Zit bijna tegen vergevorderde dementie aanquote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Er komt bij haar echt aan twee kanten poep uit
Lijkt me niks. Maar zal wel een stuk gezonder zijn dan normale.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoiets, maar een ander merk denk ik. Groener van buiten, grijzer van binnen
Ik heb afgewogen om een maandje VIA Plee te nemen voor het darten. Ik ben blij dat ik het bij de pauperstream heb gehouden.quote:
Woeps, zal me inhoudenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je loopt een halve minuut voor
Erg mooie DM heb je gestuurdquote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Spannende DM gestuurd. @:neef_wuppie
Daar heb ik ook last van jaquote:Op woensdag 28 december 2022 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je loopt een halve minuut voor
Dit zou ik meer van @SlechteWoordgrappen verwachtenquote:Op woensdag 28 december 2022 22:54 schreef BB-King het volgende:
Zou Schindler nog een goede LIST kunnen verzinnen om Smiss te verslaan?
Of krijgt Smiss het DIK voor elkaar want hij is immers ZWAAR favoriet voor de zege.
Gekregen in een boodschappenpakket, dus geen bewuste keuzequote:Op woensdag 28 december 2022 23:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Maar zal wel een stuk gezonder zijn dan normale.
of van haags maar die wil hier niet getagd wordenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Dit zou ik meer van @:SlechteWoordGrappen verwachten
@Haagsquote:Op woensdag 28 december 2022 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of van haags maar die wil hier niet getagd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |