rustig... je kent onsquote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal!
Hele avond gemist door een lokaal volleybaltoernooitje (niet verder gekomen dan de middenmoot), hoe was 't hier?
Kut, maar nu ben jij er!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Dag allemaal!
Hele avond gemist door een lokaal volleybaltoernooitje (niet verder gekomen dan de middenmoot), hoe was 't hier?
Dat ik grote stappen heb gezet om soort van mn depressie te overwinnenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Als jullie over een jaar of tien nog eens terugdenken aan 2022, wat schiet je dan te binnen?
Totaal niet anderhalve topic vol gepost tijdens Tubular Bells ook.quote:
Ik ben soort van heel erg trots op je!quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ik grote stappen heb gezet om soort van mn depressie te overwinnen
Die mag wel wisselen met Super Trouper ofzoquote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het allermooiste nummer op The Visitors is natuurlijk Slipping Through My Fingers
Geniale film.quote:
Dankquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben soort van heel erg trots op je!
Maar het beste nummer moet nog.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter wordt het hierna gewoon niet meer dit uur
quote:Op woensdag 28 december 2022 23:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat ik grote stappen heb gezet om soort van mn depressie te overwinnen
Ja en dat genot heb ik dus gemist. Ik ga nu even in een hoekje zitten huilenquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Totaal niet anderhalve topic vol gepost tijdens Tubular Bells ook.
Lekkerquote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Viv het volgende:
@:evenstar en ik zijn aan de Grashoppers vandaag!![]()
[ afbeelding ]
ow ik dacht dat het pauze muziek was..quote:Op woensdag 28 december 2022 23:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Totaal niet anderhalve topic vol gepost tijdens Tubular Bells ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |