Ah bahquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verwacht nog veel ABBA de komende dagen.
20 uur lang Tubular Bells. Dus iedereen is erg vrolijk.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal!
Hele avond gemist door een lokaal volleybaltoernooitje (niet verder gekomen dan de middenmoot), hoe was 't hier?
en Broesquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik verwacht nog veel ABBA de komende dagen.
Emigratie natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Als jullie over een jaar of tien nog eens terugdenken aan 2022, wat schiet je dan te binnen?
Imagine Dragons.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het beste nummer moet nog.
Vorig jaar hadden we het over Bojack Horseman.quote:
Wij waren vast verder gegaan.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal!
Hele avond gemist door een lokaal volleybaltoernooitje (niet verder gekomen dan de middenmoot), hoe was 't hier?
Trotsquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Totaal niet anderhalve topic vol gepost tijdens Tubular Bells ook.
Zeker! In de Evergreen stond Slipping.. nog op 120 ofzo. Zou mooie plek voor deze ook in deze lijst zijnquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag wel wisselen met Super Trouper ofzo
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Viv het volgende:
@:evenstar en ik zijn aan de Grashoppers vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Living on the edge!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik had de bank een stukje verplaatst om de IPad in de oplader te kunnen steken. Toen ik net ging zitten, was dat bijna naast de bank. Maar gelukkig ging alles goed![]()
/nuttelozeanekdotes
"One of us is almost dying"quote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik had de bank een stukje verplaatst om de IPad in de oplader te kunnen steken. Toen ik net ging zitten, was dat bijna naast de bank. Maar gelukkig ging alles goed![]()
/nuttelozeanekdotes
Geniet ervan, ik pak na dit uur nog een captain morgan colaatje.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Viv het volgende:
@:evenstar en ik zijn aan de Grashoppers vandaag!![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de beste anekdotesquote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef Fred_B het volgende:
/nuttelozeanekdotes
280 denk ik eerder maar prima positiequote:Op woensdag 28 december 2022 23:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zeker! In de Evergreen stond Slipping.. nog op 120 ofzo. Zou mooie plek voor ze ook in deze lijst zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |