quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Beetje laat mee maar ik doe het toch maar, voor de traditie.
[ afbeelding ]
Bijzonder goede grapquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit nummer gaat over jou
Vond dat een moeilijkere ronde dan onze 80% score daarop deed vermoedenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wij wisten bij de quiz dat The Script uit Ierland kwam en daardoor hadden we nog dikker gewonnen dan als we dat niet hadden geweten
... en dat ik 3 januari zo kapot was dat ik dacht FUCK THIS ALLEMAAL, TELEPORT MIJ MAAR TERUGquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het jaar, op 2 (vertrek) en 3 (aankomst) januari 2022.
Mooie tijden waren dat, met Stones, ABBA en de Beatles ieder uur.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de laatste 3 jaar. Inmiddels staat zelfs Voulez-Vous in de top 600.
Ik vind het veelal lekkere nummers, maar ze zouden wel iets vaker in de tweede helft mogen komen.
Dammmnnnquote:
Dit niet kennen😂Super vaak op de radioquote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Rustig plaatje dit, ken het verder ook niet
Serieus? Nooit gewetenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ze ontstonden uit een boyband hè.
Geen idee wat voor ei ze aan het maken is maar het ziet er niet best uit.quote:
Ligt aan de zender dan, hoort dit volgens mij voor het eerstquote:Op woensdag 28 december 2022 23:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit niet kennen😂Super vaak op de radio
Die van Agnetha is mooierquote:
Het klinkt nogal boyband-achtig inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat![]()
Toen The Script nog een tof gitaarbandje was en nog niet door de bakvissen ontdekt was
Radio 2 en 538 en q draaien dit regelmatigquote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt aan de zender dan, hoort dit volgens mij voor het eerst
I know.. hopelijk is dat voor altijd voorbij.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Ik vind de gedachte dat ik dit jaar niet meer Bojack Horseman heb gezien ook erg geruststellend. Die serie (hoe goed dan ook) was echt de visualisering van hoe kut ik me voelde
Ik luister hoofdzakelijk StuBruquote:Op woensdag 28 december 2022 23:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Radio 2 en 538 en q draaien dit regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |