Mooi nummerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat![]()
Toen The Script nog een tof gitaarbandje was en nog niet door de bakvissen ontdekt was
Eindbaasquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat![]()
Toen The Script nog een tof gitaarbandje was en nog niet door de bakvissen ontdekt was
Nee deze vind ik ook wel leuk, toen was The Script nog wel authentiek en hadden ze nog niet 12x hetzelfde liedquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben de enige die deze mooi vind zeker
Dit nummer gaat over jouquote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik had de bank een stukje verplaatst om de IPad in de oplader te kunnen steken. Toen ik net ging zitten, was dat bijna naast de bank. Maar gelukkig ging alles goed![]()
/nuttelozeanekdotes
nee, denk dat er meer mensen (lees vrouwen) op gestemd hebbenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef houdjemond het volgende:
Ik ben de enige die deze mooi vind zeker
Fijn.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ik grote stappen heb gezet om soort van mn depressie te overwinnen
Met de kanttekening dat scheren in die tijd nog niet in de mode was. Opdat we niet vergeten.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Beetje laat mee maar ik doe het toch maar, voor de traditie.
[ afbeelding ]
Godverdommequote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we het over Bojack Horseman.
You've come a long way baby!
Ditquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee deze vind ik ook wel leuk, toen was The Script nog wel authentiek en hadden ze nog niet 12x hetzelfde lied
Ja maar ze ontstonden uit een boyband hè.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Stemplaat![]()
Oh ja das waar ook, hoe bevalt het eerste jaar in zweden?quote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Hoogtepunt van het jaar, op 2 (vertrek) en 3 (aankomst) januari 2022.
Of homo'squote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, denk dat er meer mensen (lees vrouwen) op gestemd hebben
Nouja, de laatste 3 jaar. Inmiddels staat zelfs Voulez-Vous in de top 600.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef DecoAoreste het volgende:
De 30e is altijd wel ABBA-overload. Elk uur wel eentje.
Helemaal waarquote:Op woensdag 28 december 2022 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee deze vind ik ook wel leuk, toen was The Script nog wel authentiek en hadden ze nog niet 12x hetzelfde lied
Lekker hoorquote:Op woensdag 28 december 2022 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
De 1000 posts zijn inmiddels weer aangetikt vandaag. #kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |