlijk ook bij RTL.
Kijk hier hebben we wat aan.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Spa Paayquote:
Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met het boek van Hemingway 'Old Man & the Sea' waar een man zo geobsedeerd wordt door een Marlijn dat hij helemaal doordraait. 'the Big fish' werd zo een synoniem voor het summum, het hoogst haalabre.
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft het eigenlijk met een vis te maken?
#dtv
Het is een Engels gezegde, zie boven.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Gewoon een term voor de hoogst mogelijke finish in de dartsport.
Big Bird zou dan eigenlijk logischer zijn maar misschien kregen ze dan problemen met Sesamstraat USA.
Nee, ik bedoel echt de gastenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Brabantse dame ben ik op RTL nooit tegengekomen.
Golden shower met mayo.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ranzige smaak he
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Hoelaat zijn we klaar vandaag?
Ik gok 23:49
Welke?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Ik moet nog een aflevering Band of Brothers kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |